Doç. Dr. MUSTAFA YAŞAR


Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Okulöncesi Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Aile Çalışmaları, Eğitim Bilimsel Disiplinler, Sosyoloji


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Psikoloji, Sosyal Psikoloji, Gelişim Psikolojisi, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitimin Psikolojik Temelleri, Okul Öncesi Eğitim, Öğretmen Eğitimi

E-posta: myasar@cu.edu.tr
Diğer E-posta: mustafaxyasar@yahoo.com
Cep Telefonu: +90 505 572 4634
İş Telefonu: +90 322 338 6076 Dahili: 2789
Web: https://avesis.cu.edu.tr//myasar
Ofis: 7
Posta Adresi: Çukurova Ünv. Eğitim Fak. Temel Eğitim Böl. Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Sarıçam/Adana

Metrikler

Yayın

96

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

13

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Adana’nın Yüreğir ilçesinde 1974 yılında doğdu. İlk, orta ve liseyi Adana’da okuduktan sonra İstanbul Üniversitesi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünü bitirdi. Yüksek lisans ve Doktorayı Okul Öncesi Eğitimi alanında The Ohio State Üniversitesi’nde yaptı. 2008-2013 yılları arasında Weinheim Aile Terapisi Enstitüsü’nden Aile Terapisi eğitimi aldı.  2006 yılından beri Çukurova Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. 2020 yılında Doçentlik ünvanını aldı. Akademik ilgi alanlarını özellikle Nitel Araştırma Yaklaşımı olmak üzere eğitim psikolojisi, aile çalışmaları, kişiler arası iletişim, sınıf yönetimi ve eğitimde kültürel çalışmalar oluşturmaktadır. Evli ve bir çocuk babasıdır. 

Duyurular & Dokümanlar

etkili iletişim(mantık safsataları)
Sunum
25.12.2019
iletişim
Sunum
16.10.2019
sınıf yönetimi
Sunum
16.10.2019
sınıf yönetimi sınıf sözleşmesi
Ders Notu
16.10.2019
nitel araştırma
Sunum
18.09.2017
AN ETHNOGRAPHIC CASE STUDY OF EDUCATIONAL DRAMA IN TEACHER EDUCATION
Diğer
29.08.2016

Eğitim Bilgileri

2001 - 2006

2001 - 2006

Doktora

The Ohio State University, Teaching And Learning , Early Childhood Education, Amerika Birleşik Devletleri

1999 - 2001

1999 - 2001

Yüksek Lisans

The Ohio State University, Teaching And Learning, Early Childhood Education, Amerika Birleşik Devletleri

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

AN ETNOGRPHIC CASE STUDY OF EDUCATIONAL DRAMA IN TEACHER EDUCATION SETTINGS: RESISTANCE, COMMUNITY, AND POWER

The Ohio State University, Teaching And Learning, Early Childhood Education

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2014

2014

Aile Terapisi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Weinheim Aile Therapisi Enstitüsü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Psikoloji

Sosyal Psikoloji

Gelişim Psikolojisi

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitimin Psikolojik Temelleri

Okul Öncesi Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2018 - 2020

2018 - 2020

Dr. Öğr. Üyesi

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2012 - 2018

2012 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2006 - 2012

2006 - 2012

Öğretim Görevlisi Dr.

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Enstitü Müdür Yardımcısı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2019 - 2021

2019 - 2021

Program Akreditasyonu-Özdeğerlendirme Komisyonu Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2019 - 2021

2019 - 2021

Birim Akreditasyon Kurulu Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2019 - 2021

2019 - 2021

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2017 - 2020

2017 - 2020

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2013 - 2017

2013 - 2017

Bölüm Bologna Komisyonu Başkanı

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim

2012 - 2017

2012 - 2017

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

2002 - 2006

2002 - 2006

Kütüphane görevlisi ve bölüm sorumlusu

Üniversite, EHS Library The Ohio State University, Eğitim fakültesi kütüphanesi

1997 - 1998

1997 - 1998

Psikolojik Danışman

Ticari Kuruluş Özel, Algı Psikolojik Danışmanlık Merkezi, Algı Psikolojik Danışmanlık Merkezi

1996 - 1997

1996 - 1997

Rehber öğretmen ve Psikolojik Danışman

Ticari Kuruluş Özel, ALFA Dersaneleri , rehberlik servisi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Eğitimde Nitel Araştırma

Doktora

Doktora

OÖ833 Akademik Yazma Becerileri

Lisans

Lisans

O208 ÇOCUK RUH SAĞLIĞI

Lisans

Lisans

O207 Çocukta Oyun Gelişimi

Lisans

Lisans

OKLZ Bebeklik Döneminde Gelişim

Doktora

Doktora

OÖ 832 Aile, Okul ve Diğer Toplumsal Sistemler Üzerine Disiplinlerarası Çalışmalar

Lisans

Lisans

O-305 ETKİLİ İLETİŞİM

Lisans

Lisans

Okulöncesinde davranış yönetimi

Lisans

Lisans

Çocuk ve Toplum

Lisans

Lisans

Çizgi Roman

Lisans

Lisans

Eğitim Psikolojisi

Lisans

Lisans

Etkili İletişim

Lisans

Lisans

Oyun ve Çocuk Kültürü

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Çokkültürlü Eğitim

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma I

Lisans

Lisans

Sınıf Yönetimi

Lisans

Lisans

Rehberlik

Lisans

Lisans

O-308 Fen eğitimi

Lisans

Lisans

Ruh Sağlığı

Lisans

Lisans

Sınıf Yönetimi

Lisans

Lisans

Fen eğitimi

Lisans

Lisans

Dramada farklı teknikler

Lisans

Lisans

Kültür Ve Eğitim

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

OÖ 730 BİLİMSEL ARAŞTIRMANIN TEMEL KAV

Lisans

Lisans

Çocuk ve Toplum

Lisans

Lisans

Özel öğretim yöntemleri II

Lisans

Lisans

Okul öncesi Eğitime Giriş

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Bilimsel Araştırmanın temel kav

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Okulöncesinde oyunu anlamak

Lisans

Lisans

Oyun ve Çocuk Kültürü

Lisans

Lisans

İnsan İlişkileri ve İletişim

Lisans

Lisans

Psikoloji

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2021

2021

Perceptions and experiences of female and male princiapals in preschool education in the context of gender.

Erdoğan Y., YAŞAR M.

International Conference on Early Childhood Education and Care., 28 Temmuz 2021

2021

2021

Bir Üniversite Anaokulunun Çevresel Sürdürülebilirlik Kapsamındaİncelenmesi

Temiz N., Yaşar M.

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çevreye Yönelik Ekosentrik,Antroposentrik ve Antipatik Tutumları

Temiz N., Yaşar M.

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 24 Kasım 2021

2019

2019

Drama Practices for Developing Respecting Differences in TeacherCandidates

AKTAŞ ARNAS Y., sarıbaş ş., YAŞAR M.

30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, cilt.1, ss.277-286

2019

2019

Drama Activities in the Context of Classroom Adaptation and Social Relations

AKTAŞ ARNAS Y., SARIBAŞ Ş., YAŞAR M.

30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, cilt.1, ss.263-277

2019

2019

Sınıf İçi Uyum ve Sosyal İlişkiler Bağlamında Drama Etkinlikleri

AKTAŞ ARNAS Y., SARIBAŞ Ş., YAŞAR M.

30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.264-278

2019

2019

Öğretmen Adaylarında Farklılıklara Saygıyı Geliştirmeye Yönelik Drama Uygulamaları

AKTAŞ ARNAS Y., SARIBAŞ Ş., YAŞAR M.

30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.278-288

2019

2019

Farklılıklara Uyum Ve Yaratıcı Drama

YAŞAR M.

30. International Congress On Creative Drama In Education, 24 - 27 Ekim 2019

2019

2019

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişime Yönelik Algılar

YAŞAR M., ETİ İ.

6th International Early Childhood Education Congress., 2 - 05 Ekim 2019

2019

2019

Okul Öncesi Dönemde Akran kabulü ve Reddi

YAŞAR M., ETİ İ.

6th International Early Childhood Education Congress., 2 - 05 Ekim 2019

2019

2019

OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN TOPLUMSAL CİNSİYETE İLİŞKİN SÖYLEMLERİNİN FEMİNİST BAKIŞ AÇISIYLA İNCELENMESİ

YAŞAR M., EMEN M.

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

2018

2018

Investigation of Miyazaki Animation Films in terms of Prosocial Behaviors.

YILMAZ GENÇ M. M., ÖZEN UYAR R., YAŞAR M.

5th International Symposium On Multidisciplinary Studies, 16 - 17 Kasım 2018

2018

2018

Novice Early Childhood Education Teachers' Stresses and Strategies to Cope with Stress

YAŞAR M., SARIBAŞ Ş., TEMİZ N.

International Conference on Education, Teaching & Learning (ICE18Swiss Conference), Zurih, İsviçre, 28 - 30 Haziran 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Novice Early Childhood Education Teachers’xx Stresses and Strategies to Cope with Stress

SARIBAŞ Ş., TEMİZ N., YAŞAR M.

International Conference on Education, Teaching Learning (ICE18Swiss Conference), 13 - 15 Temmuz 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Okul öncesi çağdaki çocukların ev ortamından okul ortamına geçiş sürecinde aile kültürünün rolü

YANIK B., YAŞAR M.

5.international early childhood education congress, 18 - 21 Ekim 2017, ss.128-129

2017

2017

Okul Öncesi Çağdaki Çocukların Ev Ortamından Eğitim Ortamına Geçiş Sürecine Sosyokültürel Bakış

YANIK B., YAŞAR M.

IVth International EurasianEducationalResearch Congress, 11 - 14 Mayıs 2017

2016

2016

Okul öncesi öğretmen adaylarının bireysel farklılıklara yönelik algıları

KALE M., YAŞAR M.

International Academic Research Congress., 3 - 05 Kasım 2016, ss.1735-1757

2016

2016

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Ve Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutum Ve İnançlarının İncelenmesi

KELEŞ O., YAŞAR M.

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.375-383

2016

2016

Okul öncesi kurumuna devam eden lider ve gruba dahil çocukların akran ilişkilerinin incelenmesi

ÇELİK T., YAŞAR M., ÖZSEZER M. S.

International Contemproray Education Research Congress, 29 Eylül - 01 Ekim 2016

2016

2016

Yörük Türkmen ailelerde çocuğun konumunun betimlenmesi Etnoğrafik yaklaşım

KALE M., YAŞAR M.

III. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

2016

2016

Enhancing Teaching with Collaborative Action Research

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M.

International Conference’ Child Foreign Language Learning (CFLL). Between theory and Practice, 28 - 30 Nisan 2016

2015

2015

Ethnographic Approach to Peer Culture in a Pre School

betül y., YAŞAR M.

International Education Conference New York City, 2 - 06 Ağustos 2015

2014

2014

Okul Öncesinde Fen ve Matematik Etkinliklerini Uygulamaya Yönelik Öğretmen Nitelikleri

AYDİLEK ÇİFTÇİ M., YAŞAR M., ŞAHİN S., ETİ İ., GÜNDOĞDU S.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.241 Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Nitel Araştırmalarda Nitelik Sorunu

YAŞAR M.

V. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011

2009

2009

Öğretmenlik kimliğinin oluşmasında etkili olan etkenlerin incelenmesi

YAŞAR M., GÜNAY BİLALOĞLU R., KARABAY A.

The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009

2007

2007

Examining the Levels of the Preservice Teachers' Acquisition of the "Education" Concept Based on Vygotsky's View

Güzel Yüce S., Karabay A., GÜNAY BİLALOĞLU R., Yaşar M.

Proceedings of Affective Education in Action 9th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.52-67

2007

2007

Resistance, Multicultural issues and educational drama in teacher education

YAŞAR M.

the International Conference of Affective Education in Action, 28 - 30 Haziran 2007

Kitap & Kitap Bölümleri

2020

2020

Giriş

Kırkgöz Y., Yaşar M., Gündoğdu S.

Araştırmacı öğretmen: Daha iyiye yolculuk, Yasemin Kırgöz,Mustafa Yaşar, Editör, akademisyen, Ankara, ss.1-16, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Türkiye’de İngilizce eğitiminin geleceği ve projenin yansımaları

Kırkgöz Y., Yaşar M.

Araştırmacı Öğretmen: Daha İyiye Yolculuk, Yasemin Kırkgöz,Mustafa Yaşar, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.143-165, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Hizmetiçi Eğitimde Eylem Araştırmaları

Yaşar M.

Araştırmacı Öğretmen: Daha İyiye Yolculuk, Yasemin Kırkgöz,Mustafa Yaşar, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.43-52, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Giriş

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M., GÜNDOĞDU S.

Araştırmacı Öğretmen: Daha İyiye Yolculuk içinde, Kırkgöz, Y., Yaşar, M., Editör, Akademisyen Kitabevi., Ankara, ss.1-16, 2020

2020

2020

Davranış ve Özellikleri

YAŞAR M.

Erken Çocuklukta Sosyal Beceri Eğitimi, Durmuş Aslan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.39-6122, 2020

2020

2020

Giriş

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M., GÜNDOĞDU S.

Araştırmacı öğretmen: Daha iyiye yolculuk, Kırkgöz, Yasemin Yaşar, Mustafa, Editör, Akademisyen, Ankara, ss.1-16, 2020

2020

2020

Türkiye’de İngilizce eğitiminin geleceği ve projenin yansımaları.

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M.

Araştırmacı Öğretmen: Daha İyiye Yolculuk içinde, Kırkgöz, Y., Yaşar, M., Editör, Akademisyen Kitabevi. www.akademisyen.com, Ankara, ss.143-169, 2020

2018

2018

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE OKUL AİLE ARASINDAKİ İLETİŞİM

YAŞAR M.

AİLE EĞİTİMİ VE OKUL ÖNCESİNDE AİLE KATILIMI, Yaşare AKTAŞ ARNAS, Editör, vize, ss.73-96, 2018

2018

2018

İSTİSMARA UĞRAYAN ÇOCUKLAR VE AİLELERİ İLE ÇALIŞMA

YAŞAR M.

AILE EĞITIMI VE OKUL ÖNCESINDE AILE KATILIMI, Yaşare Aktaş ARNAS, Editör, vize, ss.199-207, 2018

2018

2018

Sınıf yönetimini etkileyen çevresel unsurlar

YAŞAR M.

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas Fatma Sadık, Editör, PEGEM, Ankara, ss.25-46, 2018

2016

2016

The challenge of implementing collaborative action research as an in-service teacher development program

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M.

Teachers Engaging in Research, Kenan Dikilitaş, Mark Wyatt, Judith Hanks and Deborah Bullock , Editör, IATEFL, Kent, ss.49-58, 2016

2016

2016

The challenge of implementing collaborative action research as an in-service teacher development program

KIRKGÖZ Y., YAŞAR M.

Teachers Engaging in Research, Kenan Dikilitaş, Mark Wyatt, Judith Hanks and Deborah Bullock, Editör, IATEFL, KENT, ss.49-58, 2016

2016

2016

Okul Öncesi Dönemde Sosyal ve Duygusal Gelişim

YAŞAR M.

Çocuk Gelişimi 2 Okul Öncesi Dönemde Gelişim, Figen Turan, Arzu İpek Yükselen, Editör, Hedef, ss.73-86, 2016

2014

2014

Competitive Games with Rules and Strategies to Cope with Losing

YAŞAR M., Yanık B.

Contemporary Perspectives and Research on Early Childhood Education, Yasar, M., Ozgun, O. and Galbraith, J., Editör, Cambridge Scholars Publishing, Tyne, ss.73-83, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Contemporary perspectives and research on early childhood education: An introduction

YAŞAR M., ÖZGÜN Ö., Galbraith J.

Contemporary perspectives and research on early childhood education, Mustafa Yaşar, Özkan Özgün, Jeanne Galbraith, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, ss.1-7, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

Okulöncesi eğitimde sosyal ve duygusal öğrenme.

YAŞAR M.

Özel Öğretim Yöntemleri II, Arıkan, A., Editör, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayımevi, Eskişehir, ss.65-96, 2013

2012

2012

Sosyokültürel Yaklaşım

YAŞAR M.

Erken çocukluk döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Temel, F. , Editör, Vize, Ankara, ss.49-76, 2012

2011

2011

İstismara Uğrayan Çocuklar ve Aileleri ile Çalışma

YAŞAR M.

Aile Eğitimi ve Okul Öncesinde Aile Katılımı., Aktaş-Arnas, Y. , Editör, Vize, Ankara, ss.199-207, 2011

2011

2011

Okul Öncesi Eğitimde Okul Aile Arasındaki İletişim

YAŞAR M.

Aile Eğitimi ve Okul Öncesinde Aile Katılımı, Aktaş-Arnas, Y. , Editör, Vize, Ankara, ss.74-96, 2011

2011

2011

Resistance and solidarity within a cohort of preservice teachers.

YAŞAR M.

Educating Toddlers to Teachers: Learning to See and Influence the School and Peer Cultures of Classroom., Fernie, D.F., Madrid, S. ve Kantor, R., Editör, Hampton Press, New York, ss.199-225, 2011

2010

2010

Özel durumlarda aile çalışmaları.

YAŞAR M.

Aile Eğitimi ve Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılım Çalışmaları., Temel, F. , Editör, Anı, Ankara, ss.364-400, 2010

2008

2008

Okul öncesinde aile katılımı

YAŞAR M., AKTAŞ ARNAS Y.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş-Arnas, Y. ve Sadık, F., Editör, Kök, Ankara, ss.328-364, 2008

2008

2008

Sınıf yönetimini etkileyen faktörler.

YAŞAR M., YURTAL F.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş-Arnas, Y. ve Sadık, F., Editör, Kök, Ankara, ss.62-86, 2008

2008

2008

Okul öncesinde aile katılımı.

AKTAŞ ARNAS Y., YAŞAR M.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş-Arnas, Yaşare Sadık, Fatma, Editör, Kök Yayıncılık, ss.328-364, 2008

2008

2008

Sınıf yönetimini etkileyen faktörler.

YURTAL F., YAŞAR M.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş-Arnas, Yaşar Sadık, Fatma, Editör, Kök Yayıncılık, ss.62-86, 2008

Desteklenen Projeler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Okul Öncesi Eğitimi Sınıfında Öğrenci Etkenliğinin Hegemonya Çerçevesinde İncelenmesiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

YAŞAR M. (Yürütücü), VURAL ŞENEL B.

2018 - 2020

2018 - 2020

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Mesleki Gelişime Yönelik Algıları

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

YAŞAR M. (Yürütücü), ETİ İ.

2014 - 2017

2014 - 2017

Ev Ortamından Okul Öncesi Eğitim Ortamına Geçiş Sürecinin İncelenmesiDereli Köyü ÖrneğiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

YAŞAR M. (Yürütücü), Yanık B.

2013 - 2013

2013 - 2013

Gençler Gülümsüyor

Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje

YAŞAR M.

2010 - 2011

2010 - 2011

Kuklalarımla eğleniyorum, öğretmenlerimle öğreniyorum

AB Destekli Diğer Projeler

YAŞAR M.

2010 - 2011

2010 - 2011

Anasınıfı eğitiminde yenilikçi ve çözümcül yaklaşımlar

Diğer Uluslararası Fon Programları

YAŞAR M., SIĞIRTMAÇ A.

2008 - 2009

2008 - 2009

Öğretmenlik Kimliğinin Oluşmasinda Etkili Olan Etkenlerin İncelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Yaşar M. (Yürütücü), Günay Bilaloğlu R., Karabay A.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Eğitim ve Bilim

Editörler Kurulu Üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

JOURNAL OF CHILDHOOD, EDUCATION & SOCIETY

Editörler Kurulu Üyesi

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Hakemlikler

Temmuz 2024

Temmuz 2024

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2024

Mart 2024

CHILD & FAMILY SOCIAL WORK

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

TÜBİTAK Projesi

4008 - Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Kapsayıcı Toplum Uygulamaları Destekleme Programı, Çukurova Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2023

Mayıs 2023

Education and Science

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2023

Mart 2023

ELEMENTARY EDUCATION ONLINE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2022

Mart 2022

çukurova üniversitesi eğitim fakültesi dergisi

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2021

Haziran 2021

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

Pegem Journal of Education and Instruction

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

TÜBİTAK Projesi

2236 - Uluslararası Deneyimli Araştırmacı Dolaşımı Destek Programı, Çukurova Üniversitesi, Türkiye

Kasım 2020

Kasım 2020

Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM BILIMLERI / EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

e-International Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

24 Ekim 2019 - 27 Ekim 2019

24 Ekim 2019 - 27 Ekim 2019

30. International Congress On Creative Drama In Education

Davetli Konuşmacı

Adana-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Mersin Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği - Çukurova Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği - Boğaziçi Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği - Çağ Üniversitesi

Şubat-2024

Şubat 2024

Doktora Yeterlik Sınavı

Doktora Yeterlik Sınavı - Çukurova Üniversitesi