Arş. Gör. NİHAN ARSLAN NAMLI


Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Sosyal Bilimler Enstitüsü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler İnterdisipliner, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Eğitim Teknolojisi, Eğitim Programları ve Öğretim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Öğretmen Eğitimi

E-posta: nnamli@cu.edu.tr
İş Telefonu: +90 322 338 6688 Dahili: 108
Ofis: Eğitim Fakültesi Bilgisayar & Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Posta Adresi: Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Tekn. Eğitimi Bölümü Sarıçam/ADANA

Metrikler

Yayın

87

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

9

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Ön Lisans

Atatürk Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, Çocuk Gelişimi, Türkiye

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Doktora

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü/ Eğitim Programları Ve Öğretim A.B.D., Türkiye

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Yüksek Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

2014 - 2016

2014 - 2016

Yüksek Lisans

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

2013 - 2014

2013 - 2014

Yüksek Lisans-Tezsiz

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

2007 - 2013

2007 - 2013

Lisans

İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Yüksek Lisans

BULANIK MANTIK İLE BELİRLENMİŞ ÇOKLU ZEKA ALANLARINA GÖRE DÜZENLENMİŞ ÖĞRENME ORTAMLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D.

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2013

2013

Bilgisayar ve İnternet Eğitim Programı

Eğitim Yönetimi ve Planlama

TEGV

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Eğitim Teknolojisi

Eğitim Programları ve Öğretim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Makaleler

Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (20)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2020

2020

2. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramına Yönelik Bir Meta-sentez Çalışması

AYBEK B., ARSLAN NAMLI N.

VI. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2020, ss.201-202, (Özet Bildiri)

2020

2020

3. Öz-Düzenleyici Öğrenme Kavramına Yönelik Bir Meta-Sentez Çalışması

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N.

VII. International Eurasian Educational Research Congress- ONLINE, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

5. DİJİTAL ÖYKÜLEME KAVRAMINA YÖNELİK BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1600-1607, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. A Case Study on Gender Equality Education

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B., KARAKUŞ M.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.361-362, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

7. AN ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES BETWEEN 2001-2018 WITHIN THE TOPIC OFCRITICAL THINKING

AYBEK B., ARSLAN NAMLI N.

VII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. Bilgi İşlemsel Düşünme Kavramı Üzerine Yapılan Araştırmalara ilişkin Bir Meta-Sentez Çalışması

AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., Doğruluk S.

İKSAD 3.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.746-761, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

10. BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME KAVRAMI ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR META-SENTEZ ÇALIŞMASI

AYBEK B., ARSLAN NAMLI N., DOĞRULUK S.

İKSAD III ? ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.728-739, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

15. Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması:Öğretmenlerden Yansımalar

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., ARSLAN NAMLI N., KARADUMAN B.

6. International Multidisciplinary Congress of Eurasia, ROMA, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

16. Öğretmen Adaylarının Bilişimsel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Çukurova Üniversitesi Örneği

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Siber Zorbalık Kavramı Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Meta-Sentez Çalışması

ARSLAN NAMLI N., SEZGİN M. E., ŞENKAL O.

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir program geliştirme çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.

27th International Conference on Educational Sciences ICES 2018, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. Toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik disiplinlerarası bir öğretim programı geliştirme çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., KARAKUŞ M., KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.725-726, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Mühendislik Kavramına Yönelik Öz Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. The Influence Of Digital Storytelling Teaching Materials On The Students Awareness Towards Cyberbullying

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

23. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez ÇalışmasI

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

2017

2017

24. Schoology Ögrenme Yönetim Sistemine İlişkin Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğretmen Adaylarının Görüşleri

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.90-91, (Özet Bildiri)

2017

2017

25. Sosyal Medya-Teknoloji Kullanımı Ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. Schoology Çevrimiçi Ögrenme Yönetim Sistemiyle Tasarlanan Web Ortamının Öğrencilerin Fizik Dersi Akademik Başarısına Etkisi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. Matematik Öğretiminde Bilgisayar Yazılımı Kullanmaya Yönelik Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi: Bir Meta-sentez Çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.406-407, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. SOSYAL MEDYA/TEKNOLOJİ KULLANIMI VE TUTUMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI

SEZGİN M. E., ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1085-1086, (Özet Bildiri)

2017

2017

29. Matematik öğretiminde bilgisayar yazılımı kullanmaya yönelik lisansüstü tezlerin incelenmesi: bir meta-sentez çalışması

TURHAN TÜRKKAN B., ARSLAN NAMLI N.

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. Fuzzy Logic for Assessing Students Programming Performance

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.26-33, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

31. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS ON DATABASE LESSON: A QUALITATIVE RESEARCH

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

32. THE IMPACT OF FLIPPED CLASSROOMS WHICH DESIGNATED BY FUZZY LOGIC ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENT

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

33. Improving the primary school students motivation for learning programming concepts by using Kodu Game Lab: A qualitative study

ARSLAN NAMLI N., ÇIRPILI A.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.14, (Özet Bildiri)

2016

2016

34. When Virtual Reality Glass Meets Education Teachers Point Of Views

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

35. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O., EVLİCE E.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.53-54, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. Mobil Üniversite Uygulamasının Kullanılabilirliğinin Değerlendirilmesi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. Bulanık Mantık ile Belirlenmiş Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

38. Görsel Materyal Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması

ARSLAN NAMLI N.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.19, (Özet Bildiri)

2016

2016

39. Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Etik İlkelerine Uyma Düzeyleri

ARSLAN NAMLI N.

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.18, (Özet Bildiri)

2015

2015

40. Reading from Paper vs Screens A Literature Review

ŞAHİN M. C., KARATAŞ T., ARSLAN NAMLI N.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction , ADANA, TÜRKIYE, 22-24 Ekim 2015, 22 - 24 Ekim 2015, ss.262-263, (Özet Bildiri)

2015

2015

41. Using an Interactive Whiteboard on Undergraduate Students The Point of View of Academicians

ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., KARATAŞ T.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

42. Studying Gamification Effects on Students Science Lesson Achievement

ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.86, (Özet Bildiri)

2015

2015

43. EKRAN VE KÂĞITTAN OKUMAYA İLİŞKİN BİR LİTERATÜR TARAMASI

Şahin M. C., Karataş T., ARSLAN NAMLI N.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.263-264, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

44. Using an ınteractive whiteboard on undergraduate students: the point of view of academicians

ŞAHİN M. C., ARSLAN NAMLI N., KARATAŞ T.

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.402-403, (Özet Bildiri)

2015

2015

45. Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması.

ŞAHİN M. C., KARATAŞ T., ARSLAN NAMLI N.

Ekran ve kâğıttan okumaya ilişkin bir literatür taraması., Adana, Türkiye, 22 Eylül - 24 Ekim 2015, ss.263-264, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Uzaktan Eğitim Kitlesel Açık Çevrimiçi Ders Nitel Araştırma Durum Çalışması

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, AFYON, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

47. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar Mı?

ARSLAN NAMLI N., ŞENKAL O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.249-256, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

48. Kitlesel Açık Çevrimiçi Kurs Nedir? Gelecekte Geleneksel Eğitimin Yerini Tutar mı?

ARSLAN NAMLI N., Şenkal O.

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.108-109, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2019

2019

1. LEGO NEDİR?

ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

KODLARDAN ROBOTLARA, OZAN ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.65-107, 2019

2019

2019

2. MBOT’U NASILTANIMLARIM?

SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N.

KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.26-56, 2019

2019

2019

3. BLOK TABANLI PROGRAMLAMA

ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

KODLARDAN ROBOTLARA, Ozan ŞENKAL, Editör, PEGEM, ss.2-26, 2019

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Bir Program Geliştirme ÇalışmasıSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

TURHAN TÜRKKAN B. (Yürütücü), KARADUMAN B., ARSLAN NAMLI N., KARAKUŞ M.

2017 - 2019

2017 - 2019

ROBOTİK LABORATUVARI KURULUMU

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı

ŞENKAL O. (Yürütücü), SEZGİN M. E., ARSLAN NAMLI N., KILINÇ O.

2017 - 2018

2017 - 2018

Yenilenebilir Eneji Kaynakları hakkında e-bilgi PlatformuSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü), ARSLAN NAMLI N., EVLİCE E., SEZGİN M. E.

2016 - 2017

2016 - 2017

Sosyal Medya/Teknoloji Kullanımı ve Tutumları Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SEZGİN M. E. (Yürütücü), ŞENKAL O., ARSLAN NAMLI N.

2015 - 2016

2015 - 2016

Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi "Mobil Üniversite" Uygulaması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ŞENKAL O. (Yürütücü), EVLİCE E., ARSLAN NAMLI N.

Ödüller

Aralık 2016

Aralık 2016

Genç Araştırmacılar İkincilik Ödülü

Fırat Üniversitesi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

7. International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2019)

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

01 Mart 2019 - 01 Mart 2019

İKSAD III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi

Katılımcı

Adana-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri KongresiSürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu

Katılımcı

Malatya-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium

Katılımcı

Elazığ-Türkiye

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

01 Haziran 2016 - 01 Haziran 2016

3.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi

Katılımcı

Muğla-Türkiye

01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016

01 Nisan 2016 - 01 Nisan 2016

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015)

Katılımcı

ADANA-Türkiye

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium

Katılımcı

TRABZON-Türkiye

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium

Katılımcı

AFYON-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3

h-indeksi (WOS): 1