Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ortaokul Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Tarihsel Önem

3. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2019

Türkiye ve ABD’xxde Okutulan Tarih Ders Kitaplarının Milliyetçilik Açısından Karşılaştırılması

7th World Conference on Psychology and Sociology, Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2018

DETERMINATION OF THE EDUCATIONAL NEEDS OF TEACHER CANDIDATES FOR INTERNSHIP COURSES

7th World Conference on Psychology and Sociology (WCPS-2017), Madrid, İspanya, 15 - 17 Kasım 2018, ss.17

Eğitim Fakültesi Öğrencilerine Göre Değerler ve Değer Eğitimi

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017

AN INVESTIGATION ON SELF-EFFICACY PERCEPTIONS OF PROSPECTIVE TEACHERS RELATED TO VALUES EDUCATION

6th International Congress on Social Sciences, China to Adriatic, 18 - 25 Eylül 2017, ss.9

The Effect on Historical Thinking Skills of the Using of Memoirs in History Teaching

3rd INTERNATIONAL CONFERENCE ON THE CHANGING WORLD AND SOCIAL RESEARCH, ROMA, İtalya, 8 - 10 Ağustos 2017, ss.21

Why do We Teach Social Studies?

Internatıonal Congress on Polıtıcal, Economıc and Socıal Studıes, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017

Reşat Nuri Güntekin’s School Representations and Teaching Values through Theater

Internatıonal Congress on Polıtıcal, Economıc and Socıal Studıes, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2017

Use of Historical Novels in the Teaching of Social Studies: An Analysis of the Four National Struggle Novels

International Conference on Social Sciences Humanities and Education, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2017

Ismayıl Hakkı Baltacıoğlu’na Göre Karakter Eğitimi

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES, 6 - 08 Nisan 2017

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Algıları

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.754

Bir Cumhuriyet Vatandaşı Yaratma Projesi: "Vatandaş İçin Medeni Bilgiler"

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.770-787

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Atatürkçülük Kazanımlarına Ulaşma Düzeyleri

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.173-180

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Milliyetçilik Algıları

4. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.1

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Vatanseverlik Algıları

International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), Sakarya, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.755

The Teaching of Atatürk as a Historical Hero in the Social Studies Lesson

International Journal of Arts & Sciences (IJAS) International Conference for Education, Barcelona, İspanya, 23 - 25 Mayıs 2016, ss.1

The Efficacy Beliefs of Social Studies Teachers Candidates Regarding the Teaching Learning Process

The Asian Conference on Society, Education & Technology 2015, Kobe, Japonya, 21 - 25 Ekim 2015, cilt.1

Hindistan'da Esaret: I. Dünya Savaşı Ve Sonrasında Hindistan'daki Türk Esirleri

Geçmişten Günümüze Türkiye-Hindistan İlişkileri, Yeni Delhi, Hindistan, 26 - 27 Mart 2015, ss.1-14 Sürdürülebilir Kalkınma

Tarih Araştırmacılarına Göre Hatıratların Tarihsel Değeri

III. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, ss.1

Sosyal Bilgiler ve Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Arastırmalarına Yönelik Algıları

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.1

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Alanın Bütünleşik Yapısıyla İlgili Görüsleri

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.1

Sosyal Bilgiler Dersinden Beklentilerin Karşılaştırılması

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.1

4+4+4 Eğitim Sisteminin Sosyal Bilgiler Dersine Yansımaları: 4. ve 5. Sınıf Öğrencileri Üzerine Bir İnceleme

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu III (USBES III), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2014, ss.1

6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Değerlerin Ahlaki Ikilem Yaklaşımı Yoluyla Öğretimi

Uluslarası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II (USBES II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, ss.1

Social Studies Teaching Department Freshmen's Views on Social Studies Teaching

5th World Conference on Educational Sciences, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.1

İlköğretim Öğrencilerine Göre "Çocuk Hakları"

1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Derslerindeki Sanat Konularının Öğretimine Yönelik Görüşleri

1. Kıbrıs Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 6 - 09 Aralık 2012, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Maurice Debesse

DÜNYA EĞİTİMİNE YÖN VERENLER I, Bahri Ata, Hüseyin Köksal, Talip Öztürk, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.223-238, 2019

Maurice Debesse

DÜNYA EĞİTİMİNE YÖN VERENLER I, Bahri Ata, Hüseyin Köksal, Talip Öztürk, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.223-238, 2019

Sosyal Bilgilerin Doğası

Sosyal Bilgilerin Doğası, Dönmez,Cengiz, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2013

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

16

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları