SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çoklu zeka kuramı temelli çalışmaların değerlendirilmesi: Türkiye örneği
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.21-32, 2011 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerine ilişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Milli Eğitim
, cilt.37, sa.178, ss.88-104, 2008 (Scopus)
Erken Çocukluk Döneminde Fen Öğretiminde Analoji Tekniği.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.30, ss.72-77, 2005 (Hakemli Dergi)
Okulöncesinde High/Scope Yaklaşımı
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.41-56, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covid-19 Pandemi Sürecinde Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değerlendirme Uygulamaları ve Ebeveyn Rolü
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 24 Kasım 2021
Okulöncesi Öğretmenleri İle Sınıf Öğretmenlerinin Okul Olgunluğu Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2779-2781
Okul öncesi öğretmenlerinin çocuk ve program açısından değerlendirme uygulamaları.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2722-2723
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Matematik Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi
Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.1, ss.243-257
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Algılarının ve Deneyimlerinin Betimlenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.0, sa.0, ss.822-823
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerinin İncelenmesi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.0, sa.0, ss.1508-1509
Yaratıcı Drama Yoluyla Reklamlarda Toplumsal Cinsiyete İlişkin Farkındalık Çalışması
26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, cilt.0, sa.0, ss.34
A Meta-analysis study on the effectiveness of multiple ıntelligences based ınstruction: The case of Turkey
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.242
Can you write the symbol of the number?
63. OMEP, Hongkong, Hong Kong, 8 - 09 Temmuz 2011, ss.10
Öğretmenler Ev Ziyaretleri Konusunda Ne Düşünüyorlar?Ne Yapıyorlar?
Ulusal Okulöncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, ss.25-31
BABALARIN ÇOCUKLARIYLA OLAN ETKİLEŞİMLERİ
XVIII. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple ıntelligences theory
I. International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.55
Öğretmenlik kimliğinin oluşmasında etkili olan etkenlerin incelenmesi
The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009
Okulöncesinde Çocuklara Sunulan Fen Ortamları
II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, ss.3-5
Examining the Levels of the Preservice Teachers' Acquisition of the "Education" Concept Based on Vygotsky's View
Proceedings of Affective Education in Action 9th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.52-67
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Fen Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi
XV. Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2006
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimde dramanın aşamaları
Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Yaşare Aktaş Arnas,Ömer Adıgüzel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.69-80, 2020
Eğitimde drama etkinliklerinin değerlendirilmesi
Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Yaşare Aktaş Arnas,Ömer Adıgüzel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.139-147, 2020
Yaratıcı dramanın aşamaları ve etkinlik örnekleri
Çocuk ve Drama, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.256-275, 2020
Okul öncesi eğitimde yaratıcı dramanın planlanması
Çocuk ve Drama, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.123-141, 2020
Erken çocukluk döneminde dil ve konuşma bozukluğu riski olan çocuklar ve eğitimleri.
Erken Çocukluk Döneminde Kaynaştırma , Begümhan Yüksel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.289-318, 2019
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi
Vize Yayıncılık, Ankara, 2018
Participation in early childhood education of families using different language at home.
Educational sciences research in the globalizing world, Efe R., Koleva I., Başal H.A., Tufan M., Atasoy E., Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press., Sofia, ss.452-465, 2018
Okul Öncesi Dönemde Matematik ve Fen Etkinlikleri
İzge Yayıncılık, Ankara, 2017
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi
Vize Yayıncılık, Ankara, 2012
Bir aile katılım stratejisi: Veli toplantıları.
“Aile ve çocuk” Prof. Dr. Mine Mangır’ın Anısına, Neriman Aral, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.239-255, 2012
Okul Öncesinde Fen eğitimi
Kök yayıncılık, Ankara, 2007
Diğer Yayınlar
V. Ulusal Okulöncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi Bildiriler Kitabı, Adana, Türkiye.
Diğer, ss.1-473, 2010