Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
Scopus (18)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (9)
5. Gölbaşı ve Azaplı Göllerinden (Adıyaman) İzole Edilen Bakterilerin Tiplendirilmesi ve Çoklu Antibiyotik Dirençliliklerinin Araştırılması
TÜRK TARIM - GIDA BİLİM VE TEKNOLOJİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.43-47, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Hastane Kanalizasyonlarından İzole Edilen Gram negatif Bakterilerin İdentifikasyonu ve Çoklu Antibiyotik Dirençliliklerinin Saptanması
Türk Tarım- Gıda Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.4, sa.10, ss.845-849, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Gölbaşı Gölünden Adıyaman İzole Edilen Gram Negatif Bakterilerin Çoklu Antibiyotik Dirençlerinin Belirlenmesi
FEN ve MÜHENDİSLİKBİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.34, sa.6, ss.62-69, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Isolation And Antibiotic Resistance Of Campylobacter Spp From Chicken And Cattle Meat In Turkey
Advances in Food Sciences
, cilt.37, ss.58-64, 2015 (Hakemli Dergi)
10. öğretmen adaylarının fen öğretimi öz-yeterlik inançları ile tutumlarının öğrenme stillerine göre analizi
Milli Eğitim
, sa.205, ss.125-150, 2015 (SCI-Expanded)
11. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançları İle Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Analizi
Milli Eğitim
, sa.125, ss.125-149, 2015 (Scopus)
12. Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz-Yeterlilik İnançları ve Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Analizi
MİLLİ EĞİTİM
, sa.205, ss.125-149, 2015 (Scopus)
14. PRELIMINARY EXAMINATION OF HERBAL EXTRACTS ON THE INHIBITION OF HELICOBACTER PYLORI
AFRICAN JOURNAL OF TRADITIONAL COMPLEMENTARY AND ALTERNATIVE MEDICINES
, cilt.11, sa.1, ss.93-96, 2014 (SCI-Expanded)
16. Antibiotic and Heavy Metal Resistance in Bacteria Isolated from the Eastern Mediterranean Sea Coast
BULLETIN OF ENVIRONMENTAL CONTAMINATION AND TOXICOLOGY
, cilt.89, sa.3, ss.551-556, 2012 (SCI-Expanded)
20. Doğu Akdeniz?den İzole Edilen Enterococcus faecalis Bakterilerinin Antibiyotik ve Ağır Metal Dirençliliği
SDU Journal of Science
, sa.5, ss.172-178, 2010 (Hakemli Dergi)
23. Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.115-127, 2009 (Hakemli Dergi)
24. Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.115-127, 2009 (Hakemli Dergi)
27. Toprak ve rumenden izole edilen bazı Clostridium sp. izolatlarında selülaz etkinliklerinin belirlenmesi
e-Journal of New World Sciences Academy
, sa.4, ss.69-80, 2009 (Hakemli Dergi)
28. The effect of active learning approach in science teaching on cognitive level of student achievement
Journal of Turkish Science Education
, cilt.6, sa.1, ss.115-127, 2009 (Scopus)
30. Sınıf öğretmenliği ABD?de okuyan 4.sınıf öğrencilerinin ilköğretim birinci kademede gösterilen fen ve teknoloji dersi alanındaki alan bilgilerinin belirlenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği).
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.303-312, 2008 (Hakemli Dergi)
35. 'Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Kullandıkları Öğretim Yöntem ve Tekniklerine ilişkin Görüşlerinin Değerlendirilmes
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.32, ss.24-33, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
2. DEBATE ON SELF EFFICACY BELIEFS: HOW COMPETENT ARE PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
Conference of the International Journal of Arts & Sciences, Freiburg, Almanya, 3 - 06 Aralık 2018, cilt.11, sa.3, ss.125-126, (Özet Bildiri)
7. The Analysis of Prospective Science Teachers’xx Critical Thinking Ability According to Their Learning Styles
Int. Journal of Arts Sciences-IJAS International Conference for Physical Life and Health Sciences, 15 - 19 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri)
8. ISOLATION IDENTIFICATION AND ANTIBACTERIALAGENTS RESISTANCE AMONGENTEROBACTERIACEAE SPP IN FISH OF THE EASTERN MEDITERRANEAN
The WEI International Academic Conference, Barselona, İspanya, 7 - 09 Mart 2016, ss.18-22, (Tam Metin Bildiri)
10. Investigation of Factors Affecting Critical Thinking Skills
Academy of Business Retail Management, Paris, Fransa, 10 - 11 Ağustos 2015, sa.4, (Özet Bildiri)
11. Investigating Prospective Science Teachers? Academic Self-Efficacy Beliefs
International Conference for Academic Disciplines, 13 - 16 Ocak 2015, (Tam Metin Bildiri)
12. Biodegradation of 2,4,6-Trinitrotoluene (TNT)
3rd International Molecular Biology and Biotechnology Congress, Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 06 Haziran 2014, ss.176, (Tam Metin Bildiri)
13. Gıdalardan izole Edilen Campylobacter spp. Bakterilerinin Dağılımı ve Antibiyotik Dirençliliklerinin Araştırılması
EKOLOJİ 2014 SEMPOZYUMU, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 04 Mayıs 2014, ss.174, (Özet Bildiri)
14. THE EFFECTS OF THE INSTRUCTIONAL TECHNOLOGY AND MATERIAL DESIGN COURSE ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS? SCIENCE TEACHING SELF-EFFICACY BELIEFS
(IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Nisan 2014, ss.2, (Özet Bildiri)
15. The Effect Of Science Teaching Course Processed By The Method Of Online Argumentation On Classroom Prospective Teachers? Attitudes Towards Science Teaching
(IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 10 Nisan 2014, cilt.1, sa.1, ss.3, (Özet Bildiri)
17. Bitkisel Kaynaklı Soğukpres ve Su Buharı Destilasyonu ile Çıkarılan Yağların Anti?Bakteriyel Aktivitelerinin Belirlenmesi
XXI. Ulusal Biyoloji Kongresi (Uluslar arası katılımlı), İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.1224-1225, (Tam Metin Bildiri)
18. Tetrasiklin Antibiyotiğinin Ozonolitik Degredasyonu
XXI. Ulusal Biyoloji Kongresi (Uluslararası katılımlı), İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.842-843, (Tam Metin Bildiri)
19. Halka Açık Parklarda Bulunan Araç ve Gereçler Üzerinden İzole Edilen Gram (-) Bakterilerin Antibiyotik Dirençlilik Düzeylerinin Belirlenmesi
XXI. Ulusal Biyoloji Kongresi (Uluslar arası katılımlı), İzmir, Türkiye, 3 - 07 Eylül 2012, ss.1236-1237, (Tam Metin Bildiri)
20. Çevre Bilimi Dersinde Ders İçi ve Çevrimiçi Argümantasyon Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Çevreye Yönelik Bakış Açılarına Etkisi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 Haziran - 30 Aralık 2012, ss.69, (Tam Metin Bildiri)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri İle Fen Bilgisi Öğretimine Yönelik Öz-yeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi,
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
25. Karideslerden izole edilen Gr(-) bakterilerin identifikasyonu ve çoklu antibiyotik dirençliliklerinin araştırılması
IX. Ulusal Biyoloji Kongresi, Trabzon, Türkiye, 23 - 27 Haziran 2008, ss.238, (Tam Metin Bildiri)
27. Deniz suyu ve sedimentinden izole edilen Enterobacteriaceae üyelerinin identifikasyonu ve antibiyotik dirençliliklerinin araştırılması
IX. Ulusal Biyoloji Kongresi, Trabzon, Türkiye, 23 - 27 Haziran 2008, ss.238, (Tam Metin Bildiri)
28. 'Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi'
VII. Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi, Malatya, Türkiye, 07 Eylül 2007
29. Sınıf Öğretmenliği ABD?de Okuyan 4.Sınıf Öğrencilerinin İlköğretim Birinci Kademede Gösterilen Fen ve Teknoloji Dersi Alanındaki Alan Bilgilerinin Belirlenmesi (Çukurova Üniversitesi Örneği)
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 16 - 20 Haziran 2007, ss.224-229, (Tam Metin Bildiri)
32. Kültür Levrek'lerinden (Dicentrarchus labrax) İzole Edilen Bakterilerin Antibiyotik Dirençliliğinin Araştırılması
XVIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 30 Haziran 2006, ss.220, (Tam Metin Bildiri)
33. İlköğretim Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Proje Çalışmalarına İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
I. Ulusal Fen ve Teknoloji Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2005, ss.253-255, (Tam Metin Bildiri)
34. Bacilllus spp.de Lipaz ve Esteraz Aktivitelerinin Saptanarak, Enzim Aktivitelerinin Ölçülmesi
XIV. Ulusal Biyoteknoloji Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Ağustos - 02 Eylül 2005, ss.191, (Özet Bildiri)
38. Çöp Depolama Sahalarının Drenaj Sularından İzole Edilen Enterobacteriaceae Üyelerinde Antibiyotik Dirençlilik Profili ve transfer Edilebilirliği
XVII. Ulusal Biyoloji Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2004, ss.54, (Özet Bildiri)
39. Seyhan Nehri ve Baraj Gölünden İzole Edilen Enterobacteriaceae Üyelerinde Ağır Metal ve Antibiyotik Dirençlilik Dağılımı
XIII. Biyoteknoloji Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 25 Ağustos 2003 - 29 Mayıs 2005, ss.41, (Tam Metin Bildiri)
40. Adana?da Piyasada Satılan Çiğ Sütlerde Kirlilik Düzeyi ve Fekal Koliformların Antibiyotik Hassasiyetleri
XII Biyoteknoloji Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 20 Eylül 2001, ss.120, (Tam Metin Bildiri)
41. Seyhan Nehrinin Fekal Kirlilik Düzeyi ve Fekal Koliformların Antibiyotik Hassasiyetleri
XII Biyoteknoloji Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 17 - 21 Eylül 2001, ss.252-255, (Tam Metin Bildiri)
43. Ç. Ü. Balcalı Hastanesi Kanalizasyon Suyundan İzole Edilen Escherichia coli ve Enterobacter sp. Suşlarında UV Tamir Yeteneği ve Bunlar Arasında Rekombinasyon Yeteneklerinin Araştırılması
XIII. Ulusal Biyoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 20 Eylül 1996, ss.381-392, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
19
1. Fen Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme
Teoriden Pratiğe Fen Öğretimi, Hastürk, Gamze, Editör, PegemA, Ankara, ss.221-243, 2018
4. FEN ÖĞRETİMİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME
TEORİDEN PRATİĞE FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, GAMZE HASTÜRK, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.222-241, 2017
6. DNA, RNA , Genler ve Kromozomlar
Genetik ve Biyoteknoloji, Cansu Filik İşcen, M. Bahadır Aktan, Editör, Lisans Yayıncılık, ss.27-59, 2017
8. BİYOTEKNOLOJİK UYGULAMALAR I
Genetik ve Biyoteknoloji, Prof.Dr. Cansu Filik İşçen Yrd.Doç.Dr.M.Bahadır Aktan, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.257-290, 2017
9. Fen Bilimlerinde Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı
Fen Eğitiminde Güncel Konular, Özgür Taşkın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.299-316, 2017
13. Biyoloji Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğretimi, Solmaz Aydın, Sibel Gürbüzoğlu Yalmancı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.155-201, 2016
14. Biyoloji Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme
Fen Bilimleri Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Biyoloji Öğretimi, Aydın Solmaz, YALMANCI GÜRBÜZOĞLU Sibel, Editör, pegemA, Ankara, ss.156-198, 2016