Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, Portekiz

Content analysis of research on school based curriculum development: A metasynthesis study

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.327-328

Prediction level of the metacognitive learning strategies on dispositions to be open to learning

7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 Ekim 2019, ss.247-248

Assessment of faculty members’ teaching competencies scale (Afmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.221-224

Perception of faculty members’ teaching competencies scale (Pfmtcs): Validity and reliability study

6th International Conference on Curriculum and Instruction, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.225-228

Sınıf öğretmeni adaylarının grupla çalışma sürecine ilişkin algıları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1883-1894

Teaching Competencies of Teaching Staff: A Case Study

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.105-106

Examining Education Faculty Students? Levels of Satisfaction in Terms of Different Variables

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.107-108

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Proje Görevlerini Planlama, Uygulama ve Değerlendirme Süreçlerine İlişkin Eğitim Gereksinimleri

VI. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

Identifying The Educational Needs Of Teachers In The Process Of Proposing A Comenius Project

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1

The Effect Of Student-Centered Strategies, Methods and Techniques On Academic Achievement: A Meta-Analysis Study

26th International Congress on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.238-241

Öğretim ilke ve yöntemleri dersine yönelik okul temelli bir öğretim programı geliştirme

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-175

A School-based curriculum development for the teaching principles and methods course

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016, ss.174-176

Bütünleştirilmiş Program Çalışmalarına Yönelik Yurtdışı Eğilimlerin Belirlenmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.256

The metaphors of pedagogical formation students toward the concept of pedagogical formation education

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277

A Need Analysis Study Regarding To Develop a School-Based Curriculum for Teaching Principles and Methods Course

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.360-362

The Metaphors pf Pedagogical Formation Students toward the Concept of "Pedagogical Formation" Education

The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Educatiion, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.275-277

The Implementation and Evaluation Study of an Instruction Design Based on the Interdisciplinary Approach?

The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.100-103

An Example of Practice Based on Interdisciplinary Approach: Conscious Consumer Instruction

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.854-861 Sürdürülebilir Kalkınma

A need assessment study for an interdisciplinary curriculum about nature of science for prospective elementary teacher

European Conference on Curriculum Studies. Future Directions:Uncertainty and Possibility, 18 - 19 Ekim 2013, ss.52

Hesaplama Performansı Testi: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması?

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, ss.89-92

Altıncı Sınıf Matematik Dersinde Uygulanan Etkinliklerin ve Ölçme-Değerlendirme Sürecinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.385

İlköğretim Ikinci Kademe Öğrencilerinin ?Matematik Problemi? Kavramına Yönelik Metaforları

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.496
Kitap & Kitap Bölümleri

Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları

Ortaokul Matematik Öğretim Programları: Tarihsel Bir İnceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-111, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul matematik öğretim programlarının genel amaçları

Ortaokul matematik öğretim programları tarihsel bir inceleme, Mehmet Fatih Özmantar, Hatice Akkoç, Bilge Kuşdemir Kayıran, Melike Özyurt, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.77-115, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, Prof.Dr. Kıymet SELVİ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.46-63, 2016

Bütünleştirilmiş program çalışmalarına yönelik yurtdışı eğilimlerin belirlenmesi

Eğitim bilimlerinde yenilikler ve nitelik arayışı, , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.45-64, 2016
Metrikler

Yayın

81

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

18

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları