Eğitim Bilgileri
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorÖn Lisans
Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Çocuk Gelişimi, Türkiye
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDoktora
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü/ Eğitim Programları Ve Öğretim A.B.D., Türkiye
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorYüksek Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Yüksek Lisans
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye
2013 - 2014
2013 - 2014Yüksek Lisans-Tezsiz
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye
2007 - 2013
2007 - 2013Lisans
İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
BULANIK MANTIK İLE BELİRLENMİŞ ÇOKLU ZEKA ALANLARINA GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRENME ORTAMLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D.
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2013
2013Bilgisayar ve İnternet Eğitim Programı
Eğitim Yönetimi ve Planlama
TEGV
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Programları ve Öğretim
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Makaleler
2022
20221. An Investigation of The Effect of Block-Based Programming and Unplugged Coding Activities on Fifth Graders’ Computational Thinking Skills, Self-Efficacy and Academic Performance
ARSLAN NAMLI N., AYBEK B.
CONTEMPORARY EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.14, sa.1, 2022 (Scopus)
2020
20202. An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., UĞUR A. K., DOĞRU ORAL S., SAKAR N., KAYA H.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.1-19, 2020 (TRDizin)
2020
20203. Investigation of the Effect of Digital Storytelling on Cultural Awareness and Creative Thinking
KARAKUŞ M., Turkkan B. T., Namli N. A.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.45, sa.203, ss.309-326, 2020 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2019
20194. WEB SİTESİ TASARLAMA YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ MOTİVASYONU BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI: KODLAMA MI YOKSA HAZIR TASARIM SİTELERİ Mİ?
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
Journal of Continuous Vocational Education and Training , cilt.1, sa.1, ss.18-28, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
20195. ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA TUTUMLARININ İNCELENMESİ: ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.23, sa.1, ss.95-112, 2019 (TRDizin)
2018
20186. WEB SİTESİ TASARLAMA YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ MOTİVASYONU BAKIMINDAN KARŞILAŞTIRILMASI: KODLAMA MI YOKSA HAZIR TASARIM SİTELERİ Mİ? *
Şahin M. C., ARSLAN NAMLI N.
Journal of Continuous Vocational Education and Training
, cilt.1, sa.1, ss.18-28, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20187. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION , cilt.5, ss.701-712, 2018 (TRDizin)
2018
20188. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION , cilt.5, ss.701-712, 2018 (TRDizin)
2018
20189. VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
ARSLAN NAMLI N.
Scientific Educational Studies , cilt.2, sa.2, ss.129-152, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Examination of Postgraduate Dissertations Regarding Using Computer Software in Mathematics Teaching
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201811. Eğitsel Oyun ve Drama Tekniklerinin Bilgisayar DonanımlarıKonusundaki Akademik Başarıya Etkisi
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
Researcher: Social Science Studies , cilt.6, sa.3, ss.243-254, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.4, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201813. Kitap Yazma Etkinliği İle Verilen Masaüstü Yayıncılık Eğitiminin Motivasyona Etkisi
ARSLAN NAMLI N., Şahin M. C.
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi , cilt.5, sa.15, ss.80-92, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201814. KİTAP YAZMA ETKİNLİĞİ İLE VERİLEN MASAÜSTÜ YAYINCILIK EĞİTİMİNİN MOTİVASYONA ETKİSİ
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C.
The Journal of International Educational Sciences , cilt.5, sa.15, ss.80-92, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201815. Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.5, sa.4, ss.701-712, 2018 (ESCI, TRDizin)
2017
201716. Algoritma Eğitiminin Problem Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Şahin M. C., ARSLAN NAMLI N.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.5, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201717. ALGORİTMA EĞİTİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİÜZERİNE ETKİSİ
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.3, sa.5, ss.135-153, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ ETİK İLKELERİNE UYMA DÜZEYLERİ
ARSLAN NAMLI N.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, sa.49, ss.389-395, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201719. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelerine Uyma Düzeyleri
ARSLAN NAMLI N.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.10, sa.49, ss.389-395, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ”MOBİL ÜNİVERSİTE” UYGULAMASINA İLİŞKİN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ
ARSLAN NAMLI N.
The Journal of Academic Social Science , cilt.5, sa.42, ss.285-297, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201721. Üniversite Öğrencilerinin "Mobil Üniversite" Uygulamasına İlişkin Memnuniyet Düzeyleri
ARSLAN NAMLI N.
The Journal of Academic Social Science , sa.42, ss.285-297, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201722. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramı Hakkında Farkındalık Düzeyleri
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C.
Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.10, ss.520-527, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201723. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MÜHENDİSLİK KAVRAMI HAKKINDA FARKINDALIK DÜZEYLERİ
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C.
Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.4, sa.10, ss.520-527, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201624. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMI ÜZERİNE BİR NİTEL ÇALIŞMA
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C., KARATAŞ T.
Education Sciences
, cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (Scopus)
2016
201625. Kırsal Kesimlerde Okuyan 21. Yüzyıl Öğrencilerinin Teknolojiden Yararlanma Düzeyleri
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., SCHREGLMANN S.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching) , cilt.5, sa.1, ss.300-308, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201626. A CASE STUDY WITH ACADEMICIANS ABOUT USING AN INTERACTIVE WHITEBOARD ON CLASSROOMS
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C., KARATAŞ T.
NWSA Academic Journals-Education Sciences , cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (TRDizin)
2016
201627. A Case Study Wıth Academıcıans About Usıng An Interactıve Whıteboard On Classrooms
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C., KARATAŞ T.
NWSA Academic Journals-Education Sciences , cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (TRDizin)
2016
201628. GAMIFICATION AND EFFECTS ON STUDENTS? SCIENCE LESSON ACHIEVEMENT
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE) , cilt.7, sa.1, ss.41-47, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201629. Gamification And Effects On Students' Science Lesson Achievement
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications (IJONTE) , cilt.7, sa.1, ss.41-47, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201630. A case study wıth academıcıans about usıng an ınteractıve whıteboard on classrooms
ARSLAN NAMLI N., ŞAHİN M. C., KARATAŞ T.
NWSA Academic Journals-Education Sciences , cilt.11, sa.1, ss.23-35, 2016 (TRDizin)
2016
201631. KIRSAL KESİMLERDE OKUYAN 21 YÜZYIL ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİDEN YARARLANMA DÜZEYLERİ
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., SCHREGLMANN S.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi /Journal of Research in Education and Teaching , cilt.5, sa.1, ss.300-308, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. BLOK TABANLI PROGRAMLAMA VE BİLGİSAYARSIZ BİLGİSAYAR BİLİMİ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
ARSLAN NAMLI N., AYBEK B.
International Congress of Science Culture and Education, Antalya, Türkiye, 21 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2020
20202. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramına Yönelik Bir Meta-sentez Çalışması
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N.
VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.201-202, (Özet Bildiri)
2020
20203. Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması
SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N.
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2020
20204. BLOK TABANLI PROGRAMLAMANIN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNE ETKİSİ
ARSLAN NAMLI N., AYBEK B.
VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2019
20195. DİJİTAL ÖYKÜLEME KAVRAMINA YÖNELİK BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1600-1607, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. A Case Study on Gender Equality Education
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B., KARAKUŞ M.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri)
2019
20197. AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N.
VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
20198. Fen Edebiyat fakültesi Matematik Bölümü Öğrencilerinin Matematiksel Düşünme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., Doğruluk S.
3. ULUSLARARASI İKSAD SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20199. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., Doğruluk S.
İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761, (Tam Metin Bildiri)
2019
201910. BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., DOĞRULUK S.
İKSAD III ? ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.728-739, (Tam Metin Bildiri)
2019
201911. FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ MATEMATİK BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİKSEL DÜŞÜNME DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., DOĞRULUK S.
İKSAD III. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.713-727, (Tam Metin Bildiri)
2018
201812. Ortaokul Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Eşitliğine Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi: Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.98-101, (Özet Bildiri)
2018
201813. Web 2.0 araçlarıyla dijital öykü oluşturma programının ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin kültürel farkındalığı ve yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.35-37, (Özet Bildiri)
2018
201814. Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kültürel Farkındalığı Ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
KARAKUŞ M., TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201815. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B.
6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
2018
201816. Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği
SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201817. Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması
ARSLAN NAMLI N., SEZGİN M. E., ŞENKAL O.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
201818. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.
27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
2018
201819. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)
2017
201720. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramına Yönelik Öz Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201721. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201722. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201723. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)
2017
201724. Schoology Ögrenme Yönetim Sistemine İlişkin Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Görüşleri
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.90-91, (Özet Bildiri)
2017
201725. Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)
2017
201726. Schoology Çevrimiçi Ögrenme Yönetim Sistemiyle Tasarlanan Web Ortamının Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)
2017
201727. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)
2017
201728. SOSYAL MEDYA/TEKNOLOJİ KULLANIMI VE TUTUMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.
11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)
2017
201729. Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması
TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201630. Fuzzy Logic for Assessing Students Programming Performance
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
Fourth International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)
2016
201631. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS ON DATABASE LESSON: A QUALITATIVE RESEARCH
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201632. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS WHICH DESIGNATED BY FUZZY LOGIC ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENT
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201633. Improving the primary school students motivation for learning programming concepts by using Kodu Game Lab: A qualitative study
ARSLAN NAMLI N., ÇIRPILI A.
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.14, (Özet Bildiri)
2016
201634. When Virtual Reality Glass Meets Education Teachers Point Of Views
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2016
201635. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O., EVLİCE E.
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.53-54, (Özet Bildiri)
2016
201636. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201637. Bulanık Mantık ile Belirlenmiş Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
2016
201638. Görsel Materyal Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
ARSLAN NAMLI N.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.19, (Özet Bildiri)
2016
201639. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelerine Uyma Düzeyleri
ARSLAN NAMLI N.
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.18, (Özet Bildiri)
2015
201540. Reading from Paper vs Screens A Literature Review
ŞAHİN M. C., KARATAŞ T., ARSLAN NAMLI N.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction , ADANA, TÜRKIYE, 22-24 Ekim 2015, 22 - 24 Ekim 2015, ss.262-263, (Özet Bildiri)
2015
201541. Using an Interactive Whiteboard on Undergraduate Students The Point of View of Academicians
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., KARATAŞ T.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201542. Studying Gamification Effects on Students Science Lesson Achievement
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.86, (Özet Bildiri)
2015
201543. EKRAN VE KÂĞITTAN OKUMAYA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI
Şahin M. C., Karataş T., ARSLAN NAMLI N.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.263-264, (Tam Metin Bildiri)
2015
201544. Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians
ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., KARATAŞ T.
3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.402-403, (Özet Bildiri)
2015
201545. Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.
ŞAHİN M. C., KARATAŞ T., ARSLAN NAMLI N.
Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Türkiye, 22 Eylül - 24 Ekim 2015, ss.263-264, (Özet Bildiri)
2015
201546. Uzaktan Eğitim Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Nitel Araştırma Durum Çalışması
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201547. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar Mı?
ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)
2015
201548. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar mı?
ARSLAN NAMLI N., Şenkal O.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.108-109, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2019
20191. LEGO NEDİR?
ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.
KODLARDAN ROBOTLARA, OZAN ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-107, 2019
2019
20192. MBOT’U NASILTANIMLARIM?
SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N.
KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.26-56, 2019
2019
20193. BLOK TABANLI PROGRAMLAMA
ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.
KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, ss.2-26, 2019
Desteklenen Projeler
2019 - 2022
2019 - 2022BLOK TABANLI PROGRAMLAMA VE BİLGİSAYARSIZ BİLGİSAYAR BİLİMİ ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ, ÖZ YETERLİLİKLERİ VE AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
AYBEK B. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N.
2018 - 2019
2018 - 2019Hayat Bilgisi Dersinde Web 2.0 Araçlarıyla Dijital Öykü Oluşturma Yoluyla Kültürel Farkındalığı ve Yaratıcılığı Geliştirmeye Yönelik Bir Durum Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARAKUŞ M. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., TURHAN TÜRKKAN B.
2018 - 2019
2018 - 2019Öğretmen adaylarının siber zorbalık kavramına yönelik problem çözme becerilerini geliştirmeyi amaçlayan bir öğretim tasarımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞENKAL O. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., SEZGİN M. E.
2018 - 2019
2018 - 2019
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Bir Program Geliştirme Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
TURHAN TÜRKKAN B. (Yürütücü), KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.
2017 - 2019
2017 - 2019ROBOTİK LABORATUVARI KURULUMU
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
ŞENKAL O. (Yürütücü), SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., KILINÇ O.
2017 - 2018
2017 - 2018
Yenilenebilir Eneji Kaynakları hakkında e-bilgi Platformu
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞENKAL O. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., EVLİCE E., SEZGİN M. E.
2016 - 2017
2016 - 2017Sosyal Medya/Teknoloji Kullanımı ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SEZGİN M. E. (Yürütücü), ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.
2016 - 2016
2016 - 2016BULANIK MANTIK İLE BELİRLENMİŞ ÇOKLU ZEKA ALANLARINA GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRENME ORTAMLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ŞENKAL O. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N.
2015 - 2016
2015 - 2016Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Mobil Üniversite" Uygulaması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ŞENKAL O. (Yürütücü), EVLİCE E., ARSLAN NAMLI N.
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 20197. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2019)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019
01 Mart 2019 - 01 Mart 2019İKSAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 201812. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 20175. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 201711. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Katılımcı
Malatya-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium
Katılımcı
Elazığ-Türkiye
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016
01 Haziran 2016 - 01 Haziran 20163.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016
01 Nisan 2016 - 01 Nisan 201625. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015
01 Ekim 2015 - 01 Ekim 20153rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015)
Katılımcı
ADANA-Türkiye
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium
Katılımcı
TRABZON-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015