Makaleler
104
Tümü (104)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (8)
Scopus (17)
TRDizin (53)
Diğer Yayınlar (43)
4. UZAKTAN EĞİTİMDEN YÜZ YÜZE EĞİTİME GEÇİŞ SIRASINDA YAŞANAN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARINDAKİ DEĞİŞİMİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
, cilt.13, sa.3, ss.1146-1162, 2024 (Hakemli Dergi)
7. ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN GİRİŞİMCİLİK KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ1
Journal of Continous Vocational Education and Training
, cilt.7, sa.1, ss.61-77, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmenlerin Çocuklar İçin Felsefe (P4C) Eğitiminde Yaşadığı Sorunlar
Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.258-301, 2023 (Hakemli Dergi)
9. Examining primary school teachers' views on critical thinking: a case study
Journal of Action Qualitative& Mixed MethodsResearch (JAQMER)
, cilt.2, sa.2, ss.12-22, 2023 (Hakemli Dergi)
17. Akhism Culture and Defining the Ethical Principles for Tradesmen and Craftsmen in Accordance with Modern Management Principles
JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS: THEORY AND PRACTICE
, cilt.1, sa.1, ss.33-62, 2021 (Hakemli Dergi)
19. Testing the Effectiveness of Interdisciplinary Curriculum-Based Multicultural Education on Tolerance and Critical Thinking Skill
International Journal of Educational Methodology
, cilt.6, sa.1, ss.43-55, 2020 (Hakemli Dergi)
20. The Value of Helpfulness: An Analysis of the 4th Grade Primary School Students’ Views and Their Drawings
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.5, ss.106-118, 2019 (Hakemli Dergi)
21. The Predictive Power of the Pre-Service Teachers’ Self-EfficacyBeliefs upon Their Preparedness to Teach
International Education Studies
, cilt.12, sa.9, ss.27-33, 2019 (Hakemli Dergi)
22. 10. Sınıf Fizik Dersinde Konu Temelli Eleştirel Düşünme ÖğretimininÖğrencilerin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
Scientific Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.29-55, 2019 (Hakemli Dergi)
24. İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Öğretmenlerin EleştirelDüşünmeye İlişkin Farkındalıkları
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science
, cilt.8, sa.3, ss.567-573, 2018 (Hakemli Dergi)
25. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ETİK HAK VESORUMLULUKLARINA İLİŞKİN ALGILARININ ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Scientific Educational Studies
, cilt.2, sa.2, ss.111-128, 2018 (Hakemli Dergi)
26. Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.328-340, 2018 (Hakemli Dergi)
28. A Review of Perceptions Related to Tolerance Value of Parents: A Phenomenologıcal Study
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.31, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
30. A REVIEW OF PERCEPTIONS RELATED TO TOLERANCE VALUE OF PARENTS: A PHENOMENOLOGICAL STUDY
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.9, sa.31, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
31. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA
Milli Eğitim
, sa.217, ss.97-110, 2018 (Scopus)
32. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çokkültürlü Eğitime Dayalı Olarak Uygulanan Etkinlikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.58-82, 2018 (Hakemli Dergi)
33. Sınıf öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları ile demokrasiye yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.277-294, 2017 (Hakemli Dergi)
35. An Investigation of the Relationship between Prospective Classroom Teachers’ Critical Thinking Standards and Their Attitudes Towards a Democracy
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.46, sa.2, ss.458-471, 2017 (Hakemli Dergi)
37. Öğretmen Adaylarının Öz-Düzenleme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.455-470, 2017 (Hakemli Dergi)
39. Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.16, sa.2, ss.373-385, 2017 (Hakemli Dergi)
40. The Relationship between Prospective Teachers' Critical Thinking Dispositions and Their Educational Philosophies
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.4, ss.544-550, 2017 (Scopus)
42. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
43. Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
45. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.49, ss.533-546, 2016 (Hakemli Dergi)
46. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
47. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMLARI İLE ALGILADIKLARI MESLEKİ ETİK İLKELERİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.93-108, 2016 (Hakemli Dergi)
48. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4 Sınıf Trafik Güvenliği Dersi Öğretim Programına Yönelik GörüşlerininDeğerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.929-954, 2016 (Hakemli Dergi)
51. İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersinin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.67-84, 2015 (SSCI)
52. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.1672-1683, 2015 (Hakemli Dergi)
55. İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin 4+4+4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminde Yaşamış Oldukları Sorunlara ve Çözüm Önerilerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.5, sa.3, ss.327-346, 2015 (Hakemli Dergi)
58. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
60. Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.21, sa.1, ss.25-80, 2015 (Hakemli Dergi)
62. Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.21, sa.1, ss.25-50, 2015 (Hakemli Dergi)
65. İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.342-355, 2014 (Hakemli Dergi)
66. Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.32, ss.122-140, 2014 (Hakemli Dergi)
67. Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Standartları Doğrultusunda Analiz Edilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.313-325, 2014 (Hakemli Dergi)
69. Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.287-304, 2013 (Hakemli Dergi)
70. Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.0-304, 2013 (Hakemli Dergi)
71. Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.27-40, 2012 (Hakemli Dergi)
72. Beşinci Sinif Sosyal Bilgiler Dersinde Sinif Öğretmenlerinin Yapilandirmaci Öğrenme Ortami Düzenleme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversity Journal of Education
, cilt.3, sa.40, ss.1-18, 2011 (Hakemli Dergi)
73. LİSE ÖĞRENCİLERİNDE BOYUN EĞİCİ DAVRANIŞLAR, OTOMATİK DÜŞÜNCELER, UMUTSUZLUK VE YAŞAM DOYUMUNUN İNCELENMESİ
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
75. Lise öğrencilerinde boyun eğici davranışlar otomatik düşünceler umutsuzluk ve yaşam doyumunun incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
76. Yoksul ailelerden gelen ergenlerde psiko sosyal bir olgu olarak umutsuzluk ve boyun eğici davranışların incelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.970-984, 2010 (Hakemli Dergi)
77. ERGENLERİN KİŞİLERARASI İLİŞKİLERİNİ ETKİLEYEN SOSYALYAŞANTI DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.24, ss.163-177, 2010 (Hakemli Dergi)
78. Öğretmen Adaylarının Empatik veEleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online Elektronik Dergi
, cilt.9, sa.2, ss.816-827, 2010 (Hakemli Dergi)
79. İlköğretim İkinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.336-350, 2010 (Hakemli Dergi)
80. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.938-946, 2010 (Hakemli Dergi)
81. İlköğretim İkinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.336-350, 2010 (Hakemli Dergi)
83. Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Sosyo Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
84. Duygusal Zeka Mizah tarzı ve Yaşam Doyumu Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.3, sa.30, ss.1-18, 2008 (Hakemli Dergi)
85. Duygusal zekâ mizah tarzı ve yaşam doyumu: üniversite öğretim elemanları üzerine bir araştırma
PDR Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.1-18, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
86. Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Sosyo-Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
88. Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin sosyo demografik özellikler açısından incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
89. An Investigation of Students' Life Satisfaction and Loneliness Level in a Sample of Turkish Students
International Journal of Human Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.1-15, 2008 (Hakemli Dergi)
90. Konu ve Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ve Düzeyine Etkisi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.43-60, 2007 (Hakemli Dergi)
91. Konu ve Beceri Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ve Düzeyine Etkisi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.43-60, 2007 (Hakemli Dergi)
96. Eleştirel Düşünme Öğretiminde Öğretmenin Rolü
Bilim,Eğitim ve Düşünce Dergisi
, cilt.7, sa.2, 2007 (Hakemli Dergi)
97. Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Toplum ve Sosyal Hizmet Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.95-116, 2007 (Hakemli Dergi)
99. Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Toplum ve Sosyal Hizmet Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.95-116, 2005 (Hakemli Dergi)
100. Süreç Temelli ve Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı
Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
101. Süreç Temelli ve Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Muğla Üniversitesi SBE Dergisi
, sa.11, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
103. Disiplinlerarası (Bütünleştirilmiş) Öğretim Yaklaşımı
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.3, ss.1-7, 2001 (Hakemli Dergi)
104. İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminin Sosyal ve Diğer Bilimlerle İlişkisinin Değerlendirilmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.7, ss.34-48, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
167
20. Dijital Çağda Dezenformasyona Karşı Eleştirel Düşünme
Uluslararası ESEP Eğitim Bilimleri ve Etkili Uygulamalar Kongresi (ESEPCongress), Hatay, Türkiye, 27 Ekim 2023
47. BLOK TABANLI PROGRAMLAMANIN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
50. AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
55. Fen Edebiyat fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
56. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761, (Tam Metin Bildiri)
60. An Analysıs of The Relatıon Between Vocatıonal College Student’s Attıtudes Towards mobile Lerning and The Usage Purposes of Social Networks
INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES-V, KAHİRE, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019, (Özet Bildiri)
61. Öğretmenlik uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
INTERNATIONAL CONFERANCE on QUALITY in HIGHER EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
62. Öğretmenlik Uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
63. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMİ ÇÖZME İNANCI İLE OKUMA MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
9.EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
67. Meslek Yüksekokulu Öğrenci̇leri̇ni̇n Akademi̇k Öz-Yeterli̇k Düzeyleri̇ni̇n Çeşi̇tli̇ Deği̇şkenler Açısından İ̇ncelenmesi̇
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
68. Meslek Yüksekokulu Öğrenci̇leri̇ni̇n Sosyal Medya Kullanımına Yöneli̇k Tutumları İ̇le Devamsızlık Yapma Eği̇li̇mleri̇ Arasındaki̇ İ̇li̇şki̇ni̇n İ̇ncelenmesi̇ ve Çeşi̇tli̇ Deği̇şkenler Açısından Değerlendi̇ri̇lmesi̇
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 Nisan - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
75. The RelatIonship Between Prospective Teachers’ Media and Television Literacy and Critical Thinking Dispositions
International Tecaher Education Conferance, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
76. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92, (Özet Bildiri)
78. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Akademisyen Görüşleri
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.91, (Özet Bildiri)
79. Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.276-277, (Özet Bildiri)
80. Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
81. Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.260-261, (Özet Bildiri)
82. Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
95. Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartları ile Bilgi Güvenliği Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
11. INTERNATIONAL COMPUTER & INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES, 24 - 26 Mayıs 2017
96. MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN WEB KULLANIM ÖZ YETERLİLİKLERİ İLE İNTERNETE YÖNELİK BİLGİ KİRLİLİĞİ FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
AL-FARABİ 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 11 - 14 Mayıs 2017
97. ÖN LİSANS PROGRAMINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN TEKNOLOJİYE İLİŞKİN TUTUMLARI İLE KİŞİSEL SİBER GÜVENLİĞİ SAĞLAMA YÖNELİK FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
AL FARABİ 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 11 - 14 Mayıs 2017
98. TEKNİK PROGRAMLARDA ÖĞRENİM GÖREN MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMAYA YÖNELİK ÖZ-YETERLİLİKLERİ İLE BİLGİSAYAR KULLANIM KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
AL-FARABİ 1st INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 11 - 14 Mayıs 2017
103. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona YönelikGörüşlerinin İncelenmesi
4TH INTERNATIONAL CONFERANCE on CURRICULUM and INSTRUCTION, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
110. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
112. Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
114. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
115. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
117. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
120. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi
3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
121. Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
130. Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna Ve Fizik Başarısına Etkisi
II. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176, (Tam Metin Bildiri)
132. Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176, (Özet Bildiri)
134. Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
II. International EurasianEducational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.181-183, (Özet Bildiri)
136. Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
137. Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
139. İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.40, (Özet Bildiri)
145. Ortaokul Öğrencilerinin Düşünmelerini Eleştirel Düşünme Standartları Açıcından İncelenmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
150. Yeni Yüzyıl Eğitiminde Öğrencilere Bir Beceri Olarak Eleştirel Düşünmenin Kazandırılması
EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
151. Çağdaş Eğitimde Eğitim Liderleri Olarak Okul Yöneticilerinin Değişen Rolleri
EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
157. Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
158. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
159. Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
160. University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
161. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Ulslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008, (Özet Bildiri)
162. Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Uluslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
163. Duygusal Zeka Mizah Tarzı ve Yaşam Doyumu : Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
IX.ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.264, (Özet Bildiri)
164. An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills
Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16, (Özet Bildiri)
165. An Investigation of Students’Life Satisfaction and Loneliness Levels in a Sample of Turkish Students
9th International Conferance on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 31 Mayıs 2007, (Özet Bildiri)
167. KPSS'ye Girecek Mezun ve Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk ve Durumluluk-Sürekli Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. ELEŞTİREL DÜŞÜNME
DÜŞÜNME BECERİLERİ "Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin ", NİLGÜN DAĞ, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-25, 2025
7. Düşünme ve Eleştirel Düşünme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.387-417, 2015
8. Disiplinlerarası Öğretim Program Tasarımı Yaklaşımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.353-386, 2015
10. EĞİTİM BİLİMİ NEDİR
Eğitim Bilimine Giriş, BİRSEL AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-27, 2014
11. EĞİTİMİN DOĞASI
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, BİRSEL AYBEK, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.29-48, 2014