Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Eğitim ve Yaratıcılık

EGITIM VE BILIM , cilt.26, sa.11, ss.3-7, 2001 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin Mesleki Genel Yeterliklerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

11th International Congress on Curriculum & Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

Trigonometri Öğrenme Alanının Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi

10. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 Ekim 2022, ss.501-507

Examining Learning Styles, Creativity, Academic Success of Eighth Graders and Relationships Between These Variables

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.85-86

Examining the Learning Styles, Creative Thinking Skills and Academic Success of Eighth Grade Students

9. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, İzmir, Türkiye, 04 Kasım 2021, ss.85-86

Examining the Teaching Vocabulary Process With Game in 5th Grade English Lesson

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.70-71 Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of Primary School 4th Grade Students' Perspectives on Gender Statements

THE NINTH INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021, ss.105-106

21 Yüzyıl eğitim programı: Endüstri 4.0 ile Toplum 5.0 arasındaki köprü

VI. International Holistence Academy Congress: SOCIETY5.0, Mersin, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2021

21st century curriculum: The Bridge Between Endustry 4.0 and Society 5.0

VI. International Holistance Academy Congress: Society 5.0, Mersin, Türkiye, 19 Ekim 2021

An Evaluation of Distance Postgraduate Education: Students’ Views

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.322-323

An evaluation of distance postgrade education: Students' views

8th International Congress on Curriculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.329-330

Investigation Of Postgraduate Theses In Engineering In The Interdisciplinary Context

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.134-135

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz

Yaratıcı drama ve ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin yaratıcılık düzeyi

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.121-122

Yaratıcı drama yoluyla müzede disiplinlerarası eğitim uygulaması

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118

YARATICI DRAMA YOLUYLA MÜZEDE DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM UYGULAMASI

30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.117-118

AN ACTION RESEARCH TO CURRICULUM DEVELOPMENT FOR THE MULTIGRADE CLASSROOM TEACHING COURSE

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.257-258

A Case Study on Gender Equality Education

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of Scientific Process Skills of Pre-Service Science Teachers

IX. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Prague, Çek Cumhuriyeti, 6 - 08 Ağustos 2019, ss.395-396

Fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınmaya yönelik algı ve inançlarının incelenmesi

6th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Küresel Isınmaya Yönelik Algı Ve İnançlarının İncelenmesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.949-950

Mikrodenetleyiciler Dersine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

28th Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.165-166

The effect of in-service training on the teacher development: the evaluation of the teacher professional development program

International Conference on New Horizons in Education 2017, 17 Temmuz 2014 - 19 Temmuz 2017

Öğretmen eğitim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

International Conference on New Horizons in Education 2017, BARSELONA, İspanya, 17 - 19 Temmuz 2017

Öğretmen adaylarının yaratıcı düşünme becerilerinin incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.46

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşlerİ

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Problem Kurma Becerisi Kazandırmaya Yönelik Görüşleri

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.232-234

Validity and reliability work as to the self-efficacy scale towards teaching profession

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.166-171

Perceptions of preservice mathematics teachers towards the concept of justice, social justice and equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 18 Ağustos 2016, ss.172-182

The Opinions of Middle School Math Teachers on the Integration of Math Course and Social Issues

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.93-94

An investigation of students perceptions about democratic school climate and sense of community in school

VI. International Conference on Critical Education, Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.94

Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50

Güneş sistemi ve ötesi: uzay bilmecesi? ünitesinde argümantasyon destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarına yönelik öğrenci görüşleri

XVIII. AMSE-AMCE-WAER Congress ? Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223

Türkiye ve Ontario Matematik Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

XVIII. AMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.116 Sürdürülebilir Kalkınma

Bir Modül Olarak Eşitlik Temasının Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımına Göre Tasarlanması

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.90-91

Investigation of Teaching In Multigrade Classes Lesson According to Perceptions of Teacher and Teacher Candidate .

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.121-123

Perceptions of Preservice Mathematics Teachers towards the Concepts of Justice, Social Justice and Equality

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.218-220

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM DERSİNİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYI ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Disiplinlerarası Bağlamda Fanatizm Kavramına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı

1. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Konferansı, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2015

Project practices in elementary schools

2nd Global Conference on Contemporary Issues in Education, Chıcago, Amerika Birleşik Devletleri, 27 - 28 Ağustos 2015, cilt.7, ss.14-20

Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programının Ve Ders Kitaplarının Küresel Vatandaşlık Bağlamında İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2707

Eğitim Felsefesi Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesine Yönelik Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.2708

İlkokulda Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Mevcut Durumun İncelenmesi

2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.575-579

The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103

Ortaokul Matematik Öğretiminde İstatistik Temasına Yönelik Disiplinlerarası Tasarım Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.1149-1150

Ortaokul Bilişim Teknolojileri ve Yazılım (BTY) Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Studies, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2014

Öğretmen Adaylarinin Eğitim Bilimine Giriş Dersindeki Temel Kavramlarla İlgili Bilişsel Yapilarinin Belirlenmesi

III. ULUSAL EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin İncelenmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.163-164

İlkokulda Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretimine Yönelik Gözlemler: Indiana Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneğİ

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.75

Determining General Professional Competencies of An Elementary Maths Teacher: A Case Study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.452-462 Sürdürülebilir Kalkınma

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.854-861 Sürdürülebilir Kalkınma

Disiplinlerarası Yaklaşıma Dayalı Evrim Konulu Bir Öğretim Tasarımı

International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013

Disiplinlerarası yaklaşıma dayalı evrim konulu bir öğretim tasarımı.

International Conference Psycology Education, Guidance & Counselling, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2013

Sosyal Bilgiler Dersinde Disiplinlerarası Öğretime Yönelik Öğretmen Görüşleri

II Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.26-28

Uygulama Örnekleriyle Disiplinlerarası Öğretim

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012

Öğretmen Görüşleri Bağlamında İlköğretim Program Değerlendirme İhtiyaçlarının İncelenmesi

II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012

Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Estetik Yaratıcılık

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenmeye Yönelik Görüşleri: Nitel Bir Araştırma

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

İlköğretimde Proje Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010

Ortaöğretim alan öğretmenliği tezsiz yüksek lisans programına yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1125-1129

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirmesi

Uluslararası Eğitim Bilimleri Konferansı, Gazimagosa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, ss.1

İlköğretim Öğretmen Ve Öğrencilerinin Ortaöğretime Geçiş Sistemine Yönelik Görüşlerinin Değerlendirmesi

1. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008

Proje Tabanlı Öğretimin Problem Çözme Becerileri ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008

The qualitative analysis of teachers? views on primary school curriculum

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007

Eğitim programlarında teori ve uygulama sorunu: öğretmen yetiştirme ve ilköğretim programlarımızdaki değişim

Ulusal Teknik Eğitim, Mühendislik ve Eğitim Bilimleri Genç Araştırmacılar Sempozyumu (UMES2007), Kocaeli, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007

Sosyal bilgiler öğretmenliği eğitimine yönelik öğrenci görüşleri

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007

Öğretmen Yetiştirmede Felsefenin Yeri ve Önemi

Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005

İlköğretimde Proje Uygulamaları

XIV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

İlköğretim öğretmenlerinin öğrenme ve öğretme sürecinde karşılaştıkları sorunlar

XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 26 Ekim 2002, ss.295

Öğretimde proje yaklaşımı

2000?li Yıllarda Lise Eğitimine Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 8 - 09 Haziran 2002

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Programının Değerlendirme Boyutu

Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Meral GÜVEN, Serkan ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.278-307, 2023

Öğretmen Adaylarının Gözünden Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği

Eleştirel Eğitim Seçkisi, Baykal N,S., Ural A., Alicia Z., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.185-210, 2014

Metrikler

Yayın

192

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

8

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

26

Tez Danışmanlığı

29

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları