Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

16 Etkili Öğretim İlkesi

Yaşadıkça Eğitim , sa.76, ss.16-21, 2002 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Use of Multimedia in English Language Teaching Clases

4. International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1347-1355

EFL Teacher Educators’ Attitudes towards Call: Case Of TurkishState Universities

4. International EMIEntrepreneurship and Social Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1177-1187

Pedagogical Basis of Practice Oriented Future Specialist Tarining

4. International EMI Entrepreneurship ocial Sciences Congress, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.208-219

TEACHER EDUCATORS' ATTITUDES TOWARDS CALL: CASE OF TURKISH STATE UNIVERSITIES

4. ULUSLARASI EMI GİRİŞİMCİLİK & SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.10-13

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİREYSEL ÖĞRENME BİÇİMLERİNİN KOLB’UN SINIFLAMASI TEMELİNDE İNCELENMESİ

2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018

Öğrenme ve Öğretme Stilleri İlişkisi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, 24 - 27 Haziran 2017

Öğrenme Ve Öğretme Stilleri ilişkisi

ICITS 2017 - 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.670-672

Education Faculty Students Vıews on Values (Cukurova University Sample)

14 th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.72

Teachers Views on Values: A Research in Adana

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.52

Education Faculty Students Views on Values: Çukurova University Sample

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.78

Primary and Secondary School Teachers viewson Professional Ethics: A Research in Adana

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.43

Investigating The Diffuculties and Anxiety States of Science and Arts Center Teachers

14 th INTERNATIONAL JTEFS/BBC CONFERENCE, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.48

Evaluation of Secondary School Students About Teachers Behaviors on Values and Education for Sustainable Development: Sample of ADANA

14 th International Teacher Education for Sustainable Development: Culture and Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.44 Sürdürülebilir Kalkınma

English Language Course and Natura of Science in Secondary School for Grade 8th

Cukurova International ELT Teachers Conference "An Insider Voice into Practice", 21 - 22 Mayıs 2015

THE SECONDARY SCHOOL STUDENTS PERSPECTİVES ON VALUES

VII. Uluslar Arası Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, cilt.-

The Secondary School Students Perspectives on Values

VII. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ, 8 - 10 Mayıs 2015

Matematik Öğretiminde J.M. Scandura'nın Yapısal Öğrenme Kuramı

XI Ulusal Fen Bilimleri Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1-2

Adana İl Merkezindeki İlkokullarda Görevli Okul Yöneticilerinin Yönetim Biçimleri

VI. Uluslar arası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2014, ss.1-2

Relationship between the high school students perspectives on study skills and the types of state high school in terms of some variables

ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.1029-1033 identifier

The relationship between Schwartz value categories,depression, and hopelessness among Turkish college students

The 13th Eurepean Congress of Psychology, Stockholm, Stockholm, İsveç, 9 - 12 Temmuz 2013, ss.3-4

Öğretmen Adaylarında Değer Yönelimleri ile İçki ve Sigara Kullanımı

II. Uluslararası Değerler ve Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2012, ss.40

Teachers? Attitude Toward Using the Learner Control Strategy as a General

International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Mayıs 2012, ss.1-2

Psikolojik Açıdan Değerler-Dindarlık İlişkisi Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Örneği

Değerler Eğitimi Sempozyumu, Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2011, ss.3-4

The Effects of Study Skills Instruction to Academic Success and Continuity for the Course of English in Primary School

I. Uluslarası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1-2

Prevalence and Accompanying Risk Factors of Somatization Disorder at Young-adults in Turkey

XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.1-2

Prevalence and Risk Factors of the Obsessive Compulsive Disorder at the Students of an Education Faculty in Turkey

XIV World Congress of Psychiatry, 20-25 Semptember 2008 , Journal of Czech and Slovak Psyciahtry, Prague, Çek Cumhuriyeti, 20 - 25 Eylül 2008, cilt.104, ss.2-3

İngilizce Sözcük Öğretiminde Bilgisayar Destekli Üçlü Kodlama Yaklaşımının Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

1. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.815-831

Özel ve Resmi İlköğretim Okullarında Görevli Öğretmenlerin Öğrenci Kontrolü (Learner Control) Stratejisini Kullanma Düzeylerinin Karşılaştırılması

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.1-2

Öğretimi Ayrıntılama Kuramına Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunmun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyum ve Furaı Bilşdirgeleri, Sakarya, Türkiye, 28 Kasım 2011 - 30 Kasım 2001, cilt.2, ss.305-322

Öğretimi Ayrıntılama Kuramına (The Elaboration Theory of Instruction) Dayalı Matematik Öğretimi ve Bilgisayar Destekli Sunumun Başarı ve Kalıcılığa Etkisi

1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu ve Fuarı, Sakarya, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2001, cilt.2, sa.4, ss.305-322

Kitap & Kitap Bölümleri

Educational Sciences II

Akademisyen Kitabevi, Ankara, 2019

Program Değerlendirme Modelleri

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Oral B, Yazar T, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.489-508, 2017

Problem seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Doç. Dr. Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017

Program Değerlendirme Modelleri-II

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, , Editör, PEGEM, Ankara, ss.489-507, 2017

Problem Seçimi ve Araştırma Önerisi Hazırlama

Eğitimde Araştırma Yöntemleri, Onur Köksal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-89, 2017

Öğretmen Adaylarında Değer Yönelimleri ile İçki ve Sigara Kullanımı

Değerler ve Eğitimi-II, Kaymakcan R, Tınaz N, Altın Ş Z, Zengin M, Yiğit H., Editör, Değerler Eğitimi Merkezi, İstanbul, ss.950-965, 2015

Sınıflama Gerektiren Testler

Eğitimde ölçme ve Değerlendirme, Savaş Baştürk, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.101-108, 2014

Öğretim Tasarımı ve Bilişsel, Duyuşsal, Psiko-motor alan öğrenmeleriyle ilgili kuramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Savaş Baştürk, Editör, Vize Tasarım Yayınları, Ankara, ss.113-147, 2013

Eğitimle İlgili Temel Kavramlar

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Tuncay Dilci, Editör, İdeal Kültür Yayıncılık, İstanbul, ss.9-71, 2011

Madde ve Test İstatistikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Halil İbrahim Öztürk, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.137-151, 2008

Öğretim Teknolojisine Giriş

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu, M.O, Aldağ, H, Editör, Lisans Tasarım Yayınları, İstanbul, ss.9-35, 2005

Öğretimde 333 Etkili Yol

Adana Nobel Kitabevi, Adana, 2001

Metrikler

Yayın

105

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları