Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (17)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 94

1. Öğretmen Adayları için Proje Geliştirme Sürecine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

2. DEVELOPMENT OF A CRITICAL THINKING SKILLS SCALE FOR MIDDLE SCHOOL STUDENTS IN TURKEY

4th International Conference on Social Science Studies (IConSoS), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

3. DEVELOPMENT OF A SCALE TO DETERMINE SECONDARY SCHOOL STUDENTS' HOPE LEVELS IN TURKEY

4th International Conference on Social Science Studies (IConSoS), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarının Tahmin Becerisi Öz Yeterliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2023, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.213, (Özet Bildiri)

5. Development of math thinking scale for special students: validity and reliabilıity.

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

6. EXAMINATION OF SPECIAL TALENT STUDENTS' PERCEPTIONS FOR HOMEWORK

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, TURKEY, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Examınation of special talent students' perceptions for homework.

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES) November 10-13, 2022, Antalya, Turkey, Antalya, Türkiye, 10 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

8. DEVELOPING THE SELF-EFFICACY SCALE FOR ESTIMATION SKILLS FOR PRE SERVICE TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) March 24-27, 2022, Antalya, TURKEY, Antalya, Türkiye, 24 Mart 2022, (Özet Bildiri)

9. Developing the an Estimation Skills Self-Efficacy Scale: Validity and Reliability (Not: Ortaokul öğrencileri için)

NTERNATIONAL ONLINE CONFERENCE ON MATHEMATICS EDUCATION May 26-29, 2021 Istanbul / TURKEY, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

10. DEVELOPING THE AN ESTIMATION SKILLS SELF-EFFICACY SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY

INTERNATIONAL ONLINE CONFERENCE ON MATHEMATICS EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 26 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

11. MEASUREMENT ESTIMATION SKILLS OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 01 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

12. AN INVESTIGATION OF NUMBER SENSE SKILLS OF GIFTED STUDENTS

International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST) held, Antalya, Türkiye, 01 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

13. İlköğretim Matematik dersindeki öğretmen rolünün oluşturmacı öğrenmeye göre değerlendirilmesi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

14. Thinking styles and problem solving levels of the prospective teachers

Proc. 9th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.356, (Tam Metin Bildiri)

18. lköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri

III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)

19. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.346, (Tam Metin Bildiri)

21. Matematik Öğretim Programının değerlendirilmesi

6.Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Ankara, Türkiye, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi

9. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmen adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerine ilişkin Yeterliklerinin Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

24. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)

26. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Ankara, Türkiye, ss.42, (Tam Metin Bildiri)

27. Matematik Öğretmenlerinin Kat ilişkisine Dayalı Problem Çözümleri

V. International Congress on Social and Education Sciences, Adana, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2019, cilt.1, ss.75-80, (Tam Metin Bildiri)

28. Matematik ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Becerileri

V. International Congress on Social and Education Sciences (INCSES-2019)81Proceedings Book, Adana, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2019, cilt.1, ss.81-85, (Tam Metin Bildiri)

29. Investigation of Problem Structures in Mathematics Books

2nd International Conference of Engineering, Science andMathematics Education, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Kasım 2019, cilt.1, ss.31-40, (Tam Metin Bildiri)

30. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE İLİŞKİNALGILARI

6. INTERNATIONAL CONFERENCE ONMATHEMATICS, ENGINEERING, NATURAL MEDICAL SCIENCES, 8 - 10 Eylül 2019, ss.253-261, (Tam Metin Bildiri)

31. MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BİLEŞENLERİNE GÖRE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİKONGRE KÜNYESİKONGRE ADIÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİİ, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.48-55, (Tam Metin Bildiri)

32. MATEMATİĞİ NASIL ÖĞRENMEK İSTERİZ?

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.41-47, (Tam Metin Bildiri)

33. EĞİTSEL MATEMATİK OYUNLARA YÖNELİK SINIFÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

6. INTERNATIONAL CONFERENCE ONMATHEMATICS, ENGINEERING, NATURAL MEDICAL SCIENCES, 8 - 10 Mart 2019, ss.253-261, (Tam Metin Bildiri)

34. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ

ÇUKUROVA I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

39. Investigation of Number Sense Strategies Used By the 8th Grade Students in Turkey

6 TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.260-261, (Özet Bildiri)

40. Learning Implementations about Cooperative Learning Method: A Case Study in Türkiye

6 TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.258-259, (Özet Bildiri)

41. Examining Teacher Candidates’ Thinking Skills

6 TH INTERNATIONAL EURASIAN CONFERENCE ON MATHEMATICAL SCIENCES AND APPLICATIONS, Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.262-263, (Özet Bildiri)

42. HOW SIXTH AND SEVENTH GRADE STUDENTS SOLVE NON-ROUTINE PROBLEMS?

ICEMST 2017: International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, KUŞADASI-İZMİR, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.108, (Özet Bildiri)

43. Sınıf Öğretmenleri Gerçekçi Cevap Vermeyi Gerektiren Problemlere Yaklaşımı

6th International Conference of Strategic Research in Social Science and Education 2, 12 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

44. INVESTIGATION OF MATHEMATICS TEACHERS? STRATEGIES USED DURING INSTRUCTION ON PROBABILITY PROBLEMS

6 th I C oS R eS S E International Conference of Strategic Research in Social Science and Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.,, ss.114, (Özet Bildiri)

45. Examination of Realistic Problem Solving Ability of Preservice Teacher

International Conference on Mathematics and Mathematics Education-ICMME 2017, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

46. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Yapılarının Belirlenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu-USOS 2017, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, cilt.16, sa.1, (Özet Bildiri)

47. ANALYSIS OF WORD PROBLEMS STRUCTURES BASED ON ADDITION ANDSUBTRACTION IN PRIMARY MATH TEXTBOOKS

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.73, (Özet Bildiri)

48. The Impact of Differentiated Instructional Approach on the Attitudes of TeacherCandidates in Mathematics Teaching1

2nd International Scientific Researches Congresson Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.75, (Özet Bildiri)

49. Investigation of Knowledge of Mathematics Teachers About Probability Problems

2nd International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences, 20 - 23 Nisan 2017, ss.85, (Özet Bildiri)

50. An application example on the realistic mathematics education

2nd International Conference on Social Sciences & Education Research (ICCSER), İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

51. Investigation of number sense strategies used by eight grade on the subject of natural numbers decimal numbers fractions percentages of eight grade students

2nd International Conference on Social Sciences & Education Research (ICCSER, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

52. An investigatoon of middle school students achievements on missing value problems

13 th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

53. Identification of number sense strategies used by elementary school teachers and math teachers

III nd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

54. The Investigation of the Number Sense Elementary Teachers In Terms Of Number Sense Components

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK-2015), Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.409, (Özet Bildiri)

59. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal Yapılara Göre Orantısal Akıl Yürütme Problemlerini Çözme Başarıları.,

14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, cilt.ss, (Tam Metin Bildiri)

60. İlköğretim İkinci Kademe 8. Sınıf Öğrencilerdeki Sayı Duyularının Belirlenmesi.

14. Matematik Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

61. İlköğretim İkinci Kademe 8. Sınıf Öğrencilerdeki Sayı Duyularının Belirlenmesi. 1

14. Matematik Sempozyumu 2015, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, cilt.ss, (Tam Metin Bildiri)

62. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN SECONDARYSCHOOL TEXTBOOKS IN ACCORDANCE WITH THE OPINIONS OF TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.531-537, (Tam Metin Bildiri)

63. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN MATHS TEXTBOOKS OF NINTH GRADE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, cilt.48, ss.437-445, (Tam Metin Bildiri)

64. Examiiıng Of Problems Partaking In High School Textbooks In Accordance With The Opinions Of Teachers

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST-2015)., Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, cilt.ss, (Tam Metin Bildiri)

65. EXAMINING OF PROBLEMS PARTAKING IN HIGH SCHOOL TEXTBOOKS IN ACCORDANCE WITHTHE OPINIONS OF TEACHERS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST-2015), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.531-537, (Tam Metin Bildiri)

66. 7th Grade Students? Problem Solving Success Rates On Proportional Reasoning Problems

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST-2015, Antalya, Türkiye, 23 Nisan - 26 Temmuz 2015, cilt.ss, (Tam Metin Bildiri)

67. 6th Grade Students' Solution Strategies on Proportional Reasoning Problems

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.113-119, (Tam Metin Bildiri) identifier

68. 4 Sınıf TIMSS 2011 Matematik Soruları ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, ADANA, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996, (Özet Bildiri)

69. 4. Sınıf TIMMS 2011 Matematik Soruları Ile Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMMS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi - XI. UFBMEK, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.982-996, (Özet Bildiri)

70. 4. Sınıf Tımms 2011 Matematik Soruları Ġle Matematik Ders Kitabındaki Soruların TIMSS Bilişsel Alanlarına Göre İncelenmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

71. Matematik Uygulamaları Dersi Öğretim Programının Öğretmen GörüĢleri Açısından Değerlendirilmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

72. 6. Sınıf Öğrencilerinin Sayısal Yapılarına Göre Orantısal Akıl Yürütme Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

73. Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Problemlere İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMK 2014), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

74. Sınıf öğretmeni adayları üzerinde gerçekçi matematik eğitimine ilişkin bir uygulama örneği.

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

75. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

77. Matematik öğretmenlerin tahmin becerisine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

78. An investigation of preschool children?s verbal problem solving skills

III. European Conference on Socialand Behavioral Science, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, cilt.ss, (Tam Metin Bildiri)

79. Ögretmen Adaylarının Matematik Basarıları Ile Elestirel Düsünme Becerileri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.90, (Özet Bildiri)

80. Öğretmen Adaylarının Matematik Başarıları İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar Eğitimi ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

81. İşbirliğine Dayalı Gruplarda Çalışmanın Çocukların Örüntü Bulma Becerileri Üzerindeki Etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

82. Pre-school students? verbal problem solving skills

III. International Congress On Early Childhood Education Congress, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

85. İlköğretim Matematik Öğretim Programının Ölçme Değerlendirilme Boyutuna ilişkin Öğretmen görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

86. İlköğretim Matematik Öğretiminde Kullanılan Öğretim Stratejilerinin Çoklu Zeka Kuramı Açısından Analizi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2008 Sürdürülebilir Kalkınma

88. Yeni ilköğretim 6. sınıf matematik programının pilot uygulamasının değerlendirilmesi.

15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

89. İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Matematik Problemlerini Çözme Düzeyleri ve Bilişsel Farkındalık Becerileri Arasındaki ilişkinin İncelenmes

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Ankara, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2007, ss.75-76, (Tam Metin Bildiri)

90. ttitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)

91. Öğrencilerin Matematik Başarısı ve Düşünme Stilleri

Muğla: XV. Ulusal Muğla Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 Eylül 2006, (Özet Bildiri)

92. The implementaion of cooperative learning methods to teach addition and subtraction skills to kindergarten students

1 st international congress of preschool education, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

93. İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.596-604, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Tutum ve Matematik Başarısı

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.767-784, 2016
Metrikler

Yayın

193

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

10

Atıf (WoS)

15

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

101

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

72

Proje

14

Tez Danışmanlığı

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları