Duyurular & Dokümanlar
Diğer
ÇOCUKLAR İÇİN BAKIŞ AÇISI ALMA TESTİ (ÇBT)
[TEST MADDELERİ VE UYGULAMA YÖNERGESİ]
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2011 - 2017
2011 - 2017Doktora
Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Doktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
2001 - 2004
2001 - 2004Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bakış Açısı Alma Becerilerine Empati Eğitim Programının Etkisinin İncelenmesi
Ankara Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Çocuk Gelişimi Ve Eğitimi Anabilim Dalı
2011
2011Doktora
3-6 Yaş Çocuklarda Kategorizasyon, Çapraz Sınıflandırma ve Çıkarım Yapma Becerilerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
2004
2004Yüksek Lisans
Anaokuluna Devam Eden 3-6 Yaş Grubu Çocuklarının Temel Geometrik Şekilleri Tanımalarının ve Şekilleri Ayırt Etmede Kullandıkları Kriterlerin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİspanyolca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023Türkçe PREP Uygulayıcı Eğitimi
Mesleki Eğitim
Akademi Disleksi
2023
2023Pass Teorisi Bilişsel Müdahale Programı Türkçe Math Uygulayıcı Eğitimi
Mesleki Eğitim
Akademi Disleksi
2023
2023Türkçe Cogent Erken Çocukluk Bilişsel Müdahale Programı Uygulayıcı Eğitimi
Mesleki Eğitim
Akademi Disleksi
2009
2009İspanyolca Dil Kursu (Curso de Español)
Yabancı Dil
Universitat Jaume I (Castellon de la plana, Valencia, España)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2015 - 2021
2015 - 2021Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2013 - 2015
2013 - 2015Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2011 - 2013
2011 - 2013Araştırma Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2001 - 2011
2001 - 2011Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
2017 - 2020
2017 - 2020Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2017 - 2020
2017 - 2020Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2016 - 2019
2016 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
Akademi Dışı Deneyim
2009 - 2010
2009 - 2010Misafir Araştırmacı
Üniversite, Universidad Jaume I, Eğitim, Misafir Araştırmacı
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Erken Çocukluk Döneminde Kavram Gelişimi ve Eğitimi
Erken Çocukluk Döneminde Proje Yaklaşımı ve Uygulamaları
Lisans
Erken Çocuklukta Farklı Yaklaşımlar
Farklı Ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi
Erken Çocuklukta Bilişsel Gelişim
Okul Öncesi Eğitim Programları
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi
Okul Dışı Öğrenme Deneyimleri
Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi
Sosyal Beceri Eğitimi
Kavram Gelişimi ve Eğitimi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Proje Yaklaşımı ve Uygulamaları
Yönetilen Tezler
2025
2025Doktora
Çocukların Yürütücü İşlev Becerilerine Beden-Beyin-Beceri Yönetimi Programı (3B)'nın Etkisi
Aslan D. (Danışman)
B.Çebi(Öğrenci)
2025
2025Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Dili Kullanımına İlişkin Görüş ve Uygulamaları
Aslan D. (Danışman)
Ç.Bayri(Öğrenci)
2024
2024Doktora
Risk Altında Bulunan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Psikolojik Yılmazlıklarına ''Daha Güçlü Olabilirim!" Programının Etkisinin İncelenmesi
Aslan D. (Danışman)
M.Emen(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
60-72 Aylık Çocukların Bağlanma Stilleri ile Annelerinin Duygusal Okuryazarlık Düzeyleri ve Bilişsel Esneklikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Aslan D. (Danışman)
G.Sezgin(Öğrenci)
2022
2022Doktora
5 yaş grubu çocukların bilişsel bakış açısı alma becerilerine etkileşimli öykü okuma etkinliklerinin etkisi
Aslan D. (Danışman)
M.TUNCER(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Ölçme Becerilerine Öğrenme Rotaları Temelli Kodlama Eğitiminin Etkisi
Aslan D. (Danışman)
M.CEYLAN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Koçluğa Dayalı Sosyal Duygusal Öğrenme Öğretmen Mesleki Gelişim Programının Öğretmen-Çocuk İlişkisi ile Çocukların Sosyal Yetkinlik ve Problem Davranışlarına Etkisi
Aslan D. (Danışman)
R.ÖZEN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde Deney Yönteminin Kullanımına İlişkin Görüş ve Uygulamaları
Aslan D. (Danışman)
P.GÜRLER(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Kodlama Eğitiminin Etkisi
Aslan D. (Danışman)
B.SOMUNCU(Öğrenci)
2020
2020Doktora
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Erken Akademik ve Sosyal Becerileri İle Okul İklimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Aslan D. (Danışman)
S.ÖRDEK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı ve İhmali ile İlgili Algıları
Aslan D. (Danışman)
Y.ERDOĞAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematiksel Gelişim Bilgileri, Matematiğe Yönelik Kaygıları ve İnançları ile Çocukların Erken Matematik Yetenekleri Arasındaki İlişki
Aslan D. (Danışman)
N.GÜNDOĞAN(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Okul Öncesi Eğitim Çağında Konargöçer Yörük Türkmen Çocukların Gelişimsel ve Eğitimsel Refahlarının Ekokültürel Teori Açısıyla İncelenmesi
Aslan D. (Danışman)
M.KALE(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bakış Açısı Alma Becerileri İle Dil Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Aslan D. (Danışman)
M.EMEN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
ÇOCUKLARIN BAKIŞ AÇISI ALMA BECERİLERİNE OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ALMA DURUMUNUN ETKİSİ
Aslan D. (Danışman)
M.ŞAHİN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul Öncesi Çocukların Bakış Açısı Alma Becerilerine "Ben Sorun Çözebilirim Programı"nın Etkisi
Aslan D. (Danışman)
C.YAĞMUR(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Length, area, volume, and angle and turn measurement in early childhood: Validating the Early Measurement Assessment Tool
Ceylan M., Aslan D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION , cilt.33, sa.3, ss.529-544, 2025 (ESCI)
2025
20252. Okul öncesi öğretmenlerinin sosyal ve duygusal öğrenmeye ilişkin görüşleri ve sınıf içi uygulamalar
ERDOĞAN Y., ASLAN D.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.841-857, 2025 (TRDizin)
2025
20253. Training and coaching early childhood teachers to foster social, emotional, and behavioral competence of children in Turkey
Özen Uyar R., Aslan D., Reinke W. M., Aktaş Arnas Y.
School Psychology
, cilt.40, sa.3, ss.309-322, 2025 (SSCI)
2025
20254. Probability in Early Childhood: A Look from the Current Situation to the Future
GÜRLER P., ASLAN D., TARIM K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.54, sa.1, ss.460-496, 2025 (ESCI, TRDizin)
2025
20255. Enhancing Preschool Teachers’ Capacity to Support Children’s Social Emotional Learning in Turkey
Uyar R. Ö., Aslan D., Aktaş Arnas Y.
JOURNAL OF RESEARCH IN CHILDHOOD EDUCATION AN INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH ON THE EDUCATION OF CHILDREN , cilt.0, ss.1-24, 2025 (ESCI)
2025
20256. Sosyal duygusal öğrenme beceri eğitimine yönelik okul öncesi öğretmenlerinin deneyimlerinin incelenmesi
MERCAN N., APAYDIN DEMİRCİ Z., YILDIZ BIÇAKÇI M., ASLAN D.
Anatolian Journal of Health Research
, cilt.6, sa.1, ss.33-41, 2025 (TRDizin)
2024
20247. Technology and geometry: Fostering young children's geometrical concepts through a research-based robotic coding program
ASLAN D., Dagaynasi S., Ceylan M.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.29, sa.17, ss.22699-22721, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20248. The effect of learning trajectories-based coding education program on preschoolers' mathematical measurement skills
Ceylan M., ASLAN D.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.29, sa.7, ss.7737-7757, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20249. Development of the early childhood emotional perspective taking test (EDAT): A validity and reliability study
Tuncer M., Gül E., Aslan D.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING , cilt.11, sa.2, ss.525-543, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
202310. Development of the Early Childhood Cognitive Perspective Taking Test (EBAT): A Validity and Reliability Study
TUNCER M., ASLAN D.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.15, sa.5, ss.1035-1054, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202311. Okul öncesi öğretmenlerinin fen öz-yeterlilik inançlarının yansımaları: Fen eğitiminde deneyler
Gürler Ağaçkiran P., Aslan D.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1402-1420, 2023 (TRDizin)
2023
202312. Technology and Early Mathematics Skills: Effectiveness of I Love Math with Robots
Emen M., Ördek İnceoğlu S., Gürgah Oğul İ., Aslan D.
JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.116, sa.2, ss.90-99, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
202313. Erken Çocukluk Dönemi Matematik Eğitiminde Öğrenme Rotaları Yaklaşımı ve M.E.B. Okul Öncesi Eğitim Programının Karşılaştırılması
Ceylan M., Aslan D.
International Journal of Educational Studies in Mathematics,
, cilt.10, sa.1, ss.26-40, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
202214. A study of the validity and reliability of the Preschool School Climate Scale (PSCS)
ÖRDEK İNCEOĞLU S., ASLAN D.
PEDAGOGIKA
, cilt.145, sa.1, ss.22-41, 2022 (Scopus)
2022
202215. Effect of coding activities on preschool children's mathematical reasoning skills
Somuncu B., ASLAN D.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.27, sa.1, ss.877-890, 2022 (SSCI, ESCI, Scopus)
2021
202116. Safety Issue at Home: What is Mothers’ Concern, What They Do, and What They Need?
Aslan D., Emen M.
International Primary Education Research Journal
, cilt.5, sa.3, ss.260-271, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202117. Barriers to Yuruk Turkmen preschoolers' access to education and participation processes: does inclusive education include pastoral nomadic children?
Kale M., Aslan D.
EDUCATION 3-13
, cilt.49, sa.6, ss.745-760, 2021 (ESCI, Scopus)
2021
202118. Pastoral nomadic parents' beliefs and practices about child safety: an ethnographic study
Kale M., ASLAN D.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
, cilt.191, sa.9, ss.1401-1416, 2021 (SSCI)
2021
202119. The caregiving practices of nomadic Yuruk Turkmen families for their children in terms of developmental well-being: an ecocultural perspective
Kale M., ASLAN D.
EARLY CHILD DEVELOPMENT AND CARE
, cilt.191, sa.9, ss.1376-1391, 2021 (SSCI, Scopus)
2020
202020. Okul Öncesi Dönem Çocuğu Olan Annelerin Öz-Yeterlik, Psikolojik Sağlamlık ve Ebeveyn Tutumlarının İncelenmesi
Kurt Ş. H., Aslan D.
KADEM Kadın Araştırmaları Dergisi , cilt.6, sa.2, ss.211-240, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202021. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen ve Fen Eğitimi Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Taş I., Keleş O., Aslan D.
Eurasian Journal of Teacher Education , cilt.1, sa.3, ss.201-214, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202022. Impact of an Empathy Training Program on Children's Perspective-Taking Abilities
Aslan D., Akyol A. K.
PSYCHOLOGICAL REPORTS
, cilt.123, sa.6, ss.2394-2409, 2020 (SSCI, Scopus)
2020
202023. Misrepresentation of science concepts in Turkish picture books
Yılmaz M. M., Özen Uyar R., Aslan D.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.30, sa.3, ss.1183-1203, 2020 (ESCI)
2020
202024. Okul öncesi öğretmenlerinin matematiksel gelişim bilgileri, matematiğe yönelik kaygıları ve inançları ile çocukların erken matematik yetenekleri arasındaki ilişki
Gündoğan N., Aslan D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.1038-1052, 2020 (TRDizin)
2020
202025. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuk İstismarı ve İhmaline Yönelik Algıları
Erdoğan Y., Aslan D.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.104-132, 2020 (TRDizin)
2020
202026. "Is it a dairy product or food for breakfast?" Impact of preschool attendance on children's categorical abilities
ASLAN D.
ISSUES IN EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.30, sa.3, ss.809-827, 2020 (ESCI, Scopus)
2019
201927. The Relationship between Perspective Taking Skills and Language Development in Preschool Children
Emen M., Aslan D.
Journal of Education and Educational Development , cilt.6, sa.1, ss.25-42, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201828. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Bilgisayar Programlama
Somuncu B., Aslan D.
Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi , cilt.2, sa.3, ss.188-210, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201829. Erken Çocukluk Döneminde Matematiksel Deneyimlerin İncelenmesinde Kuramsal Bir Çerçeve: Sosyomatematiksel Niş
Kale M., Nur I., Aslan D.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.12, sa.2, ss.1-31, 2018 (TRDizin)
2018
201830. Cardinal number acquisition of Turkish children
Ceylan M., Aslan D.
Journal of Education and e-Learning Research , cilt.5, sa.4, ss.217-224, 2018 (Scopus)
2018
201831. An Investigation of Preschoolers Perceptions About Science and Mathematics through Metaphors
Emen M., Aslan D.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.10, ss.110-127, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201832. The Effects of 'I Can Problem Solve Program' on Children's Perspective Taking Abilities
Aras C. Y., ASLAN D.
International Journal of Evaluation and Research in Education , cilt.7, sa.2, ss.109-117, 2018 (Scopus)
2018
201833. The Effects of Preschool Attendance on Perspective Taking Skills of Turkish Children
Şahin M., ASLAN D.
European Journal of Education Studies , cilt.4, sa.7, ss.207-221, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Çocuklar için Bakış Açısı Alma Testi (ÇBT)ninGeliştirilmesi
Aslan D., Köksal Akyol A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.17, sa.3, ss.207-221, 2016 (TRDizin)
2016
201635. Metaphor Perceptions of Pre-Service Teachers towards Mathematics and Mathematics Education in Preschool Education
KELEŞ O., TAŞ I., ASLAN D.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.4, ss.1338-1343, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201636. Pre- and In-Service Preschool Teachers’ Science Teaching Efficacy Beliefs
Aslan D., Taş I., Gürgah Oğul İ.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.14, ss.1344-1350, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201537. The immediate impacts of preschool attendance on Turkish children's mathematics achievement
ASLAN D., Arnas Y. A.
EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.41, sa.3, ss.231-243, 2015 (SSCI, Scopus)
2013
201338. The Impacts of Preschool Teachers' Mathematics Anxiety and Beliefs on Children's Mathematics Achievement
ASLAN D., GÜRGAH OĞUL İ., TAŞ I.
International Journal of Humanities and Social Science Invention
, cilt.2, sa.7, ss.45-49, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201339. The Effects of Socioeconomic Status on Children's Categorization and Cross-classification Skills
ASLAN D.
International J. Soc. Sci. & Education
, cilt.3, sa.3, ss.644-657, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201340. A Comparison of Pre and In Service Preschool Teachers Mathematical Anxiety and Beliefs about Mathematics for Preschoolers
ASLAN D.
Academic Research International , cilt.4, sa.2, ss.225-230, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201341. THE EFFECTS OF A FOOD PROJECT ON CHILDREN'S CATEGORIZATION SKILLS
ASLAN D.
SOCIAL BEHAVIOR AND PERSONALITY
, cilt.41, sa.6, ss.939-946, 2013 (SSCI, Scopus)
2012
201242. An Investigation on How Children from Different Socioeconomic Status (SES) Classify Geometric Shapes
Aslan D., Aktaş Arnas Y., Eti İ.
International Journal of Academic Research
, cilt.4, sa.6, ss.124-133, 2012 (Hakemli Dergi)
2010
201043. Children's Classification of Geometric Shapes
AKTAŞ ARNAS Y., ASLAN D.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.1, ss.254-270, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201044. Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Dil Etkinliklerini Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi
Gönen M., Ünüvar P., Yıldız Bıçakçı M., Koçyiğit S., Yazıcı Z., Orçan M., et al.
Mehmet Akif Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.19, ss.23-40, 2010 (Hakemli Dergi)
2008
200845. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerine İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Günay Bilaloğlu R., Aslan D., Aktaş Arnas Y.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.178, ss.88-104, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200746. Okul Öncesi Eğitim Materyallerinde Geometrik Şekillerin Sunuluşuna İlişkin İçerik Analizi
Aslan D., Aktaş Arnas Y.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.69-80, 2007 (TRDizin)
2007
200747. Three- to six-year-old children's recognition of geometric shapes
ASLAN D., Arnas Y. A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY YEARS EDUCATION
, cilt.15, sa.1, ss.83-104, 2007 (ESCI, Scopus)
2006
200648. Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı
Aslan D., Köksal Akyol A.
Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.16, ss.87-105, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200649. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Mesleki Benlik Saygılarının İncelenmesi
Aslan D., Köksal Akyol A.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.51-60, 2006 (TRDizin)
2005
200550. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Beş-Altı Yaş Grubu Çocukların Prososyal Davranışlarının Resimli Çocuk Kitapları ile Desteklenmesi
Mağden D., Aslan D.
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi
, cilt.2, ss.36-45, 2005 (Hakemli Dergi)
2005
200551. Okul Öncesi Eğitimde Reggio Emilia Yaklaşımı
Aslan D.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.75-84, 2005 (TRDizin)
2005
200552. Okul Öncesi Dönemde Geometri
Aktaş Arnas Y., Aslan D.
Eğitim, Bilim, Toplum Dergisi
, cilt.3, sa.9, ss.36-45, 2005 (Hakemli Dergi)
2003
200353. Anaokulunda Geometri Eğitimi
Aslan D.
Çoluk Çocuk Dergisi , sa.33, ss.12-13, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Okul öncesi öğretmenlerinin erken çocukluk sınıflarında gerçekleşen matematiksel konuşmalara ilişkin farkındalık ve uygulamalarının incelenmesi
Balık F., Aslan D.
8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.166-167, (Özet Bildiri)
2022
20222. The effect of the "I Can Be More Powerful" program on the resilience of pre-school children under risk: Discovery of resilience as the first stage
Emen Parlatan M., Aslan D.
TheIIER International Conference, Luxembourg, Lüksemburg, 23 - 24 Ağustos 2022, ss.19-21, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Okul Öncesi Öğretmenlerin Çocukların Sosyal Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Uygulamaları ve Karşılaştıkları Problemler
Emen M., Aslan D.
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 Ekim - 05 Aralık 2019, ss.219-230, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Nomadic Yuruk Turkmen Parents' Developmental Goals and Expectations for their Children
Kale M., ASLAN D.
6th International Early Childood Education Congress, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Okulöncesi Öğretmenlerinin Açık Alanda Yürütülen Matematik Etkinliklerine İlişkin Görüşleri
Ceylan M., Özsezer M. S., Aslan D.
Uluslararası 4. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20186. A Validity and Reliability Study of Parents' Participation in Home Math Activities Scale
GÜRGAH OĞUL İ., ASLAN D., AKTAŞ ARNAS Y.
70th OMEP World Assembly and Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 25 - 29 Haziran 2018, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Türk Çocuklarında Kardinal Sayı Edinimi
Ceylan M., Aslan D.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2018
20188. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Bakış Açısı Alma Becerileri ile Akran Kabulü Arasındaki İlişki
Salıkutluk Y. Z., Aslan D.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2018
20189. Beş ve Altı Yaş Grubu Çocukların Matematik ve Fen Hakkındaki Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi
Emen M., Aslan D.
V.International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2018
201810. Okul Öncesi Dönem Çocukların Bakış Açısı Alma Becerileri ile Dil Gelişimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Emen M., Aslan D.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2018
201811. Erken Çocuklukta Matematiksel Deneyimlerin İncelenmesinde Kuramsal Bir Çerçeve: Sosyomatematiksel Niş
Kale M., Nur I., Aslan D.
International Conference on Social Sciences, Nevşehir, Türkiye, 16 - 20 Nisan 2018, ss.329, (Özet Bildiri)
2017
201712. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bakış Açısı Alma Becerilerine Empati Eğitim Programının Etkisinin İncelenmesi
Aslan D., Köksal Akyol A.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2017
201713. Annelerin Ebeveyn Öz- Yeterliği, Psikolojik Sağlamlık ve Ebeveyn Tutumlarının İncelenmesi
Kurt Ş. H., Aslan D.
POZİTİF PSİKOLOJİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Pre- and In-service Preschool Teachers' Science Teaching Efficacy Beliefs
ASLAN D., TAŞ I., GÜRGAH OĞUL İ.
1st International Conference on Studies in Education (ICOSEDU' 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2006
200615. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Matematik Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi
Aslan D., Günay Bilaloğlu R., Aktaş Arnas Y.
Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.1, ss.243-257, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. Bakış Açısı Alma Ölçeği (BAÖ)'nin Geliştirilmesi
Aslan D., Köksal Akyol A.
4.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2014
201417. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Matematik" ve "Matematik Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları
Keleş O., Taş I., Aslan D.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1290, (Tam Metin Bildiri)
2014
201418. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının "Fen" ve "Fen Eğitimi" Kavramlarına İlişkin Metaforları
Taş I., Keleş O., Aslan D.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1289, (Tam Metin Bildiri)
2012
201219. The Development of the Empathy Scale for Children (ESC)
Köksal Akyol A., ASLAN D.
3rd International Congress of Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201220. Parents' Math Activities with Their Children According to SES
ASLAN D., AKTAŞ ARNAS Y., Hayta B.
3rd International Congress of Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2010
201021. An Investigation of Preschoolers' Categorization and Cross-Classification Skills
ASLAN D.
II Congreso Internacional de Orientación e Intervención Educativa: Retos para los orientadores del siglo XXI, Castellon, İspanya, 24 - 26 Mayıs 2010, ss.179-191, (Tam Metin Bildiri)
2006
200622. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Fen Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi
Günay Bilaloğlu R., Aslan D., Aktaş Arnas Y.
XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
2006
200623. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları ve Mesleki Benlik Saygısı Üzerine Bir Araştırma
Köksal Akyol A., Aslan D.
Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.2, ss.201-214, (Tam Metin Bildiri)
2003
200324. 3-6 Yaş Grubu Çocuklarda Geometrik Düşüncenin Gelişimi
Aktaş Arnas Y., Aslan D.
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2003, (Tam Metin Bildiri)
2003
200325. Okul Öncesi Öğretmenlerin Günlük Programda Yer Verdikleri Etkinlikler ve Bu Etkinliklerde Kullandıkları Yöntemler
Aktaş Arnas Y., Erden Ş., Aslan D., Cömertpay B.
OMEP 2003 Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Aydın, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.2, ss.435-450, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Erken Çocuklukta Okul Dışı Öğrenme
Aslan D. (Editör), Ergel A. (Editör)
Eğiten Kitap, Ankara, 2023
2023
20232. Erken çocukluk eğitiminde sosyomatematiksel normlar
Ceylan M., Aslan D.
Matematik Eğitiminde Sosyomatematiksel Normlar, Ramazan Gürbüz,Mehmet Gülburnu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.33-61, 2023
2023
20233. Erken çocuklukta bilim ve bilişimsel düşünme
Somuncu Çoksağır B., Aslan D.
Erken çocuklukta bilim eğitimi, Ayperi Sığırtmaç,Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.257-278, 2023
2023
20234. Çokkültürlülük ve öğretmen eğitimi
KALE M., ASLAN D.
Çokkültürlülük ve Okul Öncesi Eğitim, Nur İmray, Kale Mustafa, Göncü Artin, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.61-84, 2023
2023
20235. Çocuk ve Bilim
YILMAZ M. M., ASLAN D.
Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Çocuk, Kale Mustafa, Sağtaş Saadet, Koç Murat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.67-80, 2023
2022
20226. Erken Çocuklukta Güvenlik
Aslan D. (Editör), Emen M. (Editör)
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
2022
20227. Erken Çocukluk ve Güvenlik
Emen M., Aslan D.
Erken Çocuklukta Güvenlik, Durmuş Aslan,Meltem Emen, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-32, 2022
2022
20228. Risk altındaki çocuklar ve psikolojik sağlamlık
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Erken çocukluk döneminde risk altındaki çocukların eğitimi, Gürgah Oğul İrem, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.39-54, 2022
2022
20229. Erken çocuklukta informal değerlendirme yöntemleri
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Erken çocukluk eğitiminde ölçme ve değerlendirme, Ördek İnceoğlu Seval, Evran Derya, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.93-112, 2022
2022
202210. Sosyal Duygusal Öğrenme-Sorumlu Karar Verme
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Sosyal Duygusal Öğrenme, Yıldız-Bıçakçı Müdriye, Apaydın-Demirci Zeynep, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.155-178, 2022
2022
202211. Kodlama ve matematik
Ceylan M., ASLAN D.
Erken çocukluk matematik eğitiminde güncel konular, Akıncı coşgun Ayşegül, Genç Çopur Hilal, Ulutaş İlkay, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.451-481, 2022
2020
202015. Çek Cumhuriyeti’nde erken çocukluk eğitimi
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Farklı ülkelerde erken çocukluk eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-82, 2020
2020
202016. Erken Çocukluk Eğitiminde Güvenlik
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslan, Durmuş, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.257-274, 2020
2020
202017. Erken Çocukluk Kavramı
ASLAN D., TUNCER M.
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Aslan, Durmuş, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.13-30, 2020
2020
202018. Hindistan’da erken çocukluk eğitimi
ÖRDEK İNCEOĞLU S., ASLAN D.
Farklı ülkelerde erken çocukluk eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.155-164, 2020
2020
202019. Erken Çocuklukta Sosyal Becerileri Etkileyen Etmenler
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem, Adana, ss.131-148, 2020
2020
202020. Sosyal Beceri ile ilgili Kavramlar
TUNCER M., ASLAN D.
Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Aslan Durmuş, Editör, Pegem, Ankara, ss.23-38, 2020
2020
202021. Erken çocuklukta eğitim kurumları ve eğitim ortamları
EMEN PARLATAN M., ASLAN D.
Erken çocukluk eğitimine giriş, Yılmaz Elif, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-268, 2020
2020
202022. Erken çocukluk eğitimini temel alan görüşler ve tarihsel gelişimi
ASLAN D., EMEN PARLATAN M.
Erken çocukluk eğitimine giriş, Yılmaz Elif, Editör, Egiten Kitap, ss.17-45, 2020
2019
201924. Çocuk Gelişiminde Kültürel Modeller
Kale M., ASLAN D.
Kültür ve Çocuk, Aslan D., Kale M., Nur İ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-26, 2019
2019
201925. Çocukların Sosyokültürel Bağlama Katılımı ve Kültürel Öğrenme
Kale M., ASLAN D.
Kültür ve Çocuk, Aslan D., Kale M., Nur İ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-187, 2019
2018
201826. Dünyada Okul Öncesi Eğitim
Emen M., ASLAN D.
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Ulutaş İ. & Demiriz S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.93-145, 2018
2018
201827. Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim
EMEN M., ASLAN D.
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İlkay Uluaş, Serap Demiriz, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.79-92, 2018
2017
201728. Okul Öncesi Dönemde Matematik ve Fen Etkinlikleri
Aktaş Arnas Y., Aslan D., Günay Bilaloğlu R.
İzge Yayıncılık, Ankara, 2017
2017
201729. Okul Öncesi Eğitimde Matematiğin Diğer Etkinliklerle Bütünleştirilmesi
ASLAN D.
Her Yönüyle Okul Öncesi Eğitim. Okul Öncesinde Matematik Eğitimi, İlkay Ulutaş, Editör, Hedefcs Yayıncılık, Ankara, ss.147-160, 2017
2017
201730. Gelişim ile İlgili Temel Konular
ASLAN D.
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim I, Aysel Köksal Akyol, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.91-122, 2017
2017
201731. Sosyal Öğrenme Kuramı
ASLAN D., Özgün Ö.
Eğitim Psikolojisi, Aral N.ve Tayyip D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.320-339, 2017
2014
201432. Analysis of Socioeconomic Status and Parents' Math Activities with Their Children
ASLAN D., AKTAŞ ARNAS Y., Hayta B.
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.135-143, 2014
2014
201433. The Development of Empathy Scale for Children (ESC)
Köksal Akyol A., ASLAN D.
Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Yasar M., Ozgun O., Galbraith J, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Newcastle, ss.113-123, 2014
2012
201234. Çocuklara Göre Peynir Bir Süt Ürünü mü yoksa Bir Kahvaltı Yiyeceği midir? Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Kategorizasyon Becerisinin İncelenmesi
ASLAN D., AKTAŞ ARNAS Y.
Aile ve Çocuk, N. Aral, Editör, Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Yayınları, Ankara, ss.147-165, 2012
2006
200635. Research into the Attitudes of Inservice and Preservice Teachers of Early Childhood Education towards their Profession and Professional Self-Esteem
Köksal Akyol A., ASLAN D.
Research on Educacation, Marina-Stefania Giannakaki, Gregory T. Papanikos, Yiannis Pozios & John Kelvyn Richards, Editör, Atiner Publishing, Atina, ss.361-370, 2006
Diğer Yayınlar
Desteklenen Projeler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam Ediyor
Gerçekçi Matematik Eğitimi Temelli Dijital Manipülatiflerin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Olasılıksal Düşünme Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ASLAN D. (Yürütücü), Gürler Ağaçkıran P.
2024 - 2025
2024 - 2025"Eğitsel Robotlarla Zenginleştirilmiş Bakış Açısı Alma Etkinliklerinin 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerileri Ve Prososyal Davranışları Üzerine Etkisi
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Ceylan M.(Yürütücü), Aslan D., Metin Ş.
2022 - 2025
2022 - 2025Risk Altında Bulunan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Psikolojik Yılmazlıklarına Daha Güçlü Olabilirim Programının Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ASLAN D. (Yürütücü), EMEN M.
2021 - 2024
2021 - 2024Erken Çocukluk Eğitiminde Kalite ve Erişimin Artırılması Projesi
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Akman B., Aslan D., Özgün Ö.
2022 - 2023
2022 - 2023Ceza İnfaz Kurumlarında Annesinin Yanında Kalan Çocuklar İçin Kurum Modeli Geliştirilmesi Teknik Destek Projesi
SOYLU C., TAYGUR ALTINTAŞ T., CANALAN E., SAÇAN S., ASLAN D., APAYDIN DEMİRCİ Z., et al.
2021 - 2023
2021 - 2023Annesinin Yanında Kalan Çocuklar İçin Kurum Modeli Geliştirilmesi
AB Destekli Diğer Projeler
Aslan D.
2021 - 2022
2021 - 2022Gelişen ve Geliştiren Öğretmenler: Sosyal Duygusal Öğrenme Beceri Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Bıçakçı M. Y.(Yürütücü), Aslan D.
2021 - 2021
2021 - 2021Dijital Hikaye Anlatımı (Digital Story Telling) İle Erken Matematik Öğreniminde Teknolojiyi Kullanıyoruz
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ulutaş İ.(Yürütücü), Aslan D., Kesicioğlu O. S., Yılmaz M. M.
2019 - 2019
2019 - 2019Robotik Kodlama İle Matematik Öğretiyorum
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Aslan D. (Yürütücü), Ördek S., Gürgah Oğul İ., Emen M., Kılıçay V., Şenkal O., et al.
2017 - 2019
2017 - 2019
Okul Öncesi Eğitim Çağında Konargöçer Yörük Türkmen Çocukların Gelişimsel ve Eğitimsel Refahlarının Ekokültürel Teori Bakış Açısıyla İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ASLAN D. (Yürütücü), KALE M., SIĞIRTMAÇ A.
2016 - 2018
2016 - 2018Yayın Teşvik Desteği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ASLAN D. (Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017
Okul öncesi eğitimin çocukların kategorizasyon becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ASLAN D. (Yürütücü)
2015 - 2015
2015 - 2015Bakış Açısı Alma Ölçeği (BAÖ)'nin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
ASLAN D. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Okul Öncesi Dönem Çocukları İçin Bakış Açısı Alma Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ASLAN D. (Yürütücü)
2012 - 2014
2012 - 2014Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitimin Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Kategorizasyon Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ASLAN D. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorKult-ur: Revista interdisciplinària sobre la cultura de la ciudad
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorInternational Society for Development and Sustainability (ISDS)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2022
Temmuz 2022TEACHING AND TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Milli Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018Psychological Reports
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2018
Nisan 2018European Journal of Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2017
Mart 2017Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2013
Mart 2013Perceptual and Motor Skills
SCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2013
Mart 2013Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 20182. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi
Oturum Başkanı
Adana-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
5rd International Congress of Early Childhood Education, Ankara, Ekim 2017
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Oturum Başkanı
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015
4rd International Congress of Early Childhood Education
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
3rd International Congress of Early Childhood Education
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010
01 Mayıs 2010 - 01 Mayıs 2010II Congreso Internacional de Orientación e Intervención Educativa: Retos para los orientadores del siglo XXI
Katılımcı
Castellon-İspanya
01 Eylül 2006 - 01 Eylül 2006
01 Eylül 2006 - 01 Eylül 2006XV. Eğitim Bilimleri Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Mayıs 2006 - 01 Mayıs 2006
01 Mayıs 2006 - 01 Mayıs 2006Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu
Katılımcı
Girne-Kıbrıs (Kktc)
01 Haziran 2004 - 01 Haziran 2004
01 Haziran 2004 - 01 Haziran 2004
1st International Congress of Early Childhood Education
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003
01 Ekim 2003 - 01 Ekim 2003