Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (4)
3. Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.186-209, 2018 (Hakemli Dergi)
4. The Implementation and Evaluation of an Instructional Design Based on the Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Education
Journal of Education and Learning
, cilt.7, sa.2, ss.65-75, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.12, ss.2137-2148, 2017 (Scopus)
7. Determining Teachers? Educational Needs Regarding School EducationProjects within the Scope of Erasmus + Programme
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.11, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Perceptions of Students from the Department of Computer Education and Instructional Technologies Regarding the Concept of Curriculum
International Education Studies
, cilt.10, sa.9, ss.9-22, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Eğitim programları ve öğretim alanına yönelik bir dergideki araştırmalara ilişkin içerik analizi: 2002-2015
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1009-1024, 2017 (TRDizin)
10. Eğitim Programları ve Öğretim Alanına Yönelik Bir Dergideki Araştırmalara İlişkin İçerik Analizi: 2002-2015
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1009-1024, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
13. The Metaphors of Secondary School Students towards the Concept of "Mathematical Problem"
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.45, sa.1, ss.99-130, 2016 (TRDizin)
16. Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli öğretim programı geliştirmeye ilişkin bir ihtiyaç analizi çalışması
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.73-96, 2016 (TRDizin)
18. Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (TRDizin)
20. Sınıf Öğretmenleri Ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmenin Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Algıları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.43, ss.57-82, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilimin Doğası Konulu Disiplinler Arası Öğretim Programı Geliştirmeye İlişkin Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.9, sa.5, ss.777-798, 2014 (Hakemli Dergi)
22. Birinci Sınıf Öğrencilerinde Kardinalite ve İlişkili Kavramların Problem Durumlarında Kullanımının İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, ss.146-154, 2014 (Scopus)
23. Birinci sınıf öğrencilerinde kardinalite ve ilişkili kavramların problem durumlarında kullanımı
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, ss.146-154, 2014 (TRDizin)
26. İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (TRDizin)
27. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (TRDizin)
28. İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi: Bir durum çalışması
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
49
1. Öğretmen Adaylarının Kompozisyonlarında ve Resimlerinde Eğitim: Göstergebilimsel bir analiz.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)
2. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496, (Özet Bildiri)
3. Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338, (Özet Bildiri)
4. A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Özet Bildiri)
5. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385, (Özet Bildiri)
6. An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Tam Metin Bildiri)
7. A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Özet Bildiri)
8. Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338, (Özet Bildiri)
9. Content analysis of research on school based curriculum development: A metasynthesis study
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.327-328, (Özet Bildiri)
10. Prediction level of the metacognitive learning strategies on dispositions to be open to learning
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.247-248, (Özet Bildiri)
11. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)
12. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)
13. Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.999-1008, (Tam Metin Bildiri)
14. Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894, (Tam Metin Bildiri)
15. The scale of disposition to be open to learning (higher education student form): Validity and reliability study
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.474-477, (Özet Bildiri)
16. Düşünmeyi destekleyen öğrenci davranışları: Bir olgubilim araştırması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, ss.70, (Özet Bildiri)
17. Sosyal bilgiler ve matematik dersi öğretim programı öğrenme kazanmalarının eleştirel düşünmeyi kazandırma düzeyi açısından incelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, ss.68, (Özet Bildiri)
18. Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106, (Özet Bildiri)
19. Okul Öncesi Öğretmenlerin Gerçekleştirdikleri Okul Temelli Uygulamaların, Öğretim Programına Bağlılık Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.138-139, (Tam Metin Bildiri)
20. Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108, (Özet Bildiri)
21. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
22. Educational needs of social sciences teachers for planning, implementation and evaluation processes of project tasks
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.76-77, (Özet Bildiri)
23. Investigation of learning outcomes in social science studies curriculum in terms of categories, levels and interdisciplinary features
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.78-79, (Özet Bildiri)
24. Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
25. The Effect Of Student-Centered Strategies, Methods and Techniques On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.238-241, (Özet Bildiri)
26. Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli bir öğretim programı geliştirme
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-175, (Özet Bildiri)
27. A School-based curriculum development for the teaching principles and methods course
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-176, (Özet Bildiri)
28. Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin eğitim programı kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.94-95, (Özet Bildiri)
29. Examination of the perceptions of the students from the department of computer and instructional technologies of the “curriculum” concept through metaphors
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.94-96, (Özet Bildiri)
30. Öğretmenlik meslek bilgisi dersleri öğrenme kazanımlarının alanlarına ve düzeylerine göre sınıflandırılarak incelenmesi
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.274, (Özet Bildiri)
31. Öğretimde planlama ve değerlendirme dersinin geliştirilmesine yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.298, (Özet Bildiri)
32. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.298, (Özet Bildiri)
33. Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Öğrenme Kazanımlarının Alanlarına ve Düzeylerine Göre Sınıflandırılarak İncelenmesi
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.274, (Özet Bildiri)
34. Bütünleştirilmiş Program Çalışmalarına Yönelik Yurtdışı Eğilimlerin Belirlenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.256, (Özet Bildiri)
35. The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)
36. A Need Analysis Study Regarding To Develop a School-Based Curriculum for Teaching Principles and Methods Course
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.360-362, (Özet Bildiri)
37. The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen adaylarının disiplinler arası bir program aracılığıyla bilimin doğasına yönelik anlayışlarını geliştirmeye ilişkin bir durum çalışması
II nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.871-873, (Özet Bildiri)
39. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI BİR PROGRAM ARACILIĞIYLA BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK ANLAYIŞLARINI GELİŞTİRMEYE İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI
I nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.150-158, (Özet Bildiri)
40. Öğretmen Adaylarinin Disiplinler Arasi Bir Program Araciliğiyla Bilimin Doğasina Yönelik Anlayişlarini Geliştirmeye İlişkin Bir Durum Çalişmasi
I nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
41. The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103, (Özet Bildiri)
43. A need assessment study for an interdisciplinary curriculum about nature of science for prospective elementary teacher
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, 18 - 19 Ekim 2013, ss.52, (Özet Bildiri)
44. A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science For Prospective Elementary Teachers.
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, (Özet Bildiri)
45. Hesaplama Performansı Testi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması?
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.89-92, (Tam Metin Bildiri)
46. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
47. İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
49. İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
1. Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-111, 2018
2. Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları
Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2018
4. Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi
Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-64, 2016