Eğitim Bilgileri
1997 - 2003
1997 - 2003Doktora
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik, Türkiye
1994 - 1997
1994 - 1997Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik, Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Kimya Metalurji Fakültesi, Matematik Mühendisliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2003
2003Doktora
Kubaşık öğrenme yönteminin matematik öğretimindeki etkinliği ve kubaşık öğrenme yöntemine ilişkin bir meta analiz çalışmas
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2006 - 2011
2006 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2003 - 2006
2003 - 2006Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetilen Tezler
2011
2011Yüksek Lisans
İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin matematik dersindeki akademik başarıları ve matematiğe ilişkin tutumları üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması
TARIM K.
Ç.Gülfer(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Hikayelerle matematik öğretiminin ilköğretim 2. sınıf öğrencilerinin toplama ve çıkarmaya ilişkin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri
TARIM K.
D.Kır(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 1. sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde oyun etkinliklerinin kullanımına ilişkin görüşleri
TARIM K.
A.Hoşgör(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Kubaşık öğrenme tekniklerinden ÖTTB ve TOT tekniklerinin 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi ?istatistik ve olasılık? konusunda akademik başarı, kalıcılık ve sosyal beceri düzeylerine etkisi
TARIM K.
B.Arısoy(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 5. sınıf ders kitaplarının öğretmen ve öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
TARIM K.
İ.Çakır(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin gerçekçi cevap gerektiren matematiksel sözel problemleri çözme becerileri
TARIM K.
S.Pınar(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Çoklu Zeka Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme yönteminin ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
TARIM K.
D.Işık(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki akademik başarı, benlik saygısı ve kalıcılığa etkisi
TARIM K.
K.Yıldırım(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Probability in Early Childhood: A Look from the Current Situation to the Future
GÜRLER P., ASLAN D., TARIM K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.54, sa.1, ss.460-496, 2025 (ESCI, TRDizin)
2024
20242. How are the cognitive mathematical modelling processes of third grade elementary school students?
Canbazoğlu Albayrak H. B., Tarım K.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW , cilt.25, sa.5, ss.1-15, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. Matematik Eğitiminde Dijital Oyunlar: Tematik İnceleme
YILDIZ F., TARIM K., SARPKAYA AKTAŞ G.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.15, sa.3, ss.3301-3319, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Bibliometric Analysis of Scientific Studies Performed with Mathematical Modelling
Boran E., Korkmaz Güler N., Tarım K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.11, sa.3, ss.107-136, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. BİLSEM Lise Matematik Materyalinin PISA Yeterlik Düzeyleri ve Bağlamlarına Göre İncelenmesi
KARABULUT E., TARIM K.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.32, sa.4, ss.678-691, 2024 (TRDizin)
2024
20246. Matematik Öğretiminde Kullanılan Öğrenci Merkezli Strateji, Yöntem ve Tekniklerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
UYANDIRAN A., TARIM K.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.1, ss.131-166, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20247. An analysis of classification skills of the 6<sup>th</sup> grade students on fractions
Korkmaz Güler N., Tarım K.
Pedagogical Research
, cilt.9, sa.2, ss.1-16, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20238. Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Albayrak H. B., Tarım K., Hacıömeroğlu G.
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.58, sa.58, ss.1-18, 2023 (TRDizin)
2023
20239. İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri
Canbazoğlu Albayrak H. B., Tarım K.
SDU INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , cilt.10, sa.1, ss.1-21, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
202310. ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARILARININ İNCELENMESİ
Albayrak H. B., Tarım K., Baypınar K.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.115-127, 2023 (TRDizin)
2022
202211. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Okulda Zaman Problemi
Albayrak H. B., Tarım K.
Journal of Theory & Practice in Education , cilt.18, sa.2, ss.95-112, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. Özel Yetenekli Öğrenciler İle Çalışan Öğretmenlerin Sınıf Yönetimine İlişkin Görüşleri
Özsezer M. S., Canbazoğlu H. B., Tarım K.
Ege Eğitim Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.81-101, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Süreci
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2021, sa.51, ss.210-225, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202114. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI PROBLEMİ KURMA BECERİLERİ VE MATEMATİK ETKİNLİĞİ GELİŞTİRME SÜREÇLERİ
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
MİLLÎ EĞİTİM
, cilt.50, sa.231, ss.147-172, 2021 (Scopus, TRDizin)
2020
202015. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik okuryazarlığı ve farkındalıklarının geliştirilmesine yönelik etkinlik temelli bir uygulama
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
Pegem Journal of Education and Instruction
, cilt.10, sa.4, ss.1183-1218, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Preschool Teachers and Preservice Teachers’ Verbal Problem Posing Skills Related to Addition and Subtraction
Aktaş Arnas Y., Tarım K.
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , cilt.53, sa.1, ss.29-53, 2020 (TRDizin)
2019
201917. Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilere Sundukları Sözel Problem Türleri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.15, sa.2, ss.526-541, 2019 (TRDizin)
2019
201918. Ortaokul Matematik Okuryazarlık Öz Yeterlik Ölçeği Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Baypınar K., TARIM K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.48, sa.1, ss.878-909, 2019 (TRDizin)
2019
201919. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
Arı D., ÖZSEZER M. S., TARIM K.
International Journal of Social Science , cilt.74, ss.89-109, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201920. The Development of Mathematical Literacy Self-Efficacy Scale for Middle School: A Reliability And Validity Study
Baypinar K., TARIM K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.48, sa.1, ss.878-909, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201921. The awareness of the language of mathematical skills of primary school teachers and pre-service primary school teachers’ Sinif öğretmenlerinin ve sınıf öğretmeni adaylarının matematiksel dil becerilerine ıliskin farkındalıkları
Beyza Canbazoğlu H. B., TARIM K.
Elementary Education Online
, cilt.18, sa.4, ss.1919-1937, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
201822. Investigating Mathematics Teacher Perceptions’ of Gifted Students Using Metaphors
Kırmızı M., TARIM K.
Sakarya University Journal of Education , cilt.8, sa.4, ss.337-350, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201823. THE EFFECT OF LESSON STUDY ON THE PERCEPTIONS OF MATHEMATICS TEACHERS ABOUT SUBJECT AREA COMPETENCIES
ÖZSEZER M. S., TARIM K., Boran E.
European Journal of Education Studies , cilt.5, sa.8, ss.371-394, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201824. SINIF EĞİTİMİ PROGRAMINDAKİ ZORUNLU DERSLER HAKKINDA BİR ARAŞTIRMA
SEVER R., TARIM K., ÜLTAY E., ÇİLİNGİR S. K.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.431-450, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201825. Sınıf eğitimi programındaki zorunlu dersler hakkında bir araştırma
SEVER R., TARIM K., ÜLTAY E., ÇİLİNGİR S. K.
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.431-450, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201826. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Modeli ile Özel Alan Yeterliklerinin Öğretime Yansıması
Boran E., TARIM K.
International Journal of Educational Studies in Mathematics, 2018, 5(1), 23-38 , cilt.5, sa.1, ss.23-38, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201727. EXAMINING SECONDARY SCHOOL STUDENTS OBSERVATIONSABOUT LESSON STUDY MODEL
Boran E., TARIM K.
International Journal of Management and Applied Science , cilt.3, sa.12, ss.15-18, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201728. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimine İlişkin Algıları
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.1032-1052, 2017 (TRDizin)
2017
201729. Pattern Finding Skills of Pre-school Children
TARIM K.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning , cilt.18, sa.3, ss.346-358, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201730. Problem Solving Levels Of Elementary School Students On Mathematical Word Problems And The Distribution of These Problems in Textbooks
TARIM K.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.46, sa.2, ss.639-648, 2017 (ESCI, TRDizin)
2017
201731. Secondary school mathematics teachers’ pedagogical views on the concept and teaching of place value.
TARIM K., Siyer A.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.41-60, 2017 (TRDizin)
2016
201632. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
SEVER R., TARIM K., UZUN İ., ÖVEÇ G. B., KOZAN D.
TURKISH STUDIES , cilt.11, sa.3, ss.346-358, 2016 (SSCI, Scopus)
2016
201633. Ortaokul 7 Sınıf Ögrencilerinin Düsünme Stilleri ile Sahip OlduklarıMatematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi
SİYER A., TARIM K.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.8, sa.1, ss.186-189, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201634. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
SEVER R., TARIM K., Uzun İ., Öveç G. B., Kozan D.
Turkısh Studies , cilt.11, sa.3, ss.1969-1990, 2016 (TRDizin)
2016
201635. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi HakkındakiGörüşleri
Boran E., TARIM K.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , cilt.7, sa.1, ss.259-273, 2016 (TRDizin)
2015
201536. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği
ÇİLİNGİR E., ARTUT P., TARIM K.
EKUAD
, cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201537. Effects of Cooperative Group Work Activities on Pre-school Children's Pattern Recognition Skills
TARIM K.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.6, ss.1597-1604, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201538. İLKÖĞRETIM ÖĞRETMENLERININ MATEMATIK OKURYAZARLIĞI ÖZ YETERLIK DÜZEYLERININ ÇEŞITLI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESI
TARIM K., Baypınar K., Keklik G.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , sa.21, ss.846-870, 2015 (TRDizin)
2015
201539. Efficacy of the Cooperative Learning Method on Mathematics Achievement and Attitude: A Meta-Analysis Research
Çapar G., TARIM K.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.15, sa.2, ss.553-559, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201440. Mathematical Word-Problems That Require Realistic Answer
TARIM K., Öktem S. P.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.43, sa.2, ss.19-38, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201441. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin İşbirliğine Dayalı Grup Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
TARIM K., Kır Tunç D.
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.23, sa.1, ss.89-102, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201342. The Effects of Cooperative Learning on Students' Academic Achievement, Retention and Social Skill Levels
ARISOY B., TARIM K.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.3, ss.1-14, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201343. Öğretmen Adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerini Anlama Düzeyleri Preservice Teachers Levels of Understanding of Place Value and Numeration Systems
TARIM K., ARTUT P.
İlköğretim Online , cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201344. Preservice teachers' levels of understanding of place value and numeration systems Öǧretmen adaylarının basamak deǧeri ve sayma sistemlerini anlama düzeyleri
TARIM K., Artut P. D.
Elementary Education Online
, cilt.12, sa.3, ss.759-769, 2013 (Scopus, TRDizin)
2009
200945. The effects of the cooperative learning method supported by multiple intelligence theory on Turkish elementary students' mathematics achievement
Işık D., TARIM K.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW
, cilt.10, sa.4, ss.465-474, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
200946. The effects of cooperative learning on preschoolers' mathematics problem-solving ability
Tarim K.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
, cilt.72, sa.3, ss.325-340, 2009 (SSCI, Scopus)
2009
200947. Öğretmen Adaylarının Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
ARTUT P., Tarım K.
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.12, sa.1, ss.53-70, 2009 (TRDizin)
2008
200848. The Effects Of Cooperative Learning On Turkish Elementary Students' Mathematics Achievement And Attitude Towards Mathematics Using TAI And STAD Methods
TARIM K., Akdeniz F.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS , cilt.67, sa.1, ss.77-91, 2008 (SSCI)
2008
200849. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Dersinde Akademik Başarı ve Hatırda Tutma Düzeyine Etkisi
TARIM K., Yıldırım K.
İlköğretim Online , cilt.7, sa.1, ss.174-187, 2008 (Hakemli Dergi)
2007
200750. The effectiveness of Jigsaw II on prospective elementary school teachers
Artut P., TARIM K.
ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.35, sa.2, ss.129-141, 2007 (SSCI)
2007
200751. Effectiveness of Jigsaw II on Prospective Elementry School Teachers
ARTUT P., TARIM K.
Asia Pacific Journal of Teacher Education , cilt.35, sa.2, ss.129, 2007 (Scopus)
2007
200752. Çoklu Zekâ Kuramı Destekli Kubaşık Öğrenme Yönteminin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersindeki akademik Başarılarına Etkisi
IŞIK D., TARIM K., İFLAZOĞLU SABAN A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD), , 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200653. Okulöncesi öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algi ve tutumları
TARIM K., Bulut M. S.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.32, sa.3, ss.152-164, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200654. İlköğretim öğrencilerinin rutin olmayan sözel problemlerini çözme düzeylerinin, çözüm stratejilerinin ve hata türlerinin incelenmesi
Dinç Artut P., TARIM K.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.15, sa.2, ss.39-50, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200655. Çoklu zeka destekli kubaşık öğrenme yönteminin matematik dersindeki akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
Yıldırım K., TARIM K., İflazoğlu A.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.2, sa.2, ss.81-96, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200656. İlköğretim öğrencilerinin basamak değer kavramını anlama düzeyleri
ARTUT P., Tarım K.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.2, sa.1, ss.26-36, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200557. Okul öncesi çocuklarda kubaşık çalışmalarla toplama ve çıkarma becerilerinin kazandırılması
ARTUT P., Tarım K.
Eurasian Journal of Educational Research , cilt.17, ss.210-220, 2005 (TRDizin)
2004
200458. Okulöncesi Kubaşık Öğrenme Uygulamaları Toplama İşlemine Yönelik Bir Uygulama Örneğ
ARTUT P., TARIM K.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.1-10, 2004 (TRDizin)
2003
200359. İlköğretim matematik derslerinde kubaşık öğrenme yönteminin kullanılması
TARIM K., Akdeniz F.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.24, ss.215-223, 2003 (Hakemli Dergi)
2001
200160. İlköğretim 4.Sınıf Matematik Dersinde Küme Destekli Bireyselleştirme Tekniğinin Kullanımı ve Uygulama Sonuçları
TARIM K.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.7, sa.7, ss.19-33, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Öğretmen Adaylarının Mobil Öğrenme Destekli Matematik Rotalarına İlişkin Görüşleri
Kaya Z. B., Tarım K., Kepceoğlu İ.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024) , Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.702-703, (Özet Bildiri)
2024
20242. Ortaokul Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Olumsuz Tutumlarının Nedenleri: Öğrenci Görüşleri
GÜNEY B. B., SARPKAYA AKTAŞ G., TARIM K.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Matematik Eğitimi Derslerinde Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Matematik Öğretimine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Kaya Z. B., Yüksel E., Tarım K.
ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.697-698, (Özet Bildiri)
2021
20214. Ortaokul Matematik ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kovaryasyonel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Kaya Z. B., Tarım K.
5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.93-96, (Özet Bildiri)
2021
20215. İlkokul Dönemi Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterlikleri: Adenauer Heykeli Problemi
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
5th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-5), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
20216. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Okulda Zaman Problemi
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress , Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2021
20217. İlkokul Dönemi için Bir Model Oluşturma Etkinliği Tasarlama ve Uygulama Çalışması
Canbazoğlu H. B., Tarım K.
VIII th Internatıonal Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
2020
20208. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K., ÖZSEZER M. S.
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
20209. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Bağlamında Matematik Etkinliği Geliştirmesineİlişkin Yansıtıcı Görüşleri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K., ÖZSEZER M. S.
VII. Internetional Eurasian Educational Research Congress Online, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
202010. İlkokulda Matematiksel Modelleme İçin Bir Öğretim Çerçevesi Oluşturma Süreci
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K., ÖZSEZER M. S.
VIIth International EurasianEducational Research Congress ONLINE, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.1310, (Özet Bildiri)
0
011. İlköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri
TARIM K., Dinç Artut P., Öktem S. P., Aladağ A.
III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)
0
012. Ülkemizde uygulanan kubaşık öğrenme yönteminin etkinliğinin incelenmesinde meta analizi
TARIM K., Akdeniz F.
VI.Ulusal Ekonometri ve İstatistik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
0
013. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
TARIM K., İflazoğlu A., Dinç Artut P.
Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, ss.386, (Tam Metin Bildiri)
0
014. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri
TARIM K., Dinç Artut P., Bal A. P.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)
0
015. İlköğretim matematik öğretmenlerinin gerçekçi cevap gerektiren matematiksel sözel problemlere ilişkin görüşleri
TARIM K., Öktem S. P.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
0
016. ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin toplama ve çıkarma işlemlerine ilişkin sözel problem çözme becerilerinin incelenmesi
TARIM K., Kır D.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
0
017. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Toplama Ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
TARIM K., Deretarla Gül E.
OMEP Worl Council and Conference, Aydın, Türkiye, cilt.1, ss.270, (Tam Metin Bildiri)
0
018. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin ÖTTB ve TOT Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersi Akademik Başarı ve Sosyal Beceri Düzeylerine Etkisi
TARIM K., Arısoy B.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, İzmir, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
0
019. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
TARIM K., İflazoğlu A., Dinç Artut P.
3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level konferansı, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)
0
020. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
TARIM K., İflazoğlu A., Dinç Artut P.
Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq konferansı, Azerbaycan, ss.598, (Tam Metin Bildiri)
0
021. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics
ARTUT P., Işık D., Tarım K.
Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.346, (Tam Metin Bildiri)
0
022. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?
ARTUT P., Tarım K.
6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Ankara, Türkiye, ss.42, (Tam Metin Bildiri)
0
023. İlköğretim öğrencilerinin ordinal (sıra) sayılar içeren problemleri çözme becerileri
ARTUT P., Bal A. P., Tarım K.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, cilt.2, ss.596, (Tam Metin Bildiri)
0
024. Öğretmen adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerine ilişkin Yeterliklerinin Belirlenmesi
ARTUT P., Tarım K.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
0
025. Öğretmen adaylarının çoklu zeka destekli proje tabanlı öğretim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
ARTUT P., İflazoğlu A., Tarım K.
Proc. Muallim Hazırlama Siyaseti ve Problemleri Beynelxalq Konferansı, Azerbaycan, ss.593, (Tam Metin Bildiri)
0
026. The effects of the project-based teaching method -supported by the MI Theory- on prospective teachers? attitudes
ARTUT P., Saban A. İ., Tarım K.
Proc. 9 th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, ss.386, (Tam Metin Bildiri)
0
027. Opinions, evaluation and suggestion of prospective teachers on multiple ıntelligence supported maths teaching
ARTUT P., İflazoğlu A., Tarım K.
Proc. 3rd International Conference on the Teaching of Mathematics at the Undergraduate Level, İstanbul, Türkiye, ss.38, (Tam Metin Bildiri)
0
028. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi
ARTUT P., Tarım K.
9. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, (Tam Metin Bildiri)
0
029. Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi
ARTUT P., Tarım K.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi konferansı, Ankara, Türkiye, cilt.2, ss.1189, (Tam Metin Bildiri)
0
030. lköğretim 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin sözel problemleri çözme becerileri
ARTUT P., Öktem P., Aladağ A., Tarım K.
III. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, ss.253, (Tam Metin Bildiri)
2019
201931. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma Becerileri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.291-296, (Tam Metin Bildiri)
2019
201932. Matematik Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201933. Fen Bilimleri Öğretiminin Yaratıcı Drama Yöntemi ile İşlenmesine Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz-Yeterlik ve Tutumları
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
30. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201934. İlkokul Öğrencilerinin Matematik ve Matematik Problemi Kavramlarına Yönelik Algıları
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.801-803, (Tam Metin Bildiri)
2019
201935. Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Öğretimi Yönelimleri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201936. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sözel Problem Kurabilme Yetkinlikleri
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K., ÖZSEZER M. S.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2019
201937. An Example of Using Scratch Block Coding on Grade 7th Percentages
UZ m., TARIM K.
ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201938. A Mathematical Modeling Study: Middle School Level
UZ M., TARIM K.
ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201939. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkin Görüşlerinin Metafor Yoluyla İncelenmesi
SEVER R., TARIM K.
3. Uluslararası Sosyal Bilmler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
201940. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleği ve Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Algıları
ÖZSEZER M. S., TARIM K., Metin Çapar ., Alğan S.
USBİK 2019 Nevşehir Sosyal Bilimler Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 30 Ocak - 02 Şubat 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201841. İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
ÖZSEZER M. S., TARIM K., Arı D.
2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201842. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Coğrafya Kavramına İlişkinAlgılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
SEVER R., ŞEYİHOĞLU A., TARIM K.
III. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, 10 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
201843. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL DİL BECERİLERİNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K.
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2018
201844. Views on Classroom Management Teachers? who Works with Gifted Students
ÖZSEZER M. S., TARIM K., CANBAZOĞLU H. B.
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201845. An Examination of Gifted Students' Perceptions of Self-Efficacy in Mathematics Literacy and Mathematical Literacy Achievements
TARIM K., CANBAZOĞLU H. B., BAYPINAR K.
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1-2, (Tam Metin Bildiri)
2018
201846. Preservice Preschool Teachers? Verbal Problem Posing Skills
TARIM K., AKTAŞ ARNAS Y., CANBAZOĞLU H. B.
International Conference on Education, Teaching & Learning, Zürih, İsviçre, 13 - 15 Temmuz 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201847. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
Arı D., ÖZSEZER M. S., TARIM K.
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
2018
201848. İlkokul Öğrencileri ile Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretimine Dair Bir Çalışma
ÖZSEZER M. S., Arı D., TARIM K.
ERPA 2018 International Congress on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201849. Types of Verbal Problems Posed by Preschool Teachers
AKTAŞ ARNAS Y., TARIM K.
Universal Academic Cluster İnternational Spring Conference, Hokkaido, Japonya, 11 - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
2018
201850. Norm Kadro Fazlası Sınıf Öğretmenleri İle İlgili Bir İnceleme
ÖZSEZER M. S., TARIM K., Akyüz K., Akyüz B. N.
II. Uluslararası Multidisiplineler Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201851. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Aritmetik Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
TARIM K., ÇİLİNGİR E., HACIÖMEROĞLU G.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201852. NORM KADRO FAZLASI SINIF ÖĞRETMENLERİ İLE iLGİLİ BİR METAFOR ÇALIŞMASI
ÖZSEZER M. S., TARIM K., Kozan E.
II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları KOngresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2018
201853. Öğretmen Adaylarının Görsel Çözümlere Yönelik Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
ÇİLİNGİR E., TARIM K.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201754. Grup Çalışmasının Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
TARIM K., KAF Ö.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.100, (Özet Bildiri)
2017
201755. Grup Çalısmasının Farklı Ögrenme Stillerine Sahip Ögretmen Adaylarına Yansımaları
TARIM K., KAF Ö.
5. Uluslararası Egitim Programları ve Ögretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.101, (Özet Bildiri)
2017
201756. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Öğretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
TARIM K., ÖZSEZER M. S., Canbazoğlu H. B.
7. International Congress of Research in Education, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201757. Examining secondary school students observations about lesson study model
Boran E., TARIM K.
International Conferance on Social and Economics, 8 - 09 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201758. Sınıf öğretmenlerinin öğrencilere sundukları sözel problem türleri
TARIM K., Canbazoğlu H. B.
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201759. Problem Solving levels of elementary scholl students on mathematical word problems and the distribution of these problems in textbooks
TARIM K.
Pedagogia 2017, 30 Ocak - 03 Şubat 2017, (Özet Bildiri)
2017
201760. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERE SUNDUKLARI SÖZEL PROBLEM TÜRLERİ
TARIM K., CANBAZOĞLU H. B.
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.127, (Özet Bildiri)
2017
201761. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri
SEVER R., TARIM K., KOZAN D.
16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201762. Öğretmen adaylarının matematik öğretimine yönelik staj öncesi ve sonrasına ilişkin gorüşlerinin incelenmesi
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
2017
201763. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinden Beklentileri
SEVER R., TARIM K., KOZAN D.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.106-107, (Özet Bildiri)
2017
201764. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Staj Öncesi ve Sonrasına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi.
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201765. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Tam Metin Bildiri)
2017
201766. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201767. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlığı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir İnceleme (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra kitap bölümü olarak yayınlanmıştır)
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
201768. Sınıf Ögretmenligi Adaylarının Matematik Okuryazarlıgı Düzeyleri ile Matematik Algıları Üzerine Bir Inceleme
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.278, (Özet Bildiri)
2017
201769. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla Incelenmesi
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Muğla, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Özet Bildiri)
2017
201770. Sınıf Ögretmeni Adaylarının Matematik ve Matematik Ögretimi Algılarının Metafor Yardımıyla İncelenmesi
TARIM K., ÖZSEZER M. S., CANBAZOĞLU H. B.
7. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.219, (Tam Metin Bildiri)
2016
201671. STAJ UYGULAMALARININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
YONTAR A., TARIM K., KARABAY A.
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2016, ss.773-777, (Tam Metin Bildiri)
2016
201672. The Effect Of Realistic Mathematics Education Approach On Middle School Student Mathematics Achievement
TARIM K., Kütküt H.
International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016
2016
201673. Middle school math teachers standards about private section proficiency a lesson study model
Boran E., TARIM K.
International Human and Science: Problems and Solution Seeking, Sarayova, Bosna-Hersek, 7 - 09 Ekim 2016
2016
201674. Elementary Mathematics Teacher Pedagogical Views on Teaching of Place Value
TARIM K., SİYER A.
6th Internetional conference on "Business, Economics, Social Sciences and Humanities, Tokyo, Japonya, 27 - 28 Temmuz 2016, ss.100, (Özet Bildiri)
2016
201675. Matematik Eğitimi Öğretim Programındaki Değişiklikler Uygulayıcıların Görüşleri
DELİCE A., ERGENE Ö., TARIM K.
International Congresses on Education ERPA, Sarayova, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201676. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılaştırılmış EğitimProgramlarının Akademik Başarıya ve Yaratıcılığa Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması
Kırmızı M., TARIM K.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
201677. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Modeliİle Mesleki Yeterlilik Görüşlerinin İncelenmesi
Boran E., TARIM K.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
2016
201678. Matematik Egitimi Ögretim Programındaki Degisiklikler Uygulayıcıların Görüsleri
ERGENE Ö., TARIM K.
Sarajevo, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.175, (Özet Bildiri)
2016
201679. Türkiye de Üstün Zekalılar için Farklılastırılmıs EgitimProgramlarının Akademik Basarıya ve Yaratıcılıga Etkisi Bir Meta Analiz Çalısması
KIRMIZI M., TARIM K.
III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
2015
201580. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Ders Araştırması Hakkındaki Görüşleri
Boran E., TARIM K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016
2016
201681. Sınıf Öğretmeni Adaylarının FeTeMM Eğitimi ve UygulanabilirliğiHakkındaki Görüşleri
HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
2016
201682. Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
Kozan D., Öveç G., Çelik E., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
2016
201683. Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Yeterliklerine katkısına ilişkin öğretmen görüşleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G., DELİCE A.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Mayıs 2016
2016
201684. Sınıf Ögretmeni Adaylarının FeTeMM Egitimi ve Uygulanabilirligi Hakkındaki Görüsleri
HACIÖMEROĞLU G., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.282, (Özet Bildiri)
2016
201685. Ögretmenlik Uygulaması Dersinin Sınıf Ögretmen Adaylarının Matematik Ögretme Yeterliklerine katkısına iliskin ögretmen görüsleri
TARIM K., HACIÖMEROĞLU G.
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.278, (Özet Bildiri)
2016
201686. Sınıf Ögretmenligi Egitimi Programlarındaki Seçmeli Dersler
KOZAN D., ÖVEÇ G. B., ÇELİK ., TARIM K.
15. Uluslararası Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.97, (Özet Bildiri)
2015
201587. Sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüşleri
Ersin S., TARIM K.
14. Uluslararası katılımlı sınıf öğretmenliği sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201588. Sınıf ögretmenlerinin matematik derslerinde sanal manipülatiflerin kullanımı hakkındaki görüsleri
ERSİN S., TARIM K.
14. Uluslararası katılımlı sınıf ögretmenligi sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.75, (Özet Bildiri)
2015
201589. İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TARIM K., Baypınar K., Keklik G.
İlköğretim Öğretmenlerinin Matematik Okuryazarlığı Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2015
201590. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımının İncelenmesi
Kütküt H., TARIM K.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
2015
201591. Ilkögretim Ögretmenlerinin Matematik Okuryazarlıgı Öz Yeterlik Düzeylerinin Çesitli Degiskenler Açısından Incelenmesi
TARIM K., BAYPINAR K., KEKİKLİ G.
Türk Bilgisayar ve Matematik Egitimi Sempozyumu-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.319, (Özet Bildiri)
2015
201592. THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE
TARIM K., Özdemir S.
International Journal of Arts & Sciences Singapore, Singapur, Singapur, 13 - 16 Ocak 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2014
201493. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının Kullanımı İncelenmesi
TARIM K., Kütküt H.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
2014
201494. İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin istatistik Dersi Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
TARIM K., Özdemir S.
XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201495. Ortaokul Matematik Derslerinde Gerçekçi Matematik Egitimi Yaklasımının Kullanımı Incelenmesi
TARIM K., KÜTKÜT H.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1180, (Özet Bildiri)
2014
201496. Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Düşünme Stilleri ile Matematiksel Güç Düzeyleri Arasındaki ilişkinin incelenmesi
TARIM K., Siyer A.
XI.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
201497. Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerinde Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Bir Uygulama Örneği
ÇİLİNGİR E., ARTUT P., TARIM K.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
2014
201498. Preschool children?s skills about pattern finding
TARIM K.
III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Özet Bildiri)
2013
201399. Psikolojik danışma ve rehberlik öğrencilerinin istatistik dersine yönelik tutumlarının incelenmesi
Özdemir S., TARIM K.
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013
2013
2013100. Öğretmen Adaylarının Matematik Başarıları İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ARTUT P., Tarım K.
1. Türk Bilgisayar Eğitimi ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013101. Ögretmen Adaylarının Matematik Basarıları Ile Elestirel Düsünme Becerileri Arasındaki Iliskinin Incelenmesi
TARIM K., ARTUT P.
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.90, (Özet Bildiri)
2013
2013102. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
TARIM K., Özdemir S.
I. Türk bilgisayar ve matematik sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013103. İşbirliğine Dayalı Gruplarda Çalışmanın Çocukların Örüntü Bulma Becerileri Üzerindeki Etkisi
ARTUT P., Tarım K.
XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012104. Preschooler?s recognizing patterns
TARIM K.
III. International Congress on Early Childhood Education, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012105. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencinin matematik başarısı ve matematiğe ilişkin tutumu üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması
TARIM K., Çapar G.
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012106. Tarım, K. Ve P. D. Artut, “Öğretmen adaylarının Basamak Değeri ve Sayma Sistemlerine ilişkin Yeterliklerinin Belirlenmesi”, Rize, 2012
TARIM K., ARTUT P.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
2011
2011107. Hikâyelerle matematik öğretiminin öğrencilerin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri
TARIM K., Kır D.
1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2010
2010108. Öğretmen Adaylarının Kat Problemlerine İlişkin Çözümlerinin İncelenmesi
TARIM K., Dinç Artut P.
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşa, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008109. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Gerçekçi Cevap Gerektiren Matematiksel Sözel Problemleri Çözme Becerileri
TARIM K., Öktem S. P.
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008110. İlköğretim 5. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretmen Ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
TARIM K., Çakır İ.
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008111. İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin İşbirliğine Dayalı Grup Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
TARIM K., Kır D.
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007112. Kubaşık Kümelerde Problem Çözme Çalışmalarının Rutin Olmayan Problem Çözme Düzeylerine Etkisi
TARIM K., Dinç Artut P.
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007113. Sınıf öğretmen adayları sözel matematik problemlerine ne kadar gerçekçi yaklaşıyor?
Dinç Artut P., TARIM K.
6. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri Yaşayarak Matematik, Erzurum, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2007, ss.42-48, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007114. ttitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics
Işık D., ARTUT P., TARIM K.
Affective Education in Action, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007115. Attitudes of elementary education teachers and mathematıcs teachers towards teaching mathematics
Işık D., Dinç Artut P., TARIM K.
Affective Education in Action konferansı, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.346-355, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007116. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi
Yıldırım K., TARIM K.
6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.78, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006117. The implementaion of cooperative learning methods to teach addition and subtraction skills to kindergarten students
ARTUT P., TARIM K.
1 st international congress of preschool education, İstanbul, Türkiye, 8 - 10 Ağustos 2006, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004118. Okulöncesi Öğretmenlerinin Hikaye Etkinliklerindeki Matematiksel Kavramlara Yönelik Farkındalık Düzeyi Oluşturma İle İlgili Nitel Bir Çalışma Örneği
ÖZSEZER M. S., TARIM K.
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-39, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005119. Okulöncesi Öğretmenlerinin matematik ve matematik öğretimine ilişkin algı ve tutumları
ÖZSEZER M. S., TARIM K.
14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005120. Okulöncesi Ögretmenlerinin matematik ve matematik ögretimine iliskin algı ve tutumları
ÖZSEZER M. S., TARIM K.
14. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.95, (Özet Bildiri)
2004
2004121. İlköğretim Öğrencilerinin Ordinal Sıra Sayılar İçeren Problemleri Çözme Becerileri
ARTUT P., TARIM K., BAL A. P.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.596-604, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004122. Anasınıfı öğrencilerine toplama ve çıkaramabecerilerinin kazandırılmasında kubaşık öğrenme yöntemininuygulanması.
TARIM K., ARTUT P.
4. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)
2004
2004123. Okulöncesi öğretmenlerinin hikaye etkinliklerindeki matematiksel kavramlara yönelik farkındalık düzeyi oluşturma ile ilgili nitel bir çalışma örneği
Bulut M. S., TARIM K.
I. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, cilt.2, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)
2003
2003124. Anasınıfı ve İlköğretim Birinci Sınıf Çocuklarının Toplama ve Çıkarma Becerilerinde Kullandıkları Stratejilerin İncelenmesi
TARIM K., DERETARLA GÜL E.
OMEP Dünya Konsey Toplantısı ve Konferansı, Kuşadası, Türkiye, 5 - 11 Ekim 2003, cilt.3, ss.270-283, (Tam Metin Bildiri)
2002
2002125. Kubaşık öğrenme yönteminin İlköğretim bölümü sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin matematik öğretimi dersine ilişkin akademik başarılarına etkisi
Dinç Artut P., TARIM K.
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.1189-1195, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Matematik Dersinde Beceri Öğretimi
ALBAYRAK H. B., TARIM K.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında İlkokulda Beceri Temelli Eğitim, SEVER RAMAZAN, KARALI YALÇIN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.267-294, 2025
2022
20222. Matematiksel Coğrafya Okuryazarlığı
Tarım K., Sever R., Karali Y., Canbazoğlu H. B.
Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı-I, Ramazan Sever, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.488-522, 2022
2021
20213. İlkokulda Matematiksel Modelleme
Tarım K., Canbazoğlu H. B.
MATEMATİKSEL MODELLEME Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Prof. Dr. Esra BUKOVA GÜZEL - Doç. Dr. Muhammed Fatih DOĞAN - Dr. Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.201-228, 2021
2021
20214. İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Farklı Öğrenme Stillerine Sahip Öğretmen Adaylarına Yansımaları
KAF Ö., TARIM K.
Prof.Dr. Adil Türkoğlu'na Armağan- Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Ahmet Doğanay, Fatma Sadık, Editör, Anı Yayıncılık, Adana, ss.349-362, 2021
2020
20205. Psikolojik Danışmada İstatsistik ve IBM SPSS Uygulamaları
ÖZYÜREK R., TARIM K.
PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020
2019
20196. Ölçülerin Öğretimi
TARIM K., ARTUT P.
Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-192, 2019
2019
20197. Matematik Okuryazarlığı
CANBAZOĞLU H. B., TARIM K., BAYPINAR K.
Matematik Öğretiminin Temelleri: Ortaokul, Güney Hacıömeroğlu, Kamuran Tarım, Editör, Anı Yayıncılık, ss.457-496, 2019
2017
20178. An Investigation of Pre-Service Primary School Teachers? Mathematical LiteracyLevels and Perceptions of Mathematics
ÖZSEZER M. S., TARIM K., CANBAZOĞLU H. B.
Current Trends in Educational Sciences, Recep Efe, Irina Koleva, Emin Atasoy, Violeta Kotseva, Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.1, 2017
2016
20169. Tutum ve Matematik Başarısı
TARIM K., ARTUT P.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Erhan Bingölbali; Selahattin Arslan; İsmail Özgür Zembat, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.767-784, 2016
2016
201610. İlkokul Matematik Dersi Programlarının Problem Çözme Açısından İncelenmesi
ARTUT P., TARIM K.
Reform ve Değişim Bağlamında İlkokul Matematil Öğretim Programları, Mehmet Fatih Özmantar; Ayşe Öztürk; Erdal Bay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.293-314, 2016
2007
200712. Effects of multiple intelligence based mathematics course on students? math anxiety and students?views about the course
Tarım K., İflazoğlu Saban A., BULUT M. S.
Learning Beyond Cognition, N. Kryger., B. Ravn. , Editör, Danish University Of Education Pres., Kopenhag, ss.221-242, 2007
Diğer Yayınlar
2015
20151. Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşiminin Ilkokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarliği Düzeyine Ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
ARTUT P., ÇİLİNGİR E., TARIM K.
Diğer, ss.1-200, 2015
2011
20112. İşbirlikli öğrenme yönteminin öğrencilerin matematik dersindeki akademik başarıları ve matematiğe ilişkin tutumları üzerindeki etkililiği: bir meta-analiz çalışması
TARIM K., Çapar G.
Diğer, 2011
2011
20113. Kubaşık öğrenme tekniklerinden ÖTTB ve TOT tekniklerinin 6. sınıf öğrencilerinin matematik dersi ?istatistik ve olasılık? konusunda akademik başarı, kalıcılık ve sosyal beceri düzeylerine etkisi
TARIM K., Arısoy B.
Diğer, 2011
2011
20114. Hikayelerle matematik öğretiminin ilköğretim 2. sınıf öğrencilerinin toplama ve çıkarmaya ilişkin sözel problem çözme becerileri üzerindeki etkileri
TARIM K., Kır D.
Diğer, 2011
2011
20115. İlköğretim 1. sınıf öğretmenlerinin matematik derslerinde oyun etkinliklerinin kullanımına ilişkin görüşleri
TARIM K., Hoşgör A.
Diğer, 2011
2009
20096. İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin gerçekçi cevap gerektiren matematiksel sözel problemleri çözme becerileri
TARIM K., Öktem S. P.
Diğer, 2009
2009
20097. İlköğretim 5. sınıf ders kitaplarının öğretmen ve öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
TARIM K., Çakır İ.
Diğer, 2009
Desteklenen Projeler
2020 - 2022
2020 - 2022ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZÜMÜNE İŞLEMSEL VE KAVRAMSAL YAKLAŞIMLARI, MATEMATİKSEL MODELLEME YETERLİKLERİ VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TARIM K. (Yürütücü), UZ M.
2018 - 2019
2018 - 2019SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI VE FARKINDALIKLARININ GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK ETKİNLİK TEMELLİ BİR UYGULAMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TARIM K. (Yürütücü), CANBAZOĞLU H. B.
2018 - 2019
2018 - 2019OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÖZEL PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
AKTAŞ ARNAS Y. (Yürütücü), TARIM K.
2017 - 2019
2017 - 2019Ortaokul Öğrencilerinin Ders Araştırması ile İlgili Görüşleri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TARIM K. (Yürütücü), ÖZSEZER M. S., BORAN E.
2017 - 2017
2017 - 2017Problem Solving Levels Of Elementary School Students On Mathematical Word Problems And The Distribution of These Problems in Textbooks
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TARIM K. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Ders Araştırması Modeli ile Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Yeterliklerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TARIM K. (Yürütücü), BORAN E.
2016 - 2016
2016 - 2016Elementary mathemaiıcs teachers pedagogical views on teaching of place value
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TARIM K. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015THE EFFECT OF COOPERATIVE LEARNING ON THE ACADEMIC SUCCESS AND ATTITUDE OF THE STUDENTS in STATISTICS COURSE
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
TARIM K. (Yürütücü), özdemir s.
2013 - 2015
2013 - 2015Farklı Matematiksel Güce Sahip Ortaokul Öğrencilerinin Düşünme Sitillerinin İncelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
TARIM K. (Yürütücü)
2012 - 2015
2012 - 2015