SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Trigonometri Öğrenme Alanının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
EDUCATIONE
, cilt.1, sa.1, ss.152-191, 2022 (Hakemli Dergi)
Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersine Yönelik Bir Değerlendirme
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.11, sa.1, ss.192-206, 2021 (Hakemli Dergi)

The opinions of primary school teachers on gaining problem posing skill in mathematics course
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.4, ss.1935-1960, 2020 (Hakemli Dergi)

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Ortalamayla ilgili Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
SDU International Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.287-304, 2020 (Hakemli Dergi)
An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.1-19, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Becerileri ve Öğrenme Stillerinin İncelenmesi
IInternational Journal of Active Learning
, cilt.4, sa.2, ss.76-86, 2019 (Hakemli Dergi)
Views of Teachers and Students on the Problems of Syrian Children in a Refugee School in Turkey
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.7, sa.2, ss.211-219, 2019 (Hakemli Dergi)

The Opinions of Middle School Mathematics Teachers on the Integration of Mathematics Course and Social Issues
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.2, ss.397-406, 2018 (Scopus)
The Implementation and Evaluation of an Instructional Design Based on the Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Education
Journal of Education and Learning
, cilt.7, sa.2, ss.65-75, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.839-855, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of in-Service Training on the Teacher Development: The Evaluation of the Teacher Professional Development Program
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.2017, sa.2017, ss.286-294, 2017 (Hakemli Dergi)
Examining Teaching of Professional Concepts in Teacher Training and Investigating Students? Cognitive Structures Regarding Professional Concepts
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.24, ss.1230-1241, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of postgraduate theses in sciences within the interdisciplinary context
International Journal of Environmental & Science Education
, cilt.12, sa.4, ss.711-727, 2017 (Hakemli Dergi)
An investigation of students? perceptions about democratic school climate and sense of community in school
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.5, ss.787-790, 2017 (Scopus)
Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenlerinin disiplinlerarası yaklaşıma yönelik görüşlerinin belirlenmesi
İlköğretim Online
, cilt.16, sa.2, ss.509-524, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler dersinde proje tabanlı öğrenmenin öğrencilerin sorun çözme becerilerine, tutumlarına, akademik başarılarına ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.12, sa.4, ss.239-254, 2017 (Hakemli Dergi)
Investigating the needs for measurement and evaluation course: a case study on English language teaching program
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.4, ss.227-239, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.1-20, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Türkçe Öğretmenlerinin Performans Değerlendirmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.283-302, 2016 (Hakemli Dergi)
İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.15, sa.4, ss.1325-1344, 2016 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı drama yönteminin akademik başarı üzerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
International Journal of Active Learning
, cilt.1, sa.2, ss.55-67, 2016 (Hakemli Dergi)
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Bilişim Teknolojileri Ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.11, ss.461-486, 2015 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.22-30, 2014 (Hakemli Dergi)
The interdisciplinary Programme model and an evaluation of the practices in education
The Ma?opolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection
, cilt.25, sa.2, ss.71-87, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin ilkokul 4. sınıf sosyal bilgiler dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.8, ss.209-234, 2014 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL 7. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ KILAVUZ KİTABININ İÇERDİĞİ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi
, cilt.9, ss.213-235, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde program değerlendirmenin öğretmen görğşleri doğrultusunda incelenmesi
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.4, sa.4, ss.35-54, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4. Sınıf Fen Ve Teknoloji Programından Yansımalar 'Adana İli Örneği'
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.197-222, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirmesi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.1196-1215, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.31, ss.79-85, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitim ve Yaratıcılık
EGITIM VE BILIM
, cilt.26, sa.11, ss.3-7, 2001 (Hakemli Dergi)
Eğitim Programlarında Eleştirel Düşünmeyi Geliştirmenin Bir Yolu Olarak BAV Etkinlikleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.8, ss.219-237, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21st century curriculum: The Bridge Between Endustry 4.0 and Society 5.0
VI. International Holistance Academy Congress: Society 5.0, Mersin, Türkiye, 19 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
Investigation Of Postgraduate Theses In Engineering In The Interdisciplinary Context
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.134-135, (Özet Bildiri)
An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Tam Metin Bildiri)
Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385, (Özet Bildiri)
Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Sorunların Belirlenmesi: Bir Doküman İncelemesi Çalışması
10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
Yaratıcı drama ve ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeyi
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.121-122, (Özet Bildiri)
Yaratıcı drama yoluyla müzede disiplinlerarası eğitim uygulaması
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)
YARATICI DRAMA YOLUYLA MÜZEDE DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMASI
30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118, (Özet Bildiri)
AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258, (Özet Bildiri)
A Case Study on Gender Equality Education
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri)

İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SÖZEL VE ŞEKİLSEL YARATICILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Ortaokul yedinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerileri ve öğrenme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sözel ve şekilsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
ORTAOKUL YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ VE ÖĞRENME STİLLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Investigation of Scientific Process Skills of Pre-Service Science Teachers
IX. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Prague, Çek Cumhuriyeti, 6 - 08 Ağustos 2019, ss.395-396, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınmaya yönelik algı ve inançlarının incelenmesi
6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Algı Ve İnançlarının İncelenmesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi: Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.98-101, (Özet Bildiri)

An Action Study On The Value Of Respect For Diversity With The Activities Prepared Within The Framework Of Multicultural Education
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.292-295, (Özet Bildiri)
Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Farkındalığı Ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması
27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
The effect of in-service training on the teacher development: the evaluation of the teacher professional development program
International Conference on New Horizons in Education 2017, 17 Temmuz 2014 - 19 Temmuz 2017, (Tam Metin Bildiri)
Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)
Alanla ilişkilendirilmiş ve teknoloji destekli ölçme ve değerlendirme dersine yönelik öğrenci görüşleri
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.239-240, (Özet Bildiri)
Sosyomatematiksel Konularla Bütünleştirilmiş Matematik Öğretimi: Sosyal Adalet ve Eşitlik Değerlerine İlişkin Farkındalık ile Problem Kurma Becerisi Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.368-369, (Özet Bildiri)
Argümantasyon Yöntemi Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326, (Özet Bildiri)
“Influence of augmented reality technology based argumentation activities on secondary school students’ critical thinking abilities
5th Internetional Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Alanla İlişkilendirilmiş ve Teknoloji Destekli Ölçme ve Değerlendirme Dersinin Öğrencilerin Ders Başarısı ve Derse Yönelik Metaforik Algılarına Etkisi
International Conference on New Horizons in Education 2017, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
International Conference on New Horizons in Education 2017, BARSELONA, İspanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
?Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi? Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Güdülenmelerine Etkisi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.589, (Özet Bildiri)
”Güneş sistemi ve uzay bilmecesi” ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin fene yönelik güdülenmelerine etkisi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.586, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46, (Özet Bildiri)
Students? Views On The Implementation And Authentic Assessment Process Of A Unit Designed According To Concept-Based Interdisciplinary Approach
IV. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.713, (Özet Bildiri)
6 Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel ve Dilsel Olarak İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.361-363, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234, (Özet Bildiri)
Validity and reliability work as to the self-efficacy scale towards teaching profession
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.166-171, (Tam Metin Bildiri)
The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues
VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94, (Özet Bildiri)
An investigation of students perceptions about democratic school climate and sense of community in school
VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.94, (Özet Bildiri)
Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50, (Özet Bildiri)
Influence of Augmented Reaclity Technology on Seventh Grade Students' Achievement about Astronomy
IOSTE Symposium, Braga, Portekiz, 11 - 16 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
Güneş Sistemi ve Ötesi Uzay Bilmecesi ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
XVIII AMSE-AMCE-WAER CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Güneş sistemi ve ötesi: uzay bilmecesi? ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik öğrenci görüşleri
XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress ? Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)
Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116, (Özet Bildiri)

Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)
An Evaluation of Social Studies Instruction Course In Terms of Constructionist Learning: A Sample Of Indiana University Education Faculty
International Symposium On Social Studies Education, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016, ss.320, (Özet Bildiri)
Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91, (Özet Bildiri)
Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123, (Özet Bildiri)
Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220, (Özet Bildiri)
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Disiplinlerarası Bağlamda Fanatizm Kavramına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı
1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707, (Özet Bildiri)
Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708, (Özet Bildiri)
İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.575-579, (Özet Bildiri)
The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103, (Özet Bildiri)
İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
İlkokul birinci sınıf öğretim programına yönelik öğertmen ve veli görüşlerinin incelenmesi
24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
Ortaokul 6. Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersi Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı İle New York Eyaleti Matematik Öğrenme Standartlarının Karşılaştırılması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.52-53, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretiminde İstatistik Temasına Yönelik Disiplinlerarası Tasarım Örneği
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.1149-1150, (Özet Bildiri)
Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım (BTY) Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi
III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.163-164, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapılarının ve Görüşlerinin Belirlenmesi
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneğİ
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.75, (Özet Bildiri)
İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Evrim Konulu Bir Öğretim Tasarımı
International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Disiplinlerarası yaklaşıma dayalı evrim konulu bir öğretim tasarımı.
International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Gözünden Eğitim Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği
III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Dersinde Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri
II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.26-28, (Özet Bildiri)
Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Öğretmen Görüşleri Bağlamında İlköğretim Program Değerlendirme İhtiyaçlarının İncelenmesi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.218, (Özet Bildiri)
İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
X.UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Estetik Yaratıcılık
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
İlköğretimde Proje Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Ölçme Ve Değerlendirme Boyutunda Karşılaşılan Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Proje Tabanlı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Öğretmen Görüşlerine Göre, Sosyal Bilgiler Dersinde Portfolyoların Oluşturulması Ve Değerlendirmesi Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Yüksek Lisans Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşleri
18. Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programına yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1125-1129, (Tam Metin Bildiri)
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirmesi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Öğretmen Ve Öğrencilerinin Ortaöğretime Geçiş Sistemine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi
1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Proje Tabanlı Öğretimin Problem Çözme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Farklı Üniversitelerin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
The qualitative analysis of teachers? views on primary school curriculum
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Eğitim programlarında teori ve uygulama sorunu: öğretmen yetiştirme ve ilköğretim programlarımızdaki değişim
Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu (UMES2007), Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim 4. sınıf sosyal bilgiler dersinde uygulanan ”yaşadığımız kültürü tanıtma projesi”nin değerlendirilmesi
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
Sosyal bilgiler öğretmenliği eğitimine yönelik öğrenci görüşleri
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
The Evaluation of Primary School Teachers' View on the Application of the Constructivist Learning-based Primary School Curriculum in Turkey
9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285, (Tam Metin Bildiri)
The Evaluation of Primary School Teachers? View on the Application of Constructivist Learning based Primary School Curriculum in Turkey: Adana City Sample
9th International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi
Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, (Özet Bildiri)
İlköğretimde Proje Uygulamaları
XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
İlköğretim kurumları yönetmeliğinde ifade edilen amaç ilke ve genel konuların demokratik okulun sahip olması gereken koşullar açısından incelenmesi
4. Demokratik Eğitim Kurultayı, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2004, (Tam Metin Bildiri)
Ortaöğretimde Okul Ortamının İnsan Hakları Açısından Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirmesi
Uluslar arası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinde Ne Okutulmalıdır? Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim öğretmenlerinin öğrenme ve öğretme sürecinde karşılaştıkları sorunlar
XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, ss.295, (Özet Bildiri)
Öğretimde proje yaklaşımı
2000?li Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002, (Tam Metin Bildiri)
Alt sosyo-ekonomik düzeydeki ilköğretim ikinci sınıf öğrencilerinin yaratıclık düzeylerine yaratıcı sorun çözme programının etkisi
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bolu, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2001, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
Eğitim Programının Değerlendirme Boyutu
Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral GÜVEN, Serkan ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.278-307, 2023
Okul Öncesinden Liseye Soru ve Yanıtlarla Eğitimde Ödev
Morpa Kültür Yayınları, İstanbul, 2016
Öğretmen Adaylarının Gözünden Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği
Eleştirel Eğitim Seçkisi, Baykal N,S., Ural A., Alicia Z., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.185-210, 2014
İlköğretimde Ödev
Morpa, 2007