Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

THE POTENTIAL OF USING THE TEACHABLE MACHINE APPLICATION FOR MACHINE LEARNING IN EDUCATION

16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Eskişehir, Turkey, 26 - 28 October 2023, pp.14-22

Interactive Cyber Security Educational Material for Secondary School Students

16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Eskişehir, Turkey, 26 - 28 October 2023, pp.107

BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE-FOCUSED RESEARCH IN EDUCATION

16th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM, Eskişehir, Turkey, 26 - 28 October 2023, pp.1-13

E-LEARNING AUTHORING TOOLS: A COMPARATIVE STUDY

13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Aydın, Turkey, 12 - 15 May 2022, pp.188 Sustainable Development

Student Views on the Use of Xerte in the Multimedia Design and Production Course

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2021), Rize, Turkey, 26 - 28 October 2021, pp.156-162 Sustainable Development

Multimedia-based Instructional and Interface Design Principles

14th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS2021), Rize, Turkey, 26 - 28 October 2021, pp.58-61 Sustainable Development

Localization of open source software: An example of Xerte Online Toolkits

Cemil Meriç - 10.Uluslararası Sosyal Bilimler ve Spor Kongresi, Hatay, Turkey, 23 - 25 November 2018

GaCiTa: BULUT TABANLI BİR KLASİK MADDE VE TEST ANALİZİ YAZILIMI

FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Turkey, 2 - 03 November 2018, pp.418-429

FATİH PROJESİ BİLİŞİM TEKNOLOJİ ARAÇLARININ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2018, Ankara, Turkey, 2 - 03 November 2018, pp.1

Sosyal ağ analizi yazılımları üzerine karşılaştırmalı bir inceleme

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017

WEB TEKNOLOJİLERİNİN GELİŞİMİ VE EĞİTİM ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI: KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR-8), Ankara, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.222-223

SOSYAL AĞ ANALİZİ YAZILIMLARI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME

11.Uluslararası Bilgisayar ve öğretim teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Turkey, 24 - 26 May 2017, pp.249-255

Programlama Öğretimi İçin Bulut Tabanlı Entegre Geliştirme Ortamları

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.703-712 Sustainable Development

ÖĞRENME VE ÖĞRETME SÜRECİNDE MOBİL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMI

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Turkey, 6 - 08 October 2016, pp.1-13

Eğitsel Anlamda Artırılmış Gerçeklik Kullanımı: Bir İçerik Analizi Çalışması

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016, pp.173-184 Creative Commons License

Usability Evaluation of EBA Portal: A Mixed Method Study

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016, pp.423-435 Creative Commons License Sustainable Development

Açık Kaynak Kodlu Yazılımlarda Çeviri ve Uyarlama: XERTE Online ToolKits Örneği

International Conference on New Trends in Educational Technology, Gazimagosa, Cyprus (Kktc), 3 - 04 May 2016, pp.1

ÇÜ-EDS: ÜNİVERSİTELER İÇİN EKONOMİK BİR E-ÖĞRENME DESTEK SİSTEMİ

2nd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology- ICDET, Antalya, Turkey, 5 - 06 February 2016, pp.52

SCRATCH YAZILIMI İLE PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN DURUMU BİR DOKÜMAN İNCELEMEÇALIŞMASI

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 9 - 11 September 2015, pp.236-243

Bilgisayar Kullanımı ve Programlama Öğretiminde Cinsiyet Farklılıkları

1.ULUSLARARASI ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Turkey, 9 - 11 April 2015, pp.225

MOOC Platformlarının Karşılaştırılması: Bir Durum Değerlendirmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Turkey, 18 - 20 September 2014, pp.346

Fen Ve Teknoloji Dersi Isı-Sıcaklık Konusunda Hazırlanan Simülasyon Tabanlı Bir Yazılımın Ilkögretim 5.Sınıf Ögrencilerin Akademik Basarılarına Ve Kalıcılıga Etkisi

I. Bilgisayar ve Ögretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Çanakkale, Turkey, 16 - 18 May 2007, pp.635-651

E ögrenmede Yeni Bir Fırsat Pod Yayıncılığı

22. Ulusal Bilişim Kurultayı Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim (BTIE), Turkey, 9 - 11 November 2005

E-ögrenmede Yeni Bir Fırsat: Pod Yayıncılıgı

22. Ulusal Bilisim Kurultayı Bilisim Teknolojileri Isıgında Egitim (BTIE), Ankara, Turkey, 9 - 11 November 2005, pp.133-140

Internet Tabanlı Uzaktan Egitimin Etkililigi: Bir Meta-Analiz Çalısması

Akademik Bilisim Konferansı-05, Gaziantep, Turkey, 4 - 06 February 2005, pp.1-11

Etkileşimli Fizik Simülasyonlarının Geliştirilmesi ve Etkin Kullanılması

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 September 2002, pp.135

Fen Bilgisi Öğretiminde Yeni Tekniklerin Kullanılması

1. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Turkey, 14 - 16 October 1999

Translation and Localization of Open Source Softwares: An Example of Xerte Online Toolkits

Cemil Meriç ? 10. International Congress on Social Sciences and Sports, Hatay, Turkey, 23 November 0018 - 25 November 2018, pp.1-7

Books & Book Chapters

Bir Eğitimcinin Yazılım Çantası:Yardımcı Programlar(Üçüncü Parti Yazılımlar)

in: Bilişim Teknolojileri, Kert S.B., Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.139-163, 2018

İşletim Sistemlerinin Temelleri, Güncel İşletim Sistemleri

in: Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.101-124, 2018

Temel Programlama

Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016

Metrics

Publication

61

Citation (WoS)

2

H-Index (WoS)

1

Citation (Scopus)

3

H-Index (Scopus)

1

Project

5

Thesis Advisory

30

Open Access

4
UN Sustainable Development Goals