Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2011 - 2017 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1998 - 2011 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
-
2010 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fak., İlköğretim
-
2000 - 2001 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fak., İlköğretim
Verdiği Dersler
-
Lisans SSözel Matematik Probemleri Ve Çözümlerinin Öğr.
-
Lisans Genel Matematik II
-
Lisans Matematik Öğretimi I
-
Lisans Öğretmenlik Uyg. II
-
Lisans Temel Matematik I
-
Yüksek Lisans Matematik Programları
-
Yüksek Lisans Problem Çözme ve Öğretimi II
-
Yüksek Lisans Problem Çözme ve Öğretimi I
-
Yüksek Lisans Matematik Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar
-
Lisans Matematik Öğretimi I
-
Lisans Genel Matematik
-
Lisans Öğretmenlik Uyg. I
Yönetilen Tezler
-
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşiminin Ilkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarliği Düzeyine Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
E.Çilingir(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Altıncı, Yedinci ve Sekizinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Z.Er(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
6.Sınıf Öğrencilerinin Orantısal Akıl Yürütme Becerilerinin Problemlerin Sınıflanması ve Sayısal Yapılarına Göre İncelenmesi
M.Serkan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Başarılarına, Kalıcılığa Ve Matematiğe İlişkin Tutumlarına Etkisi
A.Erkoç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
6. Sınıf Matematik Derslerinde Web Üzerinden Sunulan Eğitsel Matematik Oyunlarının Öğrenci Başarısına Etkisi
M.Sönmez(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
İlköğretim Öğrencilerinin Basamak Değer Kavramına İlişkin Becerilerinin İncelenmesi
M.Tosun(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Tahmin Becerisi ve Bu Becerinin Kazandırılması Sırasında Karşılaşılan Durumların öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
E.Aslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Sözel Problemleri Denklem Kurma Yoluyla Çözme Becerilerinin İncelenmesi
P.Özarslan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim 6. sınıf matematik ders kitaplarının öğretmen ve öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi.
E.Yüksel(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayı Kavramı İle İlgili Bilgilerinin Değerlendirilmesi
B.Ercan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
lköğretim beşinci sınıf matematik ders kitabında ve öğrenci çalışma kitabında yer alan problemlerin incelenmesi ve bu problemlere ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
A.Ildırı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeye dayalı sözel problemler ile gerçekçi cevap gerektiren problemleri çözme becerilerinin incelenmesi.
A.Aladağ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim 5. sınıf Öğrencilerinin sözel matematik problemlerini çözme becerilerine göre bilişsel farkındalık becerilerinin incelenmesi
G.Balcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
Buluş Yoluyla Öğrenmenin İlköğretim ikinci Kademe Matematik Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi?, Çukurova Üniversitesi
F.Akar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006