Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin Perspektifinden Öğretmen Meslek Etiği Olgusunun İncelenmesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

9. Uluslararası EMI Girişimcilik & Sosyal Bilimler Kongresi, Özbekistan, 07 Kasım 2023

EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN HIGH SCHOOL STUDENTS' PERCEPTION OF SCHOOL CLIMATE AND THEIR CRITICAL THINKING DISPOSITION

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 Kasım 2023

Ters Yüz Öğrenme Modeli Üzerine 2018-2022 Yılları Arası Bir Doküman Analizi Çalışması

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 Ekim 2023

Dijital Çağda Dezenformasyona Karşı Eleştirel Düşünme

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi (ESEPCongress), Hatay, Türkiye, 27 Ekim 2023

İlkokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDU), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023

EXAMINATION OF ETHICAL BEHAVIORS IN DIGITAL ENVIRONMENTS AND DIGITAL EDUCATION ACCORDING TO TEACHER AND STUDENT VIEWS

9. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 25 Ağustos 2023, ss.301-308

AN INVESTIGATION OF SCHOOL ADMINISTRATORS' ETHICAL BEHAVIORS ACCORDING TO THE VIEWS OF TEACHERS AND SCHOOL PRINCIPALS

TARAS SHEVCHENKO 9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ukrayna, 14 - 15 Ağustos 2023, ss.218-227

EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MIDDLE SCHOOL STUDENTS' CRITICAL THINKING TENDENCIES AND ACADEMIC ACHIEVEMENTS

8. ULUSLARARASI AVRUPA DİSİPLİNLERARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, ROMA, İtalya, 13 Temmuz 2023

Rehber Öğretmenlerin Öğrencilerle Görüşmelerde Eleştirel Düşünme Becerisini Kullanmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

4 st International Congress of Social Science, Innovation & Educational Technologies, Paris, Fransa, 21 Şubat 2023

Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Etik Dışı Davranışlarına Yönelik Görüşleri ve Çözüm Önerileri

7th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Özbekistan, 20 - 22 Haziran 2022

ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ MATEMATİK TARİHİ ÖĞELERİNİN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu – EYFOR-XIII, Türkiye, 11 Mayıs 2022

METAVERSE TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

CUKUROVA 8th INTERNATIONA SCIENTIFIC RESEARCES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2022

Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Pandemi Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR KONGRESİ-INTERNATIONAL GRADUATE STUDIES CONGRESS (IGSCONG'21), Türkiye, 19 Haziran 2021

An Analysis of Teachers’ Attitude TowardsMulticululturalism Regarding Different Variables (Mezitli Province Sample)

Uluslararası Göç Çalışmaları Kongresi (International Migration Studies Congress), Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021

PANDEMİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM SOSYAL VE PSİKOLOJİK YAŞAMINA YÖNELİK ETKİLERİNİN İNCELENMESİ

International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 19 Mart 2021, ss.81-82

Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramına Yönelik Bir Meta-sentez Çalışması

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.201-202

Examining The Effect Of Interdisciplinary Approach Based Developed Curriculum DesignOn Critical Thinking Skills In Science Education

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATIONULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ(16-19 EYLÜL 2020), Ankara, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.102-103

Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Erdemlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.32-43

AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING

VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.356

Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ICES-UEBK 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.218-219

Öğretmenlerin Eğitim Programı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ICES-UEBK 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.216-217 Sürdürülebilir Kalkınma

BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

İKSAD III ? ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.728-739

An Analysıs of Prospective Teachers’ Preparedness to Teach and Their Self-Efficacy Beliefs in Terms of Several Variables

INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES-V, KAHİRE, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019

Öğretmenlik uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

INTERNATIONAL CONFERANCE on QUALITY in HIGHER EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018

Öğretmenlik Uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018

Examination of the Relationship between Critical Thinking Standards of Prospective Teachers and Their Information Security Awareness

ICITS 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.798-799

An Analysis of the Relationship between the Social Media Use of Education Faculty Students and Their Smartphone Addiction in Terms of Several Variables

ICITS 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.796-797

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

UETS 1.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.22-23

The RelatIonship Between Prospective Teachers’ Media and Television Literacy and Critical Thinking Dispositions

International Tecaher Education Conferance, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.276-277

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.1-2 Sürdürülebilir Kalkınma

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92

Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.260-261

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Akademisyen Görüşleri

ASOSCONGRESS 3rd. International Symposium on Social Sciences, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.91

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

ASOSCONGRESS 3rd. International Symposium on Social Sciences, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92

Examination of the Relationship between e-Bullying and e-victimization Behaviors of Students Studying in Associate Degree Programs

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.57-58

Examination of the Vocational High School Students‟ Social Network Usage Purpose in terms of Several Variables

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.33-34

Examination of the Attitudes of Vocational School Students towards Science

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.79-80

An Investigation of the Epistemological Beliefs of Prospective Teachers In Terms Of Certain Variable

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017

An Investigation of the Epistemological Beliefs of Prospective Teachers In Terms Of Certain Variable

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1

İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hoşgörü değeri ile ilgili algılarının incelenmesi: fenomenolojik bir çalışma

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1

Velilerin hoşgörü değeri ile ilgili algılarının incelenmesi: fenomenolojik bir çalışma

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1

Öğretmen adaylarının öz-düzenleme düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi

4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi

4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1

"ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.1

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

3. uluslararsı Avrasya eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi

3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1

Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1

Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2

Türkiye'de Eleştirel Pedagoji Açısından Eğitimde Toplumsal Ayrımcılık Üzerine Bir İnceleme

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.60-61

Investigation Of Prospective Teachers' Critical Reading Self Efficacy In Terms Of Different Variables

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1

Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna Ve Fizik Başarısına Etkisi

II. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176

Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı

1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 Nisan 2015

Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı

1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1

İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 5 - 07 Kasım 2014

İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.40

Ortaokul Öğrencilerinin Düşünmelerini Eleştirel Düşünme Standartları Açıcından İncelenmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1

Öğretim Ortamındaki Çeşitli Etmenlerin Değerler Eğitimine Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri : Nitel Bir Çalışma

Internatıonal Symposıum On Changes And New Trends In Educatıon, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.1

Yeni Yüzyıl Eğitiminde Öğrencilere Bir Beceri Olarak Eleştirel Düşünmenin Kazandırılması

EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1

Çağdaş Eğitimde Eğitim Liderleri Olarak Okul Yöneticilerinin Değişen Rolleri

EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1

Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi

1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi

.Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1

Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1

University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1

An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills

Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16

Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2006, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim, Öğrenme ve Öğretimde Temel Kavramlar

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR, Serkan ASLAN; Merve MÜLDÜR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021

Yabancı Uyruklu Çocukların Eğitim ve Okul Güvenliği Sorunları

Güvenli Okul, Demircioğlu İsmail, Avşar Zakir, Demircioğlu Ebru, Tuncer Can Ozan, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.111-145, 2020

Disiplinlerarası Öğretim Program Tasarımı Yaklaşımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.353-386, 2015

Düşünme ve Eleştirel Düşünme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.387-417, 2015

Eğitim Bilimine Giriş

Anı Yayınclık, Ankara, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

EĞİTİM BİLİMİ NEDİR

Eğitim Bilimine Giriş, BİRSEL AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-27, 2014

EĞİTİMİN DOĞASI

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, BİRSEL AYBEK, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.29-48, 2014

Metrikler

Yayın

262

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

91

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

18

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları