Desteklenen Projeler
-
2017 - Devam Ediyor 6 sınıf Maddenin Tanecikli Yapısı Ünitesinin Öğretiminde Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları, Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri ve Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
-
2021 - 2023 Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Muhakeme Becerileri Motivasyonları ve Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterliliklerine Etkisi
-
2018 - 2021 İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNE DAYALI MİKROÖĞRETİM UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİNE VE FEN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİ KULLANMAYA YÖNELİK İNANÇLARINA ETKİSİ
-
2018 - 2020 Ortaokul Öğrencilerine Saf Madde ve Karışımlar Ünitesini Öğretmede Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Etkililiği
-
2017 - 2020 Bilimin Doğası Öğretiminde Sosyobilimsel Konuların Kullanılmasının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamalarına Etkisi
-
2013 - 2016 Süreç Odaklı Kılavuzlanmış Sorgulama: Genel Kimya II Dersinde İşbirliği Öğrenme Ortamı
-
2013 - 2014 Fen Biligisi Öğretmeni Adaylarının Algıladıkları Sosyal ve Çevresel Sorunların Çevre Okuryazarlık Düzeyine Göre Analizi.