Yayınlar & Eserler

Makaleler 60
Tümü (60)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (13)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (24)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 125

1. Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Destekli Matematik Rotalarına İlişkin Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.702-703, (Özet Bildiri)

2. Ortaokul Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Olumsuz Tutumlarının Nedenleri: Öğrenci Görüşleri

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kovaryasyonel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.93-96, (Özet Bildiri)

5. İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Adenauer Heykeli Problemi

5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Okulda Zaman Problemi

VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

7. İlkokul Dönemi için Bir Model Oluşturma Etkinliği Tasarlama ve Uygulama Çalışması

VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)

8. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri

III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)

12. Ülkemizde uygulanan kubaşık öğrenme yönteminin etkinliğinin incelenmesinde meta analizi

VI.Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)

19. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)

21. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.346, (Tam Metin Bildiri)

22. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Ankara, Türkiye, ss.42, (Tam Metin Bildiri)

23. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)

24. Öğretmen adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerine ilişkin Yeterliklerinin Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi

Proc. Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq Konferansı, Azerbaycan, ss.593, (Tam Metin Bildiri)

27. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)

28. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi

9. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)

30. lköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri

III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)

31. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)

32. Matematik Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

33. Fen Bilimleri Öğretiminin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik ve Tutumları

30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

34. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.801-803, (Tam Metin Bildiri)

35. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

37. An Example of Using Scratch Block Coding on Grade 7th Percentages

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

38. A Mathematical Modeling Study: Middle School Level

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkin Görüşlerinin Metafor Yoluyla İncelenmesi

3. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)

40. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları

USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

41. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkinAlgılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi

III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

43. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

44. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

45. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

46. Preservice Preschool Teachers? Verbal Problem Posing Skills

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

48. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma

ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

49. Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers

Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japonya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

50. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme

II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

51. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

52. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

53. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

54. Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.100, (Özet Bildiri)

55. Grup Çalısmasının Farklı Ögrenme Stillerine Sahip Ögretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Egitim Programları ve Ögretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.101, (Özet Bildiri)

57. Examining secondary school students observations about lesson study model

International Conferance on Social and Economics, 8 - 09 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

58. Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

60. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.127, (Özet Bildiri)

61. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

62. Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

63. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.106-107, (Özet Bildiri)

64. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

65. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Tam Metin Bildiri)

68. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Özet Bildiri)

69. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Özet Bildiri)

70. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi

7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Tam Metin Bildiri)

71. STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.773-777, (Tam Metin Bildiri)

72. The Effect Of Realistic Mathematics Education Approach On Middle School Student Mathematics Achievement

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016

73. Middle school math teachers standards about private section proficiency a lesson study model

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016

74. Elementary Mathematics Teacher Pedagogical Views on Teaching of Place Value

6th Internetional conference on "Business, Economics, Social Sciences and Humanities, Tokyo, Japonya, 27 - 28 Temmuz 2016, ss.100, (Özet Bildiri)

75. Matematik Eğitimi Öğretim Programındaki Değişiklikler Uygulayıcıların Görüşleri

International Congresses on Education ERPA, Sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

78. Matematik Egitimi Ögretim Programındaki Degisiklikler Uygulayıcıların Görüsleri

Sarajevo, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.175, (Özet Bildiri)

79. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılastırılmıs EgitimProgramlarının Akademik Basarıya ve Yaratıcılıga Etkisi Bir Meta Analiz Çalısması

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.200, (Özet Bildiri)

80. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Hakkındaki Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016

82. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

84. Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.282, (Özet Bildiri)

85. Ögretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Ögretmen Adaylarının Matematik Ögretme Yeterliklerine katkısına iliskin ögretmen görüsleri

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.278, (Özet Bildiri)

86. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.97, (Özet Bildiri)

87. Sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüşleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

88. Sınıf ögretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüsleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf ögretmenligi sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.75, (Özet Bildiri)

89. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

90. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımının İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

91. Ilkögretim Ögretmenlerinin Matematik Okuryazarlıgı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.319, (Özet Bildiri)

92. THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE

International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapur, 13 - 16 Ocak 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

93. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımı İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

94. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin istatistik Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi

XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

95. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Egitimi Yaklasımının Kullanımı Incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1180, (Özet Bildiri)

96. Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri ile Matematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki ilişkinin incelenmesi

XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

97. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

98. Preschool children?s skills about pattern finding

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

100. Öğretmen Adaylarının Matematik Başarıları İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar Eğitimi ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

101. Ögretmen Adaylarının Matematik Basarıları Ile Elestirel Düsünme Becerileri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.90, (Özet Bildiri)

102. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

103. İşbirliğine Dayalı Gruplarda Çalışmanın Çocukların Örüntü Bulma Becerileri Üzerindeki Etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

104. Preschooler?s recognizing patterns

III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

107. Hikâyelerle matematik öğretiminin öğrencilerin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

108. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

112. Kubaşık Kümelerde Problem Çözme Çalışmalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Düzeylerine Etkisi

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

113. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2007, ss.42-48, (Tam Metin Bildiri)

114. ttitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)

115. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)

116. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi

6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.78, (Tam Metin Bildiri)

117. The implementaion of cooperative learning methods to teach addition and subtraction skills to kindergarten students

1 st international congress of preschool education, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)

119. Okulöncesi Öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları

14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

120. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları

14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95, (Özet Bildiri)

121. İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.596-604, (Tam Metin Bildiri)

123. Okulöncesi öğretmenlerinin hikaye etkinliklerindeki matematiksel kavramlara yönelik farkındalık düzeyi oluşturma ile ilgili nitel bir çalışma örneği

I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)

124. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Çocuklarının Toplama ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi

OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Kuşadası, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.3, ss.270-283, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 12

1. Matematik Dersinde Beceri Öğretimi

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında İlkokulda Beceri Temelli Eğitim, SEVER RAMAZAN, KARALI YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.267-294, 2025

2. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı

Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.488-522, 2022

3. İlkokulda Matematiksel Modelleme

MATEMATİKSEL MODELLEME Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-228, 2021

4. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.349-362, 2021

6. Ölçülerin Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-192, 2019

7. Matematik Okuryazarlığı

Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, ss.457-496, 2019

8. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.1, 2017

9. Tutum ve Matematik Başarısı

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.767-784, 2016

10. İlkokul Matematik Dersi Programlarının Problem Çözme Açısından İncelenmesi

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematil Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar; Ayşe Öztürk; Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-314, 2016

12. Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course

Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editör, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, ss.221-242, 2007
Diğer Yayınlar 9
Metrikler

Yayın

206

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

13

Atıf (WoS)

58

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

59

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

73

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

11

Proje

16

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları