Akademik İdari Deneyim

Akademik Ünvanlar 4
  • 2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.

    Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2011 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi

    Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2007 - 2011 Öğretim Görevlisi Dr.

    Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 1998 - 2007 Öğretim Görevlisi

    Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Verdiği Dersler 17
  • Doktora

    Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri

    Uzmanlık Alan Dersi

    Sınıfta ve Okulda Disiplin: Disiplin Modelleri ve Uygulamaları

    Doktora Tez Çalışması

    Seminer

  • Yüksek Lisans

    Nitel Araştırma Yöntemleri

    Yüksek Lisans Tez Çalışması

    Dönem Projesi

    Program Geliştirme

    Uzmanlık Alan Dersi

    Seminer

    Eğitim programları ve Öğretime Çok Yönlü Bakış

  • Lisans

    Ölçme ve Değerlendirme

    Sınıf Yönetimi

    Program Geliştirme

    Öğretim İlke ve Yöntemleri

    Eğitim Bilimine Giriş

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları 35
  • Ortaokul öğrencilerinin dijital bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.Sevinç(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024

  • Öğretmenlerin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik davranışlarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.Ali(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024

  • Okul müdürlerinin etik liderlik davranışlarının öğretmen algılarına göre incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    İ.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024

  • Anadolu masallarında yer alan değerlerin ve karakterlerin eğitim ve öğretime katkısının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.KÜNKÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024

  • Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarına yönelik görüş ve beklentilerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    H.ASMATÜLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023

  • Ortaokul öğretmenlerinin kaynaştırma öğrencisi olan ve olmayan sınıflarda sınıf yönetim davranışlarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    H.SAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023

  • Okul yöneticilerinin karşılaştıkları idari sorunların incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    A.ATMACA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023

  • Ortaokul öğrencilerinin yeni nesil matematik problemleriyle ilgili görüşlerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    Ö.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023

  • Ortaokul öğrencilerinin akran zorbalığı davranışlarının sosyodemografik değişkenler açısından incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    F.OKANDE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023

  • Sınıf öğretmenlerin dijital okuryazarlık öz-yeterlilik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    E.ÇİÇEKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Sosyal bilgiler dersinde oOtantik öğrenmeye dayalı öğretimin uygulanma süreci ve öğrencilerin akademik başarılarına katkısı (Bir durum çalışması).

    Sadık F. (Danışman)

    G.TOLĞAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Ortaokul öğretmenlerinin strese neden olan yönetici davranışları hakkında görüşleri.

    Sadık F. (Danışman)

    F.Duran(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022

  • Öğrenme-Öğretme Sürecinde Akıl ve Zekâ Oyunları: İlgili yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    B.KAYNAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021

  • İlkokul öğretmenlerinin okul-aile işbirliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi

    Sadık F. (Danışman)

    E.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • İngilizce öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları.

    Sadık F. (Danışman)

    F.YENİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • Parçalanmış Ailenin Çocuklarının Akademik Başarılarındaki Etkileri.

    Sadık F. (Danışman)

    G.BÜLBÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • İngilizce öğretiminde uzaktan eğitim uygulamalarıyla ilgili yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    G.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • Sınıfta öğretmenlerin kullandıkları beden dilinin eğimi öğretime etkisine yönelik yapılan araştırmaların değerlendirilmesi

    Sadık F. (Danışman)

    F.AKIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • Okulöncesi çocukların uyum sürecinde öğretmenlerin uyguladıkları yöntem ve tekniklerin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    P.ÖZKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi

    Sadık F. (Danışman)

    E.KANĞAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020

  • Ortaokul öğrencileri ve öğretmenlerinin derslerde etkileşimli tahta kullanımı hakkındaki görüşlerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.BEYAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • Lise öğrencilerinin beden eğitimi ve spor dersine yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    H.TOPALCA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • İlkokula erken başlayan çocukların yaşadığı sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri.

    Sadık F. (Danışman)

    H.Burcu(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019

  • Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesinin öğrencilere kazandırmayı hedeflediği davranışların gerçekleşme düzeyiyle ilgili öğrenci görüşleri.

    Sadık F. (Danışman)

    Ö.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2018

  • Ortaöğretim öğrencilerinin devamsızlık nedenlerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    O.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2017

  • 4+4+4 Kesintili zorunlu eğitim sistemine yönelik yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    V.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2017

  • Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    A.SAVAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2017

  • Ortaokul öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi öğretim programının günlük yaşamla ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri

    Sadık F. (Danışman)

    D.DEMİRBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016

  • İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin öğretmenlerin bilgisayar destekli ders sunumları hakkındaki görüşleri.

    Sadık F. (Danışman)

    E.ÇAKALLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016

  • Ortaöğretim öğrencilerinin cep telefonu kullanım alışkanlıklarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.SERT(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016

  • İlkokul öğretmenlerinin okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    M.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015

  • 21. Yüzyıl öğretmen niteliklerinin veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    E.KEYFOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015

  • Ortaöğretim öğrencilerinin kitap okuma alışkanlıklarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    Z.KOÇANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015

  • Sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve baş etme stratejilerinin incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    H.ASLANCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2014

  • İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetim davranışlarının incelenmesi.

    Sadık F. (Danışman)

    S.HAYTAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2014