Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Arap Mutfak Kültürünün Adana Gastronomi Turizminin Gelişmesindeki Yeri: Yerel Halkın Görüşleri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.24, no.1, pp.41-55, 2020 (Other Refereed National Journals)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Adana İlinde Arap Yemek Kültürü Üzerine Bir Değerlendirme
The Third International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 26 - 28 September 2019, pp.652-660
Adana Halkının Tatil Tercihi Üzerine Bir Araştırma
The Second International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 27 - 29 September 2018, pp.166-171
Adana da Çay ve Kahve Çeşitlerinin Tüketimi Üzerine Bir Araştırma
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 28 - 30 September 2017, pp.1345-1356
ADANA'DA ÇAY VE KAHVE ÇEŞİTLERİNİN TÜKETİMİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 28 - 30 September 2017, pp.1345-1356
Adana Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı'nın Kente Katkılarına İlişkin Paydaş Değerlendirmesi
The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Turkey, 28 - 30 September 2017, pp.898-905
Lisans Turizm Öğrencilerinin Bahşiş Paylaşımına İlişkin Adalet Algısı
17.Ulusal Turizm Kongresi, Muğla, Turkey, 20 - 23 October 2016, pp.1268-1277
Seyrü sefer Yardımcılığından Turizm Amaçlı Kullanıma: Deniz Fenerlerinin Turizm Poatnsiyeli
V. Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, 1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm sempozyumu, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 22 - 23 April 2016, pp.203
SEYRÜ SEFER YARDIMCILIĞINDAN TURİZM AMAÇLI KULLANIMA DENİZ FENERLERİNİN TURİZM POTANSİYELİ
1. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 20 - 23 April 2016
Algılanan Fiyat Adaletinin Tekrar Geri Gelme Niyetine Etkisinde Algılanan Tatminin Aracılık Rolü: Restoran Müşterileri Üzerinde Bir Araştırma
16.Ulusal Turizm Kongresi, Çanakkale, Turkey, 12 - 15 November 2015, pp.619-628
INCLUSION OF LOCAL FOODS AT MENUS OF HOTELS ANDRESTAURANTS OPERATING IN ADANA AND MERSİN
International Tourism and Hospitality Management Conference, SARAYBOSNA, Bosnia And Herzegovina, 30 September - 04 October 2015
Inclusion of Local Foods at Menus of Hotels and Restaurants Operating in Adana and Mersin
ITHMC- International Tourism and Hospitality Management Conference, Sarajevo, Bosnia And Herzegovina, 30 September - 04 October 2015, pp.54
Destinasyon Markalaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi: Muğla Araştırması
15. Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Turkey, 13 - 16 November 2014, pp.1429-1447
Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması
15.Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Turkey, 13 - 16 November 2014, pp.1429-1447
Mersin İlinin Su Altı Dalış Turizmi Açısından Değerlendirilmesi
3. Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, Mersin, Turkey, 18 April 2014, pp.14-27
Türk İş İnsanlarının Otel Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Mersin ve Adana'daki Dört ve Beş Yıldızlı Otellerde Konaklayanlar Üzerinde Bir Araştırma
13. Ulusal Turizm Kongresi, Antalya, Turkey, 6 - 09 December 2012, pp.1139-1157
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Gıda Güvenliği: Adana ve Mersin İllerinde Faaliyet Gösteren Restoran İşletmelerine Yönelik Bir Araştırma ve Sonuçları
11. Ulusal Turizm Kongresi, Aydın, Turkey, 2 - 05 December 2010, pp.154-168

Books & Book Chapters
The effect of social media on business performance: a case study of a Turkish travel agency
in: HANDBOOK ON TOURISM AND SOCIAL MEDIA, Dogan Gursoy,Rahul Pratap Singh Kaurav, Editor, Edward Elgar , Gloucester, pp.452-463, 2022
Cultural Heritage and Digitalization in City Branding
in: Handbook of Research on Digital Communications, Internet of Things, and the Future of Cultural Tourism, Lídia Oliveira, Editor, IGI GLOBAL, Pennsylvania, pp.467-483, 2022