-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - 2025 Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2013 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2009 - 2013 Öğretim Görevlisi Dr.
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2018 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2015 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
Doktora
Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları ve Etik
-
Yüksek Lisans
Fen Eğitiminde Güncel Konular
Fen Eğitiminde İşbirlikli Öğrenme: Kuram ve Uygulamaları
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI
UZMANLIK ALAN DERSİ
-
Lisans
Bilimin Doğası ve Öğretimi
Özel Öğretim Yöntemleri II
Özel Öğretim Yöntemleri I
GENEL KİMYA
GENEL KİMYA I
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
GENEL KİMYA
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI II
FEN ÖĞRETİMİ LAB UYGULAMALARI I
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
KİMYADA ÖZEL KONULAR
-
Çevrimiçi işbirlikli öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel muhakeme becerileri, motivasyonları ve fen öğretimine yönelik öz- yeterliklerine etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
İşbirlikli öğrenme yöntemine dayalı mikroöğretim uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik öz-yeterliklerine ve fen öğretiminde işbirlikli öğrenme yöntemini kullanmaya yönelik inançlarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerine saf madde ve karışımlar ünitesini öğretmede süreç odaklı rehberli sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının etkililiği
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
Bilimin doğası öğretiminde sosyobilimsel konuların kullanılmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimin doğasını anlamalarına etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)
-
6. Sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin Öğretiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Sorgulayıcı Öğrenme Becerisi Algıları ve Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Taştan Kırık Ö. (Danışman)