SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Use of "Learner Control Strategy" in Courses of Law Faculties in State and Private Universities
MM Journal of International Educational Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.89-102, 2019 (Hakemli Dergi)
Yol Gösterici Bir Öğretim tasarımı Kuramı: C.M. Reigeluth’un ”Öğretimi Ayrıntılı Düzenleme Kuramı-Bir Örnek Uygulama-
Journal of Continuous Vocational Education and Training
, cilt.2, sa.1, ss.67-82, 2019 (Hakemli Dergi)
The Secondary School Students Perspectives on Values (Adana Sample from Turkey)
Journal of Education &Social Policy
, cilt.3, sa.2, ss.123-127, 2016 (Hakemli Dergi)
A Scale Development on Study and Learning Startegies for High School Students (Adana Sample From Turkey)
International Multilingual Journal of Contemporary Research
, cilt.3, sa.2, ss.27-32, 2015 (Hakemli Dergi)
English Language Course and Nature of Science in Secondary School for Grade 8 th
American International Journal of Contemporaray Research
, cilt.5, sa.6, ss.52-56, 2015 (Hakemli Dergi)
Ders Çalışma Becerileri Eğitiminin İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
AMERICAN ANNALS OF THE DEAF
, cilt.12, sa.47, ss.1-10, 2014 (Scopus)
Ortaöğretim 10. Sınıf Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dersinde Web Tabanlı Portfolyo Kullanımı -Adana İlinde Bir Çalışma-?
ALIMENTARY PHARMACOLOGY AND THERAPEUTICS
, cilt.23, sa.1, ss.336-351, 2014 (Hakemli Dergi)
Successful Learner Perspectives on Success, Intelligence and Nutrition in a Turkish State Secondary School
International Journal of Humanities and Social Science (IJHSS)
, cilt.4, sa.4, ss.35-45, 2014 (Hakemli Dergi)
Student Perspectives on Study Skills in a Turkish State Secondary School Sample from Adana
World Journal of Education
, cilt.3, ss.15-26, 2013 (Hakemli Dergi)
Adana İlköğretim Okullarında "Atatürkçülükle İlgili Konuların" Eğitim ve Öğretimine Yönelik Bir Program Değerlendirme Çalışması
Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi
, cilt.23, sa.87, ss.91-140, 2013 (Hakemli Dergi)
The Effect of Implementation of Internet-Based Teaching Model Considers Gagne?s Instructional Events Model in Information Technology Course for Primary (Elementary) Education to Academic Success and Retention
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.3, sa.18, ss.169-179, 2013 (Hakemli Dergi)
The Teacher Attitudes Toward the Learner Control Strategy
NWSA-Education Scinces
, cilt.8, sa.2, ss.225-231, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Değer Yönelimleri
AMERICAN ANNALS OF THE DEAF
, cilt.11, sa.42, ss.129-151, 2012 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININI DEĞER YÖNELİMLERİ
ESOSDER: ELEKTRONİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.11, sa.42, ss.129-151, 2012 (Hakemli Dergi)
Teachers Attitude Toward the Decision Making as a Subcategory of Learners Control Strategy
Educational Research and Reviews (ERR)
, cilt.7, sa.27, ss.589-596, 2012 (Hakemli Dergi)
Developing a Scale on the Usage of Learner Control Strategy
EDucational Research and Reviews (ERR)
, cilt.7, sa.10, ss.244-250, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerde Görev Yapan Akademisyenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Fakülte ve Unvanlarına göre İncelenmesi
ALGORITHMICA
, cilt.3, sa.40, ss.116-121, 2011 (Hakemli Dergi)
Konu Temelli Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.165-176, 2011 (Hakemli Dergi)
Beyin Temelli Öğrenmenin Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminde Uygulanması
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.39, ss.160-171, 2010 (Hakemli Dergi)
Uyuyan Bir Dev; Beyin ve Gelişimi
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi
, sa.3, ss.24-26, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Ders Çalışma ve Öğrenme Sürecinde Öğretmen ve Anne-Babaların Sorumlulukları
Ticaret ve Turizm Mesleki Eğitim ve Kültür dergisi
, sa.6, ss.15-17, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Sorumluluk Almamızı ve Başarımızı Engelleyen Sinsi Düşmanlar: Savunma Mekanizmaları
Türkiye Özel Okullar Birliği Dergisi
, sa.2, ss.19-21, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Öğretmenlerin Öğrenci Kontrolü (Learner Control) Stratejisini Kullanma Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.143-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Düşünme: Ölçme Araçlarının İncelenmesi ve Bir Güvenirlik Çalışması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.189-200, 2004 (Hakemli Dergi)
16 Etkili Öğretim İlkesi
Yaşadıkça Eğitim
, sa.76, ss.16-21, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Öğretimi Ayrıntılama Kuramı ve Analojik Düşünme Süreci
Ç.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.16, ss.31-34, 1997 (Hakemli Dergi)
Verilerin İşlenmesinde Bilgisayar Kullanımı
Ç.Ü. Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.11, ss.54-66, 1995 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Yeni Ümit: Bilgisayar
Yaşadıkça Eğitim
, sa.39, ss.13, 1995 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Devlet ve Özel Üniversitelerin Hazırlık Sınıfındaki Öğrencilerin Kullandıkları Ders Çalışma, Öğrenme ve Motivasyon Stratejileri.
4 th International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1706-1715
TEACHER EDUCATORS' ATTITUDES TOWARDS CALL: CASE OF TURKISH STATE UNIVERSITIES
4. ULUSLARASI EMI GİRİŞİMCİLİK & SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.10-13
İngilizce Dersinin Beyin Temelli Öğrenme Kuramına Göre İşlenmesinin Akademik Başarı ve Duygusal zeka üzerindeki Etkililiğinin İncelenmesi
EJERCONGRESS 2019 Bildiri Kitabı, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.19992008
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL ÖĞRENME BİÇİMLERİNİN KOLB’UN SINIFLAMASI TEMELİNDE İNCELENMESİ
2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
Primary and Secondary School Teachers Vıew on Professional Ethics-A research in Adana
14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.35
Teachers Views on Values: A Research in Adana
14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.52
Education Faculty Students Views on Values: Çukurova University Sample
14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.78
Primary and Secondary School Teachers viewson Professional Ethics: A Research in Adana
14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.43
Investigating The Diffuculties and Anxiety States of Science and Arts Center Teachers
14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.48
Evaluation of Secondary School Students About Teachers Behaviors on Values and Education for Sustainable Development: Sample of ADANA
14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.44
Evaluation of Secondary Students About Teachers Behaviors on Values and Education for Sustainable Development-Sample of Adana
14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.36
English Language Course and Natura of Science in Secondary School for Grade 8th
Cukurova International ELT Teachers Conference "An Insider Voice into Practice", 21 - 22 Mayıs 2015
An Investigation of Reflective Thinking Tendencies ın Terms of Academics and Faculty Academic Title
4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015
The Secondary School Students Perspectives on Values
VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ, 8 - 10 Mayıs 2015
The Perception of Educational Philosophies Academic Held For Investigation of Several Variables
7 th. World Conference on Educational Science (WCES 2015), 5 - 07 Şubat 2015
Sağlık Meslek Lisesi Öğrencilerinin Eğitim-Öğretim Sürecinde Değer Tercihlerinde Oluşan Farklılaşmaların İncelenmesi
I. Ulusal Değerler Eğitimi Kongresi, Konya, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, ss.1-2
Öğretmen Adaylarında Değer Yönelimleri ile İçki ve Sigara Kullanımı
II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, ss.40
Teachers? Attitude Toward Using the Learner Control Strategy as a General
International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, ss.1-2
Psikolojik Açıdan Değerler-Dindarlık İlişkisi Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4
Öğretmen Adaylarında Değer Tercih Sıralaması: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği
Değerler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.1-2
The Effects of Study Skills Instruction to Academic Success and Continuity for the Course of English in Primary School
I. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2
Prevalence and Accompanying Risk Factors of Somatization Disorder at Young-adults in Turkey
XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.1-2
Prevalence and Risk Factors of the Obsessive Compulsive Disorder at the Students of an Education Faculty in Turkey
XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.2-3
Ç.Ü. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinde Somatoform ve Obsesif Kompulsif Bozuklukların Saptanması
XI Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, Denizli, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2007, ss.1-2
İngilizce Sözcük Öğretiminde Bilgisayar Destekli Üçlü Kodlama Yaklaşımının Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
1. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.815-831
Özel ve Resmi İlköğretim Okullarında Görevli Öğretmenlerin Öğrenci Kontrolü (Learner Control) Stratejisini Kullanma Düzeylerinin Karşılaştırılması
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1-2
Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunmun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyum ve Furaı Bilşdirgeleri, Sakarya, Türkiye, 28 Kasım 2011 - 30 Kasım 2001, cilt.2, ss.305-322
Öğretimi Ayrıntılama Kuramına (The Elaboration Theory of Instruction) Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunumun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, cilt.2, sa.4, ss.305-322
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitim Bilimleri Araştırmaları II
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2019
Educational Sciences II
Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2019
Problem seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Doç. Dr. Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017
Program Değerlendirme Modelleri-II
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, , Editör, PEGEM, Ankara, ss.489-507, 2017
Problem Seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama
Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017
Madde ve Test İstatistikleri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Halil İbrahim Öztürk, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.137-151, 2008
Öğretim Teknolojisine Giriş
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu, M.O, Aldağ, H, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.9-35, 2005