Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilimin doğasını öğretmede bilim haberleri kullanmanın etkileri

9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022

Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenmenin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Motivasyonlarına Etkisi

9. International Eurasian Educational Research (EJER) Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022

Impact of process oriented guided inquiry learning (POGIL) on middle school students’ performance

European Science Education Research Association (ESERA) Conference , Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1-2

Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK), İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Effect of process oriented guided inquiry learning on motivation and logical thinking ability.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.138-139

Middle school students’ perceptions of POGIL as a collaborative inquiry strategy

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.224-225

Impact of microteaching practices based on cooperative learning on pre-service science teachers’ science teaching efficacy beliefs.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGTEK) , İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.164-165

The Effect of socioscientific issues in nature of science instruction on preservice science teachers’ nature of science conceptions

27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK) , Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2140-2143

Süreç Odaklı Rehberli Sorgulamayla Öğrenmenin (SORSÖ) 6. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasının Etkileri

27. International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2144-2146

PEDAGOJİK FORMASYON SERTİFİKA PROGRAMI KİMYA GRUBU ÖĞRENCİLERİNİN GAZLAR KONUSUNDAKİ ALTERNATİF KAVRAMALARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133

Pedagojik formasyon sertifika programı kimya grubu öğrencilerinin tepkime hızı konusundaki kavramsal anlamaları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.195

Pedagojik formasyon sertifika programi kimya grubu ögrencilerinin gazlar konusundaki alternatif kavramaları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.133

Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı

3. International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, sa.1

Süreç odaklı kılavuzlu sorgulama: Genel kimya II dersinde işbirlikli öğrenme ortamı

III. International Eurasian Educational Research (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.891

Küresel ısınma ve ozon tabakasi ile ilgili öğrenci çizimlerinin nitel bir analizi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

The Analyses Of Pre Service Science Teachers' Perceived Social And Environmental Problems By Grade Level

International Journal of Arts & Sciences? (IJAS) International Conference for Academic Disciplines, Viyana, Avusturya, 6 - 09 Nisan 2014, ss.1

The self-efficacy of pre-service elementary teachers using cooperative learning in science teaching

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5005-5009 identifier

Öğrencileri güdülemede işbirlikçi öğrenme

IX. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010

Pre Service Chemistry Teachers Ideas About the Effect of Catalyst on Rate of Reaction

European Science Education Research Association (ESERA), İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009

Turkish High School Students Conceptions about Endothermic and Exothermic Reactions

XIII. Symposium of the International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İzmir, Türkiye, 21 - 26 Eylül 2008

Turkish High School Students Conceptions about Energy in Chemical Reactions

The European Conference on Educational Research (ECER), GÖTEBORG, İsveç, 8 - 12 Eylül 2008

Pre Service Chemistry Teachers Conceptions about Reaction Rate

9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008

Metrikler

Yayın

43

Atıf (WoS)

66

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

8

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları