Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2024 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2010 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Rektorluk
-
2015 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Rektorluk
-
2015 - 2019 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü / Pdr
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
Cinsel İstismara Yönelik Okul Temelli Önleyici Programlar: Bir Meta-Analiz Çalışması
Sanberk İ. (Danışman)
M.AYKUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Aile Bütünlüğü Olmayan Ergenlerde Algılanan Sosyal Destek ile Yaşam Doyumu Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
K.KOYUNCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Çiftlerin evlilik kalitesinin, bağlanma yaralanmaları ve stresle çift olarak baş etme değişkenleri açısından incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
B.MAMATOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
SOSYAL KAYGILI ERGENLERİN KİŞİLERARASI İLİŞKİ YAPILARININOKUL BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Sanberk İ. (Danışman)
E.KARGAOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
ERGENLERİN KİMLİK STATÜLERİNİN ÖZ-KİMLİK GRAFİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Sanberk İ. (Danışman)
E.ÇAĞLAYAN(Öğrenci), Doktora, 2022 -
ERGENLERDE ÖZNEL ZİNDELİĞİN YORDAYICISI OLARAK TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR: ÖZ-ŞEFKATİN ARACI ROLÜ
Sanberk İ. (Danışman)
S.ÇELEBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Boşanma sonrası süreçteki kadınların bağlılık ağ yapılarının incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
F.DEVECİ(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Anne Çocuk Oyun Etkileşimine Bağlı Olarak Annelik Algısının İncelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
C.SAFSOYLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
EBEVEYNLERİN İNTERNET BAĞIMLILIĞI OLAN ERGEN ÇOCUKLARINA VE EBEVEYN OLARAK KENDİLERİNE YÖNELİK BİLİŞSEL TEMSİLLERİNİN İNCELENMESİ
Sanberk İ. (Danışman)
S.BENEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÜNİVERSİTEYE GEÇİŞ SINAVINA GİRMİŞ ÖĞRENCİLERİN YAŞANTILARININ İNCELENMESİ
Sanberk İ. (Danışman)
Ş.EKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Geçici Koruma Altındaki Suriyeli Lise Öğrencilerinin Yaşam Kalitelerinin Yordayıcısı Olarak Psikolojik Sağlamlık
Sanberk İ. (Danışman)
E.KESKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Lise son sınıf öğrencilerinin kendilerine ve başarıya yönelik bilişsel kurgularının sınav kaygısı açısından incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
R.DEĞİRMENCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Evli çiftlerin problem çözme etkileşimleri ve evlilik doyumları: Bir mikroanalitik çalışma
Sanberk İ. (Danışman)
A.SARAÇ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Öğretmen ve öğrencilerin kendilerine, birbirlerine ilişkin kullandıkları kişisel yapılar
Sanberk İ. (Danışman)
Z.GÜNEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ortopedik ve görme engelli bireylerin özgüven düzeylerinin beden algıları açısından incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
H.ÜSTEKİDAĞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Aile çatışması yaşayan ergen danışanların kendilerine ve aile bireylerine yönelik bilişsel kurgularının incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların annelerinde aile stresinin yordayıcısı olarak aile yükü
Sanberk İ. (Danışman)
G.TİMUÇİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Ebeveynlerini sıkı denetimli ve kabul edici algılayan lise öğrencilerinin aile-içi ilişkilere yönelik bilişsel kurgularının repertuar ağı tekniği ile incelenmesi
Sanberk İ. (Danışman)
E.TUŞTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Ergenlerin öz-kimlik grafiklerinin aile işlevselliği açısından değerlendirilmesi: Bir idiyografik çalışma
Sanberk İ. (Danışman)
E.ÇAĞLAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015