Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (11)
9. Curriculum Content Proposal for Integration of Technology in Education
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.399-412, 2022 (Hakemli Dergi)
17. Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi ve ölçme–değerlendirme araçlarının yapısı
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.16, sa.3, ss.1329-1342, 2017 (Scopus)
18. Bilgisayar destekli öğretim yazılımlarında eğitsel arayüz kullanımının bilgisayar destekli öğretimi değerlendirmeye ve ders ilgisine etkisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.317-366, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Eğitsel Arayüz Değerlendirme Ölçeği Türkçe Uyarlama Çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.36, sa.3, ss.647-674, 2016 (Hakemli Dergi)
21. Türkiye de fizik eğitimi öğretimi ile ilgili yapılan çalışmaların eğilimi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.57-70, 2016 (Hakemli Dergi)
26. The impact of pedagogical agent on learners motivation and academic success
Practice and Theory in Systems of Education
, cilt.10, sa.4, ss.329-348, 2015 (Hakemli Dergi)
29. Erasmus exchange program on cross and multi cultural education
The Malopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection
, cilt.25, sa.2, ss.63-69, 2014 (Hakemli Dergi)
31. Üniversite öğrencilerinin Internet kullanımlarının sosyal yaşamları üzerine etkisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.145-157, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Fen bilgisi eğitiminde bilgisayar destekli simülasyon kullanımının etkililiği ve yeni yönelimler Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, ss.49-66, 2013 (Hakemli Dergi)
34. Eğitsel ajan kullanımının öğrenci başarısına etkisi: Bir meta analiz çalışması
International Journal of Human Sciences
, cilt.10, ss.35-48, 2013 (Hakemli Dergi)
35. Geleneksel sınıfların uzaktan eğitim platformuna dönüştürülmesi: Bir model çalışması
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATICS TECHNOLOGIES
, cilt.5, sa.1, ss.13-17, 2012 (Hakemli Dergi)
38. Üniversitelerde e sınav sistemi uygulama modeli
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.2, sa.32, ss.242-244, 2006 (Hakemli Dergi)
39. Enformatik laboratuvarlarının güvenliğini sağlama ve performanslarını artırmaya yönelik bir çalışma
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.2, sa.30, ss.108-113, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
1. TPACK AND Teacher Education Policies in Türkiye: Alignment, Gaps, and the Single-Course Paradox
XIII. International Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim 2025, (Özet Bildiri)
3. How should experiential learning be assessed? From perception to practice.
Experiential Learning Congress, Katowice, Polonya, 19 - 21 Mart 2025, ss.1, (Özet Bildiri)
7. Eğitim teknolojisi araştırmalarında yanlış kullanılan değişkenler
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.448-451, (Tam Metin Bildiri)
8. ARCS Modeline göre tasarlanan materyallerin dikkat faktörü üzerindeki etkisi
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)
9. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi ilişkisinin incelenmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.43-46, (Tam Metin Bildiri)
10. Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.39-42, (Tam Metin Bildiri)
11. Are data collection tools for TPACK suitable?
International Conference on Information and Education Innovations, Seoul, Güney Kore, 01 Haziran 2019, ss.44-46, (Tam Metin Bildiri)
12. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)
13. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
14. Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.616-619, (Özet Bildiri)
15. The necessity of including information and technology-oriented courses in the curriculum of institutions training foreign language teachers
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.134-137, (Özet Bildiri)
16. Barriers to technology integration in education: Technology literacy in teacher education
27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.141-142, (Özet Bildiri)
18. Dijital oyun temelli öğretime/öğrenmeye karşı ortaokul öğretmenlerinin ve öğrencilerinin görüşlerİ
The 5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.646-647, (Özet Bildiri)
19. The relationship between pupils and parents’ ICT competency
The 17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Letonya, 12 - 13 Haziran 2017, ss.29, (Özet Bildiri)
20. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerinde teknolojiyi kullanma düzeyleri
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.181, (Özet Bildiri)
21. FATİH Projesi’nden STEM uygulamalarına geçiş süreci: Artı ve eksiler
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)
22. Assessing computer literacy of secondary school
6th International Conference on Education, Humanities and Social Sciences Studies, Singapore, Singapur, 27 - 28 Nisan 2017, ss.56, (Özet Bildiri)
23. Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlilikleri Ölçeği
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2017, ss.179-181, (Özet Bildiri)
24. Assessment system on e learning
13th National e-Learning Conference 2016, Manila, Filipinler, 15 - 16 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
27. Bilişim ve teknolojileri derslerinin sınıf yönetimi açısından incelenmesi
10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.280, (Özet Bildiri)
29. Bilgisayar okuryazarlığı kavramı üzerine eleştirel bir bakış
The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.288, (Özet Bildiri)
30. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi nde yayımlanan çalışmaların alan ve yöntemlerine göre incelenmesi 2011 2015
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.78-79, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
1. Bilgi ve iletişim teknolojileri okur-yazarlığı ve eğitimde teknoloji entegrasyonu
Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı Ümmühan,Çepni Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.111-120, 2021
2. Öğretimde teknoloji entegrasyonu ve pandemi süreci
Covid-19 pandemisi ve eğitim, Doğan Levent,Ilgaz Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.125-134, 2021
3. Öğretim teknolojileri
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
4. Öğretim teknolojilerinde değişkenler
Öğretim teknolojileri, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-172, 2020
5. Değişen dünyada eğitim
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018
6. Akademik yazım ve araştırmacılara öneriler
Pegem Akademi, Ankara, 2018
9. Eğitim bilimlerinde uygulamalı meta analiz
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2014
10. Meta analize giriş
Anı Yayıncılık, Ankara, 2013
Diğer Yayınlar
1