Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 25

1. The Effect of Argumentation on Preservice Science Teachers’ Views of Nature of Science in the Research Methods in Education Course

4. International Social Sciences And Innovation Congress, Ankara, Türkiye, 21 - 22 Şubat 2022, (Özet Bildiri)

2. Çevre Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi

7.Uluslarası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Fen eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımına İlişkin Gerçekleştirilen Çalışmaların İçerik Analizi

II. Uluslarası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, Adana, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin ?Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi? Ünitesindeki Bilişsel Yapılarına Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkisi

5th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI ? 2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.323-324, (Özet Bildiri)

10. Geometri Dersinde Kullanılan Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Kalıcılığa Etkisi

4th International Instructional Technologies& Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

11. Influence of Augmented Reality Technology on Seventh Grade Students? Achievement About Astronomy

XVII IOSTE SYMPOSIUM Science and Technology Education for a Peaceful and Equitable World, Braga, Portekiz, 11 Temmuz - 16 Eylül 2016, ss.50, (Özet Bildiri)

13. Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi Ünitesinde Argümantasyon Destekli Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri

XVIII. Uluslararası Amse-Amce-Waer Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.223, (Özet Bildiri)

14. Örnek Bir Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Tasarımı

XVIII. AKADEMİK BİLİŞİM KONFERANSI, Aydın, Türkiye, 30 Ocak 2016 - 05 Şubat 2017, (Tam Metin Bildiri)

16. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Farklı Laboratuvar Yaklaşımları Uygulamalarına Yönelik Görüşleri”

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.315-316, (Özet Bildiri)

20. The effect of argument-driven inquiry on pre-service science teachers' attitudes and argumentation skills

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5035-5039, (Tam Metin Bildiri) identifier

21. Primary Teachers’ Views about Science, Scientist, and Science Teaching.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

22. Preservice science teachers’ views about science, scientist, and science teaching

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

23. Changes in Achievement and Argumentativeness within Argument-Driven Inquiry Based Laboratory.

European Science Education Research Association (ESERA), Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

24. Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Akkuyu Nükleer Santrali Konusunda Ürettikleri Yazılı Argümanların İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.117, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Artırılmış Gerçeklik ile Modelleme ve Fen Öğretiminindeki Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Aynacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.159-185, 2021

2. Fen Öğretiminde Güncel Eğilimler ve Sorunlar

Fen Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.130-155, 2020
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

6

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları