Yayınlar & Eserler

Makaleler 39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. TPACK AND Teacher Education Policies in Türkiye: Alignment, Gaps, and the Single-Course Paradox

XIII. International Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

2. Thematic Connections between Block-Based Programming Topics and Middle School Mathematics Curriculum Topics

XIII. International Congress on Curriculum and Instruction, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 25 Ekim 2025, (Özet Bildiri)

3. How should experiential learning be assessed? From perception to practice.

Experiential Learning Congress, Katowice, Polonya, 19 - 21 Mart 2025, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Öğretimde e-değerlendirme araçlarının kullanımı üzerine Bir meta-sentez çalışması

International Education Congress 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.376-380, (Özet Bildiri)

5. Investigation of the behaviors of individuals while using video-based learning environments in terms of informal learning

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.8, (Özet Bildiri)

6. Barriers to technology integration in foreign language teaching

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.6, (Özet Bildiri)

7. Eğitim teknolojisi araştırmalarında yanlış kullanılan değişkenler

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.448-451, (Tam Metin Bildiri)

8. ARCS Modeline göre tasarlanan materyallerin dikkat faktörü üzerindeki etkisi

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.452-456, (Tam Metin Bildiri)

9. Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi ilişkisinin incelenmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.43-46, (Tam Metin Bildiri)

10. Dijital Oyunlar içine yerleştirilen analojilerin fen eğitimi başarısına etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.39-42, (Tam Metin Bildiri)

11. Are data collection tools for TPACK suitable?

International Conference on Information and Education Innovations, Seoul, Güney Kore, 01 Haziran 2019, ss.44-46, (Tam Metin Bildiri)

12. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)

13. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)

14. Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasına ilişkin öğrenci görüşleri

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.616-619, (Özet Bildiri)

15. The necessity of including information and technology-oriented courses in the curriculum of institutions training foreign language teachers

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.134-137, (Özet Bildiri)

16. Barriers to technology integration in education: Technology literacy in teacher education

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.141-142, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Users’ preferences ın designing video libraries as a new information source.

27th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.135-137, (Özet Bildiri)

18. Dijital oyun temelli öğretime/öğrenmeye karşı ortaokul öğretmenlerinin ve öğrencilerinin görüşlerİ

The 5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.646-647, (Özet Bildiri)

19. The relationship between pupils and parents’ ICT competency

The 17th International Conference on Teaching, Education Learning, Balvi, Letonya, 12 - 13 Haziran 2017, ss.29, (Özet Bildiri)

20. İlk ve ortaokul öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerinde teknolojiyi kullanma düzeyleri

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.181, (Özet Bildiri)

21. FATİH Projesi’nden STEM uygulamalarına geçiş süreci: Artı ve eksiler

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)

22. Assessing computer literacy of secondary school

6th International Conference on Education, Humanities and Social Sciences Studies, Singapore, Singapur, 27 - 28 Nisan 2017, ss.56, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Yeterlilikleri Ölçeği

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2017, ss.179-181, (Özet Bildiri)

24. Assessment system on e learning

13th National e-Learning Conference 2016, Manila, Filipinler, 15 - 16 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

25. Üniversite uyum problemi yaşayan üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanım amaçlarının belirlenmesi

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1689-1690, (Özet Bildiri)

26. Assessing the computer literacy of university graduates

The Third International Conference on Open and Flexible Education, Kowloon, Hong Kong, 6 - 08 Haziran 2016, ss.294-303, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

27. Bilişim ve teknolojileri derslerinin sınıf yönetimi açısından incelenmesi

10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.280, (Özet Bildiri)

28. Evaluation of language and speech materials for language and speech disorders A study of meta synthesis

The 16th International Educational Technology Conference, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 4 - 06 Şubat 2016, cilt.1, ss.315-320, (Tam Metin Bildiri)

29. Bilgisayar okuryazarlığı kavramı üzerine eleştirel bir bakış

The 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.288, (Özet Bildiri)

30. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi nde yayımlanan çalışmaların alan ve yöntemlerine göre incelenmesi 2011 2015

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.78-79, (Özet Bildiri)

31. Common mistakes in the process of academic publishing A guide on the process of academic publishing

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.12, (Özet Bildiri)

32. Türkiye de öğretim teknolojileri: Nerede yanlış yapıyoruz ?

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.373-379, (Tam Metin Bildiri)

33. A discussion on e-examinatıon system

Pedagogia 2015, Habana, Küba, 26 - 29 Ocak 2015, cilt.1, sa.10, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

34. Readability and French language teaching texts: An analysis of French language teaching websites and textbooks

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.256-259, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

36. The effects of using Jigsaw technique (based on cooperative learning model) in information technology teaching

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.401-407, (Tam Metin Bildiri)

37. Fatih Projesi hakkında öğretim elemanlarının görüşleri

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)

38. Açık kaynak kodlu 3D oyun motorları

Akademik Bilişim 2012, Uşak, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)

40. Examination of the place of cognitive coaching approach in computer assisted instruction in terms of student opinions

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5453-5457, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

41. A study of the relationship between pupils and parents' computer literacy level and use

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.484-489, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

43. İlköğretim okullarında bilgisayar destekli eğitim uygulamaları ve öğretmenlerin bilgisayar destekli eğitim hakkındaki görüşleri

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.694-698, (Tam Metin Bildiri)

44. Computer education and instructional technology department students failure reasons

2nd International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.358-363, (Tam Metin Bildiri)

45. Bilgisayar destekli eğitim ve uzaktan eğitime genel bir bakış

Akademik Bilişim 2006, Denizli, Türkiye, 9 - 11 Şubat 2006, ss.65-68, (Tam Metin Bildiri)

46. Bilgisayar ve teknolojileri öğreniminde analoji benzetme yönteminin yararları ve yöntemleri

Akademik Bilişim 2005, Gaziantep, Türkiye, 2 - 04 Şubat 2005, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Bilgi ve iletişim teknolojileri okur-yazarlığı ve eğitimde teknoloji entegrasyonu

Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ormancı Ümmühan,Çepni Salih, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.111-120, 2021

2. Öğretimde teknoloji entegrasyonu ve pandemi süreci

Covid-19 pandemisi ve eğitim, Doğan Levent,Ilgaz Gökhan, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınları, Edirne, ss.125-134, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğretim teknolojileri

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020

4. Öğretim teknolojilerinde değişkenler

Öğretim teknolojileri, Serkan Dinçer, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.163-172, 2020

5. Değişen dünyada eğitim

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2018

10. Meta analize giriş

Anı Yayıncılık, Ankara, 2013
Metrikler

Yayın

97

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

87

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

150

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

2378

H-İndeks (Scholar)

21

Atıf (TrDizin)

180

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

11

Tez Danışmanlığı

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları