SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Curriculum Content Proposal for Integration of Technology in Education
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.399-412, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ve ölçme–değerlendirme araçlarının yapısı
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.16, sa.3, ss.1329-1342, 2017 (Scopus)
Bilgisayar destekli öğretim yazılımlarında eğitsel arayüz kullanımının bilgisayar destekli öğretimi değerlendirmeye ve ders ilgisine etkisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.317-366, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitsel Arayüz Değerlendirme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.647-674, 2016 (Hakemli Dergi)
Türkiye de fizik eğitimi öğretimi ile ilgili yapılan çalışmaların eğilimi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.57-70, 2016 (Hakemli Dergi)
The impact of pedagogical agent on learners motivation and academic success
Practice and Theory in Systems of Education
, cilt.10, sa.4, ss.329-348, 2015 (Hakemli Dergi)
Erasmus exchange program on cross and multi cultural education
The Malopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection
, cilt.25, sa.2, ss.63-69, 2014 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin Internet kullanımlarının sosyal yaşamları üzerine etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.145-157, 2014 (Hakemli Dergi)
Eğitsel ajan kullanımının öğrenci başarısına etkisi: Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, ss.35-48, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi eğitiminde bilgisayar destekli simülasyon kullanımının etkililiği ve yeni yönelimler Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, ss.49-66, 2013 (Hakemli Dergi)
Geleneksel sınıfların uzaktan eğitim platformuna dönüştürülmesi: Bir model çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.5, sa.1, ss.13-17, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversitelerde e sınav sistemi uygulama modeli
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.2, sa.32, ss.242-244, 2006 (Hakemli Dergi)
Enformatik laboratuvarlarının güvenliğini sağlama ve performanslarını artırmaya yönelik bir çalışma
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.2, sa.30, ss.108-113, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ARCS Modeline göre tasarlanan materyallerin dikkat faktörü üzerindeki etkisi
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.452-456
Eğitim teknolojisi araştırmalarında yanlış kullanılan değişkenler
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.448-451
Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.39-42
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi ilişkisinin incelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.43-46
Are data collection tools for TPACK suitable?
International Conference on Information and Education Innovations, Seoul, Güney Kore, 01 Haziran 2019, ss.44-46
Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224
The necessity of including information and technology-oriented courses in the curriculum of institutions training foreign language teachers
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.134-137
Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.616-619
Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228
Barriers to technology integration in education: Technology literacy in teacher education
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.141-142
Dijital oyun temelli öğretime/öğrenmeye karşı ortaokul öğretmenlerinin ve öğrencilerinin görüşlerİ
The 5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.646-647
The relationship between pupils and parents’ ICT competency
The 17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Letonya, 12 - 13 Haziran 2017, ss.29
FATİH Projesi’nden STEM uygulamalarına geçiş süreci: Artı ve eksiler
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.180
İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerinde teknolojiyi kullanma düzeyleri
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.181
Assessing computer literacy of secondary school
6th International Conference on Education, Humanities and Social Sciences Studies, Singapore, Singapur, 27 - 28 Nisan 2017, ss.56
Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlilikleri Ölçeği
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2017, ss.179-181
Assessment system on e learning
13th National e-Learning Conference 2016, Manila, Filipinler, 15 - 16 Eylül 2016
Bilgisayar okuryazarlığı kavramı üzerine eleştirel bir bakış
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.288
Bilişim ve teknolojileri derslerinin sınıf yönetimi açısından incelenmesi
10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.280
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi nde yayımlanan çalışmaların alan ve yöntemlerine göre incelenmesi 2011 2015
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.78-79
Kitap & Kitap Bölümleri
Bilgi ve iletişim teknolojileri okur-yazarlığı ve eğitimde teknoloji entegrasyonu
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı Ümmühan,Çepni Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.111-120, 2021
Öğretimde teknoloji entegrasyonu ve pandemi süreci
Covid-19 pandemisi ve eğitim, Doğan Levent,Ilgaz Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.125-134, 2021
Öğretim teknolojileri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Öğretim teknolojilerinde değişkenler
Öğretim teknolojileri, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-172, 2020
Değişen dünyada eğitim
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
Akademik yazım ve araştırmacılara öneriler
Pegem Akademi, Ankara, 2018
Eğitim bilimlerinde uygulamalı meta analiz
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014
Meta analize giriş
Anı Yayıncılık, Ankara, 2013