Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

1. Sosyal Bilgiler Öğretim Programı Etkin Vatandaşlık Öğrenme Alanının Eleştirel Düşünme Standartları Açısından İncelenmesi

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.114-116, (Özet Bildiri)

2. Okul Yöneticilerinin Sosyal Adalet Liderliği Davranışları Ölçeği-Öğretmen Formunun Geliştirilmesi

X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.413-414, (Özet Bildiri)

3. Sekizinci Sınıf EBOB-EKOK Konusunda Öğretilen Bilgiden Özümsenen Bilgiye Dönüşümün Ekolojik Bağlamda İncelenmesi

10th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.806-810, (Özet Bildiri)

4. 10. sınıf öğrencilerinin örnek ayrıntılama becerilerinin bilişsel farkındalık düzeyleri açısından incelenmesi.

VIII th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1376-1379, (Özet Bildiri)

6. Türkçe dersinde zarf kavramının öğretiminde örnek ayrıntılama stratejisinin kavram öğrenme başarısına kalıcılığa ve transfere etkisi.

VIth International Eurasian Educational Research Congress , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2448-2450, (Özet Bildiri)

7. Dezavantajlı Okullarda Görev Yapan Ortaokul Öğretmenlerinin Program Uyarlama Çabaları

6th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRİCULUM AND INSTRUCTION:Curriculum Studies in Secondary Education,, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1030-1033, (Özet Bildiri)

9. Classroom teaching pre-service teacher’xxs views about the instractional content organization skills in the teaching practice course.

International Conference on new horizons in education, Paris, Fransa, 18 - 20 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

10. Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Vatandaş Kavramına İlişkin Örtük ve Açık Bilgilerinin İncelenmesi

5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRİCULUM AND INSTRUCTION, 26-28 OCTOBER 2017, MUĞLA, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.356-357, (Özet Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)

12. 7.sınıf Öğrencilerinin Vatandaş Kavramına İlişkin Örtük Ve Açık Bilgilerinin İncelenmesi

5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI 2017), 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

13. Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (4th International Conference on Curriculum and Instruction), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.191-193, (Özet Bildiri)

14. A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA 2016), Barcelona, İspanya, 14 - 16 Ekim 2016, ss.180-190, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi

XVIII. International Congress of World Association of Educational Research (AMSE-AMCE-WAER), Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.243, (Özet Bildiri)

16. The Place of Implicit Knowledge and Implicit Learning in the Construction of Expertise in Pre-Service Teacher Education

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.240-256, (Tam Metin Bildiri)

18. Türkiye de kavram yanılgıları ile ilgili çalışmaların incelenmesi

III.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi., Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

19. An Analysis of the Conclusion and Recommendations Sections of the Studies on Misconceptions Conducted in Turkey in terms of the Concept

European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.39-40, (Özet Bildiri)

21. Üniversite öğrencilerinin demokrasi kavramı ile ilgili sınıflama davranışlarının değerlendirilmesi.

I. International Congress on Curriculum and Instruction (I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi), Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.579-580, (Özet Bildiri)

22. Üniversite öğrencilerinin bazı kavramlara ilişkin örtük ve açık bilgilerinin değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma.

(ICES 08) International Conference on Educational Sciences., Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.3, ss.1867-1881, (Tam Metin Bildiri)

23. Newton ve kuantum felsefelerinin eğitim programlarına etkisi

Felsefe ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2005, ss.405-416, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 3

1. Program

Eğitim Bilimine Giriş, Aybek B., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.103-138, 2014

2. Curriculum (Program);Conclusion: education – a contested enterprise (Sonuç:Eğitim-Çekişmeli bir girişim)

Introduction to Education Studies Eğitim Bilimine Giriş, Birsel AYBEK, Editör, Anı Yayıncılık, ss.91-131, 2014

3. Yapılandırmacılık

Eğitim Psikolojisi El Kitabı, Eroğlu Çeçen R., Yurtal, F., Editör, Mentis Yayıncılık, Ankara, ss.553-581, 2014
Metrikler

Yayın

42

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

12

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları