SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Arap Mutfak Kültürünün Adana Gastronomi Turizminin Gelişmesindeki Yeri: Yerel Halkın Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.41-55, 2020 (Hakemli Dergi)
Adana-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalına Katılan Ziyaretçilerin Algı ve Memnuniyetleri.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.222-239, 2017 (Hakemli Dergi)
Yerel Halkın ?Adana-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı?na Yönelik Algı ve Memnuniyetleri Üzerine Bir Araştırma
APPLIED COMPUTATIONAL ELECTROMAGNETICS SOCIETY JOURNAL
, cilt.13, sa.2, ss.50-68, 2016 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management
, cilt.13, sa.1, ss.28-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Turizminde Otlar Ot Yemekleri ve Sağlıkla İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.3, sa.3, ss.27-42, 2015 (Hakemli Dergi)
Girit Yemek Kültürü ve Sürdürülebilirliği/Cretan Food Culture and It?s Sustainability
JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES
, cilt.3, sa.1, ss.3-13, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Adana İlinde Arap Yemek Kültürü Üzerine Bir Değerlendirme
The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.652-660
Adana Halkının Tatil Tercihi Üzerine Bir Araştırma
The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.166-171
Adana da Çay ve Kahve Çeşitlerinin Tüketimi Üzerine Bir Araştırma
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1345-1356
Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı'nın Kente Katkılarına İlişkin Paydaş Değerlendirmesi
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.898-905
Lisans Turizm Öğrencilerinin Bahşiş Paylaşımına İlişkin Adalet Algısı
17.Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.1268-1277
Seyrü sefer Yardımcılığından Turizm Amaçlı Kullanıma: Deniz Fenerlerinin Turizm Poatnsiyeli
V. Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, 1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, ss.203
Algılanan Fiyat Adaletinin Tekrar Geri Gelme Niyetine Etkisinde Algılanan Tatminin Aracılık Rolü: Restoran Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma
16.Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.619-628
Inclusion of Local Foods at Menus of Hotels and Restaurants Operating in Adana and Mersin
ITHMC- International Tourism and Hospitality Management Conference, Sarajevo, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 04 Ekim 2015, ss.54
Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması
15.Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2014, ss.1429-1447
Mersin İlinin Su Altı Dalış Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
3. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 Nisan 2014, ss.14-27
Türk İş İnsanlarının Otel Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Mersin ve Adana'daki Dört ve Beş Yıldızlı Otellerde Konaklayanlar Üzerinde Bir Araştırma
13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, ss.1139-1157
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gıda Güvenliği: Adana ve Mersin İllerinde Faaliyet Gösteren Restoran İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma ve Sonuçları
11. Ulusal Turizm Kongresi, Aydın, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2010, ss.154-168
Kitap & Kitap Bölümleri
The effect of social media on business performance: a case study of a Turkish travel agency
HANDBOOK ON TOURISM AND SOCIAL MEDIA, Dogan Gursoy,Rahul Pratap Singh Kaurav, Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.452-463, 2022
Spor Turizmi
Spor Yönetimine Dair, BİLİR, F. Pervin; ŞAHİN, Nurşen, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.255-288, 2022
Cultural Heritage and Digitalization in City Branding
Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the Future of Cultural Tourism, Lídia Oliveira, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.467-483, 2022
Yenilebilir Çiçekler
NeoGastronomik Akımlar, Seda DERİNALP ÇANAKÇI, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.337-363, 2021
Ansiklopedide Bölümler
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.105-105, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.329-329, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.316-317, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 14
Detay Yayıncılık, ss., 2022