Articles
60
All (60)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (28)
Other Publications (24)
3. Matematik Eğitiminde Dijital Oyunlar: Tematik İnceleme
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, vol.15, no.3, pp.3301-3319, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
4. Bibliometric Analysis of Scientific Studies Performed with Mathematical Modelling
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, vol.11, no.3, pp.107-136, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
8. Field Experience Scale-Mathematics: A Reliability and Validity Study
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.58, no.58, pp.1-18, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
9. Cognitive Mathematical Modelling Competencies of Elementary School Students
SDU INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES
, vol.10, no.1, pp.1-21, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
11. Mathematical Modelling Competencies of Pre-Service Primary School Teachers’: The Time at School
Journal of Theory & Practice in Education
, vol.18, no.2, pp.95-112, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
12. Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Ege Eğitim Dergisi
, vol.23, no.2, pp.81-101, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
13. A Teaching Process for Mathematical Modeling in Primary School
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2021, no.51, pp.210-225, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
15. An activity-based practice for improving mathematical literacy and awareness of elementary school teacher candidates
Pegem Journal of Education and Instruction
, vol.10, no.4, pp.1183-1218, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
16. Preschool Teachers and Preservice Teachers’ Verbal Problem Posing Skills Related to Addition and Subtraction
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, vol.53, no.1, pp.29-53, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
17. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.15, no.2, pp.526-541, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
18. Ortaokul Matematik Okuryazarlık Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.48, no.1, pp.878-909, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
19. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
International Journal of Social Science
, vol.74, pp.89-109, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
22. Investigating Mathematics Teacher Perceptions’ of Gifted Students Using Metaphors
Sakarya University Journal of Education
, vol.8, no.4, pp.337-350, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
23. THE EFFECT OF LESSON STUDY ON THE PERCEPTIONS OF MATHEMATICS TEACHERS ABOUT SUBJECT AREA COMPETENCIES
European Journal of Education Studies
, vol.5, no.8, pp.371-394, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
24. SINIF EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ ZORUNLU DERSLER HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.431-450, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
25. Sınıf eğitimi programındaki zorunlu dersler hakkında bir araştırma
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.8, no.2, pp.431-450, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
26. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Modeli ile Özel Alan Yeterliklerinin Öğretime Yansıması
International Journal of Educational Studies in Mathematics, 2018, 5(1), 23-38
, vol.5, no.1, pp.23-38, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
27. EXAMINING SECONDARY SCHOOL STUDENTS OBSERVATIONSABOUT LESSON STUDY MODEL
International Journal of Management and Applied Science
, vol.3, no.12, pp.15-18, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimine İlişkin Algıları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.1032-1052, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
29. Pattern Finding Skills of Pre-school Children
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, vol.18, no.3, pp.346-358, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
31. Secondary school mathematics teachers’ pedagogical views on the concept and teaching of place value.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.1, pp.41-60, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
32. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
TURKISH STUDIES
, vol.11, no.3, pp.346-358, 2016 (SSCI)
33. Ortaokul 7 Sınıf Ögrencilerinin Düsünme Stilleri ile Sahip OlduklarıMatematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, vol.8, no.1, pp.186-189, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
34. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
Turkısh Studies
, vol.11, no.3, pp.1969-1990, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
35. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi HakkındakiGörüşleri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.7, no.1, pp.259-273, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
38. İLKÖĞRETIM ÖĞRETMENLERININ MATEMATIK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLIK DÜZEYLERININ ÇEŞITLI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, no.21, pp.846-870, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
40. Mathematical Word-Problems That Require Realistic Answer
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.43, no.2, pp.19-38, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
41. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin İşbirliğine Dayalı Grup Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.23, no.1, pp.89-102, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
43. Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems
İlköğretim Online
, vol.12, no.3, pp.759-769, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
47. Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.12, no.1, pp.53-70, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
49. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi
İlköğretim Online
, vol.7, no.1, pp.174-187, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
51. Effectiveness of Jigsaw II on Prospective Elementry School Teachers
Asia Pacific Journal of Teacher Education
, vol.35, no.2, pp.129, 2007 (Scopus)
53. Okulöncesi öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algi ve tutumları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.32, no.3, pp.152-164, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
54. İlköğretim öğrencilerinin rutin olmayan sözel problemlerini çözme düzeylerinin, çözüm stratejilerinin ve hata türlerinin incelenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.15, no.2, pp.39-50, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
55. Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, vol.2, no.2, pp.81-96, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
56. İlköğretim öğrencilerinin basamak değer kavramını anlama düzeyleri
Journal of Theory and Practice in Education
, vol.2, no.1, pp.26-36, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
57. Okul öncesi çocuklarda kubaşık çalışmalarla toplama ve çıkarma becerilerinin kazandırılması
Eurasian Journal of Educational Research
, vol.17, pp.210-220, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
58. Okulöncesi Kubaşık Öğrenme Uygulamaları Toplama İşlemine Yönelik Bir Uygulama Örneğ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.13, no.2, pp.1-10, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
59. İlköğretim matematik derslerinde kubaşık öğrenme yönteminin kullanılması
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.24, pp.215-223, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
60. İlköğretim 4.Sınıf Matematik Dersinde Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanımı ve Uygulama Sonuçları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.7, no.7, pp.19-33, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
125
1. Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Destekli Matematik Rotalarına İlişkin Görüşleri
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.702-703, (Summary Text)
3. Matematik Eğitimi Derslerinde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Matematik Öğretimine Yönelik Tutumlarına Etkisi
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.697-698, (Summary Text)
5. Mathematical Modeling Competencies of Primary School Students: The Adenauer Sculpture Problem
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Turkey, 28 - 30 October 2021, pp.1, (Summary Text)
6.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.1, (Summary Text)
7.
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.1, (Summary Text)
8. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 September 2020, (Summary Text)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Bağlamında Matematik Etkinliği Geliştirmesineİlişkin Yansıtıcı Görüşleri
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 September 2020, (Summary Text)
10. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020, pp.1310, (Summary Text)
11. İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri
III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, pp.253, (Full Text)
12. Ülkemizde uygulanan kubaşık öğrenme yönteminin etkinliğinin incelenmesinde meta analizi
VI.Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Turkey, pp.1, (Full Text)
13. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
Affective Education in Action konferansı, Adana, Turkey, pp.386, (Full Text)
14. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, vol.2, pp.596, (Full Text)
15. İlköğretim matematik öğretmenlerinin gerçekçi cevap gerektiren matematiksel sözel problemlere ilişkin görüşleri
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, İzmir, Turkey, (Full Text)
17. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplama Ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
OMEP Worl Council and Conference, Aydın, Turkey, vol.1, pp.270, (Full Text)
19. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Turkey, pp.38, (Full Text)
20. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq konferansı, Azerbaijan, pp.598, (Full Text)
25. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
Proc. Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq Konferansı, Azerbaijan, pp.593, (Full Text)
26. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Turkey, pp.386, (Full Text)
27. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Turkey, pp.38, (Full Text)
31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.291-296, (Full Text)
32. Matematik Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Turkey, 24 - 27 October 2019, pp.1, (Full Text)
33. Fen Bilimleri Öğretiminin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik ve Tutumları
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Turkey, 24 - 27 October 2019, pp.1, (Full Text)
34. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.801-803, (Full Text)
35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1, (Full Text)
36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1, (Full Text)
40. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları
USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Turkey, 30 January - 02 February 2019, pp.1, (Summary Text)
41. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 17 - 20 October 2018, pp.1, (Full Text)
42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkinAlgılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 October 2018, (Summary Text)
43. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Turkey, 10 - 13 October 2018, pp.1-2, (Summary Text)
44. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, Switzerland, 13 - 15 July 2018, pp.1, (Full Text)
45. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, Switzerland, 13 - 15 July 2018, pp.1-2, (Full Text)
47. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Turkey, 28 June - 01 July 2018, (Summary Text)
48. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Turkey, 28 June - 01 July 2018, pp.1, (Full Text)
49. Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers
Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japan, 11 - 13 May 2018, vol.1, pp.21, (Summary Text)
50. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme
II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1, (Full Text)
51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, (Summary Text)
52. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1, (Full Text)
53. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)
56. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
7. International Congress of Research in Education, 27 - 29 April 2017, (Summary Text)
58. Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 September - 01 October 2017, (Summary Text)
59. Problem Solving levels of elementary scholl students on mathematical word problems and the distribution of these problems in textbooks
Pedagogia 2017, 30 January - 03 February 2017, (Summary Text)
60. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 28 September - 01 October 2017, pp.127, (Summary Text)
62. Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.36, (Summary Text)
64. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, (Summary Text)
65. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.278, (Full Text)
66. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, (Summary Text)
67. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, (Summary Text)
68. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.278, (Summary Text)
69. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi
7. International Congress of Research in Education, Muğla, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.219, (Summary Text)
70. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.219, (Full Text)
71. STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Turkey, 24 - 25 November 2016, pp.773-777, (Full Text)
76. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılaştırılmış EğitimProgramlarının Akademik Başarıya ve Yaratıcılığa Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 May - 03 June 2016
79. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılastırılmıs EgitimProgramlarının Akademik Basarıya ve Yaratıcılıga Etkisi Bir Meta Analiz Çalısması
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.200, (Summary Text)
81. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve UygulanabilirliğiHakkındaki Görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 May 2016
83. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine katkısına ilişkin öğretmen görüşleri
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 May 2016
84. Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.282, (Summary Text)
85. Ögretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Ögretmen Adaylarının Matematik Ögretme Yeterliklerine katkısına iliskin ögretmen görüsleri
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.278, (Summary Text)
86. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.97, (Summary Text)
89. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015
91. Ilkögretim Ögretmenlerinin Matematik Okuryazarlıgı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.319, (Summary Text)
92. THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE
International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapore, 13 - 16 January 2015, pp.1, (Full Text)
94. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin istatistik Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, (Full Text)
98. Preschool children?s skills about pattern finding
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, Italy, 6 - 08 February 2014, (Summary Text)
99. Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin istatistik dersine yönelik tutumlarının incelenmesi
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013
102. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 June 2013, (Full Text)
104. Preschooler?s recognizing patterns
III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Turkey, 12 - 15 September 2012, (Full Text)
108. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Turkey, 16 - 18 September 2010, (Full Text)
109. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Gerçekçi Cevap Gerektiren Matematiksel Sözel Problemleri Çözme Becerileri
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Turkey, 13 - 15 November 2008, (Full Text)
112. Kubaşık Kümelerde Problem Çözme Çalışmalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Düzeylerine Etkisi
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, (Full Text)
113. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?
6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Turkey, 3 - 06 September 2007, pp.42-48, (Full Text)
115. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics
Affective Education in Action konferansı, Adana, Turkey, 28 - 30 June 2007, pp.346-355, (Full Text)
116. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 27 - 29 April 2007, pp.78, (Full Text)
118. Okulöncesi Öğretmenlerinin Hikaye Etkinliklerindeki Matematiksel Kavramlara Yönelik Farkındalık Düzeyi Oluşturma İle İlgili Nitel Bir Çalışma Örneği
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 June - 03 July 2004, vol.2, pp.23-39, (Full Text)
119. Okulöncesi Öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Full Text)
120. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları
14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.95, (Summary Text)
123. Okulöncesi öğretmenlerinin hikaye etkinliklerindeki matematiksel kavramlara yönelik farkındalık düzeyi oluşturma ile ilgili nitel bir çalışma örneği
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Turkey, 30 June - 03 July 2004, vol.2, pp.23-29, (Full Text)
124. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Çocuklarının Toplama ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Kuşadası, Turkey, 5 - 11 October 2003, vol.3, pp.270-283, (Full Text)
125. Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 16 - 18 September 2002, vol.2, pp.1189-1195, (Full Text)
Books
11
1. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
in: Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.488-522, 2022
2. Mathematical Modeling in Elementary School
in: Mathematical Modeling Holistic View from Theory to Practice, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.201-228, 2021
4. Psikolojik Danışmada İstatsistik ve IBM SPSS Uygulamaları
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020
6. Matematik Okuryazarlığı
in: Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editor, Anı Yayıncılık, pp.457-496, 2019
7. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics
in: Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editor, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, pp.1, 2017
11. Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course
in: Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editor, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, pp.221-242, 2007
Other Publications
9
Metrics
Publication (WoS)
8
Publication (Scopus)
8
Citation (WoS)
58
H-Index (WoS)
4
Citation (Scopus)
59
H-Index (Scopus)
4
Citation (Scholar)
73
H-Index (Scholar)
1
Citation (TrDizin)
6
H-Index (TrDizin)
2
Citation (Sum Other)
11
Project
16
Thesis Advisory
8