Desteklenen Projeler
-
2015 - Devam Ediyor Akran Zorbalığına Maruz Kalma ile İntihar Düşüncesi Arasındaki İlişkide Yaşam Anlamı ile Psikolojik Dayanıklılığın Aracı ve Düzenleyici Rolü
-
2018 - 2024 Duygusal İstismar Farkındalığı Psiko-eğitim Programı'nın Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişkileri Üzerindeki Etkisi
-
2017 - 2023 Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımını Önlemeye Yönelik BilişselDavranışçı Temelli Psikoeğitim Çalışmasının Etkisi
-
2018 - 2020 ROMANTİK İLİŞKİLERDE İLİŞKİ DOYUMU VE YATIRIMI: ÇATIŞMA ÇÖZME VE ÖZ-DUYARLIĞIN ROLÜ
-
2018 - 2020 Ergenlerde Bilişsel Esneklik ve Duygusal Özerklik Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Aracı Rolü
-
2018 - 2019 ÇOCUK VE ERGENLERDE DUYGU DÜZENLEME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
-
2017 - 2019 Okul Temelli Cinsel İstismardan Korunma PsikoEğitim Programının Öğrenci, Öğretmen ve Ebeveynlerin Bilgi Düzeyine Etkisi
-
2017 - 2018 ERGENLERDE BEŞ BOYUTLU İYİ OLUŞUN TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR VE ANNEBABAYA DUYGUSAL ERİŞİM AÇISINDAN İNCELENMESİ
-
2016 - 2018 Ergenlerde davranış problemleri ve yaşam doyumunun anne baba tutumlarına göre incelenmesi
-
2016 - 2017 Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlık ile Ebeveynin Duygusal Erişilebilirliği: Duygu Düzenleme Güçlüğünün Aracı Rolü
-
2016 - 2017 Lise öğrencilerinde akran zorbalığına maruz kalma: temel psikolojik ihtiyaçlar ve anne-babaya duygusal erişilebilirlik
-
2016 - 2016 ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ALGILADIKLARI STRES İLE PSİKOLOJİK İYİ OLMA ARASINDAKİ İLİŞKİDE SOSYAL PROBLEM ÇÖZMENİN ARACI VE DÜZENLEYİCİ ROLÜ
-
2015 - 2016 Lise Öğrencilerinin Yaşam Doyumlarının Yordayıcıları Olarak Anne-Baba Tutumları ve Duygusal Zeka
-
2012 - 2016 Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Stres le Psikolojik İyi Olma Arasındaki İlişkide Sosyal Problem Çözmenin Aracı ve Düzenleyici Rolünün İncelenmesi
-
2005 - 2006 Vakıf ve devlet üniversitelerinde çalışmakta olan öğretim elemanlarının mesleki yeterlilik algılarını is ve yasam doyumlarını etkileyen faktörler