Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 49

2. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496, (Özet Bildiri)

3. Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338, (Özet Bildiri)

4. A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Özet Bildiri)

5. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385, (Özet Bildiri)

6. An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Tam Metin Bildiri)

7. A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz, (Özet Bildiri)

8. Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338, (Özet Bildiri)

9. Content analysis of research on school based curriculum development: A metasynthesis study

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.327-328, (Özet Bildiri)

10. Prediction level of the metacognitive learning strategies on dispositions to be open to learning

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.247-248, (Özet Bildiri)

11. Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224, (Özet Bildiri)

12. Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228, (Özet Bildiri)

14. Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894, (Tam Metin Bildiri)

18. Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106, (Özet Bildiri)

19. Okul Öncesi Öğretmenlerin Gerçekleştirdikleri Okul Temelli Uygulamaların, Öğretim Programına Bağlılık Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.138-139, (Tam Metin Bildiri)

20. Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108, (Özet Bildiri)

21. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)

24. Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

25. The Effect Of Student-Centered Strategies, Methods and Techniques On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.238-241, (Özet Bildiri)

26. Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli bir öğretim programı geliştirme

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-175, (Özet Bildiri)

27. A School-based curriculum development for the teaching principles and methods course

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-176, (Özet Bildiri)

32. Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması

WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.298, (Özet Bildiri)

33. Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Öğrenme Kazanımlarının Alanlarına ve Düzeylerine Göre Sınıflandırılarak İncelenmesi

WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.274, (Özet Bildiri)

34. Bütünleştirilmiş Program Çalışmalarına Yönelik Yurtdışı Eğilimlerin Belirlenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.256, (Özet Bildiri)

35. The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

36. A Need Analysis Study Regarding To Develop a School-Based Curriculum for Teaching Principles and Methods Course

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.360-362, (Özet Bildiri)

37. The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277, (Özet Bildiri)

41. The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103, (Özet Bildiri)

42. An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.854-861, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

43. A need assessment study for an interdisciplinary curriculum about nature of science for prospective elementary teacher

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, 18 - 19 Ekim 2013, ss.52, (Özet Bildiri)

45. Hesaplama Performansı Testi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması?

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.89-92, (Tam Metin Bildiri)

46. Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)

47. İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi

X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları

Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-111, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları

Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Prof.Dr. Kıymet SELVİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.46-63, 2016

4. Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-64, 2016
Metrikler

Yayın

81

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları