Eğitim Bilgileri
1989 - 1993
1989 - 1993Doktora
The University of Pittsburgh, Termodinamik Ve Isı Tekniği, Öğrenme Ve Öğretim: Sosyal Bilgiler Eğitimi, Amerika Birleşik Devletleri
1987 - 1989
1987 - 1989Yüksek Lisans-Tezsiz
Long Island University, Termodinamik Ve Isı Tekniği, Eğitim Programları Ve Öğretim: İlköğretim, Amerika Birleşik Devletleri
1983 - 1986
1983 - 1986Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
1979 - 1983
1979 - 1983Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Eğitim Programları Ve Öğretim, Türkiye
Yaptığı Tezler
1993
1993Doktora
Factors That Effect Political Knowledge And Attitudes of Young Children.
University of Pittsburgh, School Of Education, Instruction And Learning: Social Studies
1986
1986Yüksek Lisans
İki Yıllık Eğitim Enstitülerinin Eğitim Yüksek Okullarına Dönüştürülmesinin Program Ve Öğretim Açısından Yarattığı Sorunlar: Program Geliştirme Açısından Yorum.
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorProf. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2010 - 2015
2010 - 2015Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1993 - 2010
1993 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
1984 - 1986
1984 - 1986Araştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÜAK Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Çukurova Üniversitesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Sınav Uygulama Ve Araştırma Merkezi
2016 - 2020
2016 - 2020Dekan
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2015 - 2016
2015 - 2016Dekan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2012 - 2015
2012 - 2015Senato Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
1998 - 2003
1998 - 2003Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
1996 - 2002
1996 - 2002Dekan Yardımcısı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
1999 - 2000
1999 - 2000Yüksekokul Müdürü
Çukurova Üniversitesi, Beden Eğitimi Ve Spor Yüksekokulu
Akademi Dışı Deneyim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEFAK Başkanı
EPDAD - Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği, EFAK Başkanı
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYÖK Üstün Başarı Ödülleri jüri üyeliği
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI, YÖK Üstün Başarı Ödülleri jüri üyeliği
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorÇağrı Programları Danışma Kurulu Üyeliği
TÜBİTAK, Çağrı Programları Danışma Kurulu Üyeliği
2019 - 2022
2019 - 2022Danışma Kurulu üyesi
TÜBİTAK, Danışma Kurulu üyesi
2016 - 2019
2016 - 2019Dernek, Vakıf, Birlik Ve STK Başkan Ve Üst Düzey Yöneticileri
Sosyal Bilgiler Eğitimciler Birliği Derneği, Dernek, Vakıf, Birlik Ve STK Başkan Ve Üst Düzey Yöneticileri
1978 - 1979
1978 - 1979Vekil öğretmen
Adana İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Feke ilçesi Kovukçınar İlkokulu, Vekil öğretmen
Verdiği Dersler
Doktora
Eğitim Araştırmalarında Çok Değişkenli İstatistik Yöntemleri
Program Geliştirme Uygulamaları
Program Geliştirmenin Kuramsal Temelleri
Düşünme eğitiminde araştırma ve uygulama
Yönetilen Tezler
2014
2014Doktora
Öz Düzenleyici Öğrenmenin Okuduğunu Anlamaya Yönelik Akademik Başarı, Öz Düzenleme Becerileri Ve Okuma Stratejileri Üzerindeki Etkisi
DOĞANAY A.
B.KUŞDEMİR(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Sosyo-Bilimsel Konularla Argümantasyon Becerisi ve İnsan Haklarına Karşı Tutum Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
DOĞANAY A.
A.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Bir İlköğretim Okulunda Düşünme Kültürünün Geliştirilmesine Yönelik Eylem Araştırması
DOĞANAY A.
S.GÜZEL(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Eleştirel Okuma-Yazma Eğitiminin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarılarına ve Eleştirel Okuma Yazma Düzeylerine Etkisi
DOĞANAY A.
A.KARABAY(Öğrenci)
2011
2011Doktora
Coğrafi Bilgi Sistemleri Destekli Coğrafi Düşünme Becerileri Öğretiminin Öğrencilerin Coğrafi Düşünme Becerilerine, Akademik Başarılarınave Bunların Kalıcılığına Etkisi?, Çukurova Üniversitesi
DOĞANAY A.
A.BALCIOĞULLLARI(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmenin Öğretimine Yönelik Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
DOĞANAY A.
M.YEŞİLPINAR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Güncel Olaylar: İlköğretim Dördüncüve Beşinci Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Eğitiminde Güncel Olayları Ele Alış Biçimlerinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
B.GÜRKAN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Öğretme-Öğrenme Sürecinde Geribildirim: Dördüncüve Beşinci Sınıf Öğretmenve Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Sınıfta Geribildirim Kullanımının Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
T.AYAR(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim Beşinci Sınıf Sosyal Bilgiler programında Belirlenen Değerlerin Kazanım Düzeyi ve Bu Süreçte Yaşanılan Sorunların Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
P.BAYDAR(Öğrenci)
2009
2009Doktora
İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Öğretiminde Uygulanan Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımlarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi?, Çukurova Üniversitesi
DOĞANAY A.
A.Pınar(Öğrenci)
2009
2009Doktora
Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altıncı Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin Epistemolojik İnançlarına, Bilişsel Farkındalık Becerilerine, Akademik başarılarına ve Bunların Kalıcılıklarına Etkisi
DOĞANAY A.
Ö.DEMİR(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Eleştirel Düşünme: İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretiminde, Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Becerilerini Geliştirmek İçin Uyguladıkları Etkinliklerin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
R.YAĞCI(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Yaratıcı Düşünme: Yeni İlköğretim Programı Beşinci Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılan Etkinliklerin Yaratıcılığı Geliştirmesi Açısından Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
C.Tuğba(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Alternatif Değerlendirme: 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Eğitiminin Alternatif Değerlendirme Etkinlikleri Açısından Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
K.ADANALI(Öğrenci)
2007
2007Doktora
Dokuzuncu Sınıf Biyoloji Dersinde Yapıcı Öğrenme Temelli Hazırlanan Anlamlı Nedensel Düşünmeye Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Anlamlı Nedensel Düşünmelerine, Akademik Başarılarınave Günlük Yaşam Davranışlarına Etkisi
DOĞANAY A.
H.Güner(Öğrenci)
2007
2007Doktora
Demokratik Değerlerin Kazanımı Sürecinde Örtük Program: Düşükve Yüksek Okul Yaşam Kalitesi'ne Sahip İki İlköğretim Okulunda Nitel Bir Çalışma
DOĞANAY A.
M.SARI(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yapıcı Öğrenmeve Otantik Değerlendirme Yaklaşımlarının Akademik Başarı, Kalıcılıkve Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
DOĞANAY A.
F.KARAKUŞ(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Almanya, Fransa, İngiltereve Türkiye Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Programlarının Karşılaştırılması
DOĞANAY A.
S.KİLİMCİ(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarıve Bunlarla Baş Edilme Stratejilerinin Öğretmen, Öğrencive Veli Görüşlerine Göre İncelenmesive Güvengen Disiplin Modeli Temele Alınarak Uygulanan Eğitim Programının Öğretmenlerin Baş Etme Stratejilerine Etkisi
DOĞANAY A.
F.SADIK(Öğrenci)
2006
2006Doktora
Konu ve Beceri Temelli Eleştirel Düşünme Öğretiminin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilim ve Düzeylerine Etkis
DOĞANAY A.
B.AYBEK(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
İlköğretim Öğretmenlerinin Küresel Eğitime Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
T.ÖZKAN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Farklı Sosyo Ekonomik Düzeydeki Ailelerin İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Yazma Sürecini Etkileme Biçiminin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
Ş.SALICI(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Üniversite Öğretim Elemanıve Öğrencilerinin Demokrasi Anlayışlarının Siyasal Toplumsallaşma Bağlamında Cinsiyet, Bilim Alanı, Akademik Aşamave Siyasal Katılımcılık Değişkenleri Açısından İncelenmesi
DOĞANAY A.
A.ÇUHADAR(Öğrenci)
2005
2005Doktora
Düşünme Aracı Olarak Metinsel ve Metinsel-Grafiksel Tartışma Yazılımının Tartışma Becerilerinin Geliştirilmesine Etkisi
DOĞANAY A.
H.ALDAĞ(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim Okullarında Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Performans Değerlendirmeye İlişkin Yönetici ve Öğretmen Görüşleri
DOĞANAY A.
S.TAMAM(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Edebiyat Temelli Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarılarıve Kalıcılığa Etkisi
DOĞANAY A.
M.TEKGÖZ(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretimi Planlama Aşamasında Karar Verme Sürecine Etki Eden Etmenlerin Analizi
DOĞANAY A.
S.ESKİOCAK(Öğrenci)
2004
2004Doktora
İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Proje Yaklaşımlı Öğretimin Öğrencilerin Sorun Çözme Becerilerine, Tutumlarına, Akademik Başarılarınave Kalıcılığa Etkisi?, Çukurova Üniversitesi
DOĞANAY A.
M.KARAKUŞ(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
Adana İli Merkez İlçelerindeki Resmi Genel Liselerde Coğrafya Öğretiminin Coğrafi Düşünme Becerileri Açısından Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
A.BALCIOĞULLARI(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Araştırma İnceleme Yoluyla Öğretimve Geleneksel Öğretimin 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
DOĞANAY A.
Ö.ULUDAĞ(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretiminin Öğrencilerin Bireysel Farklılıklarını Karşılaması Açısından Değerlendirilmesi. Adana İlinde Bir Araştırma
DOĞANAY A.
V.YILMAZ(Öğrenci)
2003
2003Doktora
Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Türkçe Dersine İlişkin Tutum, Okuduğunu Anlamave Kalıcılığa Etkisi
DOĞANAY A.
İ.GELEN(Öğrenci)
2003
2003Yüksek Lisans
Ortaöğretim 10. Sınıf Tarih Dersinde Tarihsel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Yapılan Etkinliklerin Değerlendirilmesi: Adana İlinde Bir Örnek Olay İncelemesi
DOĞANAY A.
E.Erdal(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
İlköğretim Sosyal Bilgiler Programı Genel Amaçlarının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
T.ÖZCAN(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Ortaöğretim Biyoloji Öğretiminin Biyolojik Nedensellik Bağlamında İncelenmesi?, Çukurova Üniversitesi
DOĞANAY A.
H.Güner(Öğrenci)
2002
2002Yüksek Lisans
Feuerstein?in Aracılı Zenginleştirme Programı Temel Alınarak Hazırlanan Programın Lise Birinci Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
DOĞANAY A.
D.ÖZÜBERK(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
Spor Pazarlamasının Kitle İletişim Araçları Yoluyla Kullanımı
DOĞANAY A.
E.Altan(Öğrenci)
2001
2001Yüksek Lisans
İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma-Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler
DOĞANAY A.
M.SARI(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
Alt Sosyo-Ekonomik Düzeydeki İlköğretim İkinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcılık Düzeylerine Yaratıcı Sorun Çözme Programının Etkisi
DOĞANAY A.
M.KARAKUŞ(Öğrenci)
2000
2000Yüksek Lisans
İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretiminin Sosyalve Diğer Bilimlerle İlişkisinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
B.AYBEK(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
İlköğretim Okulları 4. Sınıf Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Düşünme Becerilerini Kazandırma Yeterliklerinin Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
İ.GELEN(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
İlköğretim 4.ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Günlük Yaşamlarındaki Problemlerini Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerilerini Ölçmeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
DOĞANAY A.
G.KARAKAŞ(Öğrenci)
1999
1999Yüksek Lisans
Adana İli Seyhan İlçesindeki Çıraklık Eğitim Programlarının Değerlendirilmesi
DOĞANAY A.
G.TÜRKORAL(Öğrenci)
1997
1997Yüksek Lisans
İlköğretim I. Aşama Sosyal Bilgiler Dersi Duyuşsal Amaçlarının Gerçekleşme Düzeyinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
DOĞANAY A.
A.MENTİŞ(Öğrenci)
Makaleler
2023
20231. Analysis of Nursing Students' Critical Thinking Dispositions and Perceptions Considering Certain Factors: A Cross-Sectional Mixed-Methods Study
AKBAŞ M., KEKLİK D., DOĞANAY A.
Adnan Menderes University , cilt.7, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20222. Problem-solving and students’ use of metacognitive skills.
BAL A. P., DOĞANAY A.
Educational Policy Analysis and Strategic Research , cilt.17, sa.4, ss.142-163, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20213. Öğretim elemanlarının öğretim yeterliklerini değerlendirme ölçeği (ÖYDÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Dinçer S., Karakuş F.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.201-214, 2021 (TRDizin)
2015
20154. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
DOĞANAY A., MÜKERREM A. T., YEŞİLPINAR UYAR M., YOLCU E., TURHAN TÜRKKAN B., SARI M., et al.
International Journal of Curriculum and Instructional Studies , cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (TRDizin)
2010
20105. Matematik Öğretiminde Öğretmen Ve Öğrencilerin Alternatif Ölçme Ve Değerlendirmeyi Algılamaları
BAL A. P., DOĞANAY A.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.9, sa.3, ss.851-874, 2010 (TRDizin)
2010
20106. İlköğretim Beşinci Sınıf Matematik Öğretiminde Ölçme Değerlendirme Sürecinde Yaşanan Sorunların Analizi
BAL A. P., DOĞANAY A.
KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , cilt.16, sa.3, ss.373-398, 2010 (TRDizin)
2009
20097. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına Bakış Açıları
BAL A. P., DOĞANAY A.
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.156-171, 2009 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Karakuş F., Dinçer S.
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
2018
20182. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
Doğanay A., Yeşilpınar Uyar M., Dinçer S., Karakuş F.
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)
2016
20163. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi nde yayımlanan çalışmaların alan ve yöntemlerine göre incelenmesi 2011 2015
Dinçer S., Doğanay A.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.78-79, (Özet Bildiri)
2000
20004. Üniversite Öğrencilerinin Somatotipleri (Vücut Tipi) ile Problem Çözme Becerisi Algıları Arasındaki İlişki
İNCE G., DOĞANAY A., SEVİMLİ D.
VI th Sport Sciences Congress, Ankara, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2000, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Güncel Eğitim Araştırmaları XI.
DOĞANAY A., KARA Ö. T.
Akademisyen Yayınevi, Ankara, 2025
2024
20242. Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları X
DOĞANAY A., KARA Ö. T.
Akademisyen Yayınevi, Ankara, 2024
2024
20243. Güncel Eğitim Bilimleri Araştırmaları IX
DOĞANAY A., KARA Ö. T.
Akademisyen Yayınevi, Adana, 2024
Desteklenen Projeler
2021 - 2022
2021 - 2022YÜKSEKÖĞRETİMDE YURTTAŞLIK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü), SALDIRAY A.
2017 - 2017
2017 - 2017Fen Bilgisi Ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Genel Kimya I Dersi Gazlar Konusuyla İlgili Özümsenen Bilgilerinin Didaktiksel Dönüşüm Açısından Değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
KARADUMAN B. (Yürütücü), DOĞANAY A.
2015 - 2017
2015 - 2017Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Biçimlendirici Değerlendirmenin Öğretmen Adaylarının Mesleki Beceri ve Öz-yeterliklerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü), BAL L.
2014 - 2017
2014 - 2017BİLİMSEL BİLGİDEN, ÖZÜMSENEN BİLGİYE: YÜKSEKÖĞRETİMDE 'GAZLAR' İLE İLGİLİ KAVRAMLARIN DİDAKTİKSEL DÖNÜŞÜM YAKLAŞIMIYLA İNCELENMESİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü)
2016 - 2016
2016 - 2016Improving Primary School Prospective Teachers Understanding of the Mathematics Modeling Process
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
BAL A. P. (Yürütücü), DOĞANAY A.
2015 - 2016
2015 - 2016FELDENKRAİSE EGZERSİZ YÖNTEMİNİN HUZUR EVİNDE YAŞAYAN 70- 80 YAŞ ARASI YETİŞKİNLERİN YAŞAM KALİTESİ VE FİZİKSEL FONKSİYONLARINA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
SEVİMLİ D. (Yürütücü), ÖZORUÇ S., KELLE B., DOĞANAY A.
2015 - 2016
2015 - 2016The effects of aquatic isometric strengthstretching and aerobic exercise on physical and psychological parameters of female patients with fibromyalgia syndrome
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
SEVİMLİ D. (Yürütücü), KOZANOĞLU M. E., GÜZEL R., DOĞANAY A.
2015 - 2016
2015 - 2016
Üçüncü Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Yüksekeğitimde Program Çalışmaları
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
DOĞANAY A. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016Farklı Eğitsel Arayüzler Kullanılarak Hazırlanan Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Motivasyonlarına, Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımına Karşı Tutumlarına ve Bilişsel Yüklerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü), DİNÇER S.
2014 - 2016
2014 - 2016ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK OKUL TEMELLİ BİR ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü), YEŞİLPINAR M.
2013 - 2016
2013 - 2016Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kavramsal Anlama ve Transfer Becerilerinin Geliştirilmesinde Bağlamsal Öğrenme Yaklaşımına Dayalı Disiplinler Arası Öğretim Uygulamaları: Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü), Gürkan B.
2013 - 2016
2013 - 2016Matematik Dersinde Otantik Öğrenme Yoluyla Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
DOĞANAY A. (Yürütücü)
2013 - 2015
2013 - 2015Bilimin Doğasına Yönelik Disiplinler Arası Yaklaşımı Temel Alan Bir Öğretim Programı Geliştirme Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞANAY A. (Yürütücü), YEŞİLPINAR M., DEMİRCİOĞLU T.
2012 - 2015
2012 - 2015
Sosyo-Bilimsel Konularla Argümantasyon Becerisi ve İnsan Haklarına Karşı Tutum Geliştirmeye Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DOĞANAY A. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorEğitim ve Bilim
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorEducational Sciences: Theory & Practice
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorPegem Eğitim ve Öğretim (PEGEGOG)
Editör
Burslar
1988 - Devam Ediyor
1988 - Devam Ediyor