Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. Family involvement in Turkish rural areas: Voices of teacher and parents

European Conference on Educational Research (ECER), Belgrade, Sırbistan, 8 - 12 Eylül 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sustainable Development in Early Childhood Education Programs: The Case of Turkey

77th World Assembly and International Conference of OMEP World Organization for Early Childhood Education “Arts and Cultures in Early Childhood Education: Play, Expression and Participation”, Bologna, İtalya, 14 - 18 Temmuz 2025, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. How sustainable are school feeding services and policies in Turkish Kindergartens?

OMEP European Conference and Assembly, Malmö, İsveç, 24 - 26 Nisan 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Erken Çocukluk Döneminde Ebeveylerin Değerlendirme Sürecine Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi

8. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi – 26-28 Ekim 2023, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.48-50, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Değerlendirme Amaçlı Uygulamalarının Etik İlkeler Açısından İncelenmesi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, ss.1795-1797, (Özet Bildiri) Creative Commons License

9. Baba Özyeterlik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması ve Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

4th International Conference on Educational Research, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.68-71, (Özet Bildiri)

10. Aile ve Okul Arasındaki Köprü: Veli Toplantıları

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1323-1338, (Tam Metin Bildiri)

12. Okulöncesi Öğretmenleri İle Sınıf Öğretmenlerinin Okul Olgunluğu Kavramına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

VIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS , Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2779-2781, (Özet Bildiri)

13. Okul öncesi öğretmenlerinin çocuk ve program açısından değerlendirme uygulamaları.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2722-2723, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerin okul öncesi eğitim programındaki değerlendirme uygulamaları

27th International Conference on Educational Sciences, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2923-2925, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Etkinliklerindeki Öğretimsel Açıklamaları

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.41-42, (Özet Bildiri)

16. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Programda Yer Verdikleri Matematik Etkinliklerinin ve Bu Etkinlikleri Uygulama Biçimlerinin İncelenmesi

Avrupa Birliği Uyum Sürecinde Okul Öncesi Eğitimin Bugünü ve Geleceği Sempozyumu, Girne, Kıbrıs (Kktc), 27 - 30 Mayıs 2006, cilt.1, ss.243-257, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Yetersizliği Olan Bireylere Yönelik Algılarının ve Deneyimlerinin Betimlenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.0, sa.0, ss.822-823, (Özet Bildiri)

18. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özel Alan Yeterliklerinin İncelenmesi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.0, sa.0, ss.1508-1509, (Özet Bildiri)

19. Yaratıcı Drama Yoluyla Reklamlarda Toplumsal Cinsiyete İlişkin Farkındalık Çalışması

26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Mart 2016, cilt.0, sa.0, ss.34, (Özet Bildiri)

20. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı Etkinliklerinin Uygulanmasında Karşılaşılan Sorunlar

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

22. Can you write the symbol of the number?

63. OMEP, Hongkong, Hong Kong, 8 - 09 Temmuz 2011, ss.10, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmenler Ev Ziyaretleri Konusunda Ne Düşünüyorlar?Ne Yapıyorlar?

Ulusal Okulöncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2011, ss.25-31, (Tam Metin Bildiri)

24. BABALARIN ÇOCUKLARIYLA OLAN ETKİLEŞİMLERİ

XVIII. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

25. Evaluation of studies conducted in Turkey on multiple ıntelligences theory

I. International Conference of Living Theorists- Howard Gardner, Burdur, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2009, ss.55, (Tam Metin Bildiri)

26. Öğretmenlik kimliğinin oluşmasında etkili olan etkenlerin incelenmesi

The First International Congress of Educational Research, 1 - 03 Mayıs 2009, (Özet Bildiri)

27. Okulöncesinde Çocuklara Sunulan Fen Ortamları

II. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2007, ss.3-5, (Tam Metin Bildiri)

28. Examining the Levels of the Preservice Teachers' Acquisition of the "Education" Concept Based on Vygotsky's View

Proceedings of Affective Education in Action 9th International Conference of EAEN, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.52-67, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 18

1. İlkokul ve Okul Öncesi Eğitim Programlarında Erken Okuryazarlık/Okuryazarlık

Erken Okuryazarlık, Ebru Deretarla Gül,Pınar Polat, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.59-94, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Erken Çocukluk Dönemi Fen Eğitiminde Yöntem ve Teknikler

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi, Sema ALTUN YALÇIN,Zehra ÇAKIR, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.103-138, 2023 Creative Commons License

3. Erken Çocukluk Bilim Eğitimine Ev ve Toplum Katılımı

Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi, Ayperi Dikici Sığırtmaç,Melek Merve Yılmaz, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.346-361, 2023

4. Okula Uyumu Etkileyen Etmenler

Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi, Seda Şahin,Raziye Günay Bilaloğlu, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.27-66, 2022

5. Erken Çocukluk Eğitiminde Aile Katılımı

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Durmuş Aslan, Editör, İzge Yayıncılık, Ankara, ss.200-225, 2020

6. Eğitimde drama etkinliklerinin değerlendirilmesi

Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Yaşare Aktaş Arnas,Ömer Adıgüzel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.139-147, 2020

7. Eğitimde dramanın aşamaları

Erken Çocukluk Eğitiminde Drama, Yaşare Aktaş Arnas,Ömer Adıgüzel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.69-80, 2020

8. Assessment Practices of Preschool Teachers in Terms of Children and Curriculum

Advances in Social Science Research, KRYSTEV Viliyan, DINU Mihaela S., EFE Recep, ATASOY Emin, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.252-282, 2020

9. Analysis of Preschool and Primary School Teachers’ Opinions and Practices about School Readiness

Advances in Social Science Research, KRYSTEV Viliyan, DINU Mihaela S., EFE Recep, ATASOY Emin, Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.87-106, 2020

10. Yaratıcı dramanın aşamaları ve etkinlik örnekleri

Çocuk ve Drama, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.256-275, 2020

11. Okul öncesi eğitimde yaratıcı dramanın planlanması

Çocuk ve Drama, Yaşare Aktaş Arnas, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, ss.123-141, 2020

12. Erken çocukluk döneminde dil ve konuşma bozukluğu riski olan çocuklar ve eğitimleri.

Erken Çocukluk Döneminde Kaynaştırma , Begümhan Yüksel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.289-318, 2019

14. Participation in early childhood education of families using different language at home.

Educational sciences research in the globalizing world, Efe R., Koleva I., Başal H.A., Tufan M., Atasoy E., Editör, Sofia: St. Kliment Ohridski University Press., Sofia, ss.452-465, 2018

17. Bir aile katılım stratejisi: Veli toplantıları.

“Aile ve çocuk” Prof. Dr. Mine Mangır’ın Anısına, Neriman Aral, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.239-255, 2012
Metrikler

Yayın

61

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

7

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları