Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2019 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2004 - 2006 Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1999 - 2004 Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Dekan
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2018 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Bağımlılık ve Adli Bilimler Enstitüsü
-
2020 - 2022 Dekan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2022 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2015 Dekan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğititm Fakültesi
Verdiği Dersler
-
Doktora Pozitif Psikoloji
-
Yüksek Lisans Çocuk ve Ergenlerde Şiddet ve Zorbalık: Önleme ve Azaltma
-
Lisans Bireysel Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri
-
Lisans Grupla Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Lisans Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Lisans Uygulama I
-
Lisans Uygulama II
-
Lisans Grupla Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri
-
Yüksek Lisans Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları I
Yönetilen Tezler
-
PERMA Çok Boyutlu İyi Oluş Modeline Dayalı Psiko-Eğitim Programının Yaşamı Sürdürme Nedenleri, İntihar Olasılığı ve İyi Oluş Üzerine Etkisi
Cenkseven Önder F. (Danışman)
A.BÖLÜKBAŞI(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Lise Öğrencilerinin Sosyal Medya Beğenilmeme Korkusu Üzerinde Sosyal Kaygı ve Mükemmeliyetçi Benlik Sunumunun Rolünün İncelenmesi
Cenkseven Önder F. (Danışman)
C.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Romantik İlişkide Benlik Değişimi ve İlişki Doyumu: Benlik Saygısının Aracı Rolü
Cenkseven Önder F. (Danışman)
B.BALCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Duygu Düzenleme ve İyi Oluş Arasındaki İlişkide Akıllı Telefon Bağımlılığının Aracı Rolü
Cenkseven Önder F. (Danışman)
S.ÇINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Yeterlik Algısı ve Öğretmen Güdüsel Desteği İle Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Gelecek Yöneliminin Aracı Rolü
Cenkseven Önder F. (Danışman)
A.TAPSIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
KARAKTER GÜÇLERİ VE AHLAKİ MUHAKEME BECERİSİ: OLUMLU SOSYAL DAVRANIŞLARIN ARACILIK ROLÜ
Cenkseven Önder F. (Danışman)
-
İLKOKUL ÇOCUKLARINA VE ANNELERİNE UYGULANAN DUYGU DÜZENLEME PSİKOEĞİTİM PROGRAMLARININ ÇOCUKLARIN DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Cenkseven Önder F. (Danışman)
-
ERGENLERDE AFFETMENİN YORDAYICILARI OLARAK RUMİNASYON, ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZLARI
Cenkseven Önder F. (Danışman)
S.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Romantik İlişkilerde İlişki Doyumu ve Yatırımı: Çatışma Çözme ve Öz-Duyarlığın Rolü
K.KORKMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Çocuk ve Ergenlerde Duygu Düzenleme Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması
S.TETİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlerde Bilişsel Esneklik ve Duygusal Özewrklik: Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Aracı Rolü
S.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlığı Yordamada Kişilik Özellikleri, Duygusal ve Davranışsal Sorunların Rolü
S.AK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Aile ve Kardeş İlişkileri Açısından İncelenmesi
İ.Sezin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul Temelli Cinsel İstismardan Koruma Psiko-Eğitim Programının Öğrenciler, Öğretmenler ve Ebeveynlerin Bilgi Düzeyine Etkisi
Y.YILMAZ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Ergenlerde iyi oluşun duygusal özerklik açısından incelenmesi
Cenkseven Önder F. (Danışman)
G.POYRAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımını Önlemeye Yönelik Bilişsel-Davranışçı Temelli Psikoeğitim Çalışmasının Etkisi
Ö.CANOĞULLARI(Öğrenci), Doktora, 2019 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞININ DUYGUSAL ZEKA İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
S.Demir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
ERGENLERDE DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE YAŞAM DOYUMUNUN ANNE BABA TUTUMLARINA GÖRE İNCELENMESİ
D.Ünal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALMA: TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR VE ANNE-BABAYA DUYGUSAL ERİŞİLEBİLİRLİK
F.Gök(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlık ile Ebeveyn Duygusal Erişilebilirliği: Duygu Düzenleme Güçlüğünün Aracı Rolü
A.Çağlar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Kaygı bozukluğu tanısı alan ve almayan yetişkinlerin benlik saygısı ve sosyal becerilerinin incelenmesi
E.Alıcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Lise öğrencilerinin yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak anne-baba tutumları ve duygusal zeka
S.Yalnızca(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Stres ile Psikolojik İyi olma arasındaki ilişkide sosyal problem çözmenin aracı ve düzenleyici rolünün incelenmesi
E.Eşigül(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ortaöğretim Öğrencilerinde Görülen Kuraldışı Davranışların Yordayıcılarının İncelenmesi
Y.Yılmaz(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Okullarda Yürütülen Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamalarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
H.Hatipoğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Ergenlerde Davranış Problemlerinin Anne-Babadan ve Öğretmenlerden Algılanan Duygusal İstismar Açısından İncelenmesi
S.Şimşek(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Zorbaca Davranışlarını Yordamada Sosyal Beceri ve Yaşam Doyumunun Rolü
S.Hilooğlu(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009