Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eğitim ve Yaratıcılık

EGITIM VE BILIM , cilt.26, sa.11, ss.3-7, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Öğretmenlerin Mesleki Genel Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

11th International Congress on Curriculum & Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Trigonometri Öğrenme Alanının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, ss.501-507, (Özet Bildiri)

Examining Learning Styles, Creativity, Academic Success of Eighth Graders and Relationships Between These Variables

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.85-86, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Examining the Learning Styles, Creative Thinking Skills and Academic Success of Eighth Grade Students

9. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, ss.85-86, (Özet Bildiri)

Examining the Teaching Vocabulary Process With Game in 5th Grade English Lesson

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.70-71, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of Primary School 4th Grade Students' Perspectives on Gender Statements

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.105-106, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

21 Yüzyıl eğitim programı: Endüstri 4.0 ile Toplum 5.0 arasındaki köprü

VI. International Holistence Academy Congress: SOCIETY5.0, Mersin, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)

21st century curriculum: The Bridge Between Endustry 4.0 and Society 5.0

VI. International Holistance Academy Congress: Society 5.0, Mersin, Türkiye, 19 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

An Evaluation of Distance Postgraduate Education: Students’ Views

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.322-323, (Özet Bildiri)

An evaluation of distance postgrade education: Students' views

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330, (Özet Bildiri)

Investigation Of Postgraduate Theses In Engineering In The Interdisciplinary Context

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.134-135, (Özet Bildiri)

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Tam Metin Bildiri)

Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385, (Özet Bildiri)

Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması

10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Yaratıcı drama ve ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeyi

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.121-122, (Özet Bildiri)

Yaratıcı drama yoluyla müzede disiplinlerarası eğitim uygulaması

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)

YARATICI DRAMA YOLUYLA MÜZEDE DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMASI

30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)

AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258, (Özet Bildiri)

A Case Study on Gender Equality Education

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÖZEL VE ŞEKİLSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sözel ve şekilsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

Investigation of Scientific Process Skills of Pre-Service Science Teachers

IX. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Prague, Çek Cumhuriyeti, 6 - 08 Ağustos 2019, ss.395-396, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınmaya yönelik algı ve inançlarının incelenmesi

6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Algı Ve İnançlarının İncelenmesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)

Mikrodenetleyiciler Dersine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

28th Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.165-166, (Özet Bildiri)

An Action Study On The Value Of Respect For Diversity With The Activities Prepared Within The Framework Of Multicultural Education

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.292-295, (Özet Bildiri)

Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması

27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

The effect of in-service training on the teacher development: the evaluation of the teacher professional development program

International Conference on New Horizons in Education 2017, 17 Temmuz 2014 - 19 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)

Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240, (Özet Bildiri)

Argümantasyon Yöntemi Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)

Öğretmen eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

International Conference on New Horizons in Education 2017, BARSELONA, İspanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)

Students? Views On The Implementation And Authentic Assessment Process Of A Unit Designed According To Concept-Based Interdisciplinary Approach

IV. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.713, (Özet Bildiri)

6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)

Validity and reliability work as to the self-efficacy scale towards teaching profession

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.166-171, (Tam Metin Bildiri)

Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182, (Tam Metin Bildiri)

The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94, (Özet Bildiri)

An investigation of students perceptions about democratic school climate and sense of community in school

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.94, (Özet Bildiri)

Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50, (Özet Bildiri)

Güneş sistemi ve ötesi: uzay bilmecesi? ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik öğrenci görüşleri

XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress ? Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)

Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri

XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)

An Evaluation of Social Studies Instruction Course In Terms of Constructionist Learning: A Sample Of Indiana University Education Faculty

International Symposium On Social Studies Education, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.320, (Özet Bildiri)

Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91, (Özet Bildiri)

Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123, (Özet Bildiri)

Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220, (Özet Bildiri)

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Disiplinlerarası Bağlamda Fanatizm Kavramına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Project practices in elementary schools

2nd Global Conference on Contemporary Issues in Education, Chıcago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ağustos 2015, cilt.7, ss.14-20, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707, (Özet Bildiri)

Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708, (Özet Bildiri)

İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.575-579, (Özet Bildiri)

The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103, (Özet Bildiri)

İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi

24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

İlkokul birinci sınıf öğretim programına yönelik öğertmen ve veli görüşlerinin incelenmesi

24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Ortaokul 6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı İle New York Eyaleti Matematik Öğrenme Standartlarının Karşılaştırılması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.52-53, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Matematik Öğretiminde İstatistik Temasına Yönelik Disiplinlerarası Tasarım Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.1149-1150, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi ve İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Program Tasarımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.98, (Özet Bildiri)

Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım (BTY) Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi

III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.163-164, (Özet Bildiri)

İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneğİ

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.75, (Özet Bildiri)

İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.854-861, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Evrim Konulu Bir Öğretim Tasarımı

International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Disiplinlerarası yaklaşıma dayalı evrim konulu bir öğretim tasarımı.

International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Gözünden Eğitim Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği

III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinde Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri

II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.26-28, (Özet Bildiri)

Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Öğretmen Görüşleri Bağlamında İlköğretim Program Değerlendirme İhtiyaçlarının İncelenmesi

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)

İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.218, (Özet Bildiri)

Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Estetik Yaratıcılık

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Araştırma

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

İlköğretimde Proje Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşleri

18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programına yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1125-1129, (Tam Metin Bildiri)

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Öğretmen Ve Öğrencilerinin Ortaöğretime Geçiş Sistemine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi

1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)

Proje Tabanlı Öğretimin Problem Çözme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

The qualitative analysis of teachers? views on primary school curriculum

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

Eğitim programlarında teori ve uygulama sorunu: öğretmen yetiştirme ve ilköğretim programlarımızdaki değişim

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu (UMES2007), Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal bilgiler öğretmenliği eğitimine yönelik öğrenci görüşleri

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

The Evaluation of Primary School Teachers' View on the Application of the Constructivist Learning-based Primary School Curriculum in Turkey

9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi

Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, (Özet Bildiri)

İlköğretimde Proje Uygulamaları

XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)

Ortaöğretimde Okul Ortamının İnsan Hakları Açısından Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirmesi

Uluslar arası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Dersinde Ne Okutulmalıdır? Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim öğretmenlerinin öğrenme ve öğretme sürecinde karşılaştıkları sorunlar

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, ss.295, (Özet Bildiri)

Öğretimde proje yaklaşımı

2000?li Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Eğitim Programının Değerlendirme Boyutu

Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral GÜVEN, Serkan ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.278-307, 2023

Öğretmen Adaylarının Gözünden Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği

Eleştirel Eğitim Seçkisi, Baykal N,S., Ural A., Alicia Z., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.185-210, 2014
Metrikler

Yayın

194

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

27

Proje

26

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları