Desteklenen Projeler
9
-
2020 - 2025 FARKLI MATEMATİKSEL ÜST BİLİŞ ALGILARINA SAHİP ÖĞRENCİLERİN CEBİRDE TOPLAMA VE ÇARPMA İLKELERİNİ DOĞRUDAN VE ÖRTÜK ÖĞRENMESİNİN, İŞLEMSEL, TEMSİLSEL AKICILIK VE MATEMATİKSEL AÇIKLAMAYA ETKİSİ
-
2021 - 2022 Sekizinci Sınıf EBOBEKOK Konusuyla İlgili Öğretilen Bilgiden Özümsenen Bilgiye Dönüşümün Ekolojik Bağlamda İncelenmesi
-
2017 - 2021 Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Öğretimin İçeriğini Düzenleme Becerilerinin Okul uygulaması Yoluyla Geliştirilmesi
-
2017 - 2019 Türkçe Dersinde Zarf Kavramının Öğretiminde Örnek Ayrıntılama Stratejisinin Kavram Öğrenme Başarısına Kalıcılığa Ve Transfere Etkisi
-
2016 - 2016 A CASE STUDY REGARDING ABILITIES OF CLASSROOM TEACHER CANDIDATES TO ORGANIZE CONTENT OF TEACHING
-
2016 - 2016 Fen Bilimleri Dersindeki Kavramların Öğretiminde Kullanılan Öğrenme Nesnelerinin İçerik Düzenlemesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
-
2016 - 2016 Öğretmen Adaylarının Bilişsel Alandaki Hedefleri Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi
-
2015 - 2015 Türkiyedeki Okul Uygulaması Araştırmalarında Öğretim Becerileri Bir MetaSentez Çalışması
-
2013 - 2015 Türkiyede Yapılan Kavram Yanılgıları ile İlgili Araştırmaların İncelenmesi; Bir meta-analiz Çalışması