Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci

VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310 Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596

Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Türkiye, ss.38

İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596

Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching

Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Türkiye, ss.38

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.291-296

İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.801-803

Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1

A Mathematical Modeling Study: Middle School Level

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019

An Example of Using Scratch Block Coding on Grade 7th Percentages

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.1-2

Preservice Preschool Teachers? Verbal Problem Posing Skills

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1

Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students

International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1

İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma

ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1

Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers

Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japonya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.21

Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme

II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1

NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI

II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1

Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

Grup Çalısmasının Farklı Ögrenme Stillerine Sahip Ögretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Egitim Programları ve Ögretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.101

Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.100

Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017

Examining secondary school students observations about lesson study model

International Conferance on Social and Economics, 8 - 09 Ekim 2017

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ

II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.127

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Sınıf Ögretmeni Adaylarının Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.106-107

Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.36

Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.773-777

Middle school math teachers standards about private section proficiency a lesson study model

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016

The Effect Of Realistic Mathematics Education Approach On Middle School Student Mathematics Achievement

International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016

Elementary Mathematics Teacher Pedagogical Views on Teaching of Place Value

6th Internetional conference on "Business, Economics, Social Sciences and Humanities, Tokyo, Japonya, 27 - 28 Temmuz 2016, ss.100

Matematik Eğitimi Öğretim Programındaki Değişiklikler Uygulayıcıların Görüşleri

International Congresses on Education ERPA, Sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Modeliİle Mesleki Yeterlilik Görüşlerinin İncelenmesi

III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Hakkındaki Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016

Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.282

Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler

15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.97

Sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüşleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Sınıf ögretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüsleri

14. Uluslararası katılımlı sınıf ögretmenligi sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.75

Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımının İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE

International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapur, 13 - 16 Ocak 2015, ss.1

Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımı İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Egitimi Yaklasımının Kullanımı Incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1180

Preschool children?s skills about pattern finding

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014

Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin istatistik dersine yönelik tutumlarının incelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Öğretmen Adaylarının Matematik Başarıları İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar Eğitimi ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013

Ögretmen Adaylarının Matematik Basarıları Ile Elestirel Düsünme Becerileri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi

I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.90

İşbirliğine Dayalı Gruplarda Çalışmanın Çocukların Örüntü Bulma Becerileri Üzerindeki Etkisi

XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Preschooler?s recognizing patterns

III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012

Hikâyelerle matematik öğretiminin öğrencilerin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010

Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?

6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2007, ss.42-48

Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics

Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355

The implementaion of cooperative learning methods to teach addition and subtraction skills to kindergarten students

1 st international congress of preschool education, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Ağustos 2006

Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları

14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95

İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.596-604

Kitap & Kitap Bölümleri

Ölçülerin Öğretimi

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-192, 2019

Matematik Okuryazarlığı

Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, ss.457-496, 2019

ÖLÇÜLERİN ÖĞRETİMİ

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, GÜNEY HACIÖMEROĞLU KAMURAN TARIM, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.167-192, 2019

An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.1, 2017

An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers’ Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics

Current Trends in Educational Sciences, Recep EfeIrina KolevaEmin AtasoyVioleta Kotseva, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESSSOFIA, Sofija, ss.99-113, 2017

Tutum ve Matematik Başarısı

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.767-784, 2016

İlkokul Matematik Dersiprogramlarının Problemçözme Açısından İncelenmesi

Reform Ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Özmantar,F.,Öztürk, A. & Bay, E. , Editör, PegemA yayıncılık., Ankara, ss.292-315, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Tutum ve Matematik Başarısı

Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingöbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.767-784, 2016

İlkokul Matematik Dersi Programlarının Problem Çözme Açısından İncelenmesi

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematil Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar; Ayşe Öztürk; Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-314, 2016

İlkokul Matematik Dersi Programlarının Problem Çözme Açısından incelenmesi

Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematik Öğretim Programları, Fatih Özmantar; Ayşe Öztürk, Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-314, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course

Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editör, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, ss.221-242, 2007

Effects of multiple intelligence based mathematic course on students’xx math anxiety and students’xx views about the course

Learning Beyond Cognition, Niels Kryger Birte Ravn, Editör, Danish University of Education Press, Copenhagen, ss.221-242, 2007

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

220

Atıf (WoS)

58

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

59

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

65

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

16

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları