Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (8)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (9)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 41

1. Preschool Teachers’ Views on Read-Alouds

World Children Conference-V, Hakkari, Türkiye, 7 - 09 Haziran 2024, ss.361-362, (Özet Bildiri)

2. The Relationship Between Democratic Attitude Levels And Justice Tendencies of Primary School Students

Canakkale Onsekiz Mart University International Social Sciences Conference IV , Çanakkale, Türkiye, 5 - 06 Temmuz 2024, ss.331, (Özet Bildiri)

3. Early Literacy Practices of Preschool Teachers

World Children Conference-V, Hakkari, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2024, ss.363-364, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Sınıf Öğretmenlerinin Okul Zorbalığına İlişkin Tutumları

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

5. İlkokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonları ile Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

6. İlkokullarda Akran Zorbalığının Yordayıcısı Olarak Hoşgörü Değeri

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

8. Üstün Yetenekli Çocukların Eğitiminde Sınıf Öğretmenlerinin Öz Yeterlik Düzeyleri

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

12. Family Time Use Before And After Covıd 19 Pandemic; Evaluation Through Women's Narratives

2nd International World Women Conference, Baku, Azerbaycan, 11 - 12 Şubat 2021, ss.299-300, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Patriarchal Reflections in male-Female Relationships: Youth of Today

1st.International WORLD WOMENCONFERENCE, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Mart 2020, ss.66-74, (Tam Metin Bildiri)

14. Evaluation of Pre-service Teachers' Perceptions of Violence in Terms of Gender

30. INTERNATIONAL CREATIVE DRAMA IN EDUCATION CONGRESS ”ADAPTATION”, Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.164-170, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. The Relationship Between Reading Comprehension and Reading Speed of Primary School Students Whose Native Language is not Turkish

18th International Primary Teacher Education Symposium, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)

16. Investigation of School Engagement And The Motivation Levels of Gifted Children

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.98-104, (Tam Metin Bildiri)

17. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINI ÖNLEMEDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLER

ÇUKUROVA II. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 26 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

18. Akran Zorbalığının İlkokul 4. Sınıflarda Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi (Adana İli Örneği)

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (USBIK 2019), 30 Ocak - 02 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

21. ÇOCUKLARIN TOPLUMSAL CİNSİYETE YÖNELİK KALIP YARGILARININ İNCELENMESİ

II. Çukurova Kadın Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

23. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Alma Durumlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Belirlenmesi

2nd InternationalCongress on Multidisciplinary Studies, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

25. Okul yöneticilerinin okul şiddeti ve güvenliğine ilişkin görüşleri

Bilge Kagan 1. International Science Congress, 26 - 29 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

26. ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLARIN ANNELERİYLE İLİŞKİLERİ

2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi – İnsan ve Toplum Bilimleri (IBAD-2017), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

27. Algılanan Örgütsel Destek ve İşe Adanmışlık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.54-56, (Özet Bildiri)

28. Toplumsal Cinsiyet Bilincinin Geliştirilmesi Yaratıcı Drama Yöntemi

International Creative Drama in Education Congress, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, (Özet Bildiri)

29. Okullarda zorbalığı önleme ve müdahale etmeye yönelik psikolojik danışman görüşleri

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

31. Evdeki Görev ve Sorumlulukların Cinsiyete Göre Değerlendirilmesi Çocukların Görüşleri

1. ULUSLARARASI ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

32. Formasyon Grubu Öğretmen Adaylarının Toplumsal Cinsiyet Rollerine İlişkin Tutumları

1. ULUSLARARASI ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

34. Physical and Relational Aggression in Preschool Children: Preschool Teacher's Views and Intervention Strategies

III. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 6 - 08 Şubat 2014, (Tam Metin Bildiri)

35. Okulda Şiddet Uygulayan, Şiddete Maruz Kalan ve Olumlu Özellikler Taşıyan Ergenlerin Aile Özelliklerinin İncelenmesi

9. Ulusal Psikolojik danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğretmenlerin sorumluluk kazandırmada kullandıkları cezaların öğrenciler tarafından algılanması

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

37. Çocukların Şiddeti Algılama Biçimlerinin Çizdikleri Resimlerine Yansımaları

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 1 - 04 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

38. Multi Perspective Assessment of First Years of School: A Prospective Study

European Affective Education Network İnternational Conference At The Cukurova University, Adana, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

41. İlköğretim okullarında zorbalığın incelenmesi

1. Şiddet ve Okul: Okul ve çevresinde Çocuğa Yönelik Şİddet ve Alınabilecek Tedbirler Uluslararası Katılımlı Sempozyum, 28 Mart - 31 Ocak 2006, (Özet Bildiri)
Kitaplar 16

1. Okula Hazırbulunuşluk ve Çocuğun Gelişimsel Özellikleri

Okula Hazırbulunuşluk: Tüm Yönleri ile Okula Geçiş, DERETARLA GÜL EBRU, HOŞ GÜLSÜM, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.33-52, 2024

2. Zorbalık ve Bağlanma

BAĞLANMA EL KİTABI, Şule ERDEN ÖZCAN , Özkan ÖZGÜN, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.195-210, 2023

3. Çocukların Duygusal Atıfları ve Ahlaki Yargılamaları

PROF. DR. ADİL TÜRKOĞLU’NA ARMAĞAN Eğitimde Bitmeyen Yolculuk, Doğanay Ahmet, Sadık Fatoş, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.300-315, 2021

4. Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Başlıca Hizmet Türleri

Psikolojik Danışma Ve Rehberlik, Kaya Alim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.35-53, 2020

5. Yaşamboyu Gelişim

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019

6. Öğrenciyi Tanıma

Eğitim Psikolojisi, Yıldırım İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.173-196, 2019

7. Psikolojik Danışma ve Rehberlikte Başlıca Hizmet Türleri

Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Alim Kaya, Editör, Anı yayıncılık, 2016

8. Evdeki görev ve sorumlulukların cinsiyete göre değerlendirilmesi: çocukların görüşleri

Türkiye de ve Dünyada Kadın Araştırmaları, Prof. Dr. Gülseren Ağrıdağ, Editör, Çukurova Üniversitesi, ss.215-222, 2015

10. Eğitim Psikolojisinin kapsamı

Eğitim Psikolojisi, Yıldırım İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2014

11. Güdülenme

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Y., Sadık F., Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, 2008

12. Öğrenciyi tanıma

Eğitim Psikolojisi, Yıldırım İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-192, 2008

13. Sınıf Yönetimini Etkileyen Faktörler

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Aktaş Arnas Y., Sadık F., Editör, Kök Yayıncılık, Ankara, 2007

14. Psikolojik Danışma Ve Rehberlikte Hizmet Türleri

Psikolojik Danışma Ve Rehberlik, Kaya A., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2007

15. Öğrenciyi Tanıma

Eğitim Psikolojisi, Yıldırım İ., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2007

16. Eğitim Psikolojisinin Kapsamı

Eğitim Psikolojisi, Yıldırım İ., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, 2007
Metrikler

Yayın

85

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

30

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

21

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

51

Proje

6

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları