Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Davranış problemlerinin analizi-III

Öğretmen Dünyası , cilt.27, sa.314, ss.19-21, 2006 (Hakemsiz Dergi)

Davranış problemlerinin analizi-II

Öğretmen Dünyası , cilt.27, sa.313, ss.15-18, 2006 (Hakemsiz Dergi)

Davranış problemlerinin analizi-I

Öğretmen Dünyası , cilt.26, sa.312, ss.15-19, 2005 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Survey Of the Opinions of the Teachers in Textbooks Writing Commission On Curriculum Literacy

El Ruha 5th International Conference on Social Studies, TUNUSSIA, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.48 Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının “eğitim” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi

Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.187-188

Yabancı dil öğretmeni adaylarının akademik uygunluk, akademik doyum ve siber aylaklık düzeylerinin incelenmesi

I. Akdeniz Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Mersin, Türkiye, 1 - 03 Mart 2019, cilt.1, ss.387-400

Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin eğitim inançlarının incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.923-926

Çocuk masallarındaki simgesel şiddet öğelerinin belirlenmesi

6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.376-389

Okulların sosyal sermayesi ile öğretmenlerin akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki

International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.14-15

Öğretmenlerin çevre ve çevre sorunlarına yönelik farkındalıkları ile çevresel davranışlarının incelenmesi

III. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barselona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, cilt.1, ss.81

Investigation of teachers’ point of view about reflecting the quality of school life for classroom management

International Teacher Education Conference (ITEC 2017), BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.898-912

Teachers perceptions about written examination preparation process

VI. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Aplications (IECMSA), Budapeşte, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.318

Ortaokul öğrencilerinin matematiğe karşı tutumları ile matematik öğretmenlerinin sınıf yönetim davranışlarına yönelik algıları arasındaki ilişki

ICMME-2017 - International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1

Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Sınavlarda Sordukları Sorular Üzerine Bir Değerlendirme

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.81-94

İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Demokrasi Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

4 th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1082-1098

İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetimne ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

IIIrd International Eurasion Educational Reech Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.291-299

Eğitimde Piyasalaşmaya İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi

International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.882-898

İlkokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.296-305

Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

III.International Eurasian Educational Research Cogress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274

Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274

Teachers and Students attitudes towards the discipline problems and discipline actions in high schools

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.500-501

Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.55-56

Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.55-56

An Investigation of High School Teachers Instructional Management Behaviors In Terms of Preventative Discipline

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.56-57

An Evaluation Of Classroom Management Skills Of Teachers At High Schools (Sample From The City Of Adana)

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.208-213 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Öğretmen ve öğrencilerin ilköğretim ikinci kademedeki disiplin problemleri ve baş etme stratejilerine yönelik görüş ve beklentileri

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, ss.7

Öğretmen adaylarının sınıf yönetim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, ss.201-202

Investigating classroom management profiles of pre service teachers Cukurova University sample

5th World Conference on Educational Sciences (WCES’2013), Roma, İtalya, 5 - 07 Şubat 2013, cilt.116, ss.2369-2374

A study on environmental knowledge and attitudes of teacher candidates

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2379-2385 identifier

Farklı doğal ve fiziksel çevrelerde yaşayan çocukların çevre sorunlarına yönelik resimlerindeki artistik becerilerin incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.119-126

The effects of different ecological conditions on the children?s perceptions toward environmental issues

VI. International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2011, cilt.1, ss.39

Öğretmen Adaylarının Demokrasi Algıları: Çukurova Üniversitesi Örneği

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566

Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesinin Siyasal Kültür Oluşturma Bağlamında Değerlendirilmesi (Bir Durum İncelemesi)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi (Diyarbakır İli Örneği)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582

Democracy perception of teacher candidates Çukurova University example (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566

Çocuk ve çevre sorunları: Çocukların algıladıkları çevre sorunlarıyla ilgili görüşlerinin incelenmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.72-73

Çocuk ve demokrasi: İlköğretim öğrencilerinin demokrasi algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.74-75

Perceptions about environmental problems in elemantary school children drawings (Katılım belgesi verilmemiştir)

10th European Affective Education Network Conference, İSKOÇYA, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.3, ss.1-24

Evaluation of classroom management behaviors of preschool teachers

63rd OMEP World Conference, Honkong, Çin, 6 - 09 Temmuz 2011, cilt.1, ss.87-88

Assessment of views and practices related to social studies teachers reflective thinking skills An example of Şanlıurfa city

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582

Assessment of democracy education and school parliaments project in respect of creatıng democratic political culture A case study

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190

Öğretmen adayları ve demokrasi Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasi algılarının metaforlar yoluyla değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.296-303

Yatılı ilköğretim bölge okullarında bulunan öğrenci ve öğretmenlerin okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.34

İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tutumlarının incelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.31

Bringing motivation back to classroom

28th Annual TESOL France Colloquim, Paris, Fransa, 6 - 07 Kasım 2009, cilt.1, ss.34

Çocuk resimlerine yansıyan çevre sorunlarının sosyo-ekonomik farklılıklara göre analizi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.70 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.451

Perceptions aboutenvironmental problems in elementary school children’xxs drawings.

Network Conference, University of the west of Scotland, UK., İSKOÇYA, 14 - 17 Haziran 2009

Bringing motivation back to classroom (özeti basılmamıştır)

28th Annual TESOL France Colloquim, Paris, Fransa, 6 Kasım - 07 Temmuz 2009

Environmental awareness and environmental problems attitude levels of students of the department of biyology

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.18-19

Perceptions about environmental problems in elemantary school children? drawings

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.15-16

Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları

International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.1604-1615

Aile içinde çocuğa uygulanan disiplin yöntemlerinin ebeveyn ve çocukların algılayışlarına göre incelenmesi

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.382-389

Teachers' views on discipline problems at schools

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 29 Temmuz 2007, cilt.1, ss.218-226

Pre-service teachers? and classroom discipline

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2007, cilt.1, ss.262-289

Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour

European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.262-289

Kitap & Kitap Bölümleri

Disiplin Yaklaşımları

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma SADIK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-199, 2018

Sınıf Yönetiminde Temel Kavramlar

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-23, 2018

Bulgaristan Eğitim Raporu

Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları, Erdal Bay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.224-280, 2017

Bulgaristan

Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları, Erdal BAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-58, 2017

Öğretimin Yönetimi

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.87-101, 2016

Sınıfta görülen istenmeyen davranışlar ve baş etme stratejileri

Sınıf yönetimi Teori ve Pratik Uygulamalar, Yiğit Birol, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.47-90, 2008

Sınıf yönetimini etkileyen sınıf dışı değişkenler

Sınıf yönetimi Teori ve Pratik Uygulamalar, Yiğit Birol, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.27-46, 2008

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

168

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

47

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

19

Tez Danışmanlığı

21

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları