Makaleler
80
Tümü (80)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (5)
Scopus (18)
TRDizin (42)
Diğer Yayınlar (32)
3. Feminist approaches and educational views
Educational Research & Implementation
, cilt.1, sa.2, ss.97-114, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Analysis of Primary School Teachers’ Distance Education Practices during the Covid-19 Pandemic in the Context of Classroom Management
European Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.2, ss.126-168, 2023 (Hakemli Dergi)
11. Ortaokul Öğretmenlerinin Ögrenme-Ögretme Sürecindeki Dikkat Çekme Davranışlarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.33, ss.265-293, 2020 (Hakemli Dergi)
12. Examining Factors Facilitating Career-Changing Teachers’ Adaptation to Change and the Challenges They Encounter
QUALITATIVE REPORT
, cilt.25, sa.5, ss.1300-1322, 2020 (ESCI)
13. Özel Dershanelerden Resmi Okullara Atanan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlik Algıları ve Davranışlarının İncelenmesi
Ahi Evran Universitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.456-503, 2020 (Hakemli Dergi)
14. Teachers' and Students' Opinions About Students' Attention Problems During the Lesson
Journal of Education and Learning
, cilt.8, sa.6, ss.15-30, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetimi kaygı düzeylerinin incelenmesi
Scientific Educational Studies
, cilt.3, sa.2, ss.109-131, 2019 (Hakemli Dergi)
19. Examination of the Views of High School Teachers and Students withRegard to Discipline Perception and Discipline Problems
Journal of Education and Traning Studies
, cilt.6, sa.2, ss.97-113, 2018 (Hakemli Dergi)
22. Lise öğretmenlerinin sınıf yönetimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi.
İnternational Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.2, ss.1441-1468, 2017 (Hakemli Dergi)
24. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf Yönetim Becerileri ve Uygulamalarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Turkish Studies
, cilt.11, sa.14, ss.631-664, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Investigating primary school teachers views about their classroom management behavior
Journal of Advences in Humanities and Social Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.76-84, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Ortaokul öğretmenleri ve öğrencilerinin disiplin problemleri ve baş etme stratejilerine yönelik görüş ve beklentileri
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.18, ss.151-189, 2015 (Hakemli Dergi)
30. Lise öğrencileri ve öğretmenlerinin evrensel değerlere yönelik tutumlarının incelenmesi
The Journal of Academic Social Science
, cilt.3, sa.15, ss.70-88, 2015 (Hakemli Dergi)
31. İlkokul sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleri ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.3, ss.115-138, 2015 (SSCI)
32. Çocuk ve çevre sorunları: Çocukların algıladıkları çevre sorunlarıyla ilgili görüşlerinin incelenmesi
The Journal of Academic Social Science
, cilt.2, sa.8, ss.114-133, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Yatılı ilköğretim bölge okullarının okul yaşam kalitesine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.43, sa.2, ss.169-194, 2014 (SCI-Expanded)
34. Öğretmen adaylarının çevresel tutum ve bilgi düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.4, ss.69-82, 2013 (Hakemli Dergi)
35. Öğretmen Adaylarının Demokrasi Algıları (Çukurova Üniversitesi Örneği)
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.67-82, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Çocuk ve demokrasi: ilköğretim öğrencilerinin demokrasi algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.1, sa.1, ss.48-62, 2012 (Hakemli Dergi)
38. Çocuk ve Demokrasi İlköğretim Öğrencilerinin Demokrasi Algılarının Metaforlar Aracılığıyla İncelenmesi
Uluslararası Cumhuriyet Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.48-62, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Analysis of the environmental problems pictures of children from different socio economical level
Elementary Education Online
, cilt.10, sa.3, ss.1066-1080, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Adana ili sınırları içerisindeki yatılı ilköğretim bölge okullarında bulunan öğrenci ve öğretmenlerin okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.243-258, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.195-210, 2011 (SCI-Expanded)
44. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tutumlarının sosyo-demografik özellikler açısından incelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.121-138, 2011 (Hakemli Dergi)
45. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okul yaşam kalitesini algılama düzeylerinin incelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.10, sa.1, ss.285-301, 2011 (Hakemli Dergi)
46. Student Teachers? Attitudes Towards Environmental Problems and Their Level of Environmental Knowledge
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.39, ss.129-141, 2010 (SCI-Expanded)
47. Student teachers's attitudes towards environmental problems and their level of environmental knowledge
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.39, ss.129-141, 2010 (Hakemli Dergi)
48. Biyoloji bölümü öğrencilerinin çevre bilgisi ve çevre sorunlarına yönelik tutum düzeyleri
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.351-365, 2010 (SCI-Expanded)
49. BİYOLOJİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİNÇEVRE BİLGİSİ VE ÇEVRE SORUNLARINA YÖNELİK TUTUMDÜZEYLERİ
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.19, ss.352-365, 2010 (Hakemli Dergi)
50. Problem Davranışlarla Baş Etme Sürecinde Öğretmen, Öğrencive Veli Beklentileri
Milli Eğitim
, cilt.37, sa.178, ss.24-43, 2008 (Scopus)
51. İstenmeyen davranışlarla baş etme stratejilerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.7, sa.2, ss.232-251, 2008 (Hakemli Dergi)
52. Problem davranışlarla baş etme sürecinde öğretmen öğrenci ve veli beklentileri (Doktora tezinden üretilmiştir)
Milli Eğitim
, cilt.37, sa.178, ss.24-43, 2008 (Scopus)
53. İstenmeyen davranışlarla baş etme stratejilerinin öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi (Doktora tezinden üretilmiştir)
İlköğretim online
, cilt.7, sa.2, ss.232-251, 2008 (Hakemli Dergi)
54. Sınıf İçi İstenmeyen Davranışlarla İlgili Öğretmen, Öğrencive Veli Görüşlerinin Karşılaştırılması
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.36, sa.1, ss.539-560, 2007 (Hakemli Dergi)
55. Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Bakış Açılarına Göre Problem Davranışların Meydana Gelme Sıklığı, Önem Derecesi (Ciddilik)ve Nedenleri
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.33, ss.50-71, 2007 (Hakemli Dergi)
57. Sınıf içi istenmeyen davranışlarla ilgili öğretmen öğrenci ve veli görüşlerinin karşılaştırılması (Doktora tezinden üretilmiştir)
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.539-560, 2007 (Hakemli Dergi)
58. Sınıf içi istenmeyen davranışlarla ilgili öğretmen, öğrenci, ve veli görüşlerinin karşılaştırılması.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.539-560, 2007 (Hakemli Dergi)
59. Sınıfta düzen, sınıf yönetimi ve disiplin
Yaşadıkça Eğitim
, cilt.90, ss.21-25, 2006 (Hakemsiz Dergi)
60. Davranış problemlerinin analizi-III
Öğretmen Dünyası
, cilt.27, sa.314, ss.19-21, 2006 (Hakemsiz Dergi)
61. Davranış problemlerinin analizi-II
Öğretmen Dünyası
, cilt.27, sa.313, ss.15-18, 2006 (Hakemsiz Dergi)
62. Davranış problemlerinin analizi-I
Öğretmen Dünyası
, cilt.26, sa.312, ss.15-19, 2005 (Hakemsiz Dergi)
63. Davranış problemlerinin analizi
Öğretmen Dünyası
, 2005 (Hakemsiz Dergi)
64. Eğitimin amaçları ve okul dışındaki çağdaş yaşam
yaşadıkça Eğitim
, ss.49-51, 2004 (Hakemsiz Dergi)
65. Üçüncü dünya ülkelerindeki eğitim sorunları-II
Öğretmen Dünyası
, cilt.25, sa.291, ss.21-25, 2004 (Hakemsiz Dergi)
66. Üçüncü dünya ülkelerindeki eğitim sorunları-I
Öğretmen Dünyası
, cilt.25, sa.290, ss.31-35, 2004 (Hakemsiz Dergi)
67. Yöntem ve materyal seçiminin sınıf içinde öğrenci davranışlarına etkileri, sınıfta iyi seçim iyi yönetim
Öğretmen Dünyası
, sa.274, ss.7-10, 2003 (Hakemsiz Dergi)
68. Etkili düşünen bireyler yetiştirmek için önce düşünmeyi öğretelim
Öğretmen Dünyası
, cilt.24, sa.283, ss.31-33, 2003 (Hakemsiz Dergi)
69. Okul öncesi sınıflarda gözlenen problem davranışlar ve bu davranışlarla baş etmede öğretmenlerin kullandıkları yöntemler
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.4, sa.13, ss.88-97, 2003 (ESCI)
70. İlköğretim okul binalarının fiziksel açıdan değerlendirilmesi
Eğitim ve Bilim
, cilt.28, sa.130, ss.16-23, 2003 (SCI-Expanded)
71. İlköğretim I. aşama sınıf öğretmenlerinin sınıfta gözlemledikleri problem davranışlar
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.10, sa.10, ss.1-23, 2002 (Hakemli Dergi)
72. Sınıf içindeki problem davranışların nedenleri (Yüksek lisans tezinden üretilmiştir)
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.9, ss.106-115, 2002 (Hakemli Dergi)
73. Öğretmenin yöntem ve materyal seçiminin sınıf içinde öğrenci davranışlarına etkileri, sınıfta iyi seçim iyi yönetim
Öğretmen Dünyası
, cilt.23, sa.274, ss.7-10, 2002 (Hakemsiz Dergi)
74. Okulöncesi öğretmenlerinin sınıf içinde karşılaştıkları problem davranışlar
Öğretmen Dünyası
, cilt.23, sa.272, ss.31-34, 2002 (Hakemsiz Dergi)
75. Zamanı etkili ve verimli kullanmak için neleri ne kadar zamanda yapmalıyız?
Öğretmen Dünyası
, cilt.23, sa.268, ss.19-21, 2002 (Hakemsiz Dergi)
76. İlköğretim I aşama sınıf öğretmenlerinin sınıfta gözlemledikleri problem davranışlar (Yüksek lisans tezinden üretilmiştir)
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.10, ss.1-23, 2002 (Hakemli Dergi)
77. Öğretimi kolaylaştırmak için ilk gün neler yapılmalı
Öğretmen Dünyası
, cilt.23, sa.267, ss.17-19, 2002 (Hakemsiz Dergi)
78. Sınıf içindeki problem davranışların nedenleri
Eğitim Araştırmaları
, sa.9, ss.106-115, 2002 (SCI-Expanded)
79. Ahlak kültürü ve ahlak eğitimi, bu paraya ne oldu
Öğretmen Dünyası
, sa.264, ss.31-33, 2001 (Hakemsiz Dergi)
80. Sınıf kurallarını belirlemede işbirlikçi yaklaşım
Öğretmen Dünyası
, cilt.22, sa.257, ss.26-29, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
106
17. The Research of Classroom Teachers’ Views Towards Social Capital in Their Schools. 7th International Congress on Curciculum and Instruction
7th International Congress on Curciculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.71-72, (Özet Bildiri)
18. The Survey Of the Opinions of the Teachers in Textbooks Writing Commission On Curriculum Literacy
El Ruha 5th International Conference on Social Studies, TUNUSSIA, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.48, (Özet Bildiri)
19. Investigating the Perceptions of Students Enrolled in Pedagogical Formation Certificate Programs About The Concept “Teacher” Through Metaphor Analysis
El Ruha 5th International Conference on Social Studies, TUNUSSIA, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.193-195, (Özet Bildiri)
20. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının “eğitim” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.187-188, (Özet Bildiri)
21. Öğretmenlerin mesleki etik ilkelere uyma durumlarının meslektaş görüşlerine göre incelenmesi (Özeti basılmamıştır)
International Forum of Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
22. Yabancı dil öğretmeni adaylarının akademik uygunluk, akademik doyum ve siber aylaklık düzeylerinin incelenmesi
I. Akdeniz Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Mersin, Türkiye, 1 - 03 Mart 2019, cilt.1, ss.387-400, (Tam Metin Bildiri)
25. Öğrencilerin ders sırasında yaşadıkları dikkat problemleriyle ilgili öğretmen ve öğrenci görüşleri (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.552-555, (Özet Bildiri)
26. Çocuk masallarındaki simgesel şiddet öğelerinin belirlenmesi
6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.376-389, (Tam Metin Bildiri)
28. Ortaöğretimde görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetimi kaygı düzeylerinin incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
2. International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.13, (Özet Bildiri)
29. Lise öğretmenlerinin sınıf yönetiminde kullandıkları güç kaynaklarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi
International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.48, (Özet Bildiri)
30. Okulların sosyal sermayesi ile öğretmenlerin akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki
International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.14-15, (Özet Bildiri)
34. Öğretmenlerin Okul Yaşam Kalitesi Algıları İle Sınıf Yönetimine Yönelik Tutum ve İnançlarının İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
IV International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)
35. Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Sürecindeki Dikkat Çekme Davranışlarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
IV International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.175-176, (Özet Bildiri)
36. Children and Discipline: Investigating Secondary School Students’ Perception Of Discipline Through Metaphors (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Letonya, 12 - 13 Temmuz 2017, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)
41. İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetimne ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
IIIrd International Eurasion Educational Reech Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.291-299, (Tam Metin Bildiri)
42. Eğitimde Piyasalaşmaya İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi
International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.882-898, (Tam Metin Bildiri)
44. Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
III.International Eurasian Educational Research Cogress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274, (Özet Bildiri)
45. Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274, (Özet Bildiri)
46. Investigating primary school teachers views about their classroom management behavior (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
Business, Economics, Social Science Humanities- BESSH-2016, Bangkok, Tayland, 19 Ocak - 20 Mart 2016, ss.17, (Özet Bildiri)
48. Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)
49. Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.55-56, (Özet Bildiri)
50. An Investigation of High School Teachers Instructional Management Behaviors In Terms of Preventative Discipline
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.56-57, (Özet Bildiri)
51. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine yönelik tutum ve inançlarının incelenmesi Çukurova Üniversitesi Örneği (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
II. International EJER Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.77-79, (Özet Bildiri)
52. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine yönelik tutum ve inançlarının incelenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği).
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.77-79, (Özet Bildiri)
54. Investigating the attitudes and beliefs of teacher candidates on classroom management
PEDAGOGİA 2015, Havana, Küba, 26 - 30 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)
56. Öğretmen adaylarının sınıf yönetim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi
III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, ss.201-202, (Özet Bildiri)
65. Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesinin Siyasal Kültür Oluşturma Bağlamında Değerlendirilmesi (Bir Durum İncelemesi)
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190, (Özet Bildiri)
66. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi (Diyarbakır İli Örneği)
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582, (Özet Bildiri)
70. Çocuk ve çevre sorunları: Çocukların algıladıkları çevre sorunlarıyla ilgili görüşlerinin incelenmesi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.72-73, (Özet Bildiri)
71. Çocuk ve çevre sorunları Çocukların algıladıkları çevre sorunlarıyla ilgili görüşlerinin incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.72-73, (Özet Bildiri)
74. Evaluation of classroom management behaviors of preschool teachers
63rd OMEP World Conference, Honkong, Çin, 6 - 09 Temmuz 2011, cilt.1, ss.87-88, (Özet Bildiri)
75. Evaluation of classroom management behaviors of preschool teachers (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır-Katılım belgesi verilmemiştir)
63rd OMEP World Conference, Hong Kong, 7 - 09 Temmuz 2011, ss.87-88, (Özet Bildiri)
76. Assessment of views and practices related to social studies teachers reflective thinking skills An example of Şanlıurfa city
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582, (Özet Bildiri)
78. Assessment of democracy education and school parliaments project in respect of creatıng democratic political culture A case study
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190, (Özet Bildiri)
80. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tutumlarının incelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)
83. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tutumlarının incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)
85. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.451, (Özet Bildiri)
98. Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları
International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.1604-1615, (Tam Metin Bildiri)
100. Güvengen (Atılgan) disiplin modeli temel alınarak uygulanan eğitim programının sınıf öğretmenlerinin istenmeyen davranışlarla baş etme stratejilerine etkisi
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.2, ss.105-111, (Tam Metin Bildiri)
101. Aile içinde çocuğa uygulanan disiplin yöntemlerinin ebeveyn ve çocukların algılayışlarına göre incelenmesi
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.382-389, (Tam Metin Bildiri)
102. Güvengen Atılgan disiplin modeli temel alınarak uygulanan eğitim programının sınıf öğretmenlerinin istenmeyen davranışlarla baş etme stratejilerine etkisi (Doktora tezinden üretilmiştir)
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.2, ss.105-111, (Tam Metin Bildiri)
103. Aile içinde çocuğa uygulanan disiplin yöntemlerinin ebeveyn ve çocukların algılayışlarına göre incelenmesi (Doktora tezinden üretilmiştir)
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.382-389, (Tam Metin Bildiri)
105. Pre-service teachers? and classroom discipline
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2007, cilt.1, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)
106. Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour
European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
2. Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi.
Eğitim & Bilim 2022-III, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.343-363, 2022
4. Öğretmenlerin mesleki etik ilkeleri benimseme düzeyleri ile etkili öğretmen özellik ve davranışlarının incelenmesi.
Eğitim & Bilim 2022-III, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.363-382, 2022
5. Sınıf Yönetiminde Temel Kavramlar
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-23, 2018
6. Disiplin Yaklaşımları
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma SADIK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-199, 2018
10. Öğretimin Yönetimi
Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.87-101, 2016
11. Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi
Kök Yayıncılık, Adana, 2008
12. Disiplin ve disiplin modelleri
Okulöncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Yaşare, Sadık Fatma, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.277-325, 2008
14. Sınıfta görülen istenmeyen davranışlar ve baş etme stratejileri
Sınıf yönetimi Teori ve Pratik Uygulamalar, Yiğit Birol, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.47-90, 2008