SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Eğitim Programları ve Öğretim Alanına Yönelik Bir Dergideki Araştırmalara İlişkin İçerik Analizi: 2002-2015
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1009-1024, 2017 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrenci merkezli strateji, yöntem ve tekniklerin akademik başarıya etkisi: Bir meta-analiz çalışması
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.186-209, 2018 (Hakemli Dergi)
The Implementation and Evaluation of an Instructional Design Based on the Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Education
Journal of Education and Learning
, cilt.7, sa.2, ss.65-75, 2018 (Hakemli Dergi)
Social Studies Teachers' In-service Training Needs towards Project Tasks: A Comparative Case Study
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.12, ss.2137-2148, 2017 (Scopus)
Okul temelli yaklaşımla geliştirilen öğretim ilke ve yöntemleri dersi öğretim programının değerlendirilmesi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları
, cilt.7, sa.14, ss.63-87, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining Teachers? Educational Needs Regarding School EducationProjects within the Scope of Erasmus + Programme
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.11, ss.32-43, 2017 (Hakemli Dergi)
Perceptions of Students from the Department of Computer Education and Instructional Technologies Regarding the Concept of Curriculum
International Education Studies
, cilt.10, sa.9, ss.9-22, 2017 (Hakemli Dergi)
Eğitim programları ve öğretim alanına yönelik bir dergideki araştırmalara ilişkin içerik analizi: 2002-2015
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1009-1024, 2017 (Hakemli Dergi)
Pedagojik formasyon öğrencilerinin ’pedagojik formasyon’ kavramına yönelik metaforik algılarının incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.41-60, 2017 (Hakemli Dergi)
Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin ?Pedagojik Formasyon? Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.41-60, 2017 (Hakemli Dergi)
The Metaphors of Secondary School Students towards the Concept of "Mathematical Problem"
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.45, sa.1, ss.99-130, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli öğretim programı geliştirmeye ilişkin bir ihtiyaç analizi çalışması
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.73-96, 2016 (Hakemli Dergi)
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitiminde Model Arayışı
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
, cilt.5, sa.9, ss.1-21, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenleri Ve Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünmenin Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Algıları
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.43, ss.57-82, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarına Yönelik Bilimin Doğası Konulu Disiplinler Arası Öğretim Programı Geliştirmeye İlişkin Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
e-Turkish Studies (elektronik)
, cilt.9, sa.5, ss.777-798, 2014 (Hakemli Dergi)
Birinci sınıf öğrencilerinde kardinalite ve ilişkili kavramların problem durumlarında kullanımı
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, ss.146-154, 2014 (Hakemli Dergi)
Birinci Sınıf Öğrencilerinde Kardinalite ve İlişkili Kavramların Problem Durumlarında Kullanımının İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.13, sa.1, ss.146-154, 2014 (Scopus)
Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi: Bir durum çalışması
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.35-54, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Kompozisyonlarında ve Resimlerinde Eğitim: Göstergebilimsel bir analiz.
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.496
Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338
A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz
Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, ss.385
An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz
A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science for Prospective Elementary Teachers
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz
Classrrom Teachers?and Prospective Classroom Teachers? Perception of Self Efficacy Toward Teaching Critical Thinking
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, ss.338
Content analysis of research on school based curriculum development: A metasynthesis study
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.327-328
Prediction level of the metacognitive learning strategies on dispositions to be open to learning
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.247-248
Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224
Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study
6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228
Sınıf öğretmenliği programı öğrenme kazanımlarının kategorileri ve düzeyleri açısından incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.999-1008
Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894
The scale of disposition to be open to learning (higher education student form): Validity and reliability study
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.474-477
Düşünmeyi destekleyen öğrenci davranışları: Bir olgubilim araştırması
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, ss.70
Sosyal bilgiler ve matematik dersi öğretim programı öğrenme kazanmalarının eleştirel düşünmeyi kazandırma düzeyi açısından incelenmesi.
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 Mart 2018, ss.68
Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106
Okul Öncesi Öğretmenlerin Gerçekleştirdikleri Okul Temelli Uygulamaların, Öğretim Programına Bağlılık Kavramı Çerçevesinde İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.138-139
Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri
VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
Educational needs of social sciences teachers for planning, implementation and evaluation processes of project tasks
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.76-77
Investigation of learning outcomes in social science studies curriculum in terms of categories, levels and interdisciplinary features
International Symposium on Social Studies Education VI, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.78-79
Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
The Effect Of Student-Centered Strategies, Methods and Techniques On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.238-241
Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli bir öğretim programı geliştirme
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-175
A School-based curriculum development for the teaching principles and methods course
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-176
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin eğitim programı kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.94-95
Examination of the perceptions of the students from the department of computer and instructional technologies of the “curriculum” concept through metaphors
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.94-96
Öğretmenlik meslek bilgisi dersleri öğrenme kazanımlarının alanlarına ve düzeylerine göre sınıflandırılarak incelenmesi
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.274
Öğretimde planlama ve değerlendirme dersinin geliştirilmesine yönelik bir ihtiyaç analizi çalışması
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.298
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Dersinin Geliştirilmesine Yönelik Bir İhtiyaç Analizi Çalışması
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.298
Öğretmenlik Meslek Bilgisi Dersleri Öğrenme Kazanımlarının Alanlarına ve Düzeylerine Göre Sınıflandırılarak İncelenmesi
WVIII Amse-Amce-Waer Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.274
Bütünleştirilmiş Program Çalışmalarına Yönelik Yurtdışı Eğilimlerin Belirlenmesi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.256
The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277
A Need Analysis Study Regarding To Develop a School-Based Curriculum for Teaching Principles and Methods Course
The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.360-362
The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education
The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277
Öğretmen adaylarının disiplinler arası bir program aracılığıyla bilimin doğasına yönelik anlayışlarını geliştirmeye ilişkin bir durum çalışması
II nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015, ss.871-873
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİSİPLİNLER ARASI BİR PROGRAM ARACILIĞIYLA BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK ANLAYIŞLARINI GELİŞTİRMEYE İLİŞKİN BİR DURUM ÇALIŞMASI
I nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.150-158
Öğretmen Adaylarinin Disiplinler Arasi Bir Program Araciliğiyla Bilimin Doğasina Yönelik Anlayişlarini Geliştirmeye İlişkin Bir Durum Çalişmasi
I nd International Eurasian Educational Research Congress, 8 - 10 Haziran 2015
The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?
The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103
A need assessment study for an interdisciplinary curriculum about nature of science for prospective elementary teacher
European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, 18 - 19 Ekim 2013, ss.52
A Need Assessment Study for An Interdisciplinary Curriculum About Nature of Science For Prospective Elementary Teachers.
European Conference on Curriculum Studies,, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013
Hesaplama Performansı Testi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması?
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.89-92
Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385
İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496
İlköğretim altıncı sınıf matematik dersinde uygulanan etkinliklerin ve ölçme değerlendirme sürecinin incelenmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385
İlköğretim Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları
Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-111, 2018
Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları
Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2018
Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi
Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-64, 2016