SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Improving student classroom teacher's content organization skills through practicum
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.1, ss.42-66, 2023 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.594-612, 2020 (ESCI)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLEİLGİLİ SINIFLAMA DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.61, ss.428-447, 2017 (Hakemli Dergi)
Developing Teaching Skills through the School Practicum in Turkey A Metasynthesis Study
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.11, ss.887-99, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretim hedefleri ünitesindeki bilişsel alanda davranışsal amaç kavramının öğretiminde sunulan örneklerin çeşitliliğinin değerlendirilmesi.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.541-583, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Bir Güncel Tartışmalı Konu Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.13, sa.52, ss.511-546, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi.
VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2448-2450
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Geliştirlmesi
VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018
Classroom teaching pre-service teacher’xxs views about the instractional content organization skills in the teaching practice course.
International Conference on new horizons in education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42
Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (4th International Conference on Curriculum and Instruction), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.191-193
A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.180-190
Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi
XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.243
Türkiyedeki Okul Uygulaması Araştırmalarında Öğretim Becerileri Bir MetaSentez Çalışması
EJER 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1
Türkiye de kavram yanılgıları ile ilgili çalışmaların incelenmesi
III.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
An Analysis of the Conclusion and Recommendations Sections of the Studies on Misconceptions Conducted in Turkey in terms of the Concept
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.39-40
Kavram ve genelleme yapısının doğrudan öğretimi ve örtük olarak öğrenilmesinin sınıflama ve açıklama davranışına etkisi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Üniversite öğrencilerinin demokrasi kavramı ile ilgili sınıflama davranışlarının değerlendirilmesi.
I. International Congress on Curriculum and Instruction (I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.579-580
Üniversite öğrencilerinin bazı kavramlara ilişkin örtük ve açık bilgilerinin değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma.
(ICES 08) International Conference on Educational Sciences., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.1867-1881
Newton ve kuantum felsefelerinin eğitim programlarına etkisi
Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, ss.405-416
Kitap & Kitap Bölümleri
Curriculum (Program);Conclusion: education – a contested enterprise (Sonuç:Eğitim-Çekişmeli bir girişim)
Introduction to Education Studies Eğitim Bilimine Giriş, Birsel AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.91-131, 2014