SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Birleştirilmiş ve Müstakil Sınıfta Görev Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerini Kullanma Durumlarının İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.297-344, 2022 (Hakemli Dergi)
Examination of Classroom Teachers’ Views on Mobile Learning
The Journal of Educational Reflections
, cilt.6, sa.2, ss.68-84, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF KONUSUNDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1732-1753, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Birleştirilmiş Sınıf Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.1732-1753, 2021 (Hakemli Dergi)
The adaptation of student engagement scale in higher education (HES)
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.3, ss.3197-3211, 2021 (Hakemli Dergi)
How do the cognitive load self efficacy and attitude of pre service teachers shift in the multimedia science learning process
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVIEWS
, cilt.11, sa.8, ss.743-764, 2016 (Hakemli Dergi)
Learning from Animation Smooth Pursuits of Synaptic Transmission of an Impulse with Contextual Cues
WORLD JOURNAL ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.5, sa.2, ss.238-247, 2013 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Kanıt Temelli Öğretrim
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.109-123, 2009 (Hakemli Dergi)
E Devlet Uygulamalarında Bilgi ve Paylaşım Güvenliği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.219-236, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Awareness of Pre-Service Elementary School Teachers’ Regarding Mathematical Modeling
8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.223-224
University Students' Attitudes towards Computer Programming: Sample of a Vocational High School in Turkey
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.184
Can Analogies Support Elementary School Students? Meaningful Learning Performance: Classical Analogies versus Participatory Analogies
XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.201
Okul Öncesi Öğretmenliği ÖğrencilerininKendi Öğrenme Süreçlerine İlişkin Algıları: Nasıl Öğreniyorum?
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.254-255
Two Different Types of Worked Examples Enhancing Problem Solving Skills of Teacher Candidates in Measurement and Evaluation Course
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Çalışan Örneğin İki Farklı Türü: Ölçme ve Değerlendirme Dersinde Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Geliştirilmesi
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Using Constructivist And Collaborative Approach to Enhance Pre Service Teachers Attitudes Toward Computer In Computer Course Learning and Using Ms Excel Functions in Problem Based Scenarios
2nd World Conference on Educational Technology Researches, Kıbrıs (Kktc), 27 Haziran - 30 Eylül 2012, cilt.83, ss.825-830
Transforming Technology into Educational Practice: Content Designing Process of Learning Objects
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1207-1213
Faculty of Education Students' Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education
11th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.543-548
An Investigation of Reliability And Item Analysis of Exams of a Distance Education Program
13th International Conference: ICT in the Education of the Balkan Countries, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, ss.121-125
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bilgisayarla İlgili Öz-Yeterlik Algıları ve Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumları
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, cilt.1, ss.951-955
Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.
I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284
John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.54-60
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008
The Evaluation of Primary School Teachers Views on The Application of Constructivist Learning Based Primary School Curriculum in Turkey Adana City Sample
9th International Conference on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 29 Mayıs 2007, ss.269-285
Kitap & Kitap Bölümleri
Ters Yüz Sınıf Modeli İle İlgili Yapılmış Bilimsel Makalelerin İncelenmesi
Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, EROL Sedat; EFENDİOĞLU Akın, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2022
Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021
Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat Tuncer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.48-75, 2021
Program Geliştirme ve Kazandırılacak Davranışlar
Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Berkant, Hasan Güner, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.173-199, 2020
Öğretim Teknolojileri Tasarım ve Modelleri
Öğretim Teknolojileri, Tuğba Yanpar Yelken, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-44, 2019
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Murat Yayınları, Ankara, 2018
Eğitim Programı ve Öğretim Hedefleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dr Öğretim Üyesi Lili HURİOĞLU, Doç. Dr. Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.19-42, 2018
Öğrenme ve Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu, Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.175-192, 2018
Öğretim ve Öğrenme Sürecinde Teknolojik Yaklaşımlar
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuğba Yanpar Yelken; Cenk Akay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-376, 2015
TPAB Temelli Fen ve Teknoloji Dersi için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T., Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013
TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T.,Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L. , Editör, Anı, Ankara, ss.81-104, 2013
Tpab Temelli Fen Ve Teknoloji Dersi Için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Tuğba Yanpar Yelken, Hatice Sancar Tokmak, Sinan Özgelen, Lütfi İncikabı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013
Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi Yenilenmiş 2. Baskı
Karahan Kitabevi, Adana, 2011
The Effects of Computer-Based Genetics Lesson on the Academic Achievement of Eight Grade Students
Horizons in Education, Papanikos, G.T., Pappas, N.C.J, Editör, Athens Insitute For Education And Cbd Research Ltd, Atina, ss.31-38, 2010
The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students
Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010
Her Yönüyle Bilgisayar Eğitimi
Karahan Kitapevi, Adana, 2008