Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Development of the Estimation Skills SelfEfficiency Scale for Pre-Service Teachers
International Journal on Social and Education Sciences
, cilt.4, sa.2, ss.200-217, 2022 (Hakemli Dergi)
Scale for Evaluating Primary School Mathematics Curriculum According to Stufflebeam’s CIPP Model
International Journal of Educational Spectrum
, cilt.3, sa.2, ss.150-175, 2021 (Hakemli Dergi)
Seventh grade students? problem solving success rates on proportional,. reasoning problems
International Journal of Research in Education and Science
, cilt.2, sa.1, ss.30-34, 2016 (Hakemli Dergi)
6th Grade Students’ Solution Strategies on Proportional Reasoning Problems
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.197, ss.113-119, 2015 (Hakemsiz Dergi)
İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.239-250, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.152-163, 2013 (Hakemli Dergi)
Preservice teachers' levels of understanding of place value and numeration systems
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik ders ve çalışma kitabında yer alan problemlerin bazı kriterlere göre incelenmesi.
çukurova üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.349-364, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Ders Ve Çalışma Kitabında Yer Alan Problemlerin Bazı Kriterlere Göre İncelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.349-364, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and and Numeration Systems
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin orantısal akıl yürütme problemlerini ve gerçekçi problemleri çözme becerilerinin incelenmesi
Elementary Education Online
, cilt.11, sa.4, ss.759-769, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.53-70, 2009 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Geometri Başarısı Ve Düşünme Stillerinin Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1-10, 2008 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerin Geometri Başarısı Ve Düşünme Stillerinin Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1-10, 2008 (Hakemli Dergi)
Çocuklar nasıl matematik öğrenir?
İlköğretmen Eğitimci Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.15-17, 2007 (Hakemli Dergi)
Effectiveness of Jigsaw II on Prospective Elementary School Teachers
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.35, sa.2, ss.129-141, 2007 (Scopus)
Effectiveness of Jigsaw II on Prospective Elementry School Teachers
Asia Pacific Journal of Teacher Education
, cilt.35, sa.2, ss.129, 2007 (Scopus)
Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Matematik Ders Programlarının Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.25, ss.23-33, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemlerini Çözme Düzeylerinin, Çözüm Stratejilerinin Ve Hata Türlerinin İncelenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.15, sa.2, ss.39-50, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.39-50, 2006 (Hakemli Dergi)
Teaching addition and subtraction skills to preschool children ıvith cooperative learning method Okul öncesi çocuklarda kubaşık çalışmalarla toplama ve çıkarma becerilerinin kazandırılması
Eğitim Araştırmaları Dergisi (Eurasian Journal of Educational Research
, sa.17, ss.210-220, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencilerinin basamak değer kavramını anlama düzeyleri
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.2, sa.1, ss.26-36, 2006 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Öğrencileri Açısından Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.81-90, 2005 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi çocuklarda kubaşık çalışmalarla toplama ve çıkarma becerilerinin kazandırılması
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.17, ss.210-220, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, ss.81-90, 2005 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Kubaşık Öğrenme Uygulamaları: Toplama İşlemine Yönelik Bir Uygulama Örneği
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.13, sa.2, ss.1-10, 2004 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Kubaşık Öğrenme Uygulamaları Toplama İşlemine Yönelik Bir Uygulama Örneğ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1-10, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Examınation of special talent students' perceptions for homework.
International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022
Development of math thinking scale for special students: validity and reliabilıity.
International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022
AN INVESTIGATION OF NUMBER SENSE SKILLS OF GIFTED STUDENTS
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) held, Antalya, Türkiye, 01 Nisan 2021
MEASUREMENT ESTIMATION SKILLS OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS
International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 01 Nisan 2021
The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.386
Web Üzerinden Sunulan Eğitsel Matematik Oyunlarının Kesirler Ve Ondalık Sayılara İlişkin Öğrenci Başarısına Etkisi
X. UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
ÇUKUROVA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TAM SAYILARKONUSUNDAKİ PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİ(PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGES OF PRESERVICE ELEMENTARYMATHEMATICS TEACHERS’xx)
ÇUKUROVA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, 13 - 16 Aralık 2018
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ(INVESTIGATION OF MATHEMATICAL THINKING PROCESSES OF CLASSROOMPROSPECTİVE TEACHERS’xx)
ÇUKUROVA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALARKONGRESİ, 13 - 16 Aralık 2018
Examination of Realistic Problem Solving Ability of Preservice Teacher
International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Yapılarının Belirlenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-USOS 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.16, sa.1
An investigatoon of middle school students achievements on missing value problems
13 th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016
İLKOKULDA GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ (GME) İLE GERÇEKLEŞTİRİLEN ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA, GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞINA VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
EJERCongress 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.761-762
7. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal Yapılara Göre Orantısal Akıl Yürütme Problemlerini Çözme Başarıları., 14-16 Mayıs 2015, Niğde Üniversitesi, Niğde.
14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015
EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN HIGH SCHOOL TEXTBOOKS IN ACCORDANCE WITHTHE OPINIONS OF TEACHERS
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST-2015), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.531-537
6. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal Yapılarına Göre Orantısal Akıl Yürütme Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
4. Sınıf Tımms 2011 Matematik Soruları Ġle Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
4. Sınıf TIMMS 2011 Matematik Soruları Ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMMS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996
Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Sınıf öğretmeni adayları üzerinde gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
6. Sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme problemlerini sınıflama becerilerinin incelenmesi.
13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014
Pre-school students? verbal problem solving skills
III. International Congress On Early Childhood Education Congress, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
Sönmez,M. T. Ve P. D. Artut, “Web Üzerinden Sunulan Eğitsel Matematik Oyunlarının Kesirler Ve Ondalık Sayılara İlişkin Öğrenci Başarısına Etkisi”,, Niğde, 2012,
X. UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Bağıntı ve Fonksiyon
Temel Matematik-I-II, kaçar,Ahmet, Editör, Pegem, Ankara, ss.88-115, 2017
Gruplarla matematik öğreniyoruz
Maya Akademi, Ankara, 2010
Bağıntı ve Fonksiyon.
Temel Matematik I-II, Kaçar A., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.87-115, 2009