Makaleler
31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (20)
5. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA TUTUMLARININ İNCELENMESİ: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.23, sa.1, ss.95-112, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, ss.701-712, 2018 (TRDizin)
8. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, ss.701-712, 2018 (TRDizin)
9. VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Scientific Educational Studies
, cilt.2, sa.2, ss.129-152, 2018 (Hakemli Dergi)
13. Kitap Yazma Etkinliği İle Verilen Masaüstü Yayıncılık Eğitiminin Motivasyona Etkisi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.15, ss.80-92, 2018 (Hakemli Dergi)
15. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, sa.4, ss.701-712, 2018 (ESCI, TRDizin)
16. Algoritma Eğitiminin Problem Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
17. ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
18. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ETİK İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.49, ss.389-395, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelerine Uyma Düzeyleri
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.49, ss.389-395, 2017 (Hakemli Dergi)
20. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ”MOBİL ÜNİVERSİTE” UYGULAMASINA İLİŞKİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ
The Journal of Academic Social Science
, cilt.5, sa.42, ss.285-297, 2017 (Hakemli Dergi)
21. Üniversite Öğrencilerinin "Mobil Üniversite" Uygulamasına İlişkin Memnuniyet Düzeyleri
The Journal of Academic Social Science
, sa.42, ss.285-297, 2017 (Hakemli Dergi)
22. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramı Hakkında Farkındalık Düzeyleri
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.10, ss.520-527, 2017 (Hakemli Dergi)
23. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MÜHENDİSLİK KAVRAMI HAKKINDA FARKINDALIK DÜZEYLERİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.10, ss.520-527, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Kırsal Kesimlerde Okuyan 21. Yüzyıl Öğrencilerinin Teknolojiden Yararlanma Düzeyleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching)
, cilt.5, sa.1, ss.300-308, 2016 (Hakemli Dergi)
26. A CASE STUDY WITH ACADEMICIANS ABOUT USING AN INTERACTIVE WHITEBOARD ON CLASSROOMS
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (TRDizin)
27. A Case Study Wıth Academıcıans About Usıng An Interactıve Whıteboard On Classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (TRDizin)
28. GAMIFICATION AND EFFECTS ON STUDENTS? SCIENCE LESSON ACHIEVEMENT
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)
, cilt.7, sa.1, ss.41-47, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Gamification And Effects On Students' Science Lesson Achievement
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE)
, cilt.7, sa.1, ss.41-47, 2016 (Hakemli Dergi)
30. A case study wıth academıcıans about usıng an ınteractıve whıteboard on classrooms
NWSA Academic Journals-Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (Hakemli Dergi)
31. KIRSAL KESİMLERDE OKUYAN 21 YÜZYIL ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİDEN YARARLANMA DÜZEYLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi /Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.5, sa.1, ss.300-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
48
3. Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
4. BLOK TABANLI PROGRAMLAMANIN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
6. A Case Study on Gender Equality Education
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri)
7. AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
8. Fen Edebiyat fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761, (Tam Metin Bildiri)
12. Ortaokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi: Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.98-101, (Özet Bildiri)
14. Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Farkındalığı Ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
15. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
17. Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması
27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
19. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
20. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramına Yönelik Öz Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
21. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
22. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
23. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)
24. Schoology Ögrenme Yönetim Sistemine İlişkin Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Görüşleri
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.90-91, (Özet Bildiri)
25. Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)
26. Schoology Çevrimiçi Ögrenme Yönetim Sistemiyle Tasarlanan Web Ortamının Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)
27. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)
29. Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
30. Fuzzy Logic for Assessing Students Programming Performance
Fourth International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)
31. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS ON DATABASE LESSON: A QUALITATIVE RESEARCH
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
32. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS WHICH DESIGNATED BY FUZZY LOGIC ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENT
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
33. Improving the primary school students motivation for learning programming concepts by using Kodu Game Lab: A qualitative study
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.14, (Özet Bildiri)
42. Studying Gamification Effects on Students Science Lesson Achievement
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.86, (Özet Bildiri)
44. Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.402-403, (Özet Bildiri)
45. Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Türkiye, 22 Eylül - 24 Ekim 2015, ss.263-264, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. LEGO NEDİR?
KODLARDAN ROBOTLARA, OZAN ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-107, 2019
2. MBOT’U NASILTANIMLARIM?
KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.26-56, 2019
3. BLOK TABANLI PROGRAMLAMA
KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, ss.2-26, 2019