Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramına Yönelik Bir Meta-sentez Çalışması

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.201-202

Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020

DİJİTAL ÖYKÜLEME KAVRAMINA YÖNELİK BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1600-1607

A Case Study on Gender Equality Education

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362 Sürdürülebilir Kalkınma

AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING

VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019

BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

İKSAD III ? ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.728-739

Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramına Yönelik Öz Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017

The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017

Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407

Schoology Ögrenme Yönetim Sistemine İlişkin Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Görüşleri

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.90-91

Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086

Schoology Çevrimiçi Ögrenme Yönetim Sistemiyle Tasarlanan Web Ortamının Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.89-90

Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407

SOSYAL MEDYA/TEKNOLOJİ KULLANIMI VE TUTUMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086

Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1

Fuzzy Logic for Assessing Students Programming Performance

Fourth International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.26-33

THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS ON DATABASE LESSON: A QUALITATIVE RESEARCH

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS WHICH DESIGNATED BY FUZZY LOGIC ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENT

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Improving the primary school students motivation for learning programming concepts by using Kodu Game Lab: A qualitative study

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.14

When Virtual Reality Glass Meets Education Teachers Point Of Views

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.53-54

Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Görsel Materyal Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.19

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelerine Uyma Düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.18

Reading from Paper vs Screens A Literature Review

3rd International Congress on Curriculum and Instruction , ADANA, TÜRKIYE, 22-24 Ekim 2015, 22 - 24 Ekim 2015, ss.262-263

Studying Gamification Effects on Students Science Lesson Achievement

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.86

EKRAN VE KÂĞITTAN OKUMAYA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.263-264

Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.402-403

Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.

Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Türkiye, 22 Eylül - 24 Ekim 2015, ss.263-264

Uzaktan Eğitim Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Nitel Araştırma Durum Çalışması

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar Mı?

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.249-256

Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar mı?

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.108-109
Kitaplar

LEGO NEDİR?

KODLARDAN ROBOTLARA, OZAN ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-107, 2019

MBOT’U NASILTANIMLARIM?

KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.26-56, 2019

BLOK TABANLI PROGRAMLAMA

KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, ss.2-26, 2019
Metrikler

Yayın

87

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları