Desteklenen Projeler
-
2017 - 2020 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ
-
2017 - 2018 Hastane Atık Sularından İzole Edilen Aeromonas hydrophila ve Pseudomonas aeruginosa bakterilerin Sefalosporin sınıfı Antibiyotiklere ve Ağır Metallere karşı Dirençliliklerinin Araştırılması
-
2017 - 2017 Identification And Antibiotic Resistance Of Bacteria Isolated From Shrimps
-
2016 - 2017 Proje Tabanlı Öğrenmenin 5 Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarı ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
-
2016 - 2016 The Analyze of Prospective Science Teachers Critical Thinking Ability According to Their Learning Styles
-
2016 - 2016 Isolation Identification and Antibacterial Agents Resistance among Enterobacteriaceae spp in Fish of the Eastern Mediterranean
-
2015 - 2016 Gölbaşı ve Azaplı Göllerinden (Adıyaman) Aeromonas spp ve Pseudomonas aeruginosa bakterilerinin izolasyonu identifikasyonu ve antibiyotik dirençliliklerinin araştırılması
-
2014 - 2016 Mikrobiyal Kaynaklardan Antimikrobiyal Özellikte Kitosan Üretimi Ve Karakterizasyonun Araştırılması
-
2015 - 2015 THE EFFECT OF COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION BASED ON CONSTRUCTIVIST APPROACH ON ACADEMIC ACHIEVEMENT IN TEACHING CELL BIOLOGY SUBJECTS (HÜCRE BİYOLOJİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YAPILANDIRMACI YAKLAŞIMA DAYALI BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARI ÜZERİNE ETKİSİ)
-
2015 - 2015 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE GÖRE ANALİZİ
-
2015 - 2015 Yayın Teşvik
-
2014 - 2015 FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
-
2014 - 2015 Investigating Prospective Science Teachers Academic SelfEfficacy Beliefs Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarında Akademik ÖzYeterlik İnançlarının İncelenmesi
-
2013 - 2015 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimine ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi.
-
2013 - 2015 Online Argümantasyon Yöntemi ile İşlenen Fen Öğretimi Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fenne ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi.
-
2012 - 2014 Gıdalardan İzole Edilen Camplyobacter Jejuni Bakterilerinin Dağılımı ve Antibiyotik Dirençliliklerinin Araştırılması