Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2024 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Indiana University Bloomington, School Of Education, Curriculum And Instruction
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1999 - 2004 Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi
-
2009 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
-
2013 - 2013 Misafir Öğretim Üyesi
Indiana Üniversitesi
-
1995 - 1999 ÖĞRETMEN
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Doktora Displinlerarası Bağlamda Eğitim Programları ve Öğretim
-
Lisans Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Doktora Öğretim ve Program Değerlendirme Uygulamaları
-
Doktora Öğretim ve Program Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Eğitimde Program Geliştirme
-
Lisans Program Geliştirme ve Öğretim
-
Yüksek Lisans Proje Temelli Öğrenme
Yönetilen Tezler
-
Ortaokul öğrencilerinin küresel çevre sorunları farkındalıkları ile eleştirel düşünme ve bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
A.GÜL(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Ters yüz öğrenme modeliyle akademik başarı, problem çözme ve öz düzenleme becerilerinin geliştirilmesi: Bir durum çalışması
Karakuş M. (Danışman)
A.KEMAL(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Ortaokul öğrencilerinin akademik başarı, öğrenme stilleri ve yaratıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
Ö.YÜKCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin toplumsal cinsiyet kalıp yargılarına bakış açılarının incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
B.KOCAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Sürdürülebilir gelişme için çevre eğitimi aracılığıyla ortaokul öğrencilerinde çevre bilinci ve eleştirel düşünme becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
F.MENGİ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin sözel ve şekilsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
M.ÖZBİLGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin yaratıcılık ve akademik başarı düzeylerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
İ.KOCABEY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin öğrenme stilleri ile yaratıcılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
T.BAYKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Birleştirilmiş sınıflarda öğretim dersine yönelik öğretim programı geliştirme çalışması
Karakuş M. (Danışman)
F.KARAKUŞ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Çokkültürlü eğitim çerçevesinde hazırlanan etkinliklerle farklılıklara saygı değeri ve araştırma becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
F.KANATLI(Öğrenci), Doktora, 2018 -
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme eğilimleri, problem çözmeye yönelik algıları ve akademik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
Ö.GÖZCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sosyomatematiksel konularla bütünleştirilmiş matematik öğretimi: Sosyal adalet ve eşitlik değerlerine ilişkin farkındalık ile problem kurma becerisi geliştirmeye yönelik bir eylem araştırması
Karakuş M. (Danışman)
B.TURHAN(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının akademik başarı, eleştirel düşünme becerisi, fen ve teknoloji dersine yönelik güdülenme ve argümantasyon becerisi üzerindeki etkisinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
T.DEMİREL(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Kavram temelli disiplinler arası yaklaşıma göre tasarlanan ünitenin otantik değerlendirmesine yönelik bir eylem araştırması
Y.BOLAT(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Konu temelli eleştirel düşünme öğretimi özelliğine sahip eğitsel arayüz ile desteklenmiş eğitim yazılımının akademik başarı, eleştirel düşünme eğilimi ve düzeyine olan etkisi
S.SCHREGLMANN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Kamu personelinin hizmet içi eğitim ihtiyaçlarının ve iş doyum düzeylerinin incelenmesi: Adana büyükşehir belediyesi örneği
U.KALKANCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
TEOG sınavının sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki akademik başarılarıyla ilişkisinin ve matematik dersi öğretim süreci üzerindeki etkilerinin incelenmesi
Karakuş M. (Danışman)
F.ÇELİKEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öykü Yazma Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
B.KARAKOÇ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
İlkokul Birinci Sınıf Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
B.AKÇA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Yönetici, Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerine Göre Ortaöğretimdeki Sosyal Etkinliklerin İşlevselliğinin İncelenmesi
R.KÖPRÜBAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğretmen Ve Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Performans Görevine Yönelik Görüşleri
T.TANRIVERDİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Sosyal Bilgiler Öğretiminde portfolyoların Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
M.Hakan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim okulu I. kademe öğrenci velilerinin okul ve çocuklarına ilişkin bilgi düzeylerinin belirlenmesi
Karakuş M. (Danışman)
H.ŞAH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Sosyal Bilgiler Programındaki Değerlerle İlgili kazanımlara Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
S.UÇAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim Dördüncü Ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Yaptığı Proje Çalışmalarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
D.KURAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Çoklu zekâ kuramı destekli proje tabanlı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler dersinde akademik başarı, tutum ve kalıcılığa etkisi
Karakuş M. (Danışman)
T.KAYIRAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 3. sınıf hayat bilgisi dersinde sorgulama merkezli etkinliklerle yapılan proje çalışmalarındaki öğrenci performansının değerlendirilmesi
Karakuş M. (Danışman)
K.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim altıncı sınıf sosyal bilgiler dersinde obenchain ve morris tarafından önerilen öğretim stratejilerinin öğrencilerin akademik başarılarına, tutumlarına ve kalıcılığa etkisi
Karakuş M. (Danışman)
H.BOLAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
İlköğretim sosyal bilgiler dersi çalışma kitaplarında yer alan etkinliklerin yaratıcı düşünme becerisi açısından değerlendirilmesi
Karakuş M. (Danışman)
İ.PALANDÖKENLİER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008