SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Smart destination: Tourism, innovation, entrepreneurship, challenges
Journal of Tourism Theory and Research
, cilt.5, sa.2, ss.203-211, 2019 (Hakemli Dergi)
Reinventing tourism cities: Examining technologies, applications, and city branding in leading smart cities
Journal of Global Business Insights
, cilt.3, sa.1, ss.57-70, 2018 (Hakemli Dergi)
Storytelling in Destination Brand Communication: A Qualitative Analysis
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Journal
, cilt.1, sa.2, ss.63-72, 2016 (Hakemli Dergi)
Magarsos
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.32, ss.21, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Markanızın Bir Fikri Olsun
Marka Dergisi
, sa.2, ss.22-23, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Tepebağ Mirası Turizmde Değerlendirilmeyi Bekliyor
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.31, ss.22-23, 2014 (Hakemsiz Dergi)
Adana Kentinin Turizm Potansiyeli ve Turizm Markası Olarak İmaj ve Kimliği
Güney Mimarlık Dergisi
, sa.12, ss.24, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Çukurova'nın Kısa Tarihçesi ve Bir Başkent: Anavarza
KAVAK Eğitim, Kültür ve Sanat Dergisi
, sa.30, ss.20-21, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Konaklama İşletmelerinde E Pazarlama Uygulamaları E Medya Araçları Temelinde Bir Model Önerisi
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.2, ss.116-137, 2012 (Hakemli Dergi)
The Impact of Festivals on City Promotion: A Comparative Study of Turkish and Swedish Festivals
TOURISM - An International Interdisciplinary Journal
, cilt.59, sa.4, ss.447-164, 2011 (Scopus)
Yeniden Anlam Kazanma Yolunda Bir Doğal Marka: Adana
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.15, ss.72-75, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Arkeolojik Verilere Göre Sağlık Turizmi ve Adana
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.14, ss.48-51, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Ortak Pazarlama Stratejisi ile Yeni Ürün Geliştirme: Ceyhan Yöresel Turizm Destinasyonları Örneği
Iktisat Isletme ve Finans
, cilt.23, sa.272, ss.80-100, 2008 (Hakemli Dergi)
Adana Marka Mıdır?
AdanaLife Kent Kültürü ve Yaşam Dergisi
, sa.12, ss.30-32, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Nanopazarlamada ilk hareket etme avantajı: Türk nanoteknoloji pazarı üzerine bir inceleme
Savunma Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.21-39, 2008 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkilerde Kurumsal Amaçların Hedef Kitle Tarafından Nasıl Algılandığının Tespiti ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.231-242, 2006 (Hakemli Dergi)
Harcama Tabanlı Pazar Bölümlendirme: Festival Ziyaretçileri Üzerine Bir Logit Analizi Uygulaması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.427-436, 2006 (Hakemli Dergi)
Turkish Consumers' Responses to Organically Farmed Seafood
Journal of Applied Sciences
, cilt.5, sa.7, ss.1192-1195, 2005 (Hakemli Dergi)
KOBİ'lerin İhracat Pazarlamasında Karşılaştıkları Sorunların Çözümünde Verimlilik Çalışmalarının Etkisi
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.7, ss.4-16, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Adana'da Rekreasyonel Hizmetler Arz Yapısının Araştırılması Üzerine Bir Çalışma
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.4-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Rekreasyonel Turizmde Müşteri Potansiyelinin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.11, ss.61-76, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Stakeholder Salient Analysis for Sustainable City Tourism Development
The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, cilt.1, ss.876-882
Akıllı Destinasyon: Turizm, İnovasyon, Girişimcilik ve Çözüm Bekleyen Konular
Futourism 2018, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.733-737
Kültür ve Turizm Değerleriyle Kentsel, Bölgesel ve Ulusal Kalkınmanın Desteklenmesi: Hatay İli Örneği
3. Türkiye Turizm Şûrası, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2017, cilt.1, ss.540-553
Storytelling in Destination Brand Communication A Qualitative Analysis
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 11 Mayıs 2016, ss.17-18
Destination Branding in Industry 4 0 Enhancing Brand Experience Systems by Using Digital Touch Points
6th International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference, Miami, Amerika Birleşik Devletleri, 9 - 13 Mayıs 2016, ss.16
A SWOT Analysis for Investigating Elderly Tourism Potential of Eastern Mediterranean Region in Turkey
1st International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, ss.212
Kalkınma, Turizm ve Bir Gastronomi Destinasyonu Markası Olarak Adana
Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Aralık 2015, ss.35
Destination Promotion via Destination Marketing Organization: A Proposal Collaborative Model Specific to Turkey
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 28 Nisan - 02 Mayıs 2015, ss.11
Storytelling in Tourism: Opportunities for the Marketing and Branding of Adana Destination
International Interdisciplinary Business-Economics Advancement Conference (IIBA), İstanbul, Türkiye, 16 - 19 Temmuz 2014, ss.557
Cooperative Marketing: A Case Study for a Health Tourism Destination in Turkey
LCBR European Marketing Conference, Munich, Almanya, 3 - 04 Haziran 2010, ss.77-78
Cooperative Marketing: A Case Study for an Health Tourism Destination in Turkey
European Marketing Conference, Munich, Almanya, 1 - 03 Haziran 2010, ss.71-78
Destinasyon Yönetimi ve Pazarlaması Açısından Yerel Halkın Tutumlarının Tespiti: Adana Örneği
10. Ulusal Turizm Kongresi, Mersin, Türkiye, 21 - 24 Ekim 2009, ss.73-85
Kent Pazarlamasında Turizmin Geliştirilmesine Yönelik Olarak Kentli Algılamalarının Araştırılması: Adana Örneği
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, ss.524-535
The Impact of Festivals on the Promotion and Communication of a City: a Comparative Study of Turkish and Swedish Festivals
European Cities Marketing Annual Conference & General Assembly, Göteborg, İsveç, 17 - 20 Haziran 2009, ss.161-179
Sürdürülebilir Kentsel Kalkınmada Ortak Pazarlama: Mersin, Adana, Osmaniye ve Hatay Kentleri Üzerine Bir İnceleme
Mersin Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2008, cilt.1, ss.952-961
Kent Markalamasının Önemi: Küreselleşen Dünyada Adana Markasının Önündeki Fırsatlar ve Sorunlar
Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.229-239
Kentsel İletişim ve Tanıtımda Fuar ve Festival Etkinliklerinin Rolü: Adana Örneği
Küreselleşme Sürecinde Türkiye: Fırsatlar ve Sorunlar Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2008, ss.240-251
Uluslararası Savunma Sanayi Pazarında Türk Savunma Sanayinin Yeri ve Önemi
SAVTEK2008 ? 4. Savunma Teknolojileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 27 Haziran 2008, ss.637-645
Uluslararası Destinasyon Markası Oluşturulmasında Kimlik Geliştirme Süreci: Adana Örneği
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Antalya, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008, ss.929-932
Developing A Marketing Communication Strategy for A New Destination Brand: Ancient Cappodocia Comana
International Tourism Conference, Antalya, Türkiye, 20 - 26 Kasım 2006, ss.255-270
Arkeolojik, Kültürel ve Doğal Varlıkları Temelinde Ceyhan'a İlişkin Bir Turizm Pazarlaması Stratejisinin Geliştirilmesi
1. Ceyhan Sempozyumu, Adana, Türkiye, 29 Mart - 01 Nisan 2006, ss.333-341
Uluslararası Destinasyon Markalamasında Kimlik Bileşenlerinin Tespiti: Adana Kentine İlişkin Bir Pilot Çalışma
10. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 19 Kasım 2005, ss.1-16
History and Sustainable Development of Coastal Tourism in the City of Adana
International Congress on Coastal & Marine Tourism, İzmir, Türkiye, 15 - 18 Kasım 2005, ss.434-444
Kitap & Kitap Bölümleri
MODERN CUMHURİYETİN KÜLTÜR, DİL VE EĞİTİMİNİN BİR SAVUNUCUSU OLARAK ALİ CÂNİP YÖNTEM
CUMHURIYET’IN 100. YILINDA 100 TÜRK YAZAR, SAHİN,Elmas - DİLBER,Kadir Can, Editör, Akademisyen yayınevi, Ankara, ss.71-75, 2023
Spor İşletmeciliğine Giriş
Spor Yönetimine Dair, F. Pervin BİLİR,Nurşen ŞAHİN, Editör, AKADEMİSYEN YAYINEVİ, Ankara, ss.17-36, 2022
ÜRÜN, MARKA VE MARKALAMA KAVRAMLARI
Akıllı Destinasyon Markalaması: KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.7-24, 2019
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI: SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, YAŞANABİLİRLİK VE AKILLI ŞEHİR ALTYAPISI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.221-240, 2019
KENT, TURİZM, DESTİNASYON MARKALAMASI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.25-43, 2019
DESTİNASYON MARKALAMASINDA PAYDAŞ TEMELLİ BİR BAŞLANGIÇ UYGULAMASI ÖRNEĞİ: MEP ÇALIŞTAYLARI
AKILLI DESTİNASYON MARKALAMASI KENTİN TURİZMLE SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMASINA 3600 BAKIŞ MERSİN ÖRNEĞİ, Mehmet Cihan YAVUZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.257-277, 2019
Hatay İl Turizm Stratejisi ve Eylem Planı
T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı Yayınları, Hatay, 2018
Adana İçin Birlikte Kalkınma Yolunda (Yazan: T. Kulak)
Yiğit Matbaacılık, Adana, 2017
Adana Markası'nın Öyküleri
Adana Ticaret Odası, Adana, 2015
KARS ALGISI, İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI
Kars Kalkınma Ajansı, Kars, 2014
Ansiklopedide Bölümler
Diğer Yayınlar
Karataş ve Yumurtalık İçin Alternatif Turizm Stratejisinin Geliştirilmesi Projesi Raporu
Teknik Rapor, ss.1-120, 2016
Adana Turizm Master Planı
Teknik Rapor, ss.1-173, 2015
Adana Turizm Çalıştayı 2013 Raporu
Teknik Rapor, ss.1-41, 2013
Adana Destinasyonu Irak Sağlık Turizmi Pazar Araştırması Raporu
Teknik Rapor, ss.1-100, 2013
Adana Sürdürülebilir Gelişim Eylem Planı 2012
Teknik Rapor, ss.1-71, 2012
Adana Markası Yönetim ve Tanıtımı Yol Haritası Taslağı (Editör)
Teknik Rapor, ss.1-34, 2009
Adana Turizm Master Planı Taslak Çalışmaları Raporu
Teknik Rapor, ss.1-25, 2005