Eğitim Bilgileri
2000 - 2004
2000 - 2004Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1994 - 2000
1994 - 2000Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1989 - 1994
1989 - 1994Lisans
Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Proje Yaklaşımlı Öğretimin İlkögretim Dördüncü Sınıf Ögrencilerinin Sorun Çözme Becerilerine, Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretim
2000
2000Yüksek Lisans
Alt-Sosyo Ekonomik Düzeydeki İlköğretim 2. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeylerine Yaratıcı Sorun Çözme Programının Etkisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Eğitim Programları Ve Öğretim
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Program Geliştirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2024
2020 - 2024Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - 2020
2018 - 2020Dr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2006 - 2018
2006 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2013 - 2013
2013 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Indiana University Bloomington, School Of Education, Curriculum And Instruction
2004 - 2006
2004 - 2006Öğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
1999 - 2004
1999 - 2004Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi
2009 - 2013
2009 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2013 - 2013
2013 - 2013Misafir Öğretim Üyesi
Indiana Üniversitesi, Misafir Öğretim Üyesi
1995 - 1999
1995 - 1999ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, ÖĞRETMEN
Yönetilen Tezler
2023
2023Doktora
Ortaokul öğrencilerinin küresel çevre sorunları farkındalıkları ile eleştirel düşünme ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
A.GÜL(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Ters yüz öğrenme modeliyle akademik başarı, problem çözme ve öz düzenleme becerilerinin geliştirilmesi: Bir durum çalışması
Karakuş M. (Danışman)
A.KEMAL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin toplumsal cinsiyet kalıp yargılarına bakış açılarının incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
B.KOCAMAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin akademik başarı, öğrenme stilleri ve yaratıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
Ö.YÜKCÜ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sözel ve şekilsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
M.ÖZBİLGİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin yaratıcılık ve akademik başarı düzeylerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
İ.KOCABEY(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Sürdürülebilir gelişme için çevre eğitimi aracılığıyla ortaokul öğrencilerinde çevre bilinci ve eleştirel düşünme becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
F.MENGİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile yaratıcılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
T.BAYKAL(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Birleştirilmiş sınıflarda öğretim dersine yönelik öğretim programı geliştirme çalışması
Karakuş M. (Danışman)
F.KARAKUŞ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme eğilimleri, problem çözmeye yönelik algıları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
Ö.GÖZCÜ(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Çokkültürlü eğitim çerçevesinde hazırlanan etkinliklerle farklılıklara saygı değeri ve araştırma becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
F.KANATLI(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Sosyomatematiksel konularla bütünleştirilmiş matematik öğretimi: Sosyal adalet ve eşitlik değerlerine ilişkin farkındalık ile problem kurma becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
B.TURHAN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının akademik başarı, eleştirel düşünme becerisi, fen ve teknoloji dersine yönelik güdülenme ve argümantasyon becerisi üzerindeki etkisinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
T.DEMİREL(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Kavram temelli disiplinler arası yaklaşıma göre tasarlanan ünitenin otantik değerlendirmesine yönelik bir eylem araştırması
KARAKUŞ M.
Y.BOLAT(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Konu temelli eleştirel düşünme öğretimi özelliğine sahip eğitsel arayüz ile desteklenmiş eğitim yazılımının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimi ve düzeyine olan etkisi
KARAKUŞ M.
S.SCHREGLMANN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kamu personelinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının ve iş doyum düzeylerinin incelenmesi: Adana büyükşehir belediyesi örneği
KARAKUŞ M.
U.KALKANCI(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
TEOG sınavının sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki akademik başarılarıyla ilişkisinin ve matematik dersi öğretim süreci üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
F.ÇELİKEL(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Yönetici, Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaöğretimdeki Sosyal Etkinliklerin İşlevselliğinin İncelenmesi
KARAKUŞ M.
R.KÖPRÜBAŞI(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
KARAKUŞ M.
B.KARAKOÇ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
KARAKUŞ M.
B.AKÇA(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğretmen Ve Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Performans Görevine Yönelik Görüşleri
KARAKUŞ M.
T.TANRIVERDİ(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Öğretiminde portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M.
M.Hakan(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İlköğretim okulu I. kademe öğrenci velilerinin okul ve çocuklarına ilişkin bilgi düzeylerinin belirlenmesi
Karakuş M. (Danışman)
H.ŞAH(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlerle İlgili kazanımlara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M.
S.UÇAR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Yaptığı Proje Çalışmalarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M.
D.KURAK(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Çoklu zekâ kuramı destekli proje tabanlı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler dersinde akademik başarı, tutum ve kalıcılığa etkisi
Karakuş M. (Danışman)
T.KAYIRAN(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim sosyal bilgiler dersi çalışma kitaplarında yer alan etkinliklerin yaratıcı düşünme becerisi açısından değerlendirilmesi
Karakuş M. (Danışman)
İ.PALANDÖKENLİER(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 3. sınıf hayat bilgisi dersinde sorgulama merkezli etkinliklerle yapılan proje çalışmalarındaki öğrenci performansının değerlendirilmesi
Karakuş M. (Danışman)
K.KARA(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim altıncı sınıf sosyal bilgiler dersinde obenchain ve morris tarafından önerilen öğretim stratejilerinin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve kalıcılığa etkisi
Karakuş M. (Danışman)
H.BOLAT(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Ana Dili ve Yabancı Dil Eğitiminde Dört Temel Dil Becerisini Esas Alan Yazılı ve Uygulamalı Sınav Sisteminin Uygulamaya Yansımaları
KASIMOĞLU M., KARAKUŞ M.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.87-103, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Is creative thinking and innovation in teachers enough on their own? What happens if there is no entrepreneurship and reflective thinking?
Varlık S., Varlık F., KARAKUŞ M.
Teaching and Teacher Education
, cilt.152, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 2017 Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri Bağlamında İngilizce Öğretmenlerinin Yeterlik Algılarının ve Yeterlik Algılarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
KOCAMAN G. A., KARAKUŞ M.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.945-965, 2024 (TRDizin)
2023
20234. Investigation of Writing Skills of Secondary School 6th Grade Students in Terms of Various Variables
Kasımoğlu M., KARAKUŞ M.
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.4, ss.906-930, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Developing Students' Critical Thinking Skills and Argumentation Abilities Through Augmented Reality-Based Argumentation Activities in Science Classes
Demircioğlu T., Karakuş M., Uçar S.
SCIENCE & EDUCATION
, cilt.32, sa.4, ss.1165-1195, 2023 (SCI-Expanded, AHCI, SSCI, Scopus)
2023
20236. Examining Learning Styles, Creative Thinking Skills, and Academic Success of Eighth-Grade Students in Middle School
YÜKCÜ ÖZTÜRK Ö., KARAKUŞ M.
Educational academic research (Online)
, cilt.48, sa.1, ss.42-58, 2023 (TRDizin)
2022
20227. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ORTAOKUL 5. SINIF İNGİLİZCE DERSİNDEKİ MEVCUT DURUMUN İNCELENMESİ
DEMİR R., KARAKUŞ M.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.963-978, 2022 (TRDizin)
2022
20228. The Impact of Augmented Reality-Based Argumentation Activities on Middle School Students\u2019 Academic Achievement and Motivation in Science Classes
DEMİRCİOĞLU T., KARAKUŞ M., UÇAR S.
Education Quarterly Reviews , cilt.5, sa.2, ss.22-34, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Evaluation of the curriculum of the teaching in the multigrade classrooms course: Participatory evaluation approach
Karaçoban F., Karakuş M.
Pegem Journal of Education and Instruction , cilt.12, sa.1, ss.84-99, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2022
202210. Trigonometri Öğrenme Alanının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
Aydemir M., Karakuş M.
EDUCATIONE , cilt.1, sa.1, ss.152-191, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202111. Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Bir Değerlendirme
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.1, ss.192-206, 2021 (TRDizin)
2021
202112. The effect of mathematics instruction integrated with social issues on problem posing skill
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.20, sa.1, ss.495-520, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202013. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sözel ve Şekilsel Yaratıcılık Düzeylerinin İncelenmesi
Karakuş M., Özbilgin M.
Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.4, ss.171-183, 2020 (TRDizin)
2020
202014. The opinions of primary school teachers on gaining problem posing skill in mathematics course
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1935-1960, 2020 (TRDizin)
2020
202015. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalamayla ilgili Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
Karakuş M., Turhan Türkkan B., Karakoç Öztürk B.
SDU International Journal of Educational Studies , cilt.7, sa.2, ss.287-304, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., UĞUR A. K., DOĞRU ORAL S., SAKAR N., KAYA H.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.1-19, 2020 (TRDizin)
2020
202017. Mathematical and Linguistic Examination of the Problems Posed by Sixth Grade Students
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., KARAKOÇ ÖZTÜRK B.
SDU International Journal of Educational Studies , cilt.7, sa.2, ss.287-304, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202018. Investigation of the Effect of Digital Storytelling on Cultural Awareness and Creative Thinking
KARAKUŞ M., Turkkan B. T., Namli N. A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.203, ss.309-326, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
201919. Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Becerileri ve Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., BAYKAL T.
IInternational Journal of Active Learning , cilt.4, sa.2, ss.76-86, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. Aesthetics and aesthetic creativity in social studies
Dolapcioglu S., Gurkan B., KARAKUŞ M.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.9, sa.3, ss.913-944, 2019 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2019
201921. Views of Teachers and Students on the Problems of Syrian Children in a Refugee School in Turkey
KARAKUŞ M.
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.7, sa.2, ss.211-219, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201822. The Opinions of Middle School Mathematics Teachers on the Integration of Mathematics Course and Social Issues
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.
European Journal of Educational Research , cilt.7, sa.2, ss.397-406, 2018 (Scopus)
2018
201823. The Implementation and Evaluation of an Instructional Design Based on the Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Education
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR UYAR M.
Journal of Education and Learning , cilt.7, sa.2, ss.65-75, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201724. Examining Teaching of Professional Concepts in Teacher Training and Investigating Students? Cognitive Structures Regarding Professional Concepts
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
Educational Research and Reviews , cilt.12, sa.24, ss.1230-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201725. TEOG Sınavının Matematik Dersindeki Akademik Başarıyla İlişkisinin ve Matematik Dersi Öğretim Süreci Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Çelikel F., Karakuş M.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.1-18, 2017 (TRDizin)
2017
201726. Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
SCHREGLMANN S., KARAKUŞ M.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.3, ss.839-855, 2017 (TRDizin)
2017
201727. The Effect of in-Service Training on the Teacher Development: The Evaluation of the Teacher Professional Development Program
KARAKUŞ M.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.2017, sa.2017, ss.286-294, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Design implementation and authentic assessment of a unit according to concept-based interdisciplinary approach
BOLAT Y., Karakuş M.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.10, sa.1, ss.37-47, 2017 (Scopus)
2017
201729. Examination of postgraduate theses in sciences within the interdisciplinary context
KARAKUŞ M., YALÇIN O.
International Journal of Environmental & Science Education , cilt.12, sa.4, ss.711-727, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ F.
İlköğretim Online , cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201731. An investigation of students? perceptions about democratic school climate and sense of community in school
KARAKUŞ M.
Universal Journal of Educational Research , cilt.5, sa.5, ss.787-790, 2017 (Scopus)
2017
201732. Examination of social studies curriculum and course boks in the context of global citizenship
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ÖZTÜRK F.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.472-487, 2017 (Scopus)
2017
201733. Investigating the needs for measurement and evaluation course: a case study on English language teaching program
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.4, ss.227-239, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201734. Examination of Social Studies Curriculum and Course Books in the Context of Global Citizenship
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ÖZTÜRK F.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.472-487, 2017 (Scopus)
2017
201735. Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
Karakuş M.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.12, sa.4, ss.239-254, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Türkiye'de uygulanan işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması
KARAKUŞ M., ÖZTÜRK H. İ.
International Journal of Active Learning , cilt.1, sa.1, ss.1-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201637. Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
Karakuş M., Yalçın O.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.1-20, 2016 (TRDizin)
2016
201638. İlköğretim Türkçe Öğretmenlerinin Performans Değerlendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., KARAKOÇ ÖZTÜRK B.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.25, sa.1, ss.283-302, 2016 (TRDizin)
2016
201639. İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
KARAKUŞ M., Aslan S.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.15, sa.4, ss.1325-1344, 2016 (TRDizin)
2016
201640. Yaratıcı drama yönteminin akademik başarı üzerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
Akdemir H., KARAKUŞ M.
International Journal of Active Learning , cilt.1, sa.2, ss.55-67, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201641. Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması
KARAKUŞ M., Öztürk H. İ.
International Journal of Active Learning , cilt.1, sa.1, ss.1-28, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201542. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
DOĞANAY A., MÜKERREM A. T., YEŞİLPINAR UYAR M., YOLCU E., TURHAN TÜRKKAN B., SARI M., et al.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies , cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (TRDizin)
2015
201543. Ortaokul Bilişim Teknolojileri Ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Karakuş M., Çimen Coşğun Ü., Lal İ.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.10, sa.11, ss.461-486, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201444. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Karakuş M., Bolat Y.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.3, ss.22-30, 2014 (TRDizin)
2014
201445. İlköğretimde Program Değerlendirmenin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
KARAKUŞ M., MENGİ US F.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , cilt.4, sa.4, ss.1-22, 2014 (TRDizin)
2014
201446. The interdisciplinary Programme model and an evaluation of the practices in education
KARAKUŞ M.
The Ma?opolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection , cilt.25, sa.2, ss.71-87, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201447. Sınıf öğretmenlerinin ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Karakuş M., Aslan S., Ergüven S.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.9, sa.8, ss.209-234, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201448. İlköğretimde program değerlendirmenin öğretmen görğşleri doğrultusunda incelenmesi
KARAKUŞ M., MENGİ US F.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , cilt.4, sa.4, ss.35-54, 2014 (TRDizin)
2014
201449. ORTAOKUL 7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KILAVUZ KİTABININ İÇERDİĞİ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
KARAKUŞ M., MENGİ F.
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.9, ss.213-235, 2014 (TRDizin)
2013
201350. İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (TRDizin)
2013
201351. Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Uygulanmasında Karılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi
KARAKUŞ M., SCHREGLMAN S.
GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ ELEKTRONİK DERGİSİ , cilt.4, sa.8, ss.137-155, 2013 (TRDizin)
2013
201352. İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Programından Yansımalar 'Adana İli Örneği'
KARAKUŞ M., MENGİ US F.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.2, ss.197-222, 2013 (TRDizin)
2011
201153. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirmesi
HATUK M., KARAKUŞ M.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.1, ss.1196-1215, 2011 (Hakemli Dergi)
2005
200554. Öğretmen yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi
KARAKUŞ M.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.31, ss.79-85, 2005 (TRDizin)
2001
200155. Eğitim ve Yaratıcılık
Karakuş M.
EGITIM VE BILIM , cilt.26, sa.11, ss.3-7, 2001 (Hakemli Dergi)
2001
200156. Eğitim Programlarında Eleştirel Düşünmeyi Geliştirmenin Bir Yolu Olarak BAV Etkinlikleri
Karakuş M.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.8, ss.219-237, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Öğretmenlerin Mesleki Genel Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
AK KOCAMAN G., KARAKUŞ M.
11th International Congress on Curriculum & Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
2022
20222. Trigonometri Öğrenme Alanının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
Aydemir M., KARAKUŞ M.
10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, ss.501-507, (Özet Bildiri)
2021
20213. Examining Learning Styles, Creativity, Academic Success of Eighth Graders and Relationships Between These Variables
Yükçü Öztürk Ö., Karakuş M.
THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.85-86, (Özet Bildiri)
2021
20214. Examining the Learning Styles, Creative Thinking Skills and Academic Success of Eighth Grade Students
YÜKCÜ ÖZTÜRK Ö., KARAKUŞ M.
9. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, ss.85-86, (Özet Bildiri)
2021
20215. Examining the Teaching Vocabulary Process With Game in 5th Grade English Lesson
Demir R., Karakuş M.
THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2021
20216. Examination of Primary School 4th Grade Students' Perspectives on Gender Statements
Kocaman B., Karakuş M.
THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.105-106, (Özet Bildiri)
2021
20217. 21 Yüzyıl eğitim programı: Endüstri 4.0 ile Toplum 5.0 arasındaki köprü
Karakuş M.
VI. International Holistence Academy Congress: SOCIETY5.0, Mersin, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)
2021
20218. 21st century curriculum: The Bridge Between Endustry 4.0 and Society 5.0
KARAKUŞ M.
VI. International Holistance Academy Congress: Society 5.0, Mersin, Türkiye, 19 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
20219. An Evaluation of Distance Postgraduate Education: Students’ Views
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.322-323, (Özet Bildiri)
2021
202110. An evaluation of distance postgrade education: Students' views
Karakuş M., Turhan Türkkan B.
8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330, (Özet Bildiri)
2020
202011. Investigation Of Postgraduate Theses In Engineering In The Interdisciplinary Context
KARAKUŞ M., ÖZGÖK A.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.134-135, (Özet Bildiri)
0
012. An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Tam Metin Bildiri)
0
013. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385, (Özet Bildiri)
2019
201914. Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
201915. Yaratıcı drama ve ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeyi
KARAKUŞ M., KOCABEY İ.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.121-122, (Özet Bildiri)
2019
201916. Yaratıcı drama yoluyla müzede disiplinlerarası eğitim uygulaması
KARAKUŞ M., KARAMAN Z., YILDIRIM KÖYLÜ F.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)
2019
201917. YARATICI DRAMA YOLUYLA MÜZEDE DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMASI
KARAKUŞ M., KARAMAN Z., YILDIRIM KÖYLÜ F.
30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)
2019
201918. AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258, (Özet Bildiri)
2019
201919. A Case Study on Gender Equality Education
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B., KARAKUŞ M.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri)
2019
201920. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÖZEL VE ŞEKİLSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZBİLGİN M., KARAKUŞ M.
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201921. Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerileri ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
BAYKAL T., KARAKUŞ M.
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201922. İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sözel ve şekilsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
ÖZBİLGİN M., KARAKUŞ M.
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201923. ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ VE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
BAYKAL T., KARAKUŞ M.
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
2019
201924. Investigation of Scientific Process Skills of Pre-Service Science Teachers
KARAKUŞ M., Özbilen A. G.
IX. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Prague, Çek Cumhuriyeti, 6 - 08 Ağustos 2019, ss.395-396, (Özet Bildiri)
2019
201925. Fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınmaya yönelik algı ve inançlarının incelenmesi
ÖZBİLEN A. G., KARAKUŞ M.
6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)
2019
201926. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Algı Ve İnançlarının İncelenmesi
Özbilen A. G., KARAKUŞ M.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)
2019
201927. Mikrodenetleyiciler Dersine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M., UĞUR A. K.
28th Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.165-166, (Özet Bildiri)
2018
201828. Ortaokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi: Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.98-101, (Özet Bildiri)
2018
201829. An Action Study On The Value Of Respect For Diversity With The Activities Prepared Within The Framework Of Multicultural Education
KANATLI ÖZTÜRK F., KARAKUŞ M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.292-295, (Özet Bildiri)
2018
201830. Web 2.0 araçlarıyla dijital öykü oluşturma programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin kültürel farkındalığı ve yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.35-37, (Özet Bildiri)
2018
201831. Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Farkındalığı Ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201832. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201833. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.
27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
2018
201834. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
2014
201435. The effect of in-service training on the teacher development: the evaluation of the teacher professional development program
KARAKUŞ M.
International Conference on New Horizons in Education 2017, 17 Temmuz 2014 - 19 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201736. Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)
2017
201737. Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240, (Özet Bildiri)
2017
201738. Sosyomatematiksel Konularla Bütünleştirilmiş Matematik Öğretimi: Sosyal Adalet ve Eşitlik Değerlerine İlişkin Farkındalık ile Problem Kurma Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.368-369, (Özet Bildiri)
2017
201739. Argümantasyon Yöntemi Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)
2017
201740. “Influence of augmented reality technology based argumentation activities on secondary school students’ critical thinking abilities
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
5th Internetional Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201741. Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Öğrencilerin Ders Başarısı ve Derse Yönelik Metaforik Algılarına Etkisi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
International Conference on New Horizons in Education 2017, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201742. Öğretmen eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
KARAKUŞ M.
International Conference on New Horizons in Education 2017, BARSELONA, İspanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
2017
201743. ?Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi? Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Güdülenmelerine Etkisi
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.589, (Özet Bildiri)
2017
201744. ”Güneş sistemi ve uzay bilmecesi” ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin fene yönelik güdülenmelerine etkisi
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.586, (Özet Bildiri)
2017
201745. Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)
2016
201646. Students? Views On The Implementation And Authentic Assessment Process Of A Unit Designed According To Concept-Based Interdisciplinary Approach
KARAKUŞ M., BOLAT Y.
IV. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.713, (Özet Bildiri)
2016
201647. 6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., KARAKOÇ ÖZTÜRK B.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363, (Özet Bildiri)
2016
201648. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)
2016
201649. Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)
2016
201650. Validity and reliability work as to the self-efficacy scale towards teaching profession
KARAKUŞ M.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.166-171, (Tam Metin Bildiri)
2016
201651. Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182, (Tam Metin Bildiri)
2016
201652. The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B.
VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94, (Özet Bildiri)
2016
201653. An investigation of students perceptions about democratic school climate and sense of community in school
KARAKUŞ M.
VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.94, (Özet Bildiri)
2016
201654. Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy
DEMİREL T., KARAKUŞ M., UÇAR S.
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50, (Özet Bildiri)
2016
201655. Influence of Augmented Reaclity Technology on Seventh Grade Students' Achievement about Astronomy
Demirel T., Karakuş M., Uçar S.
IOSTE Symposium, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2016
201656. Güneş Sistemi ve Ötesi Uzay Bilmecesi ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201657. Güneş sistemi ve ötesi: uzay bilmecesi? ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik öğrenci görüşleri
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress ? Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)
2016
201658. Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
KARAKUŞ M., TURHAN B.
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116, (Özet Bildiri)
2016
201659. Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)
2016
201660. An Evaluation of Social Studies Instruction Course In Terms of Constructionist Learning: A Sample Of Indiana University Education Faculty
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
International Symposium On Social Studies Education, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.320, (Özet Bildiri)
2016
201661. Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması
KARAKUŞ M., TURHAN B.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91, (Özet Bildiri)
2015
201562. Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123, (Özet Bildiri)
2015
201563. Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality
KARAKUŞ M., TURHAN B.
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220, (Özet Bildiri)
2015
201564. BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201565. Disiplinlerarası Bağlamda Fanatizm Kavramına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı
KARAKUŞ M., ERGÜVEN S.
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201566. Project practices in elementary schools
KARAKUŞ M.
2nd Global Conference on Contemporary Issues in Education, Chıcago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ağustos 2015, cilt.7, ss.14-20, (Tam Metin Bildiri)
2015
201567. Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN B., KANATLI F.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707, (Özet Bildiri)
2015
201568. Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KARAKUŞ M., TURHAN B.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708, (Özet Bildiri)
2015
201569. İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
KARAKUŞ M., ASLAN S.
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.575-579, (Özet Bildiri)
2015
201570. The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103, (Özet Bildiri)
2015
201571. İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., Akça B.
24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2015
201572. İlkokul birinci sınıf öğretim programına yönelik öğertmen ve veli görüşlerinin incelenmesi
KARAKUŞ M., AKÇA B.
24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2014
201473. Ortaokul 6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M., ÇETİN A., BOZKURT BÜTEV M.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201474. Türkiye Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı İle New York Eyaleti Matematik Öğrenme Standartlarının Karşılaştırılması
KARAKUŞ M., ARISOY B.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.52-53, (Özet Bildiri)
2014
201475. Ortaokul Matematik Öğretiminde İstatistik Temasına Yönelik Disiplinlerarası Tasarım Örneği
KARAKUŞ M., ARISOY B.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.1149-1150, (Özet Bildiri)
2014
201476. Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN B., KARAKUŞ F.
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)
2014
201477. Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım (BTY) Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Çimen Coşğun Ü., KARAKUŞ M., Lal İ.
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201478. Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201479. Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., MENGİ US F.
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.163-164, (Özet Bildiri)
2014
201480. Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapılarının ve Görüşlerinin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., KARAKUŞ F.
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201481. İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneğİ
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.75, (Özet Bildiri)
2014
201482. İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
KARAKUŞ F., KARAKUŞ M.
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
2013
201383. Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study
KARAKUŞ M., Turhan B.
European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462, (Tam Metin Bildiri)
2013
201384. An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.854-861, (Tam Metin Bildiri)
2013
201385. Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Evrim Konulu Bir Öğretim Tasarımı
DEMİREL T., KARAKUŞ M.
International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201386. Disiplinlerarası yaklaşıma dayalı evrim konulu bir öğretim tasarımı.
DEMİRCİOĞLU T., KARAKUŞ M.
International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201387. Öğretmen Adaylarının Gözünden Eğitim Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği
ÇUHADAR A., KARAKUŞ M., SARI M.
III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201388. Sosyal Bilgiler Dersinde Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOĞANAY A., KARAKUŞ M., BOLAT Y.
II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.26-28, (Özet Bildiri)
2012
201289. Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim
KARAKUŞ M., Dolapçıoğlu S., Gürkan B., KARADUMAN B., BOLAT Y.
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201290. Öğretmen Görüşleri Bağlamında İlköğretim Program Değerlendirme İhtiyaçlarının İncelenmesi
KARAKUŞ M., MENGİ US F.
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201291. İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR UYAR M.
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
2012
201292. İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., DEMİREL T.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.218, (Özet Bildiri)
2012
201293. İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
DEMİRCİOĞLU T., KARAKUŞ M.
X.UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201294. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR M.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
2012
201295. İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., YEŞİLPINAR UYAR M.
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2011
201196. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Estetik Yaratıcılık
KARAKUŞ M., Gürkan B., Doğan Dolapçıoğlu S., ÇAPAR M.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201197. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
KARAKUŞ M., KARAKOÇ ÖZTÜRK B.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2011
201198. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
KARAKUŞ M., BOLAT Y.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
2010
201099. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
KARAKUŞ M., Hatuk M. H.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
2010100. İlköğretimde Proje Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
KARAKUŞ M.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
2009101. Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ölçme Ve Değerlendirme Boyutunda Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
KARAKUŞ M., Hatuk M. H.
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009102. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
KARAKUŞ M., Kuşdemir Kayıran B., Kayıran T.
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009103. Öğretmen Görüşlerine Göre, Sosyal Bilgiler Dersinde Portfolyoların Oluşturulması Ve Değerlendirmesi Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
KARAKUŞ M., Hatuk M. H.
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2009
2009104. Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşleri
KARAKUŞ M.
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
2008
2008105. Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programına yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
KARAKUŞ M.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1125-1129, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008106. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirmesi
KARAKUŞ M.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008107. İlköğretim Öğretmen Ve Öğrencilerinin Ortaöğretime Geçiş Sistemine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi
KARAKUŞ M.
1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008108. Proje Tabanlı Öğretimin Problem Çözme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
KARAKUŞ M.
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007109. Farklı Üniversitelerin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi
KARAKUŞ M.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007110. The qualitative analysis of teachers? views on primary school curriculum
KARAKUŞ M., BERKANT H. G.
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007111. Eğitim programlarında teori ve uygulama sorunu: öğretmen yetiştirme ve ilköğretim programlarımızdaki değişim
KARAKUŞ M.
Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu (UMES2007), Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007112. İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde uygulanan ”yaşadığımız kültürü tanıtma projesi”nin değerlendirilmesi
PALANDÖKENLİLER İ., ÇAKIR İ., KARAKUŞ M.
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
2007
2007113. Sosyal bilgiler öğretmenliği eğitimine yönelik öğrenci görüşleri
KARAKUŞ M.
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007114. The Evaluation of Primary School Teachers' View on the Application of the Constructivist Learning-based Primary School Curriculum in Turkey
BERKANT H. G., KARAKUŞ M.
9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007115. The Evaluation of Primary School Teachers? View on the Application of Constructivist Learning based Primary School Curriculum in Turkey: Adana City Sample
BERKANT H. G., KARAKUŞ M.
9th International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005116. Öğretmen Yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi
KARAKUŞ M.
Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
2005
2005117. İlköğretimde Proje Uygulamaları
KARAKUŞ M.
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
2004
2004118. İlköğretim kurumları yönetmeliğinde ifade edilen amaç ilke ve genel konuların demokratik okulun sahip olması gereken koşullar açısından incelenmesi
ÇAKICI F. F., ALICI O., KARAKUŞ M., ÇUHADAR A., SARI M.
4. Demokratik Eğitim Kurultayı, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004119. Lisansüstü Eğitim İçin Başvuran Öğrencilerin Üniversitedeki Akademik Başarıları ile LES Puanları Arasındaki ilişki
KARAKUŞ M.
XIII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004120. Ortaöğretimde Okul Ortamının İnsan Hakları Açısından Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirmesi
KARAKUŞ M.
Uluslar arası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003121. Sosyal Bilgiler Dersinde Ne Okutulmalıdır? Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A., KARAKUŞ M.
I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002122. İlköğretim öğretmenlerinin öğrenme ve öğretme sürecinde karşılaştıkları sorunlar
KARAKUŞ M.
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, ss.295, (Özet Bildiri)
2002
2002123. Öğretimde proje yaklaşımı
KARAKUŞ M.
2000?li Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, (Tam Metin Bildiri)
2001
2001124. Alt sosyo-ekonomik düzeydeki ilköğretim ikinci sınıf öğrencilerinin yaratıclık düzeylerine yaratıcı sorun çözme programının etkisi
KARAKUŞ M.
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Eğitim Programının Değerlendirme Boyutu
KARAKUŞ M.
Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral GÜVEN, Serkan ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.278-307, 2023
2016
20162. Okul Öncesinden Liseye Soru ve Yanıtlarla Eğitimde Ödev
İFLAZOĞLU SABAN A., KARAKUŞ M.
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2016
2014
20143. Eğitim Sürecinde Ödev ?Okulöncesi, İlkokul, Ortaokul ve Lise Düzeyinde Çocuğu olan Velilere Öneriler?
TÜRKOĞLU A., İFLAZOĞLU SABAN A., KARAKUŞ M.
Anı Yayıncılık, Ankara, 2014
2014
20144. Öğretmen Adaylarının Gözünden Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği
ÇUHADAR A., SARI M., KARAKUŞ M.
Eleştirel Eğitim Seçkisi, Baykal N,S., Ural A., Alicia Z., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.185-210, 2014
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Öğretmenlerin Mesleki Yeterlik Algı Düzeylerinin ve Mesleki Performanslarını Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KARAKUŞ M. (Yürütücü), AK KOCAMAN G.
2019 - 2023
2019 - 2023TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİYLE AKADEMİK BAŞARI, PROBLEM ÇÖZME VE ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), UĞUR A. K.
2019 - 2023
2019 - 2023
Ortaokul Öğrencilerinin Küresel Çevre Sorunları Farkındalıkları ile
Eleştirel Düşünme ve Bilimsel Süreç Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), Özbilen A. G.
2018 - 2019
2018 - 2019Hayat Bilgisi Dersinde Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Yoluyla Kültürel Farkındalığı ve Yaratıcılığı Geliştirmeye Yönelik Bir Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAKUŞ M. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., TURHAN TÜRKKAN B.
2018 - 2019
2018 - 2019
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Bir Program Geliştirme Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TURHAN TÜRKKAN B. (Yürütücü), KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.
2015 - 2019
2015 - 2019BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), KARAKUŞ F.
2017 - 2018
2017 - 2018
THE VIEWS OF TEACHERS AND STUDENTS REGARDING THE PROBLEMS AT A
SCHOOL SYRIAN REFUGEE CHILDREN EDUCATED
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARAKUŞ M. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018Çokkültürlü Etkinliklerle Oluşturulan Sosyal Bilgiler Programıyla Farklılıklara Saygı Değeri Ve Araştırma Sorgulama Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), KANATLI F.
2016 - 2018
2016 - 2018KONU TEMELLİ ELEŞTİREL DÜŞÜNME ÖĞRETİMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK BAŞARI ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİNE VE DÜZEYİNE OLAN ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), Schreglmann S.
2015 - 2017
2015 - 2017Argümantasyon Yöntemi Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Akademik Başarı, Eleştirel Düşünme Becerisi, Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Güdülenme ve Argümantasyon Becerisi Üzerindeki Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), DEMİRCİOĞLU T.
2014 - 2017
2014 - 2017Sosyomatematiksel Konularla Bütünleştirilmiş Matematik Öğretimi: Sosyal Adalet ve Eşitlik Değerlerine İlişkin Farkındalık İle Problem Kurma Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), TURHAN B.
2016 - 2016
2016 - 20166. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARAKOÇ ÖZTÜRK B. (Yürütücü), TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M.
2016 - 2016
2016 - 2016AN INVESTIGATION OF STUDENTS PERCEPTIONS ABOUT DEMOCRATIC SCHOOL CLIMATE AND SENSE OF COMMUNITY IN SCHOOL
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARAKUŞ M. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016PROJECT PRACTICES in ELEMENTARY EDUCATION
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARAKUŞ M. (Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016
TEOG SINAVININ 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARIYLA İLİŞKİSİNİN VE MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM SÜRECİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KARAKUŞ M. (Yürütücü), ÇELİKEL F.
2013 - 2016
2013 - 2016İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KARAKUŞ M. (Yürütücü)
2013 - 2016
2013 - 2016Kavram Temelli Disiplinler Arası Öğretim Etkinliklerinin Otantik Değerlendirmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), BOLAT Y.
2013 - 2016
2013 - 2016Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaöğretimdeki Eğitsel Kulüplerin İşlevselliğinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
KARAKUŞ M. (Yürütücü)
2012 - 2016
2012 - 2016Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
KARAKUŞ M. (Yürütücü), KARAKOÇ ÖZTÜRK B.
2013 - 2015
2013 - 2015Bir İlköğretim Matematik Öğretmeninin Genel Mesleki Yeterliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAKUŞ M. (Yürütücü), TURHAN B.
2013 - 2015
2013 - 2015Disiplinler Arası Yaklaşıma Dayalı Bir Uygulama Örneği: Bilinçli Tüketici Eğitimi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAKUŞ M. (Yürütücü), YEŞİLPINAR M.
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015
01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 20152nd Global Conference on Contemporary Issues in Education
Katılımcı
Chicago-Amerika Birleşik Devletleri
Burslar
2002 - 2007
2002 - 2007