Makaleler
60
Tümü (60)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (24)
4. Bibliometric Analysis of Scientific Studies Performed with Mathematical Modelling
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.11, sa.3, ss.107-136, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.58, sa.58, ss.1-18, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Journal of Theory & Practice in Education
, cilt.18, sa.2, ss.95-112, 2022 (Hakemli Dergi)
12. Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.81-101, 2022 (Hakemli Dergi)
13. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Süreci
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2021, sa.51, ss.210-225, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Preschool Teachers and Preservice Teachers’ Verbal Problem Posing Skills Related to Addition and Subtraction
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.1, ss.29-53, 2020 (Hakemli Dergi)
17. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.2, ss.526-541, 2019 (Hakemli Dergi)
18. Ortaokul Matematik Okuryazarlık Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.1, ss.878-909, 2019 (Hakemli Dergi)
19. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
International Journal of Social Science
, cilt.74, ss.89-109, 2019 (Hakemli Dergi)
22. Investigating Mathematics Teacher Perceptions’ of Gifted Students Using Metaphors
Sakarya University Journal of Education
, cilt.8, sa.4, ss.337-350, 2018 (Hakemli Dergi)
23. THE EFFECT OF LESSON STUDY ON THE PERCEPTIONS OF MATHEMATICS TEACHERS ABOUT SUBJECT AREA COMPETENCIES
European Journal of Education Studies
, cilt.5, sa.8, ss.371-394, 2018 (Hakemli Dergi)
24. SINIF EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ ZORUNLU DERSLER HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.431-450, 2018 (Hakemli Dergi)
25. Sınıf eğitimi programındaki zorunlu dersler hakkında bir araştırma
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.431-450, 2018 (Hakemli Dergi)
27. EXAMINING SECONDARY SCHOOL STUDENTS OBSERVATIONSABOUT LESSON STUDY MODEL
International Journal of Management and Applied Science
, cilt.3, sa.12, ss.15-18, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimine İlişkin Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1032-1052, 2017 (Hakemli Dergi)
29. Pattern Finding Skills of Pre-school Children
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.18, sa.3, ss.346-358, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Secondary school mathematics teachers’ pedagogical views on the concept and teaching of place value.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.41-60, 2017 (Hakemli Dergi)
32. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.3, ss.346-358, 2016 (SSCI)
33. Ortaokul 7 Sınıf Ögrencilerinin Düsünme Stilleri ile Sahip OlduklarıMatematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.186-189, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
Turkısh Studies
, cilt.11, sa.3, ss.1969-1990, 2016 (Hakemli Dergi)
35. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi HakkındakiGörüşleri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.7, sa.1, ss.259-273, 2016 (Hakemli Dergi)
40. Mathematical Word-Problems That Require Realistic Answer
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.43, sa.2, ss.19-38, 2014 (Hakemli Dergi)
41. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin İşbirliğine Dayalı Grup Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.89-102, 2014 (Hakemli Dergi)
43. Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Hakemli Dergi)
47. Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.1, ss.53-70, 2009 (Hakemli Dergi)
49. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi
İlköğretim Online
, cilt.7, sa.1, ss.174-187, 2008 (Hakemli Dergi)
51. Effectiveness of Jigsaw II on Prospective Elementry School Teachers
Asia Pacific Journal of Teacher Education
, cilt.35, sa.2, ss.129, 2007 (Scopus)
53. Okulöncesi öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algi ve tutumları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.32, sa.3, ss.152-164, 2006 (Hakemli Dergi)
54. İlköğretim öğrencilerinin rutin olmayan sözel problemlerini çözme düzeylerinin, çözüm stratejilerinin ve hata türlerinin incelenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.15, sa.2, ss.39-50, 2006 (Hakemli Dergi)
55. Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.2, sa.2, ss.81-96, 2006 (Hakemli Dergi)
56. İlköğretim öğrencilerinin basamak değer kavramını anlama düzeyleri
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.2, sa.1, ss.26-36, 2006 (Hakemli Dergi)
57. Okul öncesi çocuklarda kubaşık çalışmalarla toplama ve çıkarma becerilerinin kazandırılması
Eurasian Journal of Educational Research
, cilt.17, ss.210-220, 2005 (Hakemli Dergi)
58. Okulöncesi Kubaşık Öğrenme Uygulamaları Toplama İşlemine Yönelik Bir Uygulama Örneğ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1-10, 2004 (Hakemli Dergi)
59. İlköğretim matematik derslerinde kubaşık öğrenme yönteminin kullanılması
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.24, ss.215-223, 2003 (Hakemli Dergi)
60. İlköğretim 4.Sınıf Matematik Dersinde Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanımı ve Uygulama Sonuçları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.7, sa.7, ss.19-33, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
125
1. Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Destekli Matematik Rotalarına İlişkin Görüşleri
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.702-703, (Özet Bildiri)
3. Matematik Eğitimi Derslerinde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Matematik Öğretimine Yönelik Tutumlarına Etkisi
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.697-698, (Özet Bildiri)
5. İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Adenauer Heykeli Problemi
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Okulda Zaman Problemi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
7. İlkokul Dönemi için Bir Model Oluşturma Etkinliği Tasarlama ve Uygulama Çalışması
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
8. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Bağlamında Matematik Etkinliği Geliştirmesineİlişkin Yansıtıcı Görüşleri
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
10. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310, (Özet Bildiri)
11. İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri
III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)
12. Ülkemizde uygulanan kubaşık öğrenme yönteminin etkinliğinin incelenmesinde meta analizi
VI.Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
13. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, ss.386, (Tam Metin Bildiri)
14. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)
15. İlköğretim matematik öğretmenlerinin gerçekçi cevap gerektiren matematiksel sözel problemlere ilişkin görüşleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
17. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplama Ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
OMEP Worl Council and Conference, Aydın, Türkiye, cilt.1, ss.270, (Tam Metin Bildiri)
19. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)
20. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq konferansı, Azerbaycan, ss.598, (Tam Metin Bildiri)
25. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Proc. Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq Konferansı, Azerbaycan, ss.593, (Tam Metin Bildiri)
26. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.386, (Tam Metin Bildiri)
27. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)
32. Matematik Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
33. Fen Bilimleri Öğretiminin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik ve Tutumları
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
34. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.801-803, (Tam Metin Bildiri)
35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
40. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları
USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
41. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkinAlgılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
43. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
44. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
45. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
47. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
48. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
49. Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers
Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japonya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
50. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme
II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
52. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
53. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
56. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
7. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
58. Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
59. Problem Solving levels of elementary scholl students on mathematical word problems and the distribution of these problems in textbooks
Pedagogia 2017, 30 Ocak - 03 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
60. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.127, (Özet Bildiri)
62. Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
64. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
65. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Tam Metin Bildiri)
66. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
67. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
68. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Özet Bildiri)
69. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi
7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Özet Bildiri)
70. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Tam Metin Bildiri)
71. STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.773-777, (Tam Metin Bildiri)
76. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılaştırılmış EğitimProgramlarının Akademik Başarıya ve Yaratıcılığa Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
79. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılastırılmıs EgitimProgramlarının Akademik Basarıya ve Yaratıcılıga Etkisi Bir Meta Analiz Çalısması
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
81. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve UygulanabilirliğiHakkındaki Görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
83. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine katkısına ilişkin öğretmen görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2016
84. Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.282, (Özet Bildiri)
85. Ögretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Ögretmen Adaylarının Matematik Ögretme Yeterliklerine katkısına iliskin ögretmen görüsleri
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.278, (Özet Bildiri)
86. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.97, (Özet Bildiri)
89. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
91. Ilkögretim Ögretmenlerinin Matematik Okuryazarlıgı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.319, (Özet Bildiri)
92. THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE
International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapur, 13 - 16 Ocak 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
94. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin istatistik Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
98. Preschool children?s skills about pattern finding
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
99. Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin istatistik dersine yönelik tutumlarının incelenmesi
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
102. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
104. Preschooler?s recognizing patterns
III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
108. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
109. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Gerçekçi Cevap Gerektiren Matematiksel Sözel Problemleri Çözme Becerileri
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
112. Kubaşık Kümelerde Problem Çözme Çalışmalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Düzeylerine Etkisi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
113. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?
6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2007, ss.42-48, (Tam Metin Bildiri)
115. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics
Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)
116. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.78, (Tam Metin Bildiri)
118. Okulöncesi Öğretmenlerinin Hikaye Etkinliklerindeki Matematiksel Kavramlara Yönelik Farkındalık Düzeyi Oluşturma İle İlgili Nitel Bir Çalışma Örneği
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-39, (Tam Metin Bildiri)
119. Okulöncesi Öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
120. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları
14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95, (Özet Bildiri)
123. Okulöncesi öğretmenlerinin hikaye etkinliklerindeki matematiksel kavramlara yönelik farkındalık düzeyi oluşturma ile ilgili nitel bir çalışma örneği
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)
124. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Çocuklarının Toplama ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Kuşadası, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.3, ss.270-283, (Tam Metin Bildiri)
125. Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1189-1195, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Matematik Dersinde Beceri Öğretimi
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında İlkokulda Beceri Temelli Eğitim, SEVER RAMAZAN, KARALI YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.267-294, 2025
2. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.488-522, 2022
3. İlkokulda Matematiksel Modelleme
MATEMATİKSEL MODELLEME Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-228, 2021
5. Psikolojik Danışmada İstatsistik ve IBM SPSS Uygulamaları
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020
7. Matematik Okuryazarlığı
Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, ss.457-496, 2019
8. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.1, 2017
12. Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course
Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editör, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, ss.221-242, 2007
Diğer Yayınlar
9