-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2011 - 2018 Dr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2007 - 2011 Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1998 - 2007 Öğretim Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
Doktora
Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri
Uzmanlık Alan Dersi
Sınıfta ve Okulda Disiplin: Disiplin Modelleri ve Uygulamaları
Doktora Tez Çalışması
Seminer
-
Yüksek Lisans
Nitel Araştırma Yöntemleri
Yüksek Lisans Tez Çalışması
Dönem Projesi
Program Geliştirme
Uzmanlık Alan Dersi
Seminer
Eğitim programları ve Öğretime Çok Yönlü Bakış
-
Lisans
Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Program Geliştirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş
-
Ortaokul öğrencilerinin dijital bağımlılık düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.Sevinç(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Öğretmenlerin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik davranışlarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.Ali(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul müdürlerinin etik liderlik davranışlarının öğretmen algılarına göre incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
İ.ÜNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Anadolu masallarında yer alan değerlerin ve karakterlerin eğitim ve öğretime katkısının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.KÜNKÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Ebeveynlerin okul öncesi eğitim kurumlarına yönelik görüş ve beklentilerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
H.ASMATÜLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Ortaokul öğretmenlerinin kaynaştırma öğrencisi olan ve olmayan sınıflarda sınıf yönetim davranışlarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
H.SAVAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Okul yöneticilerinin karşılaştıkları idari sorunların incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
A.ATMACA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Ortaokul öğrencilerinin yeni nesil matematik problemleriyle ilgili görüşlerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
Ö.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Ortaokul öğrencilerinin akran zorbalığı davranışlarının sosyodemografik değişkenler açısından incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
F.OKANDE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Sınıf öğretmenlerin dijital okuryazarlık öz-yeterlilik düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
E.ÇİÇEKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Sosyal bilgiler dersinde oOtantik öğrenmeye dayalı öğretimin uygulanma süreci ve öğrencilerin akademik başarılarına katkısı (Bir durum çalışması).
Sadık F. (Danışman)
G.TOLĞAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Ortaokul öğretmenlerinin strese neden olan yönetici davranışları hakkında görüşleri.
Sadık F. (Danışman)
F.Duran(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Öğrenme-Öğretme Sürecinde Akıl ve Zekâ Oyunları: İlgili yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.
Sadık F. (Danışman)
B.KAYNAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
İlkokul öğretmenlerinin okul-aile işbirliğine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Sadık F. (Danışman)
E.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
İngilizce öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları.
Sadık F. (Danışman)
F.YENİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
Parçalanmış Ailenin Çocuklarının Akademik Başarılarındaki Etkileri.
Sadık F. (Danışman)
G.BÜLBÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
İngilizce öğretiminde uzaktan eğitim uygulamalarıyla ilgili yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.
Sadık F. (Danışman)
G.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
Sınıfta öğretmenlerin kullandıkları beden dilinin eğimi öğretime etkisine yönelik yapılan araştırmaların değerlendirilmesi
Sadık F. (Danışman)
F.AKIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
Okulöncesi çocukların uyum sürecinde öğretmenlerin uyguladıkları yöntem ve tekniklerin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
P.ÖZKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
İlkokullarda görev yapan öğretmenlerin sınıf yönetim becerilerine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Sadık F. (Danışman)
E.KANĞAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2020
-
Ortaokul öğrencileri ve öğretmenlerinin derslerde etkileşimli tahta kullanımı hakkındaki görüşlerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.BEYAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
Lise öğrencilerinin beden eğitimi ve spor dersine yönelik tutum düzeylerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
H.TOPALCA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
İlkokula erken başlayan çocukların yaşadığı sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri.
Sadık F. (Danışman)
H.Burcu(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2019
-
Demokrasi Eğitimi ve Okul Meclisleri Projesinin öğrencilere kazandırmayı hedeflediği davranışların gerçekleşme düzeyiyle ilgili öğrenci görüşleri.
Sadık F. (Danışman)
Ö.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2018
-
Ortaöğretim öğrencilerinin devamsızlık nedenlerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
O.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2017
-
4+4+4 Kesintili zorunlu eğitim sistemine yönelik yapılan araştırmaların değerlendirilmesi.
Sadık F. (Danışman)
V.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2017
-
Ortaokul öğrencilerinin matematik öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin görüşlerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
A.SAVAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2017
-
Ortaokul öğrencilerinin fen ve teknoloji dersi öğretim programının günlük yaşamla ilişkilendirilmesine yönelik görüşleri
Sadık F. (Danışman)
D.DEMİRBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016
-
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin öğretmenlerin bilgisayar destekli ders sunumları hakkındaki görüşleri.
Sadık F. (Danışman)
E.ÇAKALLIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016
-
Ortaöğretim öğrencilerinin cep telefonu kullanım alışkanlıklarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.SERT(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2016
-
İlkokul öğretmenlerinin okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
M.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015
-
21. Yüzyıl öğretmen niteliklerinin veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
E.KEYFOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015
-
Ortaöğretim öğrencilerinin kitap okuma alışkanlıklarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
Z.KOÇANLI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2015
-
Sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları istenmeyen davranışlar ve baş etme stratejilerinin incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
H.ASLANCAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2014
-
İlkokul öğretmenlerinin sınıf yönetim davranışlarının incelenmesi.
Sadık F. (Danışman)
S.HAYTAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2014