Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)
1. Improving student classroom teacher's content organization skills through practicum
Participatory Educational Research
, cilt.10, sa.1, ss.42-66, 2023 (Scopus)
5. Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.594-612, 2020 (ESCI)
7. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ KAVRAMI İLEİLGİLİ SINIFLAMA DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.61, ss.428-447, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Developing Teaching Skills through the School Practicum in Turkey A Metasynthesis Study
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.11, ss.887-99, 2016 (Hakemli Dergi)
12. Öğretim hedefleri ünitesindeki bilişsel alanda davranışsal amaç kavramının öğretiminde sunulan örneklerin çeşitliliğinin değerlendirilmesi.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.541-583, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Üniversite Öğrencilerinin Bir Güncel Tartışmalı Konu Bağlamında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Değerlendirilmesi
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.13, sa.52, ss.511-546, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
6. Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi.
VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2448-2450, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Geliştirlmesi
VI. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
9. Classroom teaching pre-service teacher’xxs views about the instractional content organization skills in the teaching practice course.
International Conference on new horizons in education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
11. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)
13. Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (4th International Conference on Curriculum and Instruction), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.191-193, (Özet Bildiri)
14. A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING
1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.180-190, (Tam Metin Bildiri)
15. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi
XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.243, (Özet Bildiri)
17. Türkiyedeki Okul Uygulaması Araştırmalarında Öğretim Becerileri Bir MetaSentez Çalışması
EJER 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
18. Türkiye de kavram yanılgıları ile ilgili çalışmaların incelenmesi
III.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
19. An Analysis of the Conclusion and Recommendations Sections of the Studies on Misconceptions Conducted in Turkey in terms of the Concept
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.39-40, (Özet Bildiri)
20. Kavram ve genelleme yapısının doğrudan öğretimi ve örtük olarak öğrenilmesinin sınıflama ve açıklama davranışına etkisi
II. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
21. Üniversite öğrencilerinin demokrasi kavramı ile ilgili sınıflama davranışlarının değerlendirilmesi.
I. International Congress on Curriculum and Instruction (I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.579-580, (Özet Bildiri)
22. Üniversite öğrencilerinin bazı kavramlara ilişkin örtük ve açık bilgilerinin değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma.
(ICES 08) International Conference on Educational Sciences., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.1867-1881, (Tam Metin Bildiri)
23. Newton ve kuantum felsefelerinin eğitim programlarına etkisi
Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, ss.405-416, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
2. Curriculum (Program);Conclusion: education – a contested enterprise (Sonuç:Eğitim-Çekişmeli bir girişim)
Introduction to Education Studies Eğitim Bilimine Giriş, Birsel AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.91-131, 2014