Prof. Dr. CEM CAN


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

İngiliz Dili Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler (Soc), Sanat Ve Beşeri Bilimler, Dilbilim, Dil Ve Dilbilim, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Yabancı Diller Eğitimi, İngilizce Eğitimi, Dil ve Edebiyat, Dilbilim

E-posta: cemcan@cu.edu.tr
Web: https://avesis.cu.edu.tr//cemcan
Ofis: 408
Posta Adresi: Cukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi İngilizce Blm 01330 Sarıçam Adana

Metrikler

Yayın

106

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

5

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

246

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

29

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

19

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2000

1998 - 2000

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

1990 - 1996

1990 - 1996

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

1985 - 1989

1985 - 1989

Lisans

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

The Accessibility of Universal Grammar in Turkish Adults Learning English as a Second Language: Head-Complement Parameter Resetting.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı

1996

1996

Yüksek Lisans

Acquisition of the Comprehension of Yes/No Question Particle -mI with Case Markers in Turkish: A Cross Sectional Study.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Yabancı Diller Eğitimi

İngilizce Eğitimi

Dil ve Edebiyat

Dilbilim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2000 - 2012

2000 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

1998 - 2000

1998 - 2000

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Bölümü

1993 - 1998

1993 - 1998

Öğretim Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Bölümü

1989 - 1993

1989 - 1993

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancıl Diller Eğitimi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Language, Mind, and Communication

Lisans

Lisans

Yabancı Dil Eğitiminde Derlem Okuryazarlığı

Tartışma Becerileri

İkinci Dil Edinimi

Dilbilim 2

Ruhdilbilim

Dilbilim 1

Yönetilen Tezler

2004

2004

Doktora

Nominalization in Turkish.

CAN C.

Y.Yaldır(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (16)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (10)

2000

2000

15. Acquiring a Pro-drop Language

Bulut T., CAN C.

DİL DERGİSİ , ss.54-59, 2000 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. A Bird’s-eye View of Corpus-Driven Interlanguage Error Analysis of Portuguese EFL Learners and Data-Driven Teaching Suggestions for EFL Teachers

Aybek S., Can C.

36th Annual APPI Conference, Lisbon, Portekiz, 12 - 14 Mayıs 2023, cilt.1, sa.1, ss.51-64, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2023

2023

2. Phraseological Patterns in Learner Academic English: Insights from Corpus-Driven Approaches

AYBEK S., CAN C.

PHRAME: Phraseological complexity measures in learner Italian, Perugia, İtalya, 27 - 28 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

4. Pre-service Language Teachers’ Perceptions on Teachers’ Duties in Material Development: Can a Corpus Literacy Course Change their Perceptions?

Şimşek T., Can C.

TaLC2020 - 14th Teaching and Language Corpora Conference, Perpignan, Fransa, 15 - 18 Temmuz 2020, ss.69, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

0

0

5. Autonomous Language Learning: Teaching Turkish

ALTUNKOL E., CAN C., ŞEKER M.

Creativity And Innovation In Promoting Multilingualism And Intercultural Dialogue, Romanya, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

0

0

6. To Alternate or not to Alternate? L2 acquisition of English causative/inchoative transitivity alternations

ALTUNKOL E., CAN C.

15th International Conference on Turkish Linguistics, Macaristan, ss.161, (Tam Metin Bildiri)

0

0

7. Autonomous Language Learning: Teaching Turkish

Can C., ŞEKER M., Altunkol E.

Creativity And Innovation In Promoting Multilingualism And Intercultural Dialogue, Editura ARS LONGA, Romanya, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

8. A Corpus Literacy Course Evaluation: Strengths and Weaknesses Highlighted by ELT Students

Şimşek T., Can C.

CL2019 - The 10th International Corpus Linguistics Conference, Cardiff, Birleşik Krallık, 23 - 27 Temmuz 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

9. Promoting Intercultural Awareness in Foreign Language Classrooms

CAN C.

International Seminar "Childhood Education and the Challenges for the 21st Century", Ponte De Sor, Portekiz, 12 Temmuz 2018, ss.22-23, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Understanding Foreign Language Classroom Contexts in the 21st Century and Promoting Intercultural Awareness

İNÖZÜ J., CAN C.

International Seminar on ”Childhood Education and the Challenges for the 21st Century”, Ponte de Sor, Portekiz, 12 - 13 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Stance-taking through Metadiscourse in Doctoral Dissertations.

CAN C., YUVAYAPAN F.

1st RESS Congress. International Educational and Social Sciences, 3 - 05 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. A Learner Corpus Based -Study on Verb Errors of Turkish EFL Learners

CAN C.

ICONFLE 2017 - International Conference on Foreign Language and Education,, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 21 - 22 Ekim 2017, ss.23, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Computer Aided Error Analysis of Use of Present Simple Tense by Turkish EFL Learners

CAN C., Bozdağ F. Ü.

ICONFLE 2017 - International Conference on Foreign Language and Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 21 - 22 Ekim 2017, ss.26, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Introducing a Corpus-Literacy Course in ELT Teacher Education Program: A Course Proposal

ŞİMŞEK T., CAN C.

International Conference on Foreign Language Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 20 - 21 Ekim 2017, ss.34, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

15. Training our Students as Language Detectives

CAN C.

International Conference on Language Focus (LTTL2017), Urmia, İran, 5 - 06 Ekim 2017, ss.4, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. A Learner Corpus-Based Study on Verb Errors

CAN C.

First International Conference on Language Focus (LTTL2017), Urmia, İran, 5 - 06 Ekim 2017, ss.8, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Yabancı Dil Olarak Öngilizce Öğretiminde Derlem Kullanımı ve Hata Çözümlemesindeki Yeri

CAN C.

Türkiye'deYabanci Dil Olarak İngilizce Öğretimi Sempozyumu., Gaziantep, Türkiye, 04 Nisan 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

18. Computer-Driven Error Analysis of Learners of English as a Foreign Language

CAN C.

6. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education, Bangkok, Tayland, 18 - 19 Şubat 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

19. The impact of explicit instruction and metalinguistic awareness on cross-linguistic interference: path-framing in motion events

KİLİMCİ A., CAN C.

ICTL2017 - The 18th International Conference on Turkish Linguistics, Adana, Türkiye, 24 - 26 Şubat 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Agreement Errors in Learner Corpora across CEFR

Can C., Kilimci A.

IATEFL ESP SIG International Conference 2016, Athens, Yunanistan, 1 - 02 Ekim 2016, ss.11, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Agreement Errors in Learner Corpora across CEFR A computer aided Error Analysis of Greek and Turkish EFL Learners

CAN C., KİLİMCİ A.

IATEFL ESP SIG International Conference, Atina, Yunanistan, 1 - 02 Ekim 2016, ss.111, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. From Corpus to Classroom

CAN C.

5. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education, Londra, Birleşik Krallık, 28 Mayıs 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

23. Çok Boyutlu Çözümlemenin Kesite Özel Sözdizimsel ve İşlevsel Ayırıcı Özellikler Üzerine Ortaya Koydukları.

KİLİMCİ A., CAN C.

30. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 13 - 14 Mayıs 2016, ss.91, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. Learner Corpora and Data-driven Teaching.

CAN C.

Yeditepe University Graduate Seminars, İstanbul, Türkiye, 26 Şubat 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

25. L1 Acquisition of the Production of Mental State Verbs in English

CAN C.

3. International Conference on Language, Innovation, Culture and Education, Singapur, Singapur, 20 - 21 Şubat 2016, ss.24, (Özet Bildiri)

2015

2015

26. A study on Pre-service English Teachers’xx Intercultural Competence

İNÖZÜ J., CAN C.

14.th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 3 - 04 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. A study on Pre-service English Teachers? Intercultural Competence.

İNÖZÜ J., CAN C.

14th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 3 - 04 Aralık 2015, ss.2, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. To teach or not to teach: towards effective learning and teaching

CAN C., Papaja K.

Classroom Oriented Research: Towards Effective Learning and Teaching, Konin, Polonya, 12 - 14 Ekim 2015, ss.3, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. Non-extrapositions versus it-extrapositions in written and spoken learner English corpora

CAN C., KİLİMCİ A., Papaja K.

Speaking in a Foreign Language: Enhancing the quality of classroom interaction, Konin, Polonya, 11 - 13 Mayıs 2015, ss.6, (Özet Bildiri)

2014

2014

30. Explicit and Implicit Types of Corrective Feedback in Turkish Primary Education

CAN C., Babanoğlu M. P.

2nd Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 11 Aralık 2014, ss.80, (Özet Bildiri)

2014

2014

31. Project Bazaar: Teaching and learning languages at the market place.

İNÖZÜ J., CAN C.

13th Worldwide Forum on Education and Culture, Roma, İtalya, 4 - 05 Aralık 2014, ss.4, (Özet Bildiri)

2014

2014

32. A learner corpus investigation on the use of negative and positive vocabulary by EFL learners

CAN C., Babanoğlu M. P.

PALC 2014 - Practical Applications of Language Corpora, Lodz, Polonya, 20 - 22 Kasım 2014, ss.8, (Özet Bildiri)

2014

2014

33. Light Verb Constructions in TICLE and PICLE: How should weaccelerate their lexical priming in EFL Context?

CAN C., KİLİMCİ A., Papaja K.

PALC2014: 9th International Conference on Practical Applications of Language Corpora, Lodz, Polonya, 20 - 22 Ekim 2014, ss.83-84, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. Intercultural competence and language teacher education

İNÖZÜ J., CAN C.

International Association of Social Science Research 5. European Conference on Social and Behavioral Sciences, St. Petersburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.7, (Özet Bildiri)

2014

2014

35. Trainee teachers competences in fostering context-sensitive language classrooms.

İNÖZÜ J., CAN C., Papaja K.

Matters of the mind: Pyschology and language learning Conference, Graz, Avusturya, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.29, (Özet Bildiri)

2014

2014

36. Light verb constructions in Turkish international corpus

İNÖZÜ J., CAN C.

International Conference on Teaching Formulaic Language, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 09 Nisan 2014, ss.3, (Özet Bildiri)

2013

2013

37. Social competences of Polish and Turkish ELT students.

Papaja K., İNÖZÜ J., CAN C.

International Conference on Classroom-oriented Research: reconciling theory and research, Konin, Polonya, 14 Ekim 2013, ss.4, (Özet Bildiri)

2013

2013

38. The Challenges of Academic Language ? A Qualitative evaluation of Linguistic Features Studied in the Texts of University Students.

CAN C., Papaja K.

25. International Conference on Second Language Acquisition and Foreign Language Learning., Szczyrk, Polonya, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.8, (Özet Bildiri)

2011

2011

39. Teachers' views on Web 2.0 in education: An evaluation of a large-scale European pilot

Connolly T. M., Hainey T., Baxter G. J., Stansfield M. H., Gould C., CAN C., et al.

2011 7th International Conference on Next Generation Web Services Practices, NWeSP 2011, Salamanca, İspanya, 19 - 21 Ekim 2011, ss.517-522, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

40. Teachers views on Web 2 0 in education

CAN C., BEDİR H., İNÖZÜ J.

7th International Conference on Next Generation Web Services, Salamanca, Meksika, 19 - 21 Ekim 2011, ss.517-522, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

41. To alternate or not to alternate? : L2 acquisition of English causative / inchoative transitivity alternations.

CAN C., ALTUNKOL E.

International Conference on Turkish Linguistics, Szeged, Macaristan, 20 - 22 Ağustos 2010, cilt.49, ss.161-172, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

42. Web 2.0 Tools to cater for EFL learners? affective differences

Can C., CABAROĞLU N., İnözü J.

1st International Conference on Foreign/Second Language Acuqisition, Szczyrk, Polonya, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.24, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

43. Using WEB 2.0 Tools to cater for EFL Learners? Affective Differences.

CAN C., CABAROĞLU N., İNÖZÜ J.

21st International Conference on Foreign / Second Language Acquisition, Szczyrk, Polonya, 21 - 23 Mayıs 2009, ss.5, (Özet Bildiri)

2008

2008

44. TICLE: Uluslararası Türk Öğrenici İngilizcesi Derlemi

KİLİMCİ A., CAN C.

22nd Ulusal Dilbilim Kurultayı, Van, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2008, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2001

2001

45. Çoklu Ne-sorularının edinimi: Kim niçin geldi

Bulut T., CAN C.

XV. Dilblim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2001, ss.63-69, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

46. Türk Yetişkinlerin İngilizceyi İkinci Dil Olarak Edinimlerinde Sözdizimi: ED?ye Erişim Savlarının Sınanması

CAN C.

XIV. Dilbilim Kurultayı, Adana, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2000, ss.171-180, (Tam Metin Bildiri)

1998

1998

47. Head parameter setting in the acquisition of Turkish as a first language

EKMEKCI F., Can C.

9th International Conference on Turkish Linguistics, Oxford, Birleşik Krallık, 12 - 14 Ağustos 1998, cilt.46, ss.275-282, (Tam Metin Bildiri) identifier

1999

1999

48. İkinci dil edinen yetişkilerde değiştirgen ayarlaması

Bulut T., CAN C.

XIII. Dibilim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 1999, ss.179-188, (Tam Metin Bildiri)

1998

1998

49. Anadolu Liseleri ve Özel Okullara Hazırlanan Öğrencilerin Anadil Kullanımlarında Karşılaştıkları Sorunlara Genel Bir Bakış

FATMA ÖZDEN E., OKAN Z., BADA E., CAN C., BULUT T., SOFU H.

11. Dilbilim Kurultayı, Ortadoğu Teknik Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Mayıs 1998, cilt.1, ss.297-319, (Tam Metin Bildiri)

1998

1998

50. Türkçeyi anadili olarak edinen 4-6 yaş arası çocuklarda bilişsel kavramların gelişimi

Bulut T., CAN C.

XI. Dibilim Kurultayı, Mersin, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 1998, ss.89-95, (Tam Metin Bildiri)

1996

1996

51. 4-6 Yaş Grubu Çocukların Sözcük İçerisinde Ses Ayrımı Yapabilme Yetileri

EKMEKCI F., CAN C.

X. Dilbilim Kurultayı Bildirileri, İzmir, Türkiye, 22 Mayıs 1996, ss.215-221, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

5. A Learner Corpus-Based Study on the Use of English Prepositional Verbs of Turkish EFL Learners

AYBEK S., CAN C.

Language in Focus: Contemporary Means and Methods in ELT and Applied Linguistics, Can C., Patsala P., Tatsioka Z., Editör, Lychnos-Printhouse, Athens, ss.51-78, 2019

2019

2019

6. A Learner Corpus-Based Study on the Use of English Prepositional Verbs by Turkish EFL Learners

Aybek S., Can C.

Contemporary Means and Methods in ELT and Applied Linguistics, Cem Can; Paschalia Patsala; Zoi Tatsioka, Editör, Lychnos-Printhouse, Tallinn, ss.51-77, 2019

2019

2019

7. A Learner Corpus-Based Study on the Use of English Prepositional Verbs of Turkish EFL Learners

AYBEK S., CAN C.

Language in Focus: Contemporary Means and Methods in ELT and Applied Linguistics, Can Cem, Patsala Paschalia, Tatsioka Zoi, Editör, Lychnos-Printhouse, Athens, ss.51-78, 2019

2018

2018

8. Adverbial Connectors in Turkish EFL Learners'? Argumentative Essays

Babanoğlu M. P., CAN C.

Academic Studies in Educational Sciences, Yazıcı T., Hayırlı, O., Editör, Gece Kitaplıgı, Ankara, ss.17-31, 2018

2018

2018

9. ADVERBIAL CONNECTORS IN TURKISH EFL LEARNERS’ARGUMENTATIVE ESSAYS

BABANOĞLU M. P., CAN C.

Academic Studies in Educational Sciences, Doç. Dr. Tarkan YAZICI, Dr.Onur HAYIRLI, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.17-31, 2018

2016

2016

13. An Insight into CLIL Motivation: A Questionnaire Study in Austria, Poland, Turkey and the Netherlands

Papaja K., CAN C., Rojczyk A.

Modernizing Educational Practice Perspectives in Content and Language Integrated Learning (CLIL), Papaja K., Swiatek A., Editör, Cambridge International Scholars Publications, Newcastle Upon Tyne,, ss.199-220, 2016 Creative Commons License

2016

2016

14. To Exist or Not Exist: the Existential There in PICLE and TICLE

CAN C., Papaja K.

Language in Focus Exploring the challenges and opportunities in Linguistics and English Language Teaching ELT, Katarzyna Papaja, Cem Can, Editör, Cambridge Scholars, Newcastle-Upon-Tyne, ss.34-46, 2016

2016

2016

15. An Insight into CLIL Motivation: A Questionnaire Study in Austria, Poland, Turkey and the Netherlands

Papaja K., CAN C., Rojczyk A.

Modernizing Educational PracticePerspectives in Content and Language Integrated Learning CLIL, Papaja K., Swiatek A., Editör, Cambridge Scholars, Newcastle-Upon-Tyne, ss.199-220, 2016

2015

2015

16. Intercultural Competence and Language TeacherEducation

İNÖZÜ J., CAN C.

Contemporary Studies in Humanities, İçbay M. A., Arslan H.,Stanciu S. M., Editör, Ehrmann Verlag, Mannheim, ss.203-214, 2015

2015

2015

17. Intercultural Competence and Language Teacher education

İNÖZÜ J., CAN C.

Contemporary Studies in Humanities, Sorin Mihai Stanciu, Mehmet Ali İçbay, Hasan Arslan, Editör, Ehrmann Verlag, Mannheim, ss.203-214, 2015

2014

2014

18. The Acquisition of English Dative Alternation by Turkish Adult Learners of English

CAN C.

Pragmantax II. The present state of linguistics and its branch disciplines, Belentschikow, R., Ebeling, K., Editör, Peter Peter Lang Publishing, Frankfurt, ss.469-486, 2014

2014

2014

19. The Acquisition of English Dative Alternation by Turkish Adult Learners of English

CAN C.

Pragmantax II. The present state of linguistics and its branch disciplines., "Schöpe, K." "Belentschikow, R." "Ebeling, K.", Editör, Peter Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.469-486, 2014

2011

2011

20. Is Teaching Culture-Bound? A Cross-Cultural Study on the Beliefs of ELT Teachers

CAN C., BEDİR H., Kilianska Przbybylo G.

Aspects of Culture in Second Language Acquisition and Foreign Language Learning, Arabski J., Wojtaszek A., Editör, Springer-Verlag, Berlin, ss.107-120, 2011

2011

2011

21. Second Language Acquisition of Any-type NPIs by Turkish Adult Learners

CAN C., Ağçam R.

The Dialogue of Language, the Dialogue of Culture, Lyda A., Baker D.G., Blaszak M., Wasza T., Editör, University Of Silesia, Zabrze, ss.45-63, 2011

2011

2011

22. Conjunctive Adverbs in Learner English: A Usage-based Approach.

CAN C.

The Dialogue of Language, the Dialogue of Culture, Lyda A., Baker D.G., Blaszak M., Wasza T. , Editör, University Of Silesia, Zabrze, ss.92-105, 2011

2011

2011

23. Avrupa Birliği Dil Politikası ve Yabancı Dil Olarak Türkçe

CAN C.

Türkçe Öğretimi: Politika, Yöntem ve Beceriler, Yaylı D., Bayyurt, Y, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-183, 2011

2011

2011

24. Is Teaching Culture-Bound? A Cross-Cultural Study on the Beliefs of ELT Teachers

CAN C., BEDİR H., Kilianska-Przybylo G.

Aspects of Culture in Second Language Acquisition and Foreign Language Learning, Arabski J., Wojtaszek A., Editör, Springer-Verlag , Berlin, ss.107-120, 2011

2011

2011

25. Second Language Acquisition of Any-type NPIs by Turkish Adult Learners

CAN C., AĞÇAM R.

The Dialogue of Language, the Dialogue of Culture, Lyda A., Baker D.G., Blaszak M., Wasza T., Editör, University of Silesia, Zabrze, ss.45-63, 2011

2011

2011

26. Conjunctive Adverbs in Learner English: A Usage-based Approach

CAN C.

The Dialogue of Language, the Dialogue of Culture, Lyda A., Baker D.G., Blaszak M., Wasza T., Editör, University of Silesia, Zabrze, ss.92-105, 2011

2009

2009

27. The Status of English in Turkey

KİLİMCİ A., CAN C.

International corpus of learner English, Granger S., Dagneaux, E., Meunier, F., Paquot, M., Editör, Université Catholique De Louvain, Centre For English Corpus Linguistics, Louvain, ss.205-210, 2009

2009

2009

28. Search of L2 English Evidence in L1 Collocational Patterns of Turkish EFL Learners

CAN C., Altunkol E.

Philological Explorations, Socarras, G.M., Editör, Atiner, Atina, ss.132-143, 2009

2009

2009

29. Search of L2 English Evidence in L1 Collocational Patterns of Turkish EFL Learners

CAN C., ALTUNKOL E.

Philological Explorations, Socarras, G.M., Editör, Atiner, Atina, ss.132-143, 2009

2009

2009

30. The Status of English in Turkey

Kilimci A., Can C.

International corpus of learner English, Granger S.,Dagneaux,E.,Meunier,F.,Paquot,M., Editör, Presses universitaires de Louvain, Leuven, ss.205-210, 2009

2009

2009

31. The Status of English in Turkey

KİLİMCİ A., CAN C.

International Corpus of Learner English, Granger S., Dagneaux, E., Meunier, F., Paquot, M., Editör, Presses Universitaires de Louvain, Louvain, ss.205-210, 2009

2008

2008

32. To move or not to move: acquisition of L2 English syntactic movement parameter

Can C., Kilimci A., Altunkol E.

Morphosyntactic Issues in Second Language Acquisition, Danuta Gabry?-Barker, Editör, Multilingual Matters, Bristol, ss.132-143, 2008

2008

2008

33. To Move or Not to Move: Acquisition of L2 English Syntactic Movement Parameter

ALTUNKOL E., CAN C., KİLİMCİ A.

Morphosyntactic Issues in Second Language Acquisition, Danuta Gabrys-Barker, Editör, Multilingual Multilingual Matters & Channel View Publications, Clevedon, ss.132-143, 2008

2008

2008

34. To Move or not to Move, Acquisition of L2 English Syntactic Movement Parameter.

CAN C., ALTUNKOL E., KİLİMCİ A.

Morphosyntactic Issues in Second Language Acquisition, Barker, D. G., Editör, Multilingual Books , Bristol, ss.132-143, 2008

2008

2008

35. To Move or Not to Move: Acquisition of L2 English SyntacticMovement Parameter

Can C., Kilimci A., Altunkol E.

Morphosyntactic Issues in Second Language Acquisition, Danuta Gabryś-Barker, Editör, Multilingual Matters & Channel View Publications , Toronto, ss.132-143, 2008

2008

2008

36. To Move or not to Move, Acquisition of L2 English Syntactic Movement Parameter

CAN C., Altunkol E., KİLİMCİ A.

Morphosyntactic Issues in Second Language Acquisition, Barker, D. G., Editör, Multilingual Matters, Bristol, ss.132-143, 2008

2000

2000

37. Head Parameter Setting in the Acquisition of Turkish as a First Language

EKMEKCI F., CAN C.

Studies on Turkish and Turkic Languages, Goksel A, Kerslake C, Editör, Harrassowitz Verlag, Wiesbaden, ss.275-282, 2000

2000

2000

38. Head Parameter Setting in the Acquisition of Turkish as a First Language

Ekmekçi F. Ö., CAN C.

Studies on Turkish and Turkic Languages, Goksel A, Kerslake C,, Editör, Harrassowitz Verlag, Wiesbaden, ss.275-282, 2000

Desteklenen Projeler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bridging integration gap of long-settled migrants through Language & Culture Animation (BRIDGE)

AB Çerçeve Programları Destekli Proje

CAN C.

2017 - 2025

2017 - 2025

Error Mapping and Remedial Intervention Regarding English Tense Aspect Structures of Turkish EFL Learners

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

CAN C. (Yürütücü), Bozdağ F. Ü.

2016 - 2017

2016 - 2017

18. Uluslararası Türk Dilbilimi Kurultayı

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

SOFU H. (Yürütücü), CAN C., ABİK A. D.

2015 - 2017

2015 - 2017

YouthSport.com - Youth in Sports

AB Destekli Diğer Projeler

CAN C.

2016 - 2016

2016 - 2016

L1 Acquisition of the Production Mental State Verbs in English

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

CAN C. (Yürütücü)

2016 - 2016

2016 - 2016

LIF2016 - 3rd Language in Focus Conference

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

CAN C. (Yürütücü), KİLİMCİ A.

2014 - 2016

2014 - 2016

Ulusal veya Uluslararası Bilimsel Toplantı Düzenleme Desteği ( LIF 2014 LANGUAGE IN FOCUS)

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer

CAN C. (Yürütücü)

2013 - 2016

2013 - 2016

Uluslararası Türk Öğrenici İngilizcesi Derlemesinde Yazar Duruşu

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

CAN C. (Yürütücü), KİLİMCİ A.

2013 - 2015

2013 - 2015

Bazaar: Learn and Exchange at the Marketplace

AB Destekli Diğer Projeler

CAN C.

2013 - 2015

2013 - 2015

INFO-ABLE

AB Destekli Diğer Projeler

CAN C.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

The Journal of Applied Languages and Linguistics

Editörler Kurulu Üyesi

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Language in Focus - International Journal Of Studies In Applied Linguistics And Elt

Baş Editör

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

International Journal of Language, Literature, Culture and Education

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

International Online Journal of Education and Teaching

Editörler Kurulu Üyesi

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

Konin Language Studies

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2015 - 2017

2015 - 2017

IATEFL

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2016

Ocak 2016

Gaziantep University Journal of Social Sciences

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2015

Ocak 2015

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2015

Ocak 2015

Konin Language Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Mayıs 2019

Mayıs 2019

LIF2019 - Sixth International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., Tatsioka Z.
Dubrovnik, Hırvatistan

Mayıs 2018

Mayıs 2018

LIF2018 - Fifth International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., Patsala P., Tatsioka Z.
Thessaloniki, Yunanistan

Mart 2017

Mart 2017

LIF2017 - Fourth International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., Kilimci A., Papaja K.
Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc)

Şubat 2017

Şubat 2017

18. International Conference on Turkish Linguistics

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C.
Adana, Türkiye

Mart 2016

Mart 2016

LIF2016 - Third International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., Kilimci A., Papaja K.
İstanbul, Türkiye

Eylül 2015

Eylül 2015

SSHIF 2015 – Social Sciences and Humanities in Focus

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., Kilimci A.
Warszawa, Polonya

Mart 2015

Mart 2015

LIF2015 - Second International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., İnözü J., Papaja K.
Nevşehir, Türkiye

Mart 2014

Mart 2014

LIF2014 - First International Language in Focus Conference

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Can C., İnözü J., Papaja K.
Antalya, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018

01 Temmuz 2018 - 01 Temmuz 2018

International Seminar "Childhood Education and the Challenges for the 21st Century

Katılımcı

-Portekiz

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

ICONFLE 2017 - International Conference on Foreign Language and Education

Katılımcı

Gazimagusa-Kıbrıs (Kktc)

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

First International Conference on Language Focus (LTTL2017)

Davetli Konuşmacı

Urmia-İran

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

First International Conference on Language Focus (LTTL2017)

Katılımcı

Urmia-İran

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

Türkiye'deYabanci Dil Olarak İngilizce Öğretimi Sempozyumu

Davetli Konuşmacı

Gaziantep-Türkiye

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

6. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education

Katılımcı

Krung-Thep-Tayland

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

6. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education

Davetli Konuşmacı

Krung-Thep-Tayland

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017

18th International Conference on Turkish Linguistics

Katılımcı

Adana-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

IATEFL ESP SIG International Conference: Content Language Acquisition vs. General Language Acquisition

Katılımcı

Athína-Yunanistan

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

5. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education

Katılımcı

London-Birleşik Krallık

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

30. Dilbilim Kurultayı

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

5. International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education

Davetli Konuşmacı

London-Birleşik Krallık

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

3. International Conference on Language, Innovation, Culture and Education

Katılımcı

Singapore-Singapur

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

Yeditepe ELT Graduate Seminars

Davetli Konuşmacı

İstanbul-Türkiye

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

01 Şubat 2016 - 01 Şubat 2016

Yeditepe University Graduate Seminars

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Aralık 2015 - 01 Aralık 2015

01 Aralık 2015 - 01 Aralık 2015

14th Worldwide Forum on Education and Culture

Katılımcı

Rome-İtalya

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

Classroom Oriented Research: Towards Effective Learning and Teaching

Katılımcı

Kalisz-Polonya

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

Speaking in a Foreign Language: Enhancing the quality of classroom interaction

Katılımcı

Kalisz-Polonya

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

2. Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching

Katılımcı

Dubai-Birleşik Arap Emirlikleri

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

01 Aralık 2014 - 01 Aralık 2014

13th Worldwide Forum on Education and Culture

Katılımcı

Rome-İtalya

01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014

01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014

PALC 2014 - Practical Applications of Language Corpora

Katılımcı

Lodz-Polonya

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

International Association of Social Science Research 5. European Conference on Social and Behavioral Sciences

Katılımcı

Sankt-Peterburg-Rusya

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014

Matters of the Mind: Psychology and Language and Learning

Katılımcı

Graz-Avusturya

01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014

01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014

International Conference on Teaching Formulaic Language

Katılımcı

New York-Amerika Birleşik Devletleri

01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013

01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013

International Conference on Classroom-oriented Research: reconciling theory and research

Katılımcı

Kalisz-Polonya

01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013

01 Mayıs 2013 - 01 Mayıs 2013

25. International Conference on Second Language Acquisition and Foreign Language Learning

Katılımcı

Bielsko-Biala-Polonya

01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011

01 Ekim 2011 - 01 Ekim 2011

7th International Conference on Next Generation Web Services Practices

Katılımcı

Salamanca-İspanya

01 Ağustos 2010 - 01 Ağustos 2010

01 Ağustos 2010 - 01 Ağustos 2010

International Conference on Turkish Linguistics

Katılımcı

Szeged-Macaristan

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

01 Mayıs 2009 - 01 Mayıs 2009

21st International Conference on Foreign / Second Language Acquisition

Katılımcı

Bielsko-Biala-Polonya

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008

22. Ulusal Dilbilim Kurultayı

Katılımcı

Van-Türkiye

01 Mayıs 2001 - 01 Mayıs 2001

01 Mayıs 2001 - 01 Mayıs 2001

15. Dilblim Kurultayı

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2000 - 01 Mayıs 2000

01 Mayıs 2000 - 01 Mayıs 2000

14. Dilblim Kurultayı

Katılımcı

Adana-Türkiye

01 Mayıs 1999 - 01 Mayıs 1999

01 Mayıs 1999 - 01 Mayıs 1999

13. Dibilim Kurultayı

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Ağustos 1998 - 01 Ağustos 1998

01 Ağustos 1998 - 01 Ağustos 1998

9th International Conference on Turkish Linguistics

Katılımcı

Oxford-Birleşik Krallık

01 Mayıs 1998 - 01 Mayıs 1998

01 Mayıs 1998 - 01 Mayıs 1998

11. Dibilim Kurultayı

Katılımcı

Mersin-Türkiye

01 Mayıs 1998 - 01 Mayıs 1998

01 Mayıs 1998 - 01 Mayıs 1998

11. Dilbilim Kurultayı

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Mayıs 1996 - 01 Mayıs 1996

01 Mayıs 1996 - 01 Mayıs 1996

10. Dilbilim Kurultayı

Katılımcı

İzmir-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 4

h-indeksi (WOS): 1

Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Applied Languages and Linguistics

https://www.als-edu.com/our-team

Research Centre for Applied Languages and Linguistics, Greece

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Corpus of Academic Learner English

https://blogs.uni-bremen.de/cale/partners/

Universitaet Bremen, Germany

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Longitudinal Database of Learner English

https://www.uclouvain.be/en-314347.html

Katholieke Universiteit Leuven, Belgium

2005 - Devam Ediyor

2005 - Devam Ediyor

International Corpus of Learner English

https://www.uclouvain.be/en-317605.html

Katholieke Universiteit Leuven, Belgium