Yayınlar & Eserler

Makaleler 80
Tümü (80)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (16)
ESCI (5)
Scopus (18)
TRDizin (42)
Diğer Yayınlar (32)

60. Davranış problemlerinin analizi-III

Öğretmen Dünyası , cilt.27, sa.314, ss.19-21, 2006 (Hakemsiz Dergi)

61. Davranış problemlerinin analizi-II

Öğretmen Dünyası , cilt.27, sa.313, ss.15-18, 2006 (Hakemsiz Dergi)

62. Davranış problemlerinin analizi-I

Öğretmen Dünyası , cilt.26, sa.312, ss.15-19, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 106

1. Öğretmenlerin Mesleki Etik İlkeleri Benimseme Düzeyleri İle Sınıf Yönetim Tutumları Arasındaki İlişki

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, cilt.1, ss.224-227, (Özet Bildiri)

2. Öğretmenlerin Akademik İyimserlik ve Öğretmenlik Motivasyon Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, cilt.1, ss.220-223, (Özet Bildiri)

3. Akademik Uygunluk, Akademik Yaşam Doyumu ve Sürdürülebilir Öğrenme Arasındaki İlişkiler

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, cilt.1, ss.287-290, (Özet Bildiri)

4. Sosyal çevrenin öğrencilerin sınıf içindeki davranışlarına yansımaları. Uluslararası Afrin Eğitim Ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu

Uluslararası Afrin Eğitim ve Sosyal Araştırmalar Sempozyumu, AFRİN, Suriye, 3 Temmuz - 04 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

5. 2018 ve 2024 Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

International Education Congress (EDU), Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

6. Öğretmen Adaylarının Başarı Yönelimleri ve Sürdürülebilir Öğrenme Düzeyleri Arasındaki İlişki

International Education Congress (EDU), Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, (Özet Bildiri)

7. Covid 19’ un uygulamalı derslere yansımaları: ortaokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim sürecindeki deneyimlerinin incelenmesi.

9th International Conference on COVID – 19 Studies, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

8. Ortaöğretimdeki öğretmen ve öğrencilerin uzaktan eğitim sürecine yönelik görüşlerinin incelenmesi

9th International Conference on COVID – 19 Studies, Ankara, Türkiye, 14 - 15 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

9. Covid-19 (koronavirüs) pandemi döneminde uzaktan eğitim uygulamalarıyla ilgili öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri

5. Uluslararası Akdeniz Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Mersin, Türkiye, 13 Ocak - 14 Temmuz 2024, (Tam Metin Bildiri)

10. Mesleğe yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin öğretim sürecinde web 2.0 araçlarını kullanma deneyimlerinin incelenmesi.

11th International Congress On Curriculum & Instruction "Curricula In Line With Current Developments: Education For All", Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.701-704, (Özet Bildiri)

11. Deprem Sonrasında Deprem Bölgesinde Görev Alan Gönüllü Öğretmenlerin Öğretmenlik Deneyimleri.

Internatıonal Educatıon Congress 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.974-975, (Özet Bildiri)

13. Opinions of Gifted Teachers Working as Classroom Teachers On Their Teaching Experiences

6th International Education and Innovative Sciences Congress, Burdur, Türkiye, 24 Kasım 2022, cilt.1, ss.311-312, (Özet Bildiri)

14. An ınvestıgatıon of teachers’ vıews on dıstance educatıon ın the pandemıc process ın terms of classroom management

VIII. International Congress on Curciculum and Instruction, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.323-324, (Özet Bildiri)

15. Sınıf öğretmenlerinin kültürel sermayelerine dair algılarının incelenmesi

XIII International Congress of Educational Research., 03 Eylül 2020, ss.18, (Özet Bildiri)

17. The Research of Classroom Teachers’ Views Towards Social Capital in Their Schools. 7th International Congress on Curciculum and Instruction

7th International Congress on Curciculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.71-72, (Özet Bildiri)

18. The Survey Of the Opinions of the Teachers in Textbooks Writing Commission On Curriculum Literacy

El Ruha 5th International Conference on Social Studies, TUNUSSIA, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.48, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Investigating the Perceptions of Students Enrolled in Pedagogical Formation Certificate Programs About The Concept “Teacher” Through Metaphor Analysis

El Ruha 5th International Conference on Social Studies, TUNUSSIA, Tunus, 3 - 06 Ekim 2019, ss.193-195, (Özet Bildiri)

20. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının “eğitim” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi

Çukurova II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.187-188, (Özet Bildiri)

21. Öğretmenlerin mesleki etik ilkelere uyma durumlarının meslektaş görüşlerine göre incelenmesi (Özeti basılmamıştır)

International Forum of Educational Sciences, Girne, Kıbrıs (Kktc), 5 - 07 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

22. Yabancı dil öğretmeni adaylarının akademik uygunluk, akademik doyum ve siber aylaklık düzeylerinin incelenmesi

I. Akdeniz Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Mersin, Türkiye, 1 - 03 Mart 2019, cilt.1, ss.387-400, (Tam Metin Bildiri)

23. İlkokul öğretmenlerinin eğitim felsefelerine ilişkin algıları ile eğitim programı, öğretmen-öğrenci rolleri ve öğretim uygulamalarına ilişkin görüşleri

Çukurova Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, ss.510-530, (Tam Metin Bildiri)

24. Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin eğitim inançlarının incelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.923-926, (Özet Bildiri)

26. Çocuk masallarındaki simgesel şiddet öğelerinin belirlenmesi

6 th International Conference on Curriculum and Instruction (EPOK/ICCI-2018), Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.376-389, (Tam Metin Bildiri)

29. Lise öğretmenlerinin sınıf yönetiminde kullandıkları güç kaynaklarının öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi

International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.48, (Özet Bildiri)

30. Okulların sosyal sermayesi ile öğretmenlerin akademik iyimserlik düzeyleri arasındaki ilişki

International Scientific Researchers Congress (UBAK), Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.14-15, (Özet Bildiri)

31. Öğretmenlerin çevre ve çevre sorunlarına yönelik farkındalıkları ile çevresel davranışlarının incelenmesi

III. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Barselona, İspanya, 27 - 30 Nisan 2017, cilt.1, ss.81, (Özet Bildiri)

32. Investigation of teachers’ point of view about reflecting the quality of school life for classroom management

International Teacher Education Conference (ITEC 2017), BOSTON, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.898-912, (Tam Metin Bildiri)

33. Teachers perceptions about written examination preparation process

VI. International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Aplications (IECMSA), Budapeşte, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, cilt.1, ss.318, (Tam Metin Bildiri)

38. Ortaokul öğrencilerinin matematiğe karşı tutumları ile matematik öğretmenlerinin sınıf yönetim davranışlarına yönelik algıları arasındaki ilişki

ICMME-2017 - International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Şanlıurfa, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)

39. Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri ve Sınavlarda Sordukları Sorular Üzerine Bir Değerlendirme

IV International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.81-94, (Tam Metin Bildiri)

40. İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Demokrasi Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

4 th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1082-1098, (Tam Metin Bildiri)

41. İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetimne ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

IIIrd International Eurasion Educational Reech Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.291-299, (Tam Metin Bildiri)

42. Eğitimde Piyasalaşmaya İlişkin Öğretmen ve Veli Görüşlerinin İncelenmesi

International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, cilt.1, ss.882-898, (Tam Metin Bildiri)

43. İlkokul Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.296-305, (Tam Metin Bildiri)

44. Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

III.International Eurasian Educational Research Cogress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274, (Özet Bildiri)

45. Lise Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.273-274, (Özet Bildiri)

46. Investigating primary school teachers views about their classroom management behavior (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

Business, Economics, Social Science Humanities- BESSH-2016, Bangkok, Tayland, 19 Ocak - 20 Mart 2016, ss.17, (Özet Bildiri)

47. Teachers and Students attitudes towards the discipline problems and discipline actions in high schools

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.500-501, (Özet Bildiri)

48. Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.1, ss.55-56, (Özet Bildiri)

49. Examining the perceptions of school administrators toward discipline and discipline problems

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.55-56, (Özet Bildiri)

50. An Investigation of High School Teachers Instructional Management Behaviors In Terms of Preventative Discipline

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, cilt.I, ss.56-57, (Özet Bildiri)

52. Öğretmen adaylarının sınıf yönetimine yönelik tutum ve inançlarının incelenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği).

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.77-79, (Özet Bildiri)

55. An Evaluation Of Classroom Management Skills Of Teachers At High Schools (Sample From The City Of Adana)

Proceedings of 6th World Conference on Educational Sciences, Valletta, Malta, 6 - 09 Şubat 2014, cilt.191, ss.208-213, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

56. Öğretmen adaylarının sınıf yönetim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, ss.201-202, (Özet Bildiri)

57. Öğretmen ve öğrencilerin ilköğretim ikinci kademedeki disiplin problemleri ve baş etme stratejilerine yönelik görüş ve beklentileri

III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, cilt.1, ss.7, (Özet Bildiri)

59. Investigating classroom management profiles of pre service teachers Cukurova University sample

5th World Conference on Educational Sciences (WCES’2013), Roma, İtalya, 5 - 07 Şubat 2013, cilt.116, ss.2369-2374, (Tam Metin Bildiri)

60. A study on environmental knowledge and attitudes of teacher candidates

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2379-2385, (Tam Metin Bildiri) identifier

62. Farklı doğal ve fiziksel çevrelerde yaşayan çocukların çevre sorunlarına yönelik resimlerindeki artistik becerilerin incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, cilt.1, ss.119-126, (Tam Metin Bildiri)

63. The effects of different ecological conditions on the children?s perceptions toward environmental issues

VI. International Symposium on Ecology and Environmental Problems, Antalya, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2011, cilt.1, ss.39, (Özet Bildiri)

64. Öğretmen Adaylarının Demokrasi Algıları: Çukurova Üniversitesi Örneği

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566, (Özet Bildiri)

65. Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesinin Siyasal Kültür Oluşturma Bağlamında Değerlendirilmesi (Bir Durum İncelemesi)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190, (Özet Bildiri)

66. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Görüş ve Uygulamalarının İncelenmesi (Diyarbakır İli Örneği)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582, (Özet Bildiri)

67. Democracy perception of teacher candidates Çukurova University example (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566, (Özet Bildiri)

68. Ortaöğretim kurumlarında karşılaşılan disiplin problemlerinin öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi (Adana ili örneği)

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.76-77, (Özet Bildiri)

69. Çocuk ve demokrasi: İlköğretim öğrencilerinin demokrasi algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.74-75, (Özet Bildiri)

70. Çocuk ve çevre sorunları: Çocukların algıladıkları çevre sorunlarıyla ilgili görüşlerinin incelenmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.72-73, (Özet Bildiri)

72. Perceptions about environmental problems in elemantary school children drawings (Katılım belgesi verilmemiştir)

10th European Affective Education Network Conference, İSKOÇYA, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.3, ss.1-24, (Tam Metin Bildiri)

74. Evaluation of classroom management behaviors of preschool teachers

63rd OMEP World Conference, Honkong, Çin, 6 - 09 Temmuz 2011, cilt.1, ss.87-88, (Özet Bildiri)

76. Assessment of views and practices related to social studies teachers reflective thinking skills An example of Şanlıurfa city

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.581-582, (Özet Bildiri)

77. Öğretmen adayları ve demokrasi Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasi algılarının metaforlar yoluyla değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.296-303, (Tam Metin Bildiri)

78. Assessment of democracy education and school parliaments project in respect of creatıng democratic political culture A case study

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.189-190, (Özet Bildiri)

80. İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin mesleki tutumlarının incelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.31, (Özet Bildiri)

81. Yatılı ilköğretim bölge okullarında bulunan öğrenci ve öğretmenlerin okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, cilt.1, ss.34, (Özet Bildiri)

84. Bringing motivation back to classroom

28th Annual TESOL France Colloquim, Paris, Fransa, 6 - 07 Kasım 2009, cilt.1, ss.34, (Tam Metin Bildiri)

85. Sınıf öğretmenlerinin yansıtıcı düşünme eğilimlerinin belirlenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.451, (Özet Bildiri)

86. Çocuk resimlerine yansıyan çevre sorunlarının sosyo-ekonomik farklılıklara göre analizi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

87. Çocuk resimlerine yansıyan çevre sorunlarının sosyo-ekonomik farklılıklara göre analizi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.1, ss.70, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

91. Perceptions aboutenvironmental problems in elementary school children’xxs drawings.

Network Conference, University of the west of Scotland, UK., İSKOÇYA, 14 - 17 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

93. Bringing motivation back to classroom (özeti basılmamıştır)

28th Annual TESOL France Colloquim, Paris, Fransa, 6 Kasım - 07 Temmuz 2009, (Özet Bildiri)

94. Environmental awareness and environmental problems attitude levels of students of the department of biyology

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.18-19, (Özet Bildiri)

95. Perceptions about environmental problems in elemantary school children? drawings

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

96. Perceptions about environmental problems in elemantary school children? drawings

10th European Affective Education Network Conference, Ayr, Birleşik Krallık, 5 - 08 Temmuz 2009, cilt.1, ss.15-16, (Özet Bildiri)

98. Öğretmen adaylarının uygulama okullarındaki sınıf öğretmenlerinin disiplin problemleriyle baş etme davranışlarına ilişkin algıları

International Conference on Educational Sciences, Magusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Temmuz 2008, cilt.3, ss.1604-1615, (Tam Metin Bildiri)

99. Öğretmen Adaylarının Uygulama Okullarındaki Sınıf Öğretmenlerinin Disiplin Problemleriyle Baş Etme Davranışlarına İlişkin Algıları

International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

101. Aile içinde çocuğa uygulanan disiplin yöntemlerinin ebeveyn ve çocukların algılayışlarına göre incelenmesi

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.1, ss.382-389, (Tam Metin Bildiri)

104. Teachers' views on discipline problems at schools

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 29 Temmuz 2007, cilt.1, ss.218-226, (Tam Metin Bildiri)

105. Pre-service teachers? and classroom discipline

Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2007, cilt.1, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)

106. Pre-service Teachers’ Perceptions of Misbehaviour

European Affective Education Network: Affectice Education In Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.262-289, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

1. Examining the Opinions of the teachers in charge of textbook writing on Curriculum Literacy

INSAC World, Social and Education Sciences, Temel, Veysel, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.117-135, 2022

2. Pedagojik formasyon sertifika programı öğrencilerinin “öğretmen” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi.

Eğitim & Bilim 2022-III, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.343-363, 2022

3. Primary School Teachers’ Perceptions of Social Capital

Curriculum, Teachers and Technology in the Turkish and International Contexts, Bıkmaz, Fatma; Mızıkacı, Fatma, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.201-235, 2022

4. Öğretmenlerin mesleki etik ilkeleri benimseme düzeyleri ile etkili öğretmen özellik ve davranışlarının incelenmesi.

Eğitim & Bilim 2022-III, Karabatak, Songül, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.363-382, 2022

5. Sınıf Yönetiminde Temel Kavramlar

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-23, 2018

6. Disiplin Yaklaşımları

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma SADIK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-199, 2018

7. Bulgaristan Eğitim Raporu

Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları, Erdal Bay, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.224-280, 2017

8. Bulgaristan

Türk Dünyasının Eğitim Sistemleri ve Sorunları, Erdal BAY, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-58, 2017

10. Öğretimin Yönetimi

Okul Öncesinde Sınıf Yönetimi, Yaşare Aktaş Arnas, Fatma Sadık, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.87-101, 2016

12. Disiplin ve disiplin modelleri

Okulöncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Yaşare, Sadık Fatma, Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, ss.277-325, 2008

13. Sınıf yönetimini etkileyen sınıf dışı değişkenler

Sınıf yönetimi Teori ve Pratik Uygulamalar, Yiğit Birol, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.27-46, 2008

14. Sınıfta görülen istenmeyen davranışlar ve baş etme stratejileri

Sınıf yönetimi Teori ve Pratik Uygulamalar, Yiğit Birol, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.47-90, 2008
Metrikler

Yayın

201

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

37

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

28

Atıf (TrDizin)

124

Atıf (Sobiad)

714

H-İndeks (Sobiad)

16

Atıf (Diğer Toplam)

221

Proje

27

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları