Yayınlar & Eserler

Makaleler 53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (8)
Scopus (16)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (21)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

3. Okul Öncesi Öğretmenlerin Çocukların Sosyal Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Uygulamaları ve Karşılaştıkları Problemler

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 Ekim - 05 Aralık 2019, ss.219-230, (Tam Metin Bildiri)

4. Nomadic Yuruk Turkmen Parents' Developmental Goals and Expectations for their Children

6th International Early Childood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

5. Okulöncesi Öğretmenlerinin Açık Alanda Yürütülen Matematik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri

Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

6. A Validity and Reliability Study of Parents' Participation in Home Math Activities Scale

70th OMEP World Assembly and Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

7. Türk Çocuklarında Kardinal Sayı Edinimi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)

8. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Bakış Açısı Alma Becerileri ile Akran Kabulü Arasındaki İlişki

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)

9. Beş ve Altı Yaş Grubu Çocukların Matematik ve Fen Hakkındaki Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi

V.International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönem Çocukların Bakış Açısı Alma Becerileri ile Dil Gelişimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)

11. Erken Çocuklukta Matematiksel Deneyimlerin İncelenmesinde Kuramsal Bir Çerçeve: Sosyomatematiksel Niş

International Conference on Social Sciences, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.329, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bakış Açısı Alma Becerilerine Empati Eğitim Programının Etkisinin İncelenmesi

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

13. Annelerin Ebeveyn Öz- Yeterliği, Psikolojik Sağlamlık ve Ebeveyn Tutumlarının İncelenmesi

POZİTİF PSİKOLOJİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. Pre- and In-service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs

1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

15. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Matematik Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi

Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.1, ss.243-257, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

16. Bakış Açısı Alma Ölçeği (BAÖ)'nin Geliştirilmesi

4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

17. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Matematik" ve "Matematik Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1290, (Tam Metin Bildiri)

18. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Fen" ve "Fen Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1289, (Tam Metin Bildiri)

19. The Development of the Empathy Scale for Children (ESC)

3rd International Congress of Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

20. Parents' Math Activities with Their Children According to SES

3rd International Congress of Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

21. An Investigation of Preschoolers' Categorization and Cross-Classification Skills

II Congreso Internacional de Orientación e Intervención Educativa: Retos para los orientadores del siglo XXI, Castellon, İspanya, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.179-191, (Tam Metin Bildiri)

23. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Mesleki Benlik Saygısı Üzerine Bir Araştırma

Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.2, ss.201-214, (Tam Metin Bildiri)

24. 3-6 Yaş Grubu Çocuklarda Geometrik Düşüncenin Gelişimi

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2003, (Tam Metin Bildiri)

25. Okul Öncesi Öğretmenlerin Günlük Programda Yer Verdikleri Etkinlikler ve Bu Etkinliklerde Kullandıkları Yöntemler

OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.435-450, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 35

2. Erken çocukluk eğitiminde sosyomatematiksel normlar

Matematik Eğitiminde Sosyomatematiksel Normlar, Ramazan Gürbüz,Mehmet Gülburnu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.33-61, 2023

3. Erken çocuklukta bilim ve bilişimsel düşünme

Erken çocuklukta bilim eğitimi, Ayperi Sığırtmaç,Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.257-278, 2023

4. Çokkültürlülük ve öğretmen eğitimi

Çokkültürlülük ve Okul Öncesi Eğitim, Nur İmray, Kale Mustafa, Göncü Artin, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.61-84, 2023

5. Çocuk ve Bilim

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Çocuk, Kale Mustafa, Sağtaş Saadet, Koç Murat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.67-80, 2023

7. Erken Çocukluk ve Güvenlik

Erken Çocuklukta Güvenlik, Durmuş Aslan,Meltem Emen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-32, 2022

8. Risk altındaki çocuklar ve psikolojik sağlamlık

Erken çocukluk döneminde risk altındaki çocukların eğitimi, Gürgah Oğul İrem, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.39-54, 2022

9. Erken çocuklukta informal değerlendirme yöntemleri

Erken çocukluk eğitiminde ölçme ve değerlendirme, Ördek İnceoğlu Seval, Evran Derya, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.93-112, 2022

10. Sosyal Duygusal Öğrenme-Sorumlu Karar Verme

Sosyal Duygusal Öğrenme, Yıldız-Bıçakçı Müdriye, Apaydın-Demirci Zeynep, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.155-178, 2022

11. Kodlama ve matematik

Erken çocukluk matematik eğitiminde güncel konular, Akıncı coşgun Ayşegül, Genç Çopur Hilal, Ulutaş İlkay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.451-481, 2022

15. Çek Cumhuriyeti’nde erken çocukluk eğitimi

Farklı ülkelerde erken çocukluk eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-82, 2020

16. Erken Çocukluk Eğitiminde Güvenlik

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslan, Durmuş, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.257-274, 2020

17. Erken Çocukluk Kavramı

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslan, Durmuş, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.13-30, 2020

18. Hindistan’da erken çocukluk eğitimi

Farklı ülkelerde erken çocukluk eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.155-164, 2020

19. Erken Çocuklukta Sosyal Becerileri Etkileyen Etmenler

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem, Adana, ss.131-148, 2020

20. Sosyal Beceri ile ilgili Kavramlar

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem, Ankara, ss.23-38, 2020

21. Erken çocuklukta eğitim kurumları ve eğitim ortamları

Erken çocukluk eğitimine giriş, Yılmaz Elif, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-268, 2020

22. Erken çocukluk eğitimini temel alan görüşler ve tarihsel gelişimi

Erken çocukluk eğitimine giriş, Yılmaz Elif, Editör, Egiten Kitap, ss.17-45, 2020

23. Kültür ve Çocuk

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2019

24. Çocuk Gelişiminde Kültürel Modeller

Kültür ve Çocuk, Aslan D., Kale M., Nur İ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-26, 2019

25. Çocukların Sosyokültürel Bağlama Katılımı ve Kültürel Öğrenme

Kültür ve Çocuk, Aslan D., Kale M., Nur İ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-187, 2019

26. Dünyada Okul Öncesi Eğitim

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İ. & Demiriz S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.93-145, 2018

27. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İlkay Uluaş, Serap Demiriz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.79-92, 2018

29. Okul Öncesi Eğitimde Matematiğin Diğer Etkinliklerle Bütünleştirilmesi

Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim. Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedefcs Yayıncılık, Ankara, ss.147-160, 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

30. Gelişim ile İlgili Temel Konular

Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Aysel Köksal Akyol, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-122, 2017

31. Sosyal Öğrenme Kuramı

Eğitim Psikolojisi, Aral N.ve Tayyip D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.320-339, 2017

32. Analysis of Socioeconomic Status and Parents' Math Activities with Their Children

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.135-143, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

33. The Development of Empathy Scale for Children (ESC)

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle, ss.113-123, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

35. Research into the Attitudes of Inservice and Preservice Teachers of Early Childhood Education towards their Profession and Professional Self-Esteem

Research on Educacation, Marina-Stefania Giannakaki, Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios & John Kelvyn Richards, Editör, Atiner Publishing, Atina, ss.361-370, 2006
Metrikler

Yayın

115

Yayın (WoS)

17

Yayın (Scopus)

16

Atıf (WoS)

63

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

69

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

1520

H-İndeks (Scholar)

22

Atıf (TrDizin)

96

H-İndeks (TrDizin)

8

Atıf (Diğer Toplam)

76

Proje

17

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları