Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (16)
2. Smart destination: Tourism, innovation, entrepreneurship, challenges
Journal of Tourism Theory and Research
, cilt.5, sa.2, ss.203-211, 2019 (Hakemli Dergi)
4. Storytelling in Destination Brand Communication: A Qualitative Analysis
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Journal
, cilt.1, sa.2, ss.63-72, 2016 (Hakemli Dergi)
5. Magarsos
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.32, ss.21, 2015 (Hakemsiz Dergi)
6. Markanızın Bir Fikri Olsun
Marka Dergisi
, sa.2, ss.22-23, 2015 (Hakemsiz Dergi)
7. Tepebağ Mirası Turizmde Değerlendirilmeyi Bekliyor
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.31, ss.22-23, 2014 (Hakemsiz Dergi)
9. Çukurova'nın Kısa Tarihçesi ve Bir Başkent: Anavarza
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.30, ss.20-21, 2013 (Hakemsiz Dergi)
10. Konaklama İşletmelerinde E Pazarlama Uygulamaları E Medya Araçları Temelinde Bir Model Önerisi
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, ss.116-137, 2012 (Hakemli Dergi)
11. The Impact of Festivals on City Promotion: A Comparative Study of Turkish and Swedish Festivals
TOURISM - An International Interdisciplinary Journal
, cilt.59, sa.4, ss.447-164, 2011 (Scopus)
13. Yeniden Anlam Kazanma Yolunda Bir Doğal Marka: Adana
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.15, ss.72-75, 2009 (Hakemsiz Dergi)
14. Arkeolojik Verilere Göre Sağlık Turizmi ve Adana
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.14, ss.48-51, 2009 (Hakemsiz Dergi)
15. Ortak Pazarlama Stratejisi ile Yeni Ürün Geliştirme: Ceyhan Yöresel Turizm Destinasyonları Örneği
Iktisat Isletme ve Finans
, cilt.23, sa.272, ss.80-100, 2008 (Hakemli Dergi)
16. Adana Marka Mıdır?
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.12, ss.30-32, 2008 (Hakemsiz Dergi)
17. Nanopazarlamada ilk hareket etme avantajı: Türk nanoteknoloji pazarı üzerine bir inceleme
Savunma Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.21-39, 2008 (TRDizin)
20. Harcama Tabanlı Pazar Bölümlendirme: Festival Ziyaretçileri Üzerine Bir Logit Analizi Uygulaması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.427-436, 2006 (TRDizin)
21. Turkish Consumers' Responses to Organically Farmed Seafood
Journal of Applied Sciences
, cilt.5, sa.7, ss.1192-1195, 2005 (Hakemli Dergi)
22. KOBİ'lerin İhracat Pazarlamasında Karşılaştıkları Sorunların Çözümünde Verimlilik Çalışmalarının Etkisi
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.7, ss.4-16, 2004 (Hakemsiz Dergi)
23. Adana'da Rekreasyonel Hizmetler Arz Yapısının Araştırılması Üzerine Bir Çalışma
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.4-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
24. Rekreasyonel Turizmde Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
37
8. Akıllı Destinasyon: Turizm, İnovasyon, Girişimcilik ve Çözüm Bekleyen Konular
Futourism 2018, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.733-737, (Tam Metin Bildiri)
9. Stakeholder Salient Analysis for Sustainable City Tourism Development
The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, cilt.1, ss.876-882, (Tam Metin Bildiri)
11. Kültür ve Turizm Değerleriyle Kentsel, Bölgesel ve Ulusal Kalkınmanın Desteklenmesi: Hatay İli Örneği
3. Türkiye Turizm Şûrası, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.540-553, (Tam Metin Bildiri)
15. Storytelling in Destination Brand Communication A Qualitative Analysis
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Mayıs 2016, ss.17-18, (Özet Bildiri)
16. Destination Branding in Industry 4 0 Enhancing Brand Experience Systems by Using Digital Touch Points
6th International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Miami, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mayıs 2016, ss.16, (Özet Bildiri)
18. A SWOT Analysis for Investigating Elderly Tourism Potential of Eastern Mediterranean Region in Turkey
1st International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, ss.212, (Özet Bildiri)
19. Doğu Akdeniz Bölgesinin İleri Yaş Turizmi Potansiyelinin İncelenmesine Yönelik Bir Swot Analizi
1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
20. Kalkınma, Turizm ve Bir Gastronomi Destinasyonu Markası Olarak Adana
Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015, ss.35, (Özet Bildiri)
22. Destination Promotion via Destination Marketing Organization: A Proposal Collaborative Model Specific to Turkey
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.11, (Özet Bildiri)
23. Storytelling in Tourism: Opportunities for the Marketing and Branding of Adana Destination
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Temmuz 2014, ss.557, (Özet Bildiri)
24. Cooperative Marketing: A Case Study for a Health Tourism Destination in Turkey
LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 3 - 04 Haziran 2010, ss.77-78, (Tam Metin Bildiri)
25. Cooperative Marketing: A Case Study for an Health Tourism Destination in Turkey
European Marketing Conference, Munich, Almanya, 1 - 03 Haziran 2010, ss.71-78, (Tam Metin Bildiri)
26. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması Açısından Yerel Halkın Tutumlarının Tespiti: Adana Örneği
10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009, ss.73-85, (Tam Metin Bildiri)
27. Kent Pazarlamasında Turizmin Geliştirilmesine Yönelik Olarak Kentli Algılamalarının Araştırılması: Adana Örneği
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.524-535, (Tam Metin Bildiri)
28. The Impact of Festivals on the Promotion and Communication of a City: a Comparative Study of Turkish and Swedish Festivals
European Cities Marketing Annual Conference & General Assembly, Göteborg, İsveç, 17 - 20 Haziran 2009, ss.161-179, (Tam Metin Bildiri)
29. Sürdürülebilir Kentsel Kalkınmada Ortak Pazarlama: Mersin, Adana, Osmaniye ve Hatay Kentleri Üzerine Bir İnceleme
Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, cilt.1, ss.952-961, (Tam Metin Bildiri)
30. Kent Markalamasının Önemi: Küreselleşen Dünyada Adana Markasının Önündeki Fırsatlar ve Sorunlar
Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.229-239, (Tam Metin Bildiri)
31. Kentsel İletişim ve Tanıtımda Fuar ve Festival Etkinliklerinin Rolü: Adana Örneği
Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.240-251, (Tam Metin Bildiri)
32. Uluslararası Savunma Sanayi Pazarında Türk Savunma Sanayinin Yeri ve Önemi
SAVTEK2008 ? 4. Savunma Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2008, ss.637-645, (Tam Metin Bildiri)
33. Uluslararası Destinasyon Markası Oluşturulmasında Kimlik Geliştirme Süreci: Adana Örneği
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.929-932, (Özet Bildiri)
34. Developing A Marketing Communication Strategy for A New Destination Brand: Ancient Cappodocia Comana
International Tourism Conference, Antalya, Türkiye, 20 - 26 Kasım 2006, ss.255-270, (Tam Metin Bildiri)
35. Arkeolojik, Kültürel ve Doğal Varlıkları Temelinde Ceyhan'a İlişkin Bir Turizm Pazarlaması Stratejisinin Geliştirilmesi
1. Ceyhan Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2006, ss.333-341, (Tam Metin Bildiri)
36. Uluslararası Destinasyon Markalamasında Kimlik Bileşenlerinin Tespiti: Adana Kentine İlişkin Bir Pilot Çalışma
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 19 Kasım 2005, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)
37. History and Sustainable Development of Coastal Tourism in the City of Adana
International Congress on Coastal & Marine Tourism, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, ss.434-444, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
18
1. MODERN CUMHURİYETİN KÜLTÜR, DİL VE EĞİTİMİNİN BİR SAVUNUCUSU OLARAK ALİ CÂNİP YÖNTEM
CUMHURIYET’IN 100. YILINDA 100 TÜRK YAZAR, SAHİN,Elmas - DİLBER,Kadir Can, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.71-75, 2023
2. Spor İşletmeciliğine Giriş
Spor Yönetimine Dair, F. Pervin BİLİR,Nurşen ŞAHİN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.17-36, 2022
7. ÜRÜN, MARKA VE MARKALAMA KAVRAMLARI
Akıllı Destinasyon Markalaması: KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.7-24, 2019
8. AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, YAŞANABİLİRLİK VE AKILLI ŞEHİR ALTYAPISI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-240, 2019
9. KENT, TURİZM, DESTİNASYON MARKALAMASI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.25-43, 2019
10. DESTİNASYON MARKALAMASINDA PAYDAŞ TEMELLİ BİR BAŞLANGIÇ UYGULAMASI ÖRNEĞİ: MEP ÇALIŞTAYLARI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-277, 2019
11. Hatay İl Turizm Stratejisi ve Eylem Planı
T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı Yayınları, Hatay, 2018
12. Adana İçin Birlikte Kalkınma Yolunda (Yazan: T. Kulak)
Yiğit Matbaacılık, Adana, 2017
15. Adana Markası'nın Öyküleri
Adana Ticaret Odası, Adana, 2015
16. KARS ALGISI, İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI
Kars Kalkınma Ajansı, Kars, 2014
Ansiklopedide Bölümler
3
Diğer Yayınlar
11
2. Karataş ve Yumurtalık İçin Alternatif Turizm Stratejisinin Geliştirilmesi Projesi Raporu
Teknik Rapor, ss.1-120, 2016
3. Adana Turizm Master Planı
Teknik Rapor, ss.1-173, 2015
4. Adana Turizm Çalıştayı 2013 Raporu
Teknik Rapor, ss.1-41, 2013
5. Adana Destinasyonu Irak Sağlık Turizmi Pazar Araştırması Raporu
Teknik Rapor, ss.1-100, 2013
6. Adana Sürdürülebilir Gelişim Eylem Planı 2012
Teknik Rapor, ss.1-71, 2012
8. Adana Markası Yönetim ve Tanıtımı Yol Haritası Taslağı (Editör)
Teknik Rapor, ss.1-34, 2009
11. Adana Turizm Master Planı Taslak Çalışmaları Raporu
Teknik Rapor, ss.1-25, 2005
Metrikler
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
8
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
12
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
882
H-İndeks (Scholar)
11
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
181
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
32
Proje
15