Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Geometri Dersinde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Kalıcılığa Etkisi

4th International Instructional Technologies& Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016

Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50

Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı

XVIII. AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Aydın, Türkiye, 30 Ocak 2016 - 05 Şubat 2017

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Farklı Laboratuvar Yaklaşımları Uygulamalarına Yönelik Görüşleri”

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.315-316

The effect of argument-driven inquiry on pre-service science teachers' attitudes and argumentation skills

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5035-5039 identifier

Primary Teachers’ Views about Science, Scientist, and Science Teaching.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

Preservice science teachers’ views about science, scientist, and science teaching

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011

Changes in Achievement and Argumentativeness within Argument-Driven Inquiry Based Laboratory.

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011

Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Ürettikleri Yazılı Argümanların İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.117

Kitap & Kitap Bölümleri

Artırılmış Gerçeklik ile Modelleme ve Fen Öğretiminindeki Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Aynacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-185, 2021

Fen Öğretiminde Güncel Eğilimler ve Sorunlar

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.130-155, 2020

Metrikler

Yayın

41

Atıf (WoS)

44

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları