SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersinin İngilizce Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.67-84, 2015 (SSCI)
Duygusal zekâ mizah tarzı ve yaşam doyumu: üniversite öğretim elemanları üzerine bir araştırma
PDR Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.1-18, 2008 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerin Çocuklar İçin Felsefe (P4C) Eğitiminde Yaşadığı Sorunlar
Kaygı. Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.258-301, 2023 (Hakemli Dergi)
Akhism Culture and Defining the Ethical Principles for Tradesmen and Craftsmen in Accordance with Modern Management Principles
JOURNAL OF ACADEMIC ETHICS: THEORY AND PRACTICE
, cilt.1, sa.1, ss.33-62, 2021 (Hakemli Dergi)
Testing the Effectiveness of Interdisciplinary Curriculum-Based Multicultural Education on Tolerance and Critical Thinking Skill
International Journal of Educational Methodology
, cilt.6, sa.1, ss.43-55, 2020 (Hakemli Dergi)
The Value of Helpfulness: An Analysis of the 4th Grade Primary School Students’ Views and Their Drawings
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.11, sa.5, ss.106-118, 2019 (Hakemli Dergi)
The Predictive Power of the Pre-Service Teachers’ Self-EfficacyBeliefs upon Their Preparedness to Teach
International Education Studies
, cilt.12, sa.9, ss.27-33, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Sınıf Fizik Dersinde Konu Temelli Eleştirel Düşünme ÖğretimininÖğrencilerin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
Scientific Educational Studies
, cilt.3, sa.1, ss.29-55, 2019 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokullarda Görevli Öğretmenlerin EleştirelDüşünmeye İlişkin Farkındalıkları
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi/Journal of Higher Education and Science
, cilt.8, sa.3, ss.567-573, 2018 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ETİK HAK VESORUMLULUKLARINA İLİŞKİN ALGILARININ ÇEŞİTLİDEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Scientific Educational Studies
, cilt.2, sa.2, ss.111-128, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.328-340, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4. Sınıf İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersi Öğretim Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.1, ss.233-262, 2018 (Hakemli Dergi)
A Review of Perceptions Related to Tolerance Value of Parents: A Phenomenologıcal Study
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.31, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
A REVIEW OF PERCEPTIONS RELATED TO TOLERANCE VALUE OF PARENTS: A PHENOMENOLOGICAL STUDY
International Journal Of Eurasia Social Sciences
, cilt.9, sa.31, ss.56-74, 2018 (Hakemli Dergi)
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HOŞGÖRÜ DEĞERİ İLE İLGİLİ ALGILARININ İNCELENMESİ: FENOMENOLOJİK BİR ÇALIŞMA
Milli Eğitim
, sa.217, ss.97-110, 2018 (Scopus)
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Çokkültürlü Eğitime Dayalı Olarak Uygulanan Etkinlikler İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.58-82, 2018 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları ile demokrasiye yönelik tutumlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.277-294, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of the Relationship between Prospective Classroom Teachers’ Critical Thinking Standards and Their Attitudes Towards a Democracy
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.46, sa.2, ss.458-471, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öz-Düzenleme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.13, sa.3, ss.455-470, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimleri ile benimsedikleri eğitim felsefelerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gaziantep University Journal of Social Sciences
, cilt.16, sa.2, ss.373-385, 2017 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Prospective Teachers' Critical Thinking Dispositions and Their Educational Philosophies
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.4, ss.544-550, 2017 (Scopus)
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.49, ss.533-546, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİNİNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.96-108, 2016 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMLARI İLE ALGILADIKLARI MESLEKİ ETİK İLKELERİN İNCELENMESİ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.93-108, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul 4 Sınıf Trafik Güvenliği Dersi Öğretim Programına Yönelik GörüşlerininDeğerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.929-954, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.4, ss.1672-1683, 2015 (Hakemli Dergi)
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul Birinci Sınıf Öğretmenlerinin 4+4+4 Kesintili Zorunlu Eğitim Sisteminde Yaşamış Oldukları Sorunlara ve Çözüm Önerilerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.5, sa.3, ss.327-346, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.21, sa.1, ss.25-80, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Eleştirel Düşünme Standartları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.21, sa.1, ss.25-50, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.4, ss.342-355, 2014 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.32, ss.122-140, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Eleştirel Düşünme Standartları Doğrultusunda Analiz Edilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.313-325, 2014 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.287-304, 2013 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Medya ve Televizyon Okuryazarlık Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.0-304, 2013 (Hakemli Dergi)
Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zeka Alanlarının İncelenmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.27-40, 2012 (Hakemli Dergi)
Beşinci Sinif Sosyal Bilgiler Dersinde Sinif Öğretmenlerinin Yapilandirmaci Öğrenme Ortami Düzenleme Becerilerinin Değerlendirilmesi
Çukurova Üniversity Journal of Education
, cilt.3, sa.40, ss.1-18, 2011 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE BOYUN EĞİCİ DAVRANIŞLAR, OTOMATİK DÜŞÜNCELER, UMUTSUZLUK VE YAŞAM DOYUMUNUN İNCELENMESİ
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinde boyun eğici davranışlar otomatik düşünceler umutsuzluk ve yaşam doyumunun incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.77-94, 2011 (Hakemli Dergi)
ERGENLERİN KİŞİLERARASI İLİŞKİLERİNİ ETKİLEYEN SOSYALYAŞANTI DEĞİŞKENLERİNİN İNCELENMESİ
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.24, ss.163-177, 2010 (Hakemli Dergi)
Yoksul ailelerden gelen ergenlerde psiko sosyal bir olgu olarak umutsuzluk ve boyun eğici davranışların incelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.970-984, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Empatik veEleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online Elektronik Dergi
, cilt.9, sa.2, ss.816-827, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.336-350, 2010 (Hakemli Dergi)
Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
International Journal of Human Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.938-946, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim İkinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisinin İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.336-350, 2010 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Sosyo Demografik Özellikler Açısından İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
Duygusal Zeka Mizah tarzı ve Yaşam Doyumu Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.3, sa.30, ss.1-18, 2008 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Sosyo-Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin eleştirel düşünme eğilimlerinin sosyo demografik özellikler açısından incelenmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.2, ss.387-402, 2008 (Hakemli Dergi)
An Investigation of Students' Life Satisfaction and Loneliness Level in a Sample of Turkish Students
International Journal of Human Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.1-15, 2008 (Hakemli Dergi)
Konu ve Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ve Düzeyine Etkisi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.43-60, 2007 (Hakemli Dergi)
Konu ve Beceri Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimi ve Düzeyine Etkisi
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.43-60, 2007 (Hakemli Dergi)
Watson Glaser Eleştirel Akıl Yürütme Gücü Ölçeği nin Üniversite ikinci üçüncü ve Dördüncü sınıf İngilizce Bölümü Öğretmen Adayları Üzerindeki Güvenirlik Çalışması
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.101-112, 2007 (Hakemli Dergi)
Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Toplum ve Sosyal Hizmet Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.95-116, 2007 (Hakemli Dergi)
Watson-Glaser Eleştirel Akıl Yürütme Gücü Ölçeği'nin Üniversite İkinci,Üçüncü ve Dördüncü sınıf İngilizce Bölümü Öğretmen Adayları Üzerindeki Güvenirlik Çalışması
Ç.Ü.Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.101-112, 2007 (Hakemli Dergi)
Adana İlinde Sokakta Çalışan Çocukların Bazı Demografik Özellikleri Açısından İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Toplum ve Sosyal Hizmet Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.95-116, 2005 (Hakemli Dergi)
Süreç Temelli ve Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı
Muğla Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
Süreç Temelli ve Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımlarının Karşılaştırılması
Muğla Üniversitesi SBE Dergisi
, sa.11, ss.1-12, 2003 (Hakemli Dergi)
Disiplinlerarası bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.3, ss.3-9, 2001 (ESCI)
Disiplinlerarası (Bütünleştirilmiş) Öğretim Yaklaşımı
Eğitim Araştırmaları Dergisi
, sa.3, ss.1-7, 2001 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 4 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminin Sosyal ve Diğer Bilimlerle İlişkisinin Değerlendirilmesi
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.7, ss.34-48, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
BLOK TABANLI PROGRAMLAMANIN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020
AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019
Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761
Fen Edebiyat fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019
An Analysıs of The Relatıon Between Vocatıonal College Student’s Attıtudes Towards mobile Lerning and The Usage Purposes of Social Networks
INTERNATIONAL CONGRESS ON VOCATIONAL AND TECHNICAL SCIENCES-V, KAHİRE, Mısır, 24 - 27 Ocak 2019
Öğretmenlik uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
INTERNATIONAL CONFERANCE on QUALITY in HIGHER EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2018
Öğretmenlik Uygulaması Programının Karşılaştırmalı Eğitim Kapsamında İncelenmesi
International Conference on Quality in Higher Education, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK PROBLEMİ ÇÖZME İNANCI İLE OKUMA MOTİVASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
9.EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2018
Meslek Yüksekokulu Öğrenci̇leri̇ni̇n Akademi̇k Öz-Yeterli̇k Düzeyleri̇ni̇n Çeşi̇tli̇ Deği̇şkenler Açısından İ̇ncelenmesi̇
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
Meslek Yüksekokulu Öğrenci̇leri̇ni̇n Sosyal Medya Kullanımına Yöneli̇k Tutumları İ̇le Devamsızlık Yapma Eği̇li̇mleri̇ Arasındaki̇ İ̇li̇şki̇ni̇n İ̇ncelenmesi̇ ve Çeşi̇tli̇ Deği̇şkenler Açısından Değerlendi̇ri̇lmesi̇
2.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 Nisan - 05 Mayıs 2018
The RelatIonship Between Prospective Teachers’ Media and Television Literacy and Critical Thinking Dispositions
International Tecaher Education Conferance, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 18 Ağustos 2017
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.260-261
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.276-277
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Mesleki Yeterliliklerine İlişkin Akademisyen Görüşleri
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.91
Dokuzuncu Sınıf Fizik Dersinde Isı ve Sıcaklık Ünitesinin Günlük Yaşamla İlişkilendirilmesine Yönelik Bir Durum Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerin Eleştirel Düşünme Becerileri ve Eğilimlerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Algoritma Dersine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
3.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.92
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Pedagojik Formasyona YönelikGörüşlerinin İncelenmesi
4TH INTERNATIONAL CONFERANCE on CURRICULUM and INSTRUCTION, 27 - 30 Ekim 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Öğretmen adaylarının etik ve mesleki etik hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016
Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının pedagojik formasyona yönelik görüşlerinin incelenmesi
4.Uluslararsı Eğtim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
"ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ"
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETİK VE MESLEKİ ETİK HAKKINDAKİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, 27 - 29 Ekim 2016
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarınınİncelenmesi
3.Uluslararsı Avrasya Eğitim Araştırmaları kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Görüşlerinin ve Fizik Derslerindeki Davranışlarının İncelenmesi
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna Ve Fizik Başarısına Etkisi
II. International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176
Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
2. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.174-176
Konu Temelli Eleştirel Düşünmeye Dayalı Fizik Dersinin Eleştirel Düşünme Tutumuna ve Fizik Başarısına Etkisi
II. International EurasianEducational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.181-183
Türkiye’xxde kadın eğitimi ve istihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, 9 - 11 Nisan 2015
Türkiye'de Kadın Eğitimi ve İstihdamı
1. Uluslararası Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, ss.1
İlkokul Müdürlerinin Etkili Liderlik Düzeylerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
3th World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2014, ss.40
Ortaokul Öğrencilerinin Düşünmelerini Eleştirel Düşünme Standartları Açıcından İncelenmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1
Yeni Yüzyıl Eğitiminde Öğrencilere Bir Beceri Olarak Eleştirel Düşünmenin Kazandırılması
EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1
Çağdaş Eğitimde Eğitim Liderleri Olarak Okul Yöneticilerinin Değişen Rolleri
EYFOR-IV Eğitim Yönetimi Forumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013, ss.1
Lise Öğrencilerinde Boyun Eğici Davranışlar Otomatik Düşünceler Umutsuzluk ve Yaşam Doyumunun İncelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.1
Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008
Unıversıty Students Crıtıcal Thınkıng Dısposıtıons And Emotıonal Intellıgence As A Predıctor Varıable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to, Havana, Küba, 11 - 15 Şubat 2008
University Students' Critical Thinking Dispositions And Emotional Intelligence As A Predictor Variable
La Universalización De La Universidad Por Un Mundo Mejor? 6to. Congreso Internacional De Educación Superior, Küba, Küba, 10 - 15 Şubat 2008, ss.1
Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Ulslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008
Yoksul Ailelerden Gelen Ergenlerde Psiko-Sosyal Bir Olgu Olarak Umutsuzluk ve Boyun Eğici Davranışların İncelenmesi
Uluslararası Yoksulluk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2008, ss.1
Duygusal Zeka Mizah Tarzı ve Yaşam Doyumu : Üniversite Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
IX.ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, ss.264
An Investigation of University Student’s Critical Thinking Disposition and Problem Solving Skills
Affective Education in Action -Uygulamada Duyuşsal Eğitim, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.16
An Investigation of Students’Life Satisfaction and Loneliness Levels in a Sample of Turkish Students
9th International Conferance on Education, ATİNA, Yunanistan, 28 - 31 Mayıs 2007
KPSS'ye Girecek Mezun ve Son Sınıf Öğretmen Adaylarının Umutsuzluk ve Durumluluk-Sürekli Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
XV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Disiplinlerarası Öğretim Program Tasarımı Yaklaşımı
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.353-386, 2015
Düşünme ve Eleştirel Düşünme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Bilal Duman, Editör, Anı Yayıncılık, ss.387-417, 2015
EĞİTİM BİLİMİ NEDİR
Eğitim Bilimine Giriş, BİRSEL AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.21-27, 2014
EĞİTİMİN DOĞASI
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, BİRSEL AYBEK, Editör, ANI YAYINCILIK, ss.29-48, 2014
Disiplinlerarası Eleştirel Düşünme Rehberi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2012