Yayınlar & Eserler

Makaleler 24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (16)

6. Markanızın Bir Fikri Olsun

Marka Dergisi , sa.2, ss.22-23, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 37

1. Ageing, AI, and Tourism Sustainability: Building Inclusive Smart Destinations

International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research & Practices-IV, London, İngiltere, 19 - 21 Eylül 2025, cilt.1, sa.1, ss.556-567, (Tam Metin Bildiri)

2. Delphi in the Age of Ageing: Conceptual Reflections for Tourism Research

International British Congress on Interdisciplinary Scientific Research & Practices-IV, London, İngiltere, 19 - 21 Eylül 2025, cilt.1, sa.1, ss.568-579, (Tam Metin Bildiri)

3. Exploring Accessible and Inclusive Tourism Ideas in Global Cities: The London Case

SFAIS 2024 - Beyond Vision: Sustainable Futures in Action – Innovate to Sustain, Mersin, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2024, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

4. Sustainable Gastronomic Destination for Seniors

SFAIS 2024 - Beyond Vision: Sustainable Futures in Action – Innovate to Sustain, Mersin, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2024, ss.5-6, (Tam Metin Bildiri)

5. Transforming the Economics of Ageing: Promoting Senior Employment and Age-Friendly Tourism in Global Markets

International Congress on Social Sciences, Economics, and Finance, Sarajevo, Bosna-Hersek, 30 - 31 Ekim 2024, cilt.1, sa.52493, ss.304-315, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Effective Use of Local Dances in Creating Destination Experience: The Case of Adana Ciftetellisi and International Orange Blossom Carnival

The Global Conference on Business and Economics (GLOBE), İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.89, (Özet Bildiri)

7. Destination Experience: Making the Tourism Cities 5-Star

Global Conference on Business and Economics (GLOBE), İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, ss.60, (Özet Bildiri)

8. Akıllı Destinasyon: Turizm, İnovasyon, Girişimcilik ve Çözüm Bekleyen Konular

Futourism 2018, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.733-737, (Tam Metin Bildiri)

9. Stakeholder Salient Analysis for Sustainable City Tourism Development

The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, cilt.1, ss.876-882, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Internal Marketing in Corporate Branding: Building Brand Commitment among City Stakeholders to Mobilize the City Brand

8th International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Fort Lauderdale - Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 23 Kasım 2017, ss.16, (Özet Bildiri)

11. Kültür ve Turizm Değerleriyle Kentsel, Bölgesel ve Ulusal Kalkınmanın Desteklenmesi: Hatay İli Örneği

3. Türkiye Turizm Şûrası, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.540-553, (Tam Metin Bildiri)

12. Destination Branding in Industry 4.0

26th Nordic Symposium of Tourism and Hospitality Research, Falun, İsveç, 4 - 06 Ekim 2017, ss.43-44, (Özet Bildiri)

13. Developing City Brand Strategy from Corporate Branding View Point

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Amerika Birleşik Devletleri, 9 Ocak - 14 Nisan 2017, ss.113, (Özet Bildiri)

14. Reinventing Tourism Cities: Examining Technologies, Applications and CityBranding in Leading Smart Cities

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 14 Nisan 2017, ss.132, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Storytelling in Destination Brand Communication A Qualitative Analysis

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Mayıs 2016, ss.17-18, (Özet Bildiri)

16. Destination Branding in Industry 4 0 Enhancing Brand Experience Systems by Using Digital Touch Points

6th International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Miami, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mayıs 2016, ss.16, (Özet Bildiri)

17. Investigating Customer Experience in Medical Tourism A Managerial Approach

6th INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARYBUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENTCONFERENCE, Miami, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mayıs 2016, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

18. A SWOT Analysis for Investigating Elderly Tourism Potential of Eastern Mediterranean Region in Turkey

1st International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, ss.212, (Özet Bildiri)

19. Doğu Akdeniz Bölgesinin İleri Yaş Turizmi Potansiyelinin İncelenmesine Yönelik Bir Swot Analizi

1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

20. Kalkınma, Turizm ve Bir Gastronomi Destinasyonu Markası Olarak Adana

Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015, ss.35, (Özet Bildiri)

21. Brand Touch Point Management for Creating a Unique Brand-Customer Experience

The International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), Fort Lauderdale - Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 21 Kasım 2015, ss.92, (Özet Bildiri)

22. Destination Promotion via Destination Marketing Organization: A Proposal Collaborative Model Specific to Turkey

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.11, (Özet Bildiri)

23. Storytelling in Tourism: Opportunities for the Marketing and Branding of Adana Destination

International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Temmuz 2014, ss.557, (Özet Bildiri)

24. Cooperative Marketing: A Case Study for a Health Tourism Destination in Turkey

LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 3 - 04 Haziran 2010, ss.77-78, (Tam Metin Bildiri)

25. Cooperative Marketing: A Case Study for an Health Tourism Destination in Turkey

European Marketing Conference, Munich, Almanya, 1 - 03 Haziran 2010, ss.71-78, (Tam Metin Bildiri)

26. Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması Açısından Yerel Halkın Tutumlarının Tespiti: Adana Örneği

10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009, ss.73-85, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Kent Pazarlamasında Turizmin Geliştirilmesine Yönelik Olarak Kentli Algılamalarının Araştırılması: Adana Örneği

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.524-535, (Tam Metin Bildiri)

28. The Impact of Festivals on the Promotion and Communication of a City: a Comparative Study of Turkish and Swedish Festivals

European Cities Marketing Annual Conference & General Assembly, Göteborg, İsveç, 17 - 20 Haziran 2009, ss.161-179, (Tam Metin Bildiri)

29. Sürdürülebilir Kentsel Kalkınmada Ortak Pazarlama: Mersin, Adana, Osmaniye ve Hatay Kentleri Üzerine Bir İnceleme

Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, cilt.1, ss.952-961, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Kent Markalamasının Önemi: Küreselleşen Dünyada Adana Markasının Önündeki Fırsatlar ve Sorunlar

Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.229-239, (Tam Metin Bildiri)

31. Kentsel İletişim ve Tanıtımda Fuar ve Festival Etkinliklerinin Rolü: Adana Örneği

Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.240-251, (Tam Metin Bildiri)

32. Uluslararası Savunma Sanayi Pazarında Türk Savunma Sanayinin Yeri ve Önemi

SAVTEK2008 ? 4. Savunma Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2008, ss.637-645, (Tam Metin Bildiri)

33. Uluslararası Destinasyon Markası Oluşturulmasında Kimlik Geliştirme Süreci: Adana Örneği

IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.929-932, (Özet Bildiri)

34. Developing A Marketing Communication Strategy for A New Destination Brand: Ancient Cappodocia Comana

International Tourism Conference, Antalya, Türkiye, 20 - 26 Kasım 2006, ss.255-270, (Tam Metin Bildiri)

36. Uluslararası Destinasyon Markalamasında Kimlik Bileşenlerinin Tespiti: Adana Kentine İlişkin Bir Pilot Çalışma

10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 19 Kasım 2005, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)

37. History and Sustainable Development of Coastal Tourism in the City of Adana

International Congress on Coastal & Marine Tourism, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, ss.434-444, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 18

1. MODERN CUMHURİYETİN KÜLTÜR, DİL VE EĞİTİMİNİN BİR SAVUNUCUSU OLARAK ALİ CÂNİP YÖNTEM

CUMHURIYET’IN 100. YILINDA 100 TÜRK YAZAR, SAHİN,Elmas - DİLBER,Kadir Can, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.71-75, 2023

2. Spor İşletmeciliğine Giriş

Spor Yönetimine Dair, F. Pervin BİLİR,Nurşen ŞAHİN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.17-36, 2022

3. Hasan Kolcuoğlu: Metrelik Kebabın Üstadı

Türk Turizmine Kanat Gerenler-4: Gastronomi ve Eğlence İşletmecileri, Nazmi Kozak,Metin Kozak, Editör, Detay yayınevi, Ankara, ss.47-58, 2020

5. Destination Experience: Making the Tourism Cities 5-Star

ADVANCES IN GLOBAL BUSINESS AND ECONOMICS (Vol:2), Cihan Cobanoglu, Muhittin Cavusoglu, Abdulkadir Corbaci, Editör, ANAHEI Publishing, LLC, Sarasota, FL, USA, Sarasota, FL, ss.187-195, 2019

6. Effective Use of Local Dances in Creating Destination Experience: The Case of Adana Ciftetellisi and International Orange Blossom Carnival

ADVANCES IN GLOBAL BUSINESS AND ECONOMICS (Vol:2), Cihan Cobanoglu,Muhittin Cavusoglu,Abdulkadir Corbaci, Editör, ANAHEI Publishing, LLC, Sarasota, FL 34239 USA. https://scholarcommons.usf.edu/anaheipublishing/, Florida, ss.282-291, 2019

7. ÜRÜN, MARKA VE MARKALAMA KAVRAMLARI

Akıllı Destinasyon Markalaması: KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.7-24, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

8. AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, YAŞANABİLİRLİK VE AKILLI ŞEHİR ALTYAPISI

AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-240, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

9. KENT, TURİZM, DESTİNASYON MARKALAMASI

AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.25-43, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

10. DESTİNASYON MARKALAMASINDA PAYDAŞ TEMELLİ BİR BAŞLANGIÇ UYGULAMASI ÖRNEĞİ: MEP ÇALIŞTAYLARI

AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-277, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Hatay İl Turizm Stratejisi ve Eylem Planı

T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı Yayınları, Hatay, 2018
Ansiklopedide Bölümler 3

1. Yeni Camii

Detay Yayınevi, ss.6422, 2022 Creative Commons License

2. Hasan Kolcuoğlu

Detay Yayınevi, ss.6422, 2022 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

95

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

882

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

13

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

181

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

15

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları