Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK-2021), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.1

İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akıl ve Zeka Oyunlarına Yönelik Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Awareness of Pre-Service Elementary School Teachers’ Regarding Mathematical Modeling

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.223-224

Uygulamaya Dayalı Program Geliştirme Dersine Yönelik Bir Eylem Araştırması

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, cilt.1, ss.835-836

University Students' Attitudes towards Computer Programming: Sample of a Vocational High School in Turkey

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.184

Can Analogies Support Elementary School Students? Meaningful Learning Performance: Classical Analogies versus Participatory Analogies

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.201

Okul Öncesi Öğretmenliği ÖğrencilerininKendi Öğrenme Süreçlerine İlişkin Algıları: Nasıl Öğreniyorum?

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.254-255

Simulation in the elimination of conceptual problems related to the issue of nerve conduction

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.489-493 identifier

Transforming Technology into Educational Practice: Content Designing Process of Learning Objects

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1207-1213

Faculty of Education Students' Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education

11th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.543-548

An Investigation of Reliability And Item Analysis of Exams of a Distance Education Program

13th International Conference: ICT in the Education of the Balkan Countries, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, ss.121-125

Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284

John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.54-60

Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008

Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenligi Konusunda Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, cilt.1, ss.1181-1189

Kitap & Kitap Bölümleri

Ters Yüz Sınıf Modeli İle İlgili Yapılmış Bilimsel Makalelerin İncelenmesi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, EROL Sedat; EFENDİOĞLU Akın, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2022

Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021

Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat Tuncer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.48-75, 2021

Program Geliştirme ve Kazandırılacak Davranışlar

Eğitimde Program Geliştirme Kuramdan Uygulama Örneklerine, Prof. Dr. Hasan Güner BERKANT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-199, 2020

Program Geliştirme ve Kazandırılacak Davranışlar

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Berkant, Hasan Güner, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.173-199, 2020

Öğretim Teknolojileri Tasarım ve Modelleri

Öğretim Teknolojileri, Prof. Dr. Tuğba YANPAR YELKEN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-44, 2019

Öğretim Teknolojileri Tasarım ve Modelleri

Öğretim Teknolojileri, Tuğba Yanpar Yelken, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-44, 2019

Eğitim Programı ve Öğretim Hedefleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dr Öğretim Üyesi Lili HURİOĞLU, Doç. Dr. Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.19-42, 2018

Öğrenme ve Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu, Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.175-192, 2018

Öğretim ve Öğrenme Sürecinde Teknolojik Yaklaşımlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuğba Yanpar Yelken; Cenk Akay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-376, 2015

TPAB Temelli Fen ve Teknoloji Dersi için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T., Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T.,Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L. , Editör, Anı, Ankara, ss.81-104, 2013

Tpab Temelli Fen Ve Teknoloji Dersi Için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Tuğba Yanpar Yelken, Hatice Sancar Tokmak, Sinan Özgelen, Lütfi İncikabı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

The Effects of Computer-Based Genetics Lesson on the Academic Achievement of Eight Grade Students

Horizons in Education, Papanikos, G.T., Pappas, N.C.J, Editör, Athens Insitute For Education And Cbd Research Ltd, Atina, ss.31-38, 2010

The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students

Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010

Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

5

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları