SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The effect of online argumentation in open-ended physics experiments on academic achievement and the change in argumentation abilities
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI)
, cilt.14, sa.2, ss.1561-1577, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Geometrik Cisimler ve Hacim Ölçme Konusuna Yönelik Yazılı Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.191-211, 2017 (Hakemli Dergi)
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİNİN AVRUPA BİRLİĞİ HAYAT BOYU ÖĞRENME PROJELERİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.15, sa.59, ss.1120-1137, 2016 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Bakışı
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.38, sa.8, ss.773-789, 2015 (Hakemli Dergi)
Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Üretilen Yazılı Argümanların İncelenmesi, İlköğretim Online
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, sa.4, ss.1373-1386, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Effect of Argumentation on Preservice Science Teachers’ Views of Nature of Science in the Research Methods in Education Course
4. International Social Sciences And Innovation Congress, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Şubat 2022
Çevre Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
7.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021
Fen eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına İlişkin Gerçekleştirilen Çalışmaların İçerik Analizi
II. Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018
Influence of augmented reality technology on seventh grade students’ cognitive structures about “Solar System and Beyond” Unit
5th International Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017
“Influence of augmented reality technology based argumentation activities on secondary school students’ critical thinking abilities
5th Internetional Curriculum and Instruction Congress, 26 - 28 Ekim 2017
Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin ?Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi? Ünitesindeki Bilişsel Yapılarına Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkisi
5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI ? 2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.323-324
Argümantasyon yöntemi destekli artırılmış gerçeklik uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerine etkisinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, ss.325-326
?Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi? Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Güdülenmelerine Etkisi
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.589
Online Argümantasyon Uygulamasının Fen ve TeknolojiÖğretmen Adaylarının Laboratuvar Dersindeki Başarıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
26th International Conference on Educational Sciences, 20 - 23 Nisan 2017
Geometri Dersinde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Kalıcılığa Etkisi
4th International Instructional Technologies& Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy
XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Yenilikçilik Düzeylerinin Avrupa Birliği Hayat Boyu Öğrenme Projelerine Yönelik Tutumlarına Etkisi
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223
Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı
XVIII. AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Aydın, Türkiye, 30 Ocak 2016 - 05 Şubat 2017
Öğretmen adaylarının disiplinler arası bir program aracılığıyla bilimin doğasına yönelik anlayışlarını geliştirmeye ilişkin bir durum çalışması
II nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.871-873
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Farklı Laboratuvar Yaklaşımları Uygulamalarına Yönelik Görüşleri”
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.315-316
A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science For Prospective Elementary Teachers.
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013
İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Uygulanan Etkinliklerin Ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
X.UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Argüman-Temelli Sorgulama Yönteminin Fen Ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Ve Bilimsel İşlem Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
X.UFBMEK Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Primary Teachers’ Views about Science, Scientist, and Science Teaching.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
Preservice science teachers’ views about science, scientist, and science teaching
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
Changes in Achievement and Argumentativeness within Argument-Driven Inquiry Based Laboratory.
European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Ürettikleri Yazılı Argümanların İncelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.117
Astronomiye Yönelik Tutumların Bir Dönem Boyunca Alınan Astronomi Dersi ve Program Boyunca Alınan Fen Dersleriyle Değişiminin İncelenemesi
19. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Artırılmış Gerçeklik ile Modelleme ve Fen Öğretiminindeki Örnekleri
Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Aynacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-185, 2021