SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The impact of perceived price justice and satisfaction on loyalty: the mediating effect of revisit intention
TOURISM REVIEW
, cilt.74, sa.3, ss.443-462, 2019 (SSCI)


PlumX Metrics

- Citations
- Citation Indexes: 94
- Captures
- Readers: 1057
- Mentions
- Blog Mentions: 1
- Social Media
- Shares, Likes & Comments: 2
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Mutfak Şeflerinin Bakış Açısından Yenilebilir Çiçekler ve Konaklama İşletmelerinde Kullanılma Durumu
Güncel turizm araştırmaları dergisi (Online)
, cilt.6, sa.2, ss.345-368, 2022 (Hakemli Dergi)

The consumption of tea and coffee in Turkey and emerging new trends
Arap Mutfak Kültürünün Adana Gastronomi Turizminin Gelişmesindeki Yeri: Yerel Halkın Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.41-55, 2020 (Hakemli Dergi)
Yöresel Yemeklere Konaklama ve Yiyecek İçecek İşletmelerinin Menülerinde YerVerilme Durumu: Adana ve Mersin Bölgesinde Bir Araştırma
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.6, sa.4, ss.376-398, 2018 (Hakemli Dergi)
Adana-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalına Katılan Ziyaretçilerin Algı ve Memnuniyetleri.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, sa.37, ss.222-239, 2017 (Hakemli Dergi)
Yerel Halkın ?Adana-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı?na Yönelik Algı ve Memnuniyetleri Üzerine Bir Araştırma
APPLIED COMPUTATIONAL ELECTROMAGNETICS SOCIETY JOURNAL
, cilt.13, sa.2, ss.50-68, 2016 (Hakemli Dergi)
Destinasyon Markalaşmasında Yerel Simgelerin Logo ve Amblemlerde Kullanılması: Muğla Araştırması
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi/Journal of Travel and Hospitality Management
, cilt.13, sa.1, ss.28-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Gastronomi Turizminde Otlar Ot Yemekleri ve Sağlıkla İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme
Journal of Tourism and Gastronomy Studies
, cilt.3, sa.3, ss.27-42, 2015 (Hakemli Dergi)
Girit Yemek Kültürü ve Sürdürülebilirliği/Cretan Food Culture and It?s Sustainability
JOURNAL OF TOURİSM AND GASTRONOMY STUDİES
, cilt.3, sa.1, ss.3-13, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Approaches of Local People towards the Development of Gastronomy Tourism in Adana
Second Conference on Managing Tourism Across Continents (MTCON’21), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 03 Nisan 2021, ss.39-40
Adana İlinde Arap Yemek Kültürü Üzerine Bir Değerlendirme
The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.652-660
Adana Halkının Tatil Tercihi Üzerine Bir Araştırma
The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.166-171
Adana da Çay ve Kahve Çeşitlerinin Tüketimi Üzerine Bir Araştırma
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.1345-1356
Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı'nın Kente Katkılarına İlişkin Paydaş Değerlendirmesi
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.898-905
Lisans Turizm Öğrencilerinin Bahşiş Paylaşımına İlişkin Adalet Algısı
17.Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, ss.1268-1277
Seyrü sefer Yardımcılığından Turizm Amaçlı Kullanıma: Deniz Fenerlerinin Turizm Poatnsiyeli
V. Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, 1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 23 Nisan 2016, ss.203
Algılanan Fiyat Adaletinin Tekrar Geri Gelme Niyetine Etkisinde Algılanan Tatminin Aracılık Rolü: Restoran Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma
16.Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2015, ss.619-628
Inclusion of Local Foods at Menus of Hotels and Restaurants Operating in Adana and Mersin
ITHMC- International Tourism and Hospitality Management Conference, Sarajevo, Bosna-Hersek, 30 Eylül - 04 Ekim 2015, ss.54
Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması
15.Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2014, ss.1429-1447
Mersin İlinin Su Altı Dalış Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
3. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Mersin, Türkiye, 18 Nisan 2014, ss.14-27
Türk İş İnsanlarının Otel Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Mersin ve Adana'daki Dört ve Beş Yıldızlı Otellerde Konaklayanlar Üzerinde Bir Araştırma
13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Aralık 2012, ss.1139-1157
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gıda Güvenliği: Adana ve Mersin İllerinde Faaliyet Gösteren Restoran İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma ve Sonuçları
11. Ulusal Turizm Kongresi, Aydın, Türkiye, 2 - 05 Aralık 2010, ss.154-168

Kitaplar
The effect of social media on business performance: a case study of a Turkish travel agency
HANDBOOK ON TOURISM AND SOCIAL MEDIA, Dogan Gursoy,Rahul Pratap Singh Kaurav, Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.452-463, 2022
Spor Turizmi
Spor Yönetimine Dair, BİLİR, F. Pervin; ŞAHİN, Nurşen, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.255-288, 2022
Cultural Heritage and Digitalization in City Branding
Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the Future of Cultural Tourism, Lídia Oliveira, Editör, IGI GLOBAL, Pennsylvania, ss.467-483, 2022
Yenilebilir Çiçekler
NeoGastronomik Akımlar, Seda DERİNALP ÇANAKÇI, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.337-363, 2021
Ansiklopedide Bölümler
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.105-105, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.329-329, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 4
Detay Yayıncılık, ss.316-317, 2022
Türkiye Turizm Ansiklopedisi: Kavramlar, Kurumlar ve Kuruluşlar, Olaylar ve Kişiler. Cilt 14
Detay Yayıncılık, ss., 2022