Publications & Works

Articles 60
All (60)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (28)
Other Publications (24)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 125

1. Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Destekli Matematik Rotalarına İlişkin Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, pp.702-703, (Summary Text)

2. Ortaokul Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Olumsuz Tutumlarının Nedenleri: Öğrenci Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Turkey, 4 - 07 September 2024, (Summary Text)

4. Investigation Of Pre-Service Secondary School Mathematics And Science Teachers' Covariational Reasoning

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Turkey, 28 - 30 October 2021, pp.93-96, (Summary Text)

5. Mathematical Modeling Competencies of Primary School Students: The Adenauer Sculpture Problem

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Turkey, 28 - 30 October 2021, pp.1, (Summary Text)

6.

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.1, (Summary Text)

7.

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Turkey, 7 - 10 July 2021, pp.1, (Summary Text)

8. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 September 2020, (Summary Text) Sustainable Development

10. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Turkey, 10 - 13 September 2020, pp.1310, (Summary Text) Sustainable Development

12. Ülkemizde uygulanan kubaşık öğrenme yönteminin etkinliğinin incelenmesinde meta analizi

VI.Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Turkey, pp.1, (Full Text)

14. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, vol.2, pp.596, (Full Text)

19. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Turkey, pp.38, (Full Text)

22. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Ankara, Turkey, pp.42, (Full Text)

23. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, vol.2, pp.596, (Full Text)

27. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Turkey, pp.38, (Full Text)

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.291-296, (Full Text)

34. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.801-803, (Full Text)

35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1, (Full Text)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Turkey, 19 - 22 June 2019, pp.1, (Full Text)

37. An Example of Using Scratch Block Coding on Grade 7th Percentages

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 April 2019, (Full Text)

38. A Mathematical Modeling Study: Middle School Level

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 April 2019, (Full Text)

40. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları

USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Turkey, 30 January - 02 February 2019, pp.1, (Summary Text)

41. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 17 - 20 October 2018, pp.1, (Full Text)

42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkinAlgılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi

III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 October 2018, (Summary Text)

43. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Turkey, 10 - 13 October 2018, pp.1-2, (Summary Text)

44. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, Switzerland, 13 - 15 July 2018, pp.1, (Full Text)

45. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, Switzerland, 13 - 15 July 2018, pp.1-2, (Full Text) Sustainable Development

46. Preservice Preschool Teachers? Verbal Problem Posing Skills

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, Switzerland, 13 - 15 July 2018, pp.1, (Summary Text)

48. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma

ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Turkey, 28 June - 01 July 2018, pp.1, (Full Text)

49. Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers

Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japan, 11 - 13 May 2018, vol.1, pp.21, (Summary Text)

50. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme

II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1, (Full Text)

51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, (Summary Text)

52. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Turkey, 4 - 05 May 2018, pp.1, (Full Text)

53. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, (Summary Text)

54. Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.100, (Summary Text)

55. Grup Çalısmasının Farklı Ögrenme Stillerine Sahip Ögretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Egitim Programları ve Ögretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017, pp.101, (Summary Text)

57. Examining secondary school students observations about lesson study model

International Conferance on Social and Economics, 8 - 09 October 2017, (Full Text)

58. Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 September - 01 October 2017, (Summary Text)

60. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Turkey, 28 September - 01 October 2017, pp.127, (Summary Text)

61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, (Summary Text)

62. Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.36, (Summary Text)

63. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.106-107, (Summary Text)

64. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, (Summary Text)

65. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.278, (Full Text)

68. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.278, (Summary Text)

69. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Muğla, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.219, (Summary Text)

70. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Turkey, 27 - 29 April 2017, pp.219, (Full Text)

71. STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Turkey, 24 - 25 November 2016, pp.773-777, (Full Text)

72. The Effect Of Realistic Mathematics Education Approach On Middle School Student Mathematics Achievement

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosnia And Herzegovina, 7 - 09 October 2016

73. Middle school math teachers standards about private section proficiency a lesson study model

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosnia And Herzegovina, 7 - 09 October 2016

74. Elementary Mathematics Teacher Pedagogical Views on Teaching of Place Value

6th Internetional conference on "Business, Economics, Social Sciences and Humanities, Tokyo, Japan, 27 - 28 July 2016, pp.100, (Summary Text)

75. Matematik Eğitimi Öğretim Programındaki Değişiklikler Uygulayıcıların Görüşleri

International Congresses on Education ERPA, Sarayova, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, (Summary Text) Sustainable Development

78. Matematik Egitimi Ögretim Programındaki Degisiklikler Uygulayıcıların Görüsleri

Sarajevo, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 2 - 04 June 2016, pp.175, (Summary Text)

79. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılastırılmıs EgitimProgramlarının Akademik Basarıya ve Yaratıcılıga Etkisi Bir Meta Analiz Çalısması

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016, pp.200, (Summary Text)

80. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Hakkındaki Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Turkey, 16 May 2015 - 18 May 2016

82. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 May 2016

84. Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.282, (Summary Text)

85. Ögretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Ögretmen Adaylarının Matematik Ögretme Yeterliklerine katkısına iliskin ögretmen görüsleri

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.278, (Summary Text)

86. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Turkey, 11 - 14 May 2016, pp.97, (Summary Text)

87. Sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüşleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015, (Summary Text)

88. Sınıf ögretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüsleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf ögretmenligi sempozyumu, Bartın, Turkey, 21 - 23 May 2015, pp.75, (Summary Text)

89. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015

90. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımının İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015

91. Ilkögretim Ögretmenlerinin Matematik Okuryazarlıgı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.319, (Summary Text)

92. THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE

International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapore, 13 - 16 January 2015, pp.1, (Full Text)

93. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımı İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014

95. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Egitimi Yaklasımının Kullanımı Incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.1180, (Summary Text)

96. Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri ile Matematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki ilişkinin incelenmesi

XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, (Full Text)

97. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 28 - 30 May 2014, (Summary Text)

98. Preschool children?s skills about pattern finding

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, Italy, 6 - 08 February 2014, (Summary Text)

100. Öğretmen Adaylarının Matematik Başarıları İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar Eğitimi ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, (Full Text)

101. Ögretmen Adaylarının Matematik Basarıları Ile Elestirel Düsünme Becerileri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.90, (Summary Text)

103. İşbirliğine Dayalı Gruplarda Çalışmanın Çocukların Örüntü Bulma Becerileri Üzerindeki Etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Turkey, 23 - 25 May 2013, (Full Text) Sustainable Development

104. Preschooler?s recognizing patterns

III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Turkey, 12 - 15 September 2012, (Full Text)

107. Hikâyelerle matematik öğretiminin öğrencilerin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, (Full Text)

108. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Turkey, 16 - 18 September 2010, (Full Text)

113. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Turkey, 3 - 06 September 2007, pp.42-48, (Full Text)

114. ttitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action, Adana, Turkey, 28 - 30 June 2007, pp.346-355, (Full Text)

115. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action konferansı, Adana, Turkey, 28 - 30 June 2007, pp.346-355, (Full Text)

117. The implementaion of cooperative learning methods to teach addition and subtraction skills to kindergarten students

1 st international congress of preschool education, İstanbul, Turkey, 8 - 10 August 2006, (Full Text)

119. Okulöncesi Öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları

14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 28 - 30 September 2005, (Full Text)

120. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları

14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Turkey, 28 - 30 September 2005, pp.95, (Summary Text)

121. İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 9 - 11 September 2004, pp.596-604, (Full Text)

124. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Çocuklarının Toplama ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi

OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Kuşadası, Turkey, 5 - 11 October 2003, vol.3, pp.270-283, (Full Text)
Books 11

1. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı

in: Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.488-522, 2022

2. Mathematical Modeling in Elementary School

in: Mathematical Modeling Holistic View from Theory to Practice, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.201-228, 2021

3. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

in: Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editor, Anı Yayıncılık, Adana, pp.349-362, 2021

5. Ölçülerin Öğretimi

in: Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.167-192, 2019

6. Matematik Okuryazarlığı

in: Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editor, Anı Yayıncılık, pp.457-496, 2019

7. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

in: Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editor, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, pp.1, 2017

8. Tutum ve Matematik Başarısı

in: Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.767-784, 2016

9. İlkokul Matematik Dersi Programlarının Problem Çözme Açısından İncelenmesi

in: Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematil Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar; Ayşe Öztürk; Erdal Bay, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.293-314, 2016

11. Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course

in: Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editor, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, pp.221-242, 2007
Other Publications 9
Metrics

Publication

205

Publication (WoS)

8

Publication (Scopus)

8

Citation (WoS)

58

H-Index (WoS)

4

Citation (Scopus)

59

H-Index (Scopus)

4

Citation (Scholar)

73

H-Index (Scholar)

1

Citation (TrDizin)

6

H-Index (TrDizin)

2

Citation (Sum Other)

11

Project

16

Thesis Advisory

8

Open Access

4
UN Sustainable Development Goals