Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2009 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2018 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2015 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
-
Doktora Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları ve Etik
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde Güncel Konular
-
Yüksek Lisans Fen Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme: Kuram ve Uygulamaları
-
Lisans Bilimin Doğası ve Öğretimi
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri II
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri I
-
Lisans GENEL KİMYA
-
Lisans GENEL KİMYA I
-
Yüksek Lisans FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
-
Lisans GENEL KİMYA
-
Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
-
Lisans FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI II
-
Lisans FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI I
-
Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
-
Lisans KİMYADA ÖZEL KONULAR
Yönetilen Tezler
-
Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel muhakeme becerileri, motivasyonları ve fen öğretimine yönelik öz- yeterliklerine etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenme yöntemine dayalı mikroöğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine ve fen öğretiminde işbirlikli öğrenme yöntemini kullanmaya yönelik inançlarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerine saf madde ve karışımlar ünitesini öğretmede süreç odaklı rehberli sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının etkililiği
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
Bilimin doğası öğretiminde sosyobilimsel konuların kullanılmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimin doğasını anlamalarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
6. Sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin Öğretiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Sorgulayıcı Öğrenme Becerisi Algıları ve Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)