Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2012 - 2017 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2002 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1996 - 2002 Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji
Yönetimsel Görevler
-
2010 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2004 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
-
FUTURE CLASSROOM LAB (FCL) DESTEKLİ FEN BİLGİSİ EĞİTİM ETKİNLİKLERİNİN 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİĞİN İLETİMİ KONUSUNA YÖNELİK AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Matyar F. (Danışman)
E.ÇAĞRI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
STEM EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİNİN DEZAVANTAJLI BÖLGELERDEKİ ÖĞRENCİLERİN KONULARI GÜNLÜK HAYATLA İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ, BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE MESLEK VE KARİYER SEÇİMİ ÜZERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Matyar F. (Danışman)
C.AS(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
BASİT MALZEMELERLE YAPARAK ÖĞRENME YÖNTEMİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KÜTLE VE AĞIRLIK KONUSUNDAKİ AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
Matyar F. (Danışman)
Ö.AKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Argümantasyon destekli işbirlikli öğrenme yönteminin genetiği değiştirilmiş organizma (GDO) konusunda uygulanmasının onuncu sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına etkisinin incelenmesi
Matyar F. (Danışman)
S.AKDÖNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Proje tabanlı öğrenmenin 5.sınıf fen bilimleri dersinde öğrencilerin akademik başarı ve bilimsel süreç becerilerine etkisi
Matyar F. (Danışman)
B.BOZLAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Gölbaşı ve Azaplı göllerinin (Adıyaman) mikrobiyolojik kalitesi ve izolatların antibiyotik dirençlilik özelliklerinin belirlenmesi
F.BÜYÜKKAYA(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Hücre biyolojisi konusunun öğretiminde kullanılan yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenme yönteminin akademik başarı üzerine etkisi
Matyar F. (Danışman)
H.PEKEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre kavramları ile ilgili algılamalarının değerlendirilmesi ve bu algılamalarının çevreye yönelik tutumları ile tutarlılığının incelenmesi
Matyar F. (Danışman)
M.BOZKURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki
Matyar F. (Danışman)
N.TORUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki başarıları ile fen okuryazarlığı düzeylerinin karşılaştırılması ve öğretmenlerin fen okuryazarlığı ile ilgili görüşlerinin incelenmesine yönelik bir çalışma
Matyar F. (Danışman)
M.SOYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin, sık görülen bulaşıcı hastalıklar ile ilgili bilgi düzeylerinin ve sağlığı koruma davranışlarının değerlendirilmesi
Matyar F. (Danışman)
B.ERASLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimi öz-yeterlik inanç düzeyleri, öğrenme stilleri ve fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi
Matyar F. (Danışman)
P.DENİZOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Sekizinci sınıf fen bilgisi dersi genetik ünitesinin öğretiminde kavram haritalarının kullanımının öğrencilerin akademik başarılarına ve kavram kazanmalarına etkisi
Matyar F. (Danışman)
Ç.ÇAĞLAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretim altıncı sınıf fen bilgisi dersinde aktif öğrenme yaklaşımını kullanmanın akademik başarı, tutum ve kalıcılık üzerine etkisi
Matyar F. (Danışman)
M.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2004