SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Psikolojik Danışman Adaylarının İletişim Becerileri ve Kendini Açma: Grupla Psikolojik Danışma Yaşantısı
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.1043-1055, 2021 (Hakemli Dergi)
Interactional Coding System (ICS) as a Data Collection Tool for Observing Couples' Problem-solving Interactions
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
, cilt.10, sa.59, ss.581-602, 2020 (Hakemli Dergi)
Flört Kaygısına İlişkin Davranışçı Yaklaşıma Dayalı Bireyle Psikolojik Danışma: Vaka Çalışması
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.6, sa.45, ss.41-50, 2016 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişki Doyumunun Yordanması. Predicting Romantic Relationship Satisfaction of University Students.
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.5, sa.43, ss.69-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evli Çiftlerin Problem Çözme Etkileşimleri ve Evlilik Doyumları: Bir Mikroanalitik Çalışma
IX. Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, ss.340-341
Etkileşimsel Kodlama Sistemi Aracılığıyla Çift Etkileşiminin Gözlenmesi
21th International Psychological Counseling and Guidance Congress, Antalya, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019
Grupla Psikolojik Danışma Uygulamaları Dersini Alan Psikolojik Danışman Adaylarının Kendini Açma Düzeyleri ve İletişim Becerileri
Çukurova 2. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Adana, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, ss.191-192
Türk ve İtalyan Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının Karşılaştırılması
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.867-869
Üniversite Öğrencilerinin Romantik İlişki Doyumunu Yordamada Akılcı Olmayan İnançlar ve Evlilik Öncesi İlişki Algılarının Rolü
23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.287
Öğretmenlerin Sosyal Zeka Düzeyleri ile Yaşadıkları Mobbing Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
11. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.257-258