Yayınlar & Eserler

Makaleler 104
Tümü (104)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (8)
Scopus (17)
TRDizin (53)
Diğer Yayınlar (43)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 167

1. 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI “BEN BİR VATANDAŞIM” ÜNİTESİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME STANDARTLARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

AFRICA 8th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES CONTEMPORARY ART AT ART 7TH INTERNATIONAL GROUP EXHIBITION August 8 - 10, 2025, Cairo, Mısır, 8 - 10 Ağustos 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. AN ANALYSIS OF THE 5th GRADE SCIENCE TEXTBOOK UNIT “OUR NEIGHBORS IN THE SKY AND US” IN TERMS OF CRITICAL 87 THINKING STANDARDS AND COMPONENTS OF LOGICAL THINKING

12th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 21 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

3. An Evaluation of the Primary School 1st Grade Turkish Language Curriculum within the Framework of the Century of Türkiye Education Model Based on Teachers' Opinions in the Context of Stufflebeam’s CIPP Evaluation Model

(11 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for All) July 02-04, 2025 / Vytautas Magnus University, Kaunas-LITHUANIA, Kaunas, Litvanya, 02 Temmuz 2025, ss.157, (Özet Bildiri)

4. ANALYSIS OF THE 5TH GRADE TURKISH TEXTBOOK UNIT “GETTING TO KNOW MY EMOTIONS” IN TERMS OF CRITICAL THINKING STANDARDS AND LOGICAL REASONING COMPONENTS

III. International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research & Practices, London, Kanada, 5 - 08 Haziran 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. Üniversite Öğrencilerinin Zararlı Yazılımların Farkındalığı Konusuna Yönelik Geliştirdikleri Materyallerin Değerlendirilmesi

2nd INTERNA TIONAL ESEP CONGRESS EDUCA TIONAL SCIENCES AND EFFECTIVE PRACTICES, Nevşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, ss.591, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenmeye İlişkin Görüşlerinin Andragojik İlkeler Bağlamında Değerlendirilmesi

2nd INTERNA TIONAL ESEP CONGRESS EDUCA TIONAL SCIENCES AND EFFECTIVE PRACTICES, Nevşehir, Türkiye, 12 Kasım - 17 Aralık 2024, ss.614-617, (Özet Bildiri)

7. İLKOKUL 3. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ DOĞAL SAYILAR ÜNİTESİ KAVRAM VE İÇERİK YANILGILARININ İNCELENMESİ

2nd INTERNA TIONAL ESEP CONGRESS EDUCA TIONAL SCIENCES AND EFFECTIVE PRACTICES, Nehşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, ss.87-102, (Tam Metin Bildiri)

8. Lise Öğretmenlerinin Z Kuşağı Kavramına İlişkin Algılarının Belirlenmesi: Özet Bir Metaforik Analiz Çalışması

2nd INTERNA TIONAL ESEP CONGRESS EDUCA TIONAL SCIENCES AND EFFECTIVE PRACTICES, Nevşehir, Türkiye, 12 Kasım 2024, ss.646-647, (Özet Bildiri)

9. Exploring Teachers’ Views on Entrepreneurship Education

10th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Targovishte, Bulgaristan, 10 Eylül 2024, ss.80-81, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

International Education Congress, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, ss.57-61, (Özet Bildiri)

11. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin İnternet Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

XII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

12. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YAPAY ZEKAYA YÖNELİK ALGI VE MERAKLARININ İNCELENMESİ

IX. Ulusal Üstün Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2024, ss.265-266, (Özet Bildiri)

13. EXAMINATION OF THE SEVENTH GRADE SCIENCE TEXTBOOK "SOLAR SYSTEM AND BEYOND" UNIT IN TERMS OF CRITICAL THINKING STANDARDS

INTERNATIONAL CAPITAL CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH AND TECHNOLOGICAL DEVELOPMENTS, Amsterdam, Hollanda, 26 Nisan 2024, ss.33-42, (Tam Metin Bildiri)

14. AN ANALYSIS OF THE "BEING HUMAN" UNIT OF THE 4TH GRADE HUMAN RIGHTS, CITIZENSHIP AND DEMOCRACY TEXTBOOK WITHIN THE FRAMEWORK OF CRITICAL THINKING STANDARDS

1st INTERNATIONAL CANADIAN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Toronto, Kanada, 01 Mayıs 2024, ss.449-456, (Tam Metin Bildiri)

16. EVALUATION OF 3RD GRADE LIFE SCIENCE COURSE “SAFE LIFE” UNIT IN TERMS OF CRITICAL THINKING STANDARDS

10. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 17 Şubat 2024, ss.31-41, (Tam Metin Bildiri)

17. Öğretmenlerin Perspektifinden Öğretmen Meslek Etiği Olgusunun İncelenmesi: Fenomenolojik Bir Çalışma

9. Uluslararası EMI Girişimcilik & Sosyal Bilimler Kongresi, Özbekistan, 07 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

18. EXAMINING THE RELATIONSHIP BETWEEN HIGH SCHOOL STUDENTS' PERCEPTION OF SCHOOL CLIMATE AND THEIR CRITICAL THINKING DISPOSITION

International Conference on Academic Studies in Technology and Education (ICASTE), Antalya, Türkiye, 16 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

19. Ters Yüz Öğrenme Modeli Üzerine 2018-2022 Yılları Arası Bir Doküman Analizi Çalışması

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi, Hatay, Türkiye, 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

20. Dijital Çağda Dezenformasyona Karşı Eleştirel Düşünme

Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi (ESEPCongress), Hatay, Türkiye, 27 Ekim 2023

21. İlkokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünmeye Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS (EDU), Ankara, Türkiye, 20 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

22. EXAMINATION OF ETHICAL BEHAVIORS IN DIGITAL ENVIRONMENTS AND DIGITAL EDUCATION ACCORDING TO TEACHER AND STUDENT VIEWS

9. INTERNATIONAL PARIS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES, Paris, Fransa, 25 Ağustos 2023, ss.301-308, (Tam Metin Bildiri)

23. AN INVESTIGATION OF SCHOOL ADMINISTRATORS' ETHICAL BEHAVIORS ACCORDING TO THE VIEWS OF TEACHERS AND SCHOOL PRINCIPALS

TARAS SHEVCHENKO 9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Ukrayna, 14 - 15 Ağustos 2023, ss.218-227, (Tam Metin Bildiri)

24. Felsefe Grubu Öğretmenlerinin Etik Durum Düzeyleri İle Etik Kavramına İlişkin Metafor Algılarının İncelenmesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

25. EXAMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MIDDLE SCHOOL STUDENTS' CRITICAL THINKING TENDENCIES AND ACADEMIC ACHIEVEMENTS

8. ULUSLARARASI AVRUPA DİSİPLİNLERARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, ROMA, İtalya, 13 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

27. Rehber Öğretmenlerin Öğrencilerle Görüşmelerde Eleştirel Düşünme Becerisini Kullanmasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

4 st International Congress of Social Science, Innovation & Educational Technologies, Paris, Fransa, 21 Şubat 2023, (Tam Metin Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarının Etik Dışı Davranışlarına Yönelik Görüşleri ve Çözüm Önerileri

7th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, Özbekistan, 20 - 22 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

31. ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ MATEMATİK TARİHİ ÖĞELERİNİN İNCELENMESİ

Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu – EYFOR-XIII, Türkiye, 11 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

32. METAVERSE TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

CUKUROVA 8th INTERNATIONA SCIENTIFIC RESEARCES CONFERENCE, Adana, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2022, (Tam Metin Bildiri)

34. ALMANYA'DA SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI İÇİN YÜRÜTÜLEN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI PROGRAMININ İNCELENMESİ

İnternational Teacher Education and Accreditation Congress, Türkiye, 04 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

35. Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Pandemi Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri

ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALAR KONGRESİ-INTERNATIONAL GRADUATE STUDIES CONGRESS (IGSCONG'21), Türkiye, 19 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

36. An Analysis of Teachers’ Attitude TowardsMulticululturalism Regarding Different Variables (Mezitli Province Sample)

Uluslararası Göç Çalışmaları Kongresi (International Migration Studies Congress), Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

37. Kurgusal Nitelikli Çocuk Kitaplarında Bulunan Karakterlerin Eleştirel Düşünme Özellikleri Üzerine Bir İnceleme

WORLD CHILDREN CONFERENCE-II, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Mayıs 2021, ss.427-428, (Özet Bildiri)

39. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANINA DAİR DEĞİŞEN ALGILARININ İNCELENMESİ

WORLD CHILDREN CONFERANCE II, Kıbrıs (Kktc), 21 - 23 Mayıs 2021, (Tam Metin Bildiri)

41. PANDEMİNİN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM SOSYAL VE PSİKOLOJİK YAŞAMINA YÖNELİK ETKİLERİNİN İNCELENMESİ

International Symposium on Global Pandemics and Multidisciplinary Covid-19 Studies, Ankara, Türkiye, 19 Mart 2021, ss.81-82, (Özet Bildiri)

43. Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, 10 - 13 Eylül 2020, (Tam Metin Bildiri)

45. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramına Yönelik Bir Meta-sentez Çalışması

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.201-202, (Özet Bildiri)

46. Examining The Effect Of Interdisciplinary Approach Based Developed Curriculum DesignOn Critical Thinking Skills In Science Education

INTERNATIONAL PEGEM CONFERENCE ON EDUCATIONULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ(16-19 EYLÜL 2020), Ankara, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.102-103, (Özet Bildiri)

49. Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Erdemlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.32-43, (Tam Metin Bildiri)

50. AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING

VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

51. Üniversite Öğrencilerinin Derslerde Akıllı Telefon Siber Aylaklığı Durumlarının Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.357, (Özet Bildiri)

52. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme

V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.356, (Özet Bildiri)

53. Öğretmenlerin Eğitim Programı Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ICES-UEBK 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.216-217, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

54. Öğretmenlerin Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

ICES-UEBK 28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.218-219, (Özet Bildiri)

56. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması

İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761, (Tam Metin Bildiri)

58. BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

İKSAD III ? ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.728-739, (Tam Metin Bildiri)

59. An Analysıs of Prospective Teachers’ Preparedness to Teach and Their Self-Efficacy Beliefs in Terms of Several Variables

INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES-V, KAHİRE, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

60. An Analysıs of The Relatıon Between Vocatıonal College Student’s Attıtudes Towards mobile Lerning and The Usage Purposes of Social Networks

INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES-V, KAHİRE, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

61. Öğretmenlik uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

INTERNATIONAL CONFERANCE on QUALITY in HIGHER EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

62. Öğretmenlik Uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi

International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

64. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Hazır Oluşları ile Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

6.Uluslararası Eğitim Progları Ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

70. An Analysis of the Relationship between the Social Media Use of Education Faculty Students and Their Smartphone Addiction in Terms of Several Variables

ICITS 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.796-797, (Özet Bildiri)

71. Examination of the Relationship between Critical Thinking Standards of Prospective Teachers and Their Information Security Awareness

ICITS 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.798-799, (Özet Bildiri)

73. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

UETS 1.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.22-23, (Özet Bildiri)

74. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin e-Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

UETS 1.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, ss.20-21, (Özet Bildiri)

75. The RelatIonship Between Prospective Teachers’ Media and Television Literacy and Critical Thinking Dispositions

International Tecaher Education Conferance, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

76. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

77. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

78. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Akademisyen Görüşleri

3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.91, (Özet Bildiri)

79. Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.276-277, (Özet Bildiri)

81. Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.260-261, (Özet Bildiri)

84. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

ASOSCONGRESS 3rd. International Symposium on Social Sciences, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92, (Özet Bildiri)

85. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Akademisyen Görüşleri

ASOSCONGRESS 3rd. International Symposium on Social Sciences, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.91, (Özet Bildiri)

86. Examination of the Attitudes of Vocational School Students towards Science

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.79-80, (Özet Bildiri)

87. Examination of the Relationship between e-Bullying and e-victimization Behaviors of Students Studying in Associate Degree Programs

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)

88. Examination of the Vocational High School Students‟ Social Network Usage Purpose in terms of Several Variables

Dmitri Yavorinitski 1st International European Congress on Social Sciences, Kiev, Ukrayna, 11 - 13 Ağustos 2017, ss.33-34, (Özet Bildiri)

89. An Investigation of the Epistemological Beliefs of Prospective Teachers In Terms Of Certain Variable

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

90. An Investigation of the Epistemological Beliefs of Prospective Teachers In Terms Of Certain Variable

International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

94. İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hoşgörü değeri ile ilgili algılarının incelenmesi: fenomenolojik bir çalışma

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

100. Öğretmen adaylarının öz-düzenleme düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

101. Velilerin hoşgörü değeri ile ilgili algılarının incelenmesi: fenomenolojik bir çalışma

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

103. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona YönelikGörüşlerinin İncelenmesi

4TH INTERNATIONAL CONFERANCE on CURRICULUM and INSTRUCTION, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

106. 2013 Yılında Uygulamaya Konulan Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

VII.Eğitim Yönetimi Forumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2016, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

108. Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasiye yönelik tutumları ile eleştirel düşünme standartları arasındaki ilişkinin incelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

110. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi

4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

112. Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

114. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

115. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi

4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

117. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

118. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişkininİncelenmesi

3. uluslararsı Avrasya eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

119. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

120. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi

3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

121. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

122. Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

123. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

125. Türkiye'de Eleştirel Pedagoji Açısından Eğitimde Toplumsal Ayrımcılık Üzerine Bir İnceleme

VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Kasım 2015, ss.60-61, (Özet Bildiri)

127. Investigation Of Prospective Teachers' Critical Reading Self Efficacy In Terms Of Different Variables

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

130. Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna Ve Fizik Başarısına Etkisi

II. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176, (Tam Metin Bildiri)

133. Sınıf öğretmenlerinin ilkokul 3. sınıf fen bilimleri dersi öğretim programına yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi

2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.740-742, (Özet Bildiri)

135. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Tutumları Ve Algıladıkları Mesleki Etik İlkelerin İncelenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

136. Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı

1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

137. Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı

1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

138. İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 5 - 07 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

139. İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.40, (Özet Bildiri)

145. Ortaokul Öğrencilerinin Düşünmelerini Eleştirel Düşünme Standartları Açıcından İncelenmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

149. Öğretim Ortamındaki Çeşitli Etmenlerin Değerler Eğitimine Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri : Nitel Bir Çalışma

Internatıonal Symposıum On Changes And New Trends In Educatıon, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

150. Yeni Yüzyıl Eğitiminde Öğrencilere Bir Beceri Olarak Eleştirel Düşünmenin Kazandırılması

EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

151. Çağdaş Eğitimde Eğitim Liderleri Olarak Okul Yöneticilerinin Değişen Rolleri

EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

152. Öğretmenlik Mesleğinde Etiğin Önemi ve Öğretmenlerin Sahip Olması Gereken Etiksel Davranışların İncelenmesi

EYFOR III EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Nevşehir, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

154. Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

155. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi

.Uluslararası Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

156. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi

1.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

157. Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

158. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

159. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)

160. University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable

La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

163. Duygusal Zeka Mizah Tarzı ve Yaşam Doyumu : Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma

IX.ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.264, (Özet Bildiri)

164. An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills

Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16, (Özet Bildiri)

165. An Investigation of Students’Life Satisfaction and Loneliness Levels in a Sample of Turkish Students

9th International Conferance on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 31 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)

166. Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

Sokakta Çalışan ve Yaşayan Çocuklar Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2006, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. ELEŞTİREL DÜŞÜNME

DÜŞÜNME BECERİLERİ "Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin ", NİLGÜN DAĞ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2025

3. HER YÖNÜYLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME: ÖRNEKLER VE UYGULAMALAR

HER YÖNÜYLE ELEŞTİREL DÜŞÜNME: ÖRNEKLER VE UYGULAMALAR, BİRSEL AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-152, 2024

4. Eğitim, Öğrenme ve Öğretimde Temel Kavramlar

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR, Serkan ASLAN; Merve MÜLDÜR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2021

5. Yabancı Uyruklu Çocukların Eğitim ve Okul Güvenliği Sorunları

Güvenli Okul, Demircioğlu İsmail, Avşar Zakir, Demircioğlu Ebru, Tuncer Can Ozan, Editör, PEGEM Akademi, Ankara, ss.111-145, 2020

7. Düşünme ve Eleştirel Düşünme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.387-417, 2015

8. Disiplinlerarası Öğretim Program Tasarımı Yaklaşımı

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.353-386, 2015

10. EĞİTİM BİLİMİ NEDİR

Eğitim Bilimine Giriş, BİRSEL AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-27, 2014

11. EĞİTİMİN DOĞASI

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, BİRSEL AYBEK, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.29-48, 2014
Metrikler

Yayın

286

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

42

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

114

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

269

Proje

18

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları