Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenci Velileri ile Yaşadıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri (Views of Primary School Teachers on the Problems Experienced with Students’ Parents)

19th International Primary Teacher Education Symposium (IPTES 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım 2021, cilt.1, ss.374-381, (Tam Metin Bildiri)

2. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (UBAK-2021), Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

3. İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin Akıl ve Zeka Oyunlarına Yönelik Görüşleri

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Awareness of Pre-Service Elementary School Teachers’ Regarding Mathematical Modeling

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.223-224, (Özet Bildiri)

5. Uygulamaya Dayalı Program Geliştirme Dersine Yönelik Bir Eylem Araştırması

6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, cilt.1, ss.835-836, (Özet Bildiri)

6. University Students' Attitudes towards Computer Programming: Sample of a Vocational High School in Turkey

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.184, (Özet Bildiri)

7. Can Analogies Support Elementary School Students? Meaningful Learning Performance: Classical Analogies versus Participatory Analogies

XIV. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Odessa, Ukrayna, 23 - 26 Ağustos 2017, cilt.1, ss.201, (Özet Bildiri)

8. Okul Öncesi Öğretmenliği ÖğrencilerininKendi Öğrenme Süreçlerine İlişkin Algıları: Nasıl Öğreniyorum?

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.254-255, (Özet Bildiri)

9. Two Different Types of Worked Examples Enhancing Problem Solving Skills of Teacher Candidates in Measurement and Evaluation Course

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

11. Simulation in the elimination of conceptual problems related to the issue of nerve conduction

International Educational Technology Conference IETC, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 05 Eylül 2014, cilt.176, ss.489-493, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Transforming Technology into Educational Practice: Content Designing Process of Learning Objects

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.1207-1213, (Tam Metin Bildiri)

15. Faculty of Education Students' Attitudes Toward Computer and Making Computer Supported Education

11th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, cilt.1, ss.543-548, (Tam Metin Bildiri)

16. An Investigation of Reliability And Item Analysis of Exams of a Distance Education Program

13th International Conference: ICT in the Education of the Balkan Countries, Varna, Bulgaristan, 17 - 19 Haziran 2010, ss.121-125, (Tam Metin Bildiri)

18. Öğretmen adaylarının çoklu zekâ özelliklerine ve öğrenme stillerine göre değerlendirilmesi.

I. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 Mayıs 2010, ss.274-284, (Tam Metin Bildiri)

19. John Dewey'in Türk Maarifi Hakkında Raporu ve Türk Eğitim Sistemi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.54-60, (Tam Metin Bildiri)

20. SQL Öğretiminde Programlı Öğretim Temelli Bilgisayar Yazılımı ve Anlamlı Öğrenmeye Göre Düzenlenen Dersin Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutuma Etkisi

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1276-1283, (Tam Metin Bildiri)

21. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenliği Konusunda Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

22. Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar ve Bilişim Güvenligi Konusunda Değerlendirilmesi

II. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2008, cilt.1, ss.1181-1189, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 19

2. Ters Yüz Sınıf Modeli İle İlgili Yapılmış Bilimsel Makalelerin İncelenmesi

Güncel Alan Eğitimi Araştırmaları, EROL Sedat; EFENDİOĞLU Akın, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2022

3. Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat TUNCER, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.48-79, 2021

4. Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Murat Tuncer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.48-75, 2021

5. Program Geliştirme ve Kazandırılacak Davranışlar

Eğitimde Program Geliştirme Kuramdan Uygulama Örneklerine, Prof. Dr. Hasan Güner BERKANT, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-199, 2020

6. Program Geliştirme ve Kazandırılacak Davranışlar

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Berkant, Hasan Güner, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.173-199, 2020

7. Öğretim Teknolojileri Tasarım ve Modelleri

Öğretim Teknolojileri, Prof. Dr. Tuğba YANPAR YELKEN, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-44, 2019

8. Öğretim Teknolojileri Tasarım ve Modelleri

Öğretim Teknolojileri, Tuğba Yanpar Yelken, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.25-44, 2019

10. Eğitim Programı ve Öğretim Hedefleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Dr Öğretim Üyesi Lili HURİOĞLU, Doç. Dr. Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.19-42, 2018

11. Öğrenme ve Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lili Hurioğlu, Akın Efendioğlu, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.175-192, 2018

12. Öğretim ve Öğrenme Sürecinde Teknolojik Yaklaşımlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuğba Yanpar Yelken; Cenk Akay, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.341-376, 2015

13. TPAB Temelli Fen ve Teknoloji Dersi için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T., Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

14. TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları, Yanpar Yelken, T.,Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L. , Editör, Anı, Ankara, ss.81-104, 2013

15. Tpab Temelli Fen Ve Teknoloji Dersi Için Çoklu Ortam Benzetimi Geliştirme ve Öğretim Sürecinde Kullanma

Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Temelli Öğretim Tasarımları, Tuğba Yanpar Yelken, Hatice Sancar Tokmak, Sinan Özgelen, Lütfi İncikabı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.81-104, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

17. The Effects of Computer-Based Genetics Lesson on the Academic Achievement of Eight Grade Students

Horizons in Education, Papanikos, G.T., Pappas, N.C.J, Editör, Athens Insitute For Education And Cbd Research Ltd, Atina, ss.31-38, 2010

18. The Effects of Computer-Based Genetics Lessons on the Academic Achievements of Eighth Grade Students

Horizons in Education, G.T. Papanikos, N.C.J. Pappas, Editör, Athens: Athens Institute for Education and Research, ATİNA, ss.31-38, 2010
Metrikler

Yayın

67

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

18

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

19

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

34

Proje

6

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları