Yayınlar & Eserler

Makaleler 47
Tümü (47)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (26)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 43

1. Devlet ve Özel Üniversitelerin Hazırlık Sınıfındaki Öğrencilerin Kullandıkları Ders Çalışma, Öğrenme ve Motivasyon Stratejileri.

4 th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1706-1715, (Tam Metin Bildiri)

2. The Use of Multimedia in English Language Teaching Clases

4. International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1347-1355, (Tam Metin Bildiri)

3. EFL Teacher Educators’ Attitudes towards Call: Case Of TurkishState Universities

4. International EMIEntrepreneurship and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1177-1187, (Tam Metin Bildiri)

4. Pedagogical Basis of Practice Oriented Future Specialist Tarining

4. International EMI Entrepreneurship ocial Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.208-219, (Tam Metin Bildiri)

5. TEACHER EDUCATORS' ATTITUDES TOWARDS CALL: CASE OF TURKISH STATE UNIVERSITIES

4. ULUSLARASI EMI GİRİŞİMCİLİK & SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.10-13, (Özet Bildiri)

7. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL ÖĞRENME BİÇİMLERİNİN KOLB’UN SINIFLAMASI TEMELİNDE İNCELENMESİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

8. Öğrenme ve Öğretme Stilleri İlişkisi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Haziran 2017, (Özet Bildiri)

9. Öğrenme Ve Öğretme Stilleri ilişkisi

ICITS 2017 - 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.670-672, (Özet Bildiri)

10. Education Faculty Students Vıews on Values (Cukurova University Sample)

14 th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.72, (Tam Metin Bildiri)

11. Primary and Secondary School Teachers Vıew on Professional Ethics-A research in Adana

14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.35, (Özet Bildiri)

12. Teachers Views on Values: A Research in Adana

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.52, (Özet Bildiri)

13. Education Faculty Students Views on Values: Çukurova University Sample

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.78, (Tam Metin Bildiri)

14. Primary and Secondary School Teachers viewson Professional Ethics: A Research in Adana

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.43, (Özet Bildiri)

15. Investigating The Diffuculties and Anxiety States of Science and Arts Center Teachers

14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.48, (Özet Bildiri)

16. Evaluation of Secondary School Students About Teachers Behaviors on Values and Education for Sustainable Development: Sample of ADANA

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.44, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. English Language Course and Natura of Science in Secondary School for Grade 8th

Cukurova International ELT Teachers Conference "An Insider Voice into Practice", 21 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

19. THE SECONDARY SCHOOL STUDENTS PERSPECTİVES ON VALUES

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

20. An Investigation of Reflective Thinking Tendencies ın Terms of Academics and Faculty Academic Title

4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)

21. The Secondary School Students Perspectives on Values

VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

22. The Perception of Educational Philosophies Academic Held For Investigation of Several Variables

7 th. World Conference on Educational Science (WCES 2015), 5 - 07 Şubat 2015, (Özet Bildiri)

23. Matematik Öğretiminde J.M. Scandura'nın Yapısal Öğrenme Kuramı

XI Ulusal Fen Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

24. Lise Öğrencileri İçin Bir Ders Çalışma ve Öğrenme Stratejileri Ölçeği Geliştirme Çalışması

23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Sakarya, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.3-4, (Tam Metin Bildiri)

26. Adana İl Merkezindeki İlkokullarda Görevli Okul Yöneticilerinin Yönetim Biçimleri

VI. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

27. Relationship between the high school students perspectives on study skills and the types of state high school in terms of some variables

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.1029-1033, (Tam Metin Bildiri) identifier

29. The relationship between Schwartz value categories, smoking and alchol use among Turkish college Students

The 13th Eurepean Congress of Psychology, Stockholm, İsveç, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

30. The relationship between Schwartz value categories,depression, and hopelessness among Turkish college students

The 13th Eurepean Congress of Psychology, Stockholm, Stockholm, İsveç, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.3-4, (Tam Metin Bildiri)

32. Öğretmen Adaylarında Değer Yönelimleri ile İçki ve Sigara Kullanımı

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, ss.40, (Tam Metin Bildiri)

33. Teachers? Attitude Toward Using the Learner Control Strategy as a General

International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

34. Psikolojik Açıdan Değerler-Dindarlık İlişkisi Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4, (Tam Metin Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarında Değer Tercih Sıralaması: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

36. The Effects of Study Skills Instruction to Academic Success and Continuity for the Course of English in Primary School

I. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

37. Prevalence and Accompanying Risk Factors of Somatization Disorder at Young-adults in Turkey

XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

38. Prevalence and Risk Factors of the Obsessive Compulsive Disorder at the Students of an Education Faculty in Turkey

XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.2-3, (Tam Metin Bildiri)

39. Ç.Ü. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinde Somatoform ve Obsesif Kompulsif Bozuklukların Saptanması

XI Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Denizli, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

40. İngilizce Sözcük Öğretiminde Bilgisayar Destekli Üçlü Kodlama Yaklaşımının Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

1. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.815-831, (Tam Metin Bildiri)

41. Özel ve Resmi İlköğretim Okullarında Görevli Öğretmenlerin Öğrenci Kontrolü (Learner Control) Stratejisini Kullanma Düzeylerinin Karşılaştırılması

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunmun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyum ve Furaı Bilşdirgeleri, Sakarya, Türkiye, 28 Kasım 2011 - 30 Kasım 2001, cilt.2, ss.305-322, (Tam Metin Bildiri)

43. Öğretimi Ayrıntılama Kuramına (The Elaboration Theory of Instruction) Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunumun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, cilt.2, sa.4, ss.305-322, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

2. Educational Sciences II

Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2019

3. Program Değerlendirme Modelleri

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Oral B, Yazar T, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.489-508, 2017

4. Problem seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Doç. Dr. Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017

5. Program Değerlendirme Modelleri-II

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, , Editör, PEGEM, Ankara, ss.489-507, 2017

6. Problem Seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017

7. Öğretmen Adaylarında Değer Yönelimleri ile İçki ve Sigara Kullanımı

Değerler ve Eğitimi-II, Kaymakcan R, Tınaz N, Altın Ş Z, Zengin M, Yiğit H., Editör, Değerler Eğitimi Merkezi, İstanbul, ss.950-965, 2015

8. Sınıflama Gerektiren Testler

Eğitimde ölçme ve Değerlendirme, Savaş Baştürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-108, 2014

9. Öğretim Tasarımı ve Bilişsel, Duyuşsal, Psiko-motor alan öğrenmeleriyle ilgili kuramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Savaş Baştürk, Editör, Vize Tasarım Yayınları, Ankara, ss.113-147, 2013

10. Eğitimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.9-71, 2011

12. Madde ve Test İstatistikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Halil İbrahim Öztürk, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.137-151, 2008

13. Öğretim Teknolojisine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu, M.O, Aldağ, H, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.9-35, 2005

14. Öğretimde 333 Etkili Yol

Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2001
Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

3

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları