Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Üniversite öğrencilerinde sosyal anksiyete düzeyleri, aleksitimi ve stresle başaçıkma
NÖROPSİKİYATRİ ARŞİVİ
, vol.34, no.3, pp.127-134, 1987 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
THE ROLE OF PERSONALITY TRAITS AND EMOTIONAL-BEHAVIORAL PROBLEMS ON PERCEVING REACTIVE-PROACTIVE AGRESSION IN ADOLESCENTS
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.32, no.1, pp.207-226, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE SİBER ZORBALIK AÇISINDAN İNTERNET BAĞIMLILIĞI VE SOSYAL MEDYA KULLANIMININ İNCELENMESİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.9, pp.38-53, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞU OLAN ANNELERDE BÜTÜNLÜK DUYGUSU VE PSİKOLOJİK İYİ OLUŞ: İYİMSERLİĞİN ARACI ROLÜ
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.432-484, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Çocuk ve Ergenlerde Duygu Düzenleme Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlaması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.30, no.2, pp.87-100, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞI: DUYGUSAL ZEKA AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.76, no.14, pp.585-593, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE DUYGU DÜZENLEME GÜÇLÜĞÜNÜN YORDAYICISI OLARAK ÖZ-DUYARLIK
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.29, no.4, pp.168-182, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerde saldırganlık: Duygu düzenleme ve duygusal başa çıkmanın rolü
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.28, no.3, pp.1198-1208, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Genç Yetişkinlerde Stres ve Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkide Benlik Belirginliğinin Aracı Rolü
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.1, pp.366-383, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Duygusal Zeka ve Saldırganlık Arasındaki İlişkide Yaşam Doyumunun Aracı Rolü
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.30-53, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Genelleştirilmiş Problemli İnternet Kullanım Ölçeği 2?nin Türkçe?ye Uyarlama Çalışması
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.11, pp.1540-1565, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerde İntihar Olasılığı: Benlik Saygısı ve Öfke Açısından İncelenmesi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
, vol.9, no.10, pp.1522-1543, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Bilinçli Farkındalık ve Algılanan Stres İlişkisinde Ruminasyon ve Olumsuz Duygu Düzenlemenin Aracı Rolü
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.14, no.3, pp.1004-1019, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
The Role of Resilience on Academic Procrastination in High School Students
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.11, no.57, pp.380-387, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Öğrencilerinde Psikolojik Dayanıklılığın Akademik Erteleme Üzerindeki Rolü
The Journal of International Social Research
, vol.11, no.57, pp.380-387, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinde Umut ve Psikolojik İyi Oluş arasındaki İlişkide Yaşam Amacının Aracı Rolü
International Journal of Social Science
, no.62, pp.103-116, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul öğrencilerinde zorbalığı yordamada duygusal zekanın rolü
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.14, no.38, pp.131-146, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Stres ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişkide sosyal problem çözmenin aracı ve düzenleyici rolü
Journal of Human Sciences
, vol.14, no.1, pp.803-818, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
PREVENTION/INTERVENTION STRATEGIES OF BULLYING IN SCHOOLS: PERSPECTIVES OF SCHOOL COUNSELLOR
The Journal of Academic Social Science Studies
, no.52, pp.57-70, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kaygı bozukluğu olan ve olmayan yetişkinlerde sosyal beceri ve benlik saygısı
Uluslararsı Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.9, no.46, pp.381-389, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Validity and reliability of the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire in Turkish adolescents
Educational Research and Review
, vol.11, no.20, pp.1931-1943, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Decision-making and problem-solving as a well-being indicator among adolescents
Educational Research and Reviews
, vol.8, no.11, pp.720-727, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Parenting styles and life satisfaction of Turkish adolescents
Educational Research and Reviews
, vol.7, no.26, pp.577-584, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Öğrencilerinde Zorbalık ve Okul Yaşam Kalitesi
ilköğretim online
, vol.11, no.4, pp.897-914, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinde zorbalığı yordamada sosyal beceri ve yaşam doyumunun rolü
İlköğretim Online
, vol.9, no.2, pp.1159-1173, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinde Zorbalığı Yordamada Sosyal Beceri ve Yaşam Doyumunun Rolü
İlköğretim Online
, pp.1159, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Ön Ergenlerin Olumlu-Olumsuz Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin Anne-Çocuk İlişkisini Algılamaları Açısından İncelenmesi
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.5, no.2, pp.263-274, 2009 (Peer-Reviewed Journal)

İlköğretim Öğrencilerinde Okul Yaşam Kalitesi ve Benlik Kavramı
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, vol.5, no.2, pp.1-16, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim okullarında zorbalığın yaygınlığı ve doğası
PDR TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ
, vol.28, no.3, pp.1-13, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinin öznel ve psikolojik iyi olmalarını yordayan değişkenlerin incelenmesi
PDR TÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK DERGİSİ
, vol.27, pp.43-65, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Relationships between loneliness and psychological well-being among Turkish university students
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.16, no.2, pp.109-118, 2007 (Peer-Reviewed Journal)

Devlet ve vakıf üniversitelerinde çalışan öğretim elemanlarının mesleki sorunları
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.16, no.2, pp.203-218, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin düşünme gereksinimi ve cinsiyetlerine göre problem çözme becerilerinin karşılaştırılması
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.6, no.25, pp.45-53, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Araştırmalarında Örnek Olay (Vaka) Çalışmaları: Tanımı, Türleri, Aşamaları ve Raporlaştırılması
Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, no.10, pp.25-38, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Kekeme ve kekeme olmayan çocukların anne-çocuk ilişkisini reddedici algılama düzeylerine göre öz-kavramlarının karşılaştırılması
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.2, no.25, pp.49-59, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Öfke Yönetimi Becerileri Programının Ergenlerin Öfke ve Saldırganlık Düzeyine Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi
, vol.2, no.4, pp.153-167, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Ergenlerin cinsiyet ve cinsiyet rollerinin benlik imajlarına etkisi
EĞİTİM VE BİLİM
, vol.27, no.125, pp.28-35, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Sigara içme davranışlarına göre üniversite öğrencilerinin kontrol odağı ve öğrenilmiş güçlülük düzeylerinin karşılaştırılması
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.2, no.21, pp.8-16, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Kekemelik üzerine
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.6, no.6, pp.37-48, 2000 (Peer-Reviewed Journal)
Çok Boyutlu Mizah Duygusu Ölçeği: Faktör yapısı, güvenirlik ve geçerlik çalışması
Psikiyatri Psikoloji Psikofarmakoloji Dergisi
, vol.7, no.1, pp.33-39, 1999 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite öğrencilerinde aile ortamındaki stres etkenleri ve stresle başaçıkma yolları
ÇOCUK VE GENÇLİK RUH SAĞLIĞI DERGİSİ
, vol.4, no.2, pp.65-73, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE MUTLULUĞUN YORDAYICISI OLARAK BÜTÜNLÜK DUYGUSUNUN İNCELENMESİ
SELJUK SUMMIT 4th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Karaman, Turkey, 24 - 25 July 2021, pp.262-269
PERMA BEŞ BOYUTLU İYİ OLUŞ MODELİNE DAYALI ÇEVRİMİÇİ PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ İYİ OLUŞ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR PİLOT PROGRAM
SELJUK SUMMIT 4th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Karaman, Turkey, 24 - 25 July 2021, pp.88
Çocukluk örselenme yaşantıları ve öz duyarlığın yaşam doyumu üzerindeki, rolü
21. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 24 - 27 September 2019, pp.365-370
Yaşam doyumunun anne ve babadan algılanan duygusal istismara göre incelenmesi
icomus İnternational Conferance on Multidisciplinary Sciences, 24 August 2019, pp.13-21
Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişkilerde Duygusal İstismar ile İlgili Düşünce ve Deneyimleri
2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Nevşehir, Turkey, 30 January - 02 February 2019
ÖZNEL İYİ OLUŞUN YORDAYICISI OLARAK BİLİŞSEL DUYGU DÜZENLME VE EBEVEYN DUYGUSAL ERİŞİLEBİLİRLİĞİ
20. Uluslarası Psikoojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25 - 27 October 2018
Stres ve Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkide Benlik Belirginliğinin Aracı Rolü
20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Turkey, 25 - 27 October 2018, pp.38
Problemli İnternet Kullanan Ergenlerin Ailelerine Verilen Eğitim Çalışması Konusundaki Görüşlerinin İncelenmesi
Eurasian Conference on Language Social Sciences, 27 - 29 June 2018
Ergenlerde İnternet Bağımlılığı: Depresyon ve Yalnızlığın Rolü
Eurasian Conference on Language Social Sciences, 27 - 29 June 2018
Sense of Coherence and Hope as Predictors of University Students’xx Subjective Well-Being
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.3603-3605
Life Satisfaction as a Mediator of the Link Between Emotional Intelligence andAggression
27th Internatinal Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.3830-3832
Life satisfaction as a predictor of link between emotional intelligence and agression
27. International Congress on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.3831-3832
ERGENLERDE İNTİHAR OLASILIĞININ ALGILANAN SOSYAL DESTEK VE STRESLE BAŞAÇIKMA TARZLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 July 2017

ERGENLERDE BEŞ BOYUTLU İYİ OLUŞUN TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR VE ANNEBABAYA DUYGUSAL ERİŞİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
International Conference on New Horizons in Education, 17 - 19 July 2017

LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALMA: TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLARVE ANNE-BABAYA DUYGUSAL ERİŞİLEBİLİRLİK
II. International Academic Research Congress, 18 - 20 October 2017
ERGENLERDE DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE YAŞAM DOYUMUNUN ANNE BABA TUTUMLARINAGÖRE İNCELENMESİ
II. International Academic Research Congress, 18 - 21 October 2017

Bilinçli farkındalık ve stres arasındaki ilişkide ruminasyon ve olumsuz duygu düzenlemenin aracı rolü
2. Avrasya Pozitif Psikoloji Kongresi, 12 - 14 May 2017
Ergenlerde ebeveyn duygusal erişilebilirliği ve amaçlı tepkisel saldırganlık arasındaki ilişkide duygu düzenlemenin rolü
1st International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 - 05 November 2016
Ergenlerde zorba ve kurban olmanın yordayıcısı olarak duygusalzekanın rolü
1st International Academic Research Congress, 3 - 05 November 2016
Kardeş İlişkileri Ölçeği nin Türkçe ye uyarlama çalışması
Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 29 September - 02 October 2016
Üniversite öğrencilerinin algıladıkları stres ile psikolojik iyi olma arasındaki ilişkide sosyal problem çözmenin aracı ve düzenleyici rolü
International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Austria, 13 - 15 July 2016
Lise öğrencilerinde psikolojik dayanıklılığın akademik erteleme üzerindeki rolü
I. Avraysa Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Turkey, 28 - 30 April 2016
Üniversite öğrencilerinde öznel iyi oluşun yordayıcısı olarak ebeveyn duygusal erişebilirliği
1st International Academic Research Congress, Antalya, Turkey, 3 November - 05 March 2016
Üniversite öğrencilerinde umut ve psikolojik iyi olma arasındaki ilişkide yaşam amacının aracı ve düzenleyici rolünün incelenmesi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 7 - 09 October 2015
Ergenlerde Saldırganlık Duygu düzenleme ve duygusal başa çıkmanın rolü
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 7 - 09 October 2015
Okullarda zorbalığı önleme ve müdahale etmeye yönelik psikolojik danışman görüşleri
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 7 - 09 October 2015
Lise öğrencilerinin yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak yaşam doyumu ve duygusal zeka
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Turkey, 7 - 09 October 2015, pp.683-685
Okullarda Zorbalığı Önleme ve Müdahale Etmeye Yönelik Psikolojik Danışman Görüşleri (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 7 - 09 October 2015
Children’s Emotional Attributions and Moral Reasoning
3. International Congress on Early Childhood Education, 12 - 15 September 2012
Okullarda yürütülen psikolojik danışma ve rehberlik uygulamalarının belirlenmesi ve bazı değişkenler açısından incelenmesi
XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Turkey, 3 - 05 October 2011
İlköğretim öğrencilerinin zorbalık statüsü ve cinsiyetlerine göre okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011
Öğretim elemanlarının mesleki sorunları ve yaşam doyumları ile ilişkili faktörler
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 21 - 23 October 2009
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin zorba ve kurban olma eğilimlerini yordamada sosyal beceri ve yaşam doyumunun rolü
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Turkey, 21 - 23 October 2009
Ergenlerde iç kontrol odağının yordayıcıları olarak karar verme ve problem çözme
X. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Turkey, 21 - 23 October 2009
Ergenlerde öznel iyi olmanın yordayıcıları olarak karar verme ve problem çözme
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009
Investigating Career Decisions of High School Students Regarding to Their Parenting and Parent Attachment Styles
International Congress of Counseling, Counseling in International Perspective: Global Demands and Local Needs, İstanbul, Turkey, 25 - 27 April 2008, pp.23
Öğrencilerin olumlu olumsuz mükemmeliyetçilik düzeylerinin anne çocuk ilişkisini algılamaları açısından incelenmesi
IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Turkey, 17 - 19 October 2007
Okulda şiddet uygulayan şiddete maruz kalan ve olumlu özellikler taşıyan ergenlerin aile özelliklerinin incelenmesi
IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Turkey, 17 - 19 October 2007
Okulda Şiddet Uygulayan, Şiddete Maruz Kalan ve Olumlu Özellikler Taşıyan Ergenlerin Aile Özelliklerinin İncelenmesi
9. Ulusal Psikolojik danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Turkey, 1 - 04 October 2007
İlköğretim Öğrencilerinde Okul Yaşam Kalitesi ve Benlik Kavramı
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007
Relationships between Loneliness and Psychological Well Being among University Students
Affective Education in Action, The International Conferance, 28 - 30 June 2007

The examination of the Turkish youth life satisfaction according to their just world belief level of political participation and orientation
Change and Resistance: A International Conferance on Social Transformations and Education, Gdansk, Poland, 15 June 2005 - 17 June 2007
İlköğretim Okullarında Zorbalığın İncelenmesi
1. Şiddet ve Okul: Okul ve Çevresinde Çocuğa Yönelik Şiddete ve Alınabilecek Tedbirler Uluslararası Katılımlı Sempozyum, İstanbul, Turkey, 28 - 31 March 2006
n Investigation of The Anger Levels of Medicine Faculty Residents
The Second Mediterreanian Emergency Medicine Congress, Barcelona, Spain, 13 - 17 September 2003
The relationship between childhood traumatic experiences and eating behaviors and body image in a group of female students
ISPCAN VIII. Çocuk İstismarı ve İhmali Avrupa Kongresi, 24 - 27 August 2001
Öğrencilerin Olumlu-Olumsuz Mükemmeliyetçilik Düzeylerinin Anne-Çocuk İlişkisini Algılamaları Açısından İncelenmesi
IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Turkey, 17 October 0207 - 19 October 2007, pp.298
Books & Book Chapters
THE IMPACT OF COVID-19 PANDEMIC ON MENTAL HEALTH IN TURKEY: AN EMPIRICAL STUDY
in: CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH I, GÜL Osman Kubilay, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.69-92, 2022
VIRGINIA SATIR’İN AİLE DANIŞMANLIĞI YAKLAŞIMI
in: Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara
AİLE DANIŞMANLIĞI, Çapri Burhan, Gündüz Bülent, Editor, Nobel, Ankara, pp.295-335, 2022
CARL WHITAKER’IN SEMBOLİK-YAŞANTISAL AİLE DANIŞMANLIĞI YAKLAŞIMI
in: Kuram ve Uygulamadan Özel Temalara AİLE DANIŞMANLIĞI, Çapri Burhan, Gündüz Bülent, Editor, Nobel, Ankara, pp.273-294, 2022
MODERATING EFFECT OF PSYCHOLOGICAL RESILIENCE ON THE MEDIATING EFFECT OF PSYCHOLOGICAL DISORDERS BETWEEN FEAR OF COVID 19 AND PSYCHOLOGICAL WELLBEING
in: SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-7, PAKSOY Saadettin, ÇİFTÇİ Hasan, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.143-171, 2022
AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI ORTAOKUL
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI LİSE
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI LİSE
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
Akran Zorbalığına Maruz Kalan Öğrencilere Yönelik Arkadaşlık İlişkileri Geliştirme Psikoeğitim Programı Okul Öncesi
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI LİSE
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
AKRAN ZORBALIĞI YAPAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ GELİŞTİRME PSİKOEĞİTİM PROGRAMI ORTAOKUL
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
AKRAN ZORBALIĞI FARKINDALIK PROGRAMI ORTAOKUL
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
Akran Zorbalığı Farkındalık Programı Okul Öncesi
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2021
Çocukların Duygusal Atıfları ve Ahlaki Yargılamaları
in: PROF. DR. ADİL TÜRKOĞLU’NA ARMAĞAN Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatoş, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.300-315, 2021
Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımıyla Başa Çıkma Psikoeğitim Programı
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2020
Pozitif Psikoloji
in: Geçmişten Günümüze Kişilik Kuramları, Çapri Burhan, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.737-775, 2020
ERGENLERDE İNTERNET BAĞIMLILIĞINI ÖNLEMEYE YÖNELİK PSİKOEĞİTİM PROGRAMININ ETKİSİ
in: Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları II, Doğanay Ahmet, Kutlu Oğuz, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.71-89, 2020
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK: SOSYAL PROBLEM ÇÖZME VE MİZAH KULLANIMININ ROLÜ
in: Güncel Psikoloji Araştırmaları, Sanberk İsmail, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.1-18, 2020
Grubun Sonlandırma Aşaması
in: Psikolojik Danışmada Gruplar Süreç ve Uygulama, Ferda Aysan, Seher Balcı Çelik, Aslı Uz Baş, Editor, Nobel, Ankara, pp.265-284, 2016
Grubun Eylem Aşaması
in: Psikolojik Danışmada Gruplar Süreç ve Uygulama, Ferda Aysan, Seher Balcı Çelik, Aslı Uz Baş, Editor, Nobel, Ankara, pp.227-264, 2016
Pozitif Psikolojinin Türkiye'deki Durumu
in: Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik Meslekleşme Sürecindeki İlerlemeler, Korkut Owen F., Özyürek R., Owen D.W., Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.275-310, 2015
Öznel İyi Olma
in: Yaşam Doyumu Seçme Konular, Doğan S., Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.1-22, 2015
Kişilik Gelişimi Psikososyal Gelişim Kuramı
in: Eğitim Psikolojisi El Kitabı, Çeçen Eroğul, R., Yurtal, F., Editor, Mentis Yayıncılık, Ankara, pp.257-286, 2014
Düşünce Duygu Davranış Ergenler için Duygusal Eğitim Programı
Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2008