Yayınlar & Eserler

Makaleler 66
Tümü (66)
SCI-E, SSCI, AHCI (16)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (2)
Scopus (19)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (23)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 68

1. KADIN ÖĞRETMENLERİN EKONOMİK ŞİDDETE İLİŞKİN DENEYİMLERİ

II. ÇUKUROVA KADIN ÇALIŞMALARI KONGRESİ, Adana, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2018, ss.107, (Özet Bildiri)

2. Ortaöğretim Öğretmenlerinin Drama Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

3. An Indispensable Competency For Teachers: Curriculum Literacy

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Öğretmenlerde Olmazsa Olmaz Bir Beceri: Eğitim Programı Okuryazarlığı

6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.759-760, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ortaöğretim Öğrencilerinde Direnç Davranışlarının, Okul Yaşam Kalitesi Algısının ve Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi

VI. Uluslararası eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Gender Attitudes: A Study To Determine The Case For 4th Graders

VI. INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY CONGRESS OF EURASIA, Roma, İtalya, 4 - 06 Eylül 2018, ss.113-114, (Özet Bildiri)

7. Öğretmenlerin Okullarındaki Yaşam Kalitesine İlişkin Algılarının İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğretmenlerin okullarındaki yaşam kalitesine ilişkin algılarınınincelenmesi

International Congress on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen gözünden öğrenci direncine bakış: Görüşler, stratejiler,öneriler

Internation Congress on Education, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

12. Şiddetin Bir Başka Yüzü: Öğretmenlerin gözünden Ekonomik Şiddet ve Yansımaları

Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Mardin, Türkiye, 9 - 13 Mayıs 2018, ss.153, (Özet Bildiri)

13. Öğretmenlerin Tam Gün Eğitime İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Tekli mi İkili mi?

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğretmenlerde küresel sosyal sorumluluk ve demokratik tutum üzerine bir inceleme

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), 20 - 23 Nisan 2017, ss.325-333, (Tam Metin Bildiri)

15. Öğretmen algılarına göre ilkokul öğrencilerinde direnç davranışları: Sessizce planlanan meydan okuyuşlar

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, ss.644-645, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin okul yaşam kalitesi algıları ile mesleki motivasyon düzeylerinin incelenmesi

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2017), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.150-151, (Özet Bildiri)

17. İki dilli olan ve olmayan öğrencilerde okula aidiyet duygusu

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu Kongresi (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.828-829, (Özet Bildiri)

18. İki dilli olan ve olmayan öğrencilerde okul yaşam kalitesi algısı

8. Uluslararası Eğitim Yönetimi Formu Kongresi (EYFOR-8), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.1011-1012, (Özet Bildiri)

19. Öğrenci direnç davranışları üzerine bir ölçek geliştirme çalışması

International Conference on New Horizons in Education (INTE-2017), Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, cilt.1, sa.1, ss.859, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerde Küresel Sosyal Sorumluluk ve Demokratik Tutum Üzerine Bir İnceleme

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, ss.325-333, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin eğitim felsefeleri ve epistemolojik inançları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017),, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1, ss.335-347, (Tam Metin Bildiri)

22. Eğitimde Kızlar ve Erkekler Arasındaki Mesafeler Okullar Karma mı Tek Cinsiyetli mi Olmalı

International Conference on New Horizons in Education, Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.6, ss.80, (Özet Bildiri)

23. The validity and reliability study of the views on teaching profession scale

International Conference on New Horizons in Education, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Haziran 2016, cilt.5, ss.289-295, (Tam Metin Bildiri)

24. Philosophy of Education through Views on Teaching Profession Pre Service Teachers Profile

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

25. Öğretmen Adaylarının gözünden istihdam politikalarına bakış

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI/EPOK-2016), Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.776-791, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. An Important Part of the Deskilling Process Teacher Guide Books p 130 London at Middlesex University 10 13 August 2016

The 6th The International Conference on Critical Education (ICCE)., Londrina, Brezilya, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.130, (Özet Bildiri)

27. Educators on the Scene: How to Educate Syrian Refugees?

The 6th International Conference on Critical Education (ICCE), Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.148-149, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. An Important Part of the Deskilling Process: Teacher Guide Books

The 6th International Conference on Critical Education (ICCE), Londra, Birleşik Krallık, 10 - 13 Ağustos 2016, ss.130, (Özet Bildiri)

29. The Character Educators of Future: What do they know? What do they need?

2nd International Conference on Higher Education Advances, HEAd?16, Valencia, İspanya, 21 - 23 Haziran 2016, ss.349-356, (Tam Metin Bildiri)

30. TEACHERS IN CHARACTER EDUCATION QUALITY EFFICACY WITHIN THE PROCESS

XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Teachers in character education: Quality and efficacy within the process

XVIII. International AMSE-AMCE-WAER Congress, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, ss.115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

32. Lise Öğrencilerinde Okul Yaşam Kalitesinin İncelenmesi

5th International Conference on Science Culture and Sport, Türkistan, Kazakistan, 13 - 15 Nisan 2016, ss.192, (Özet Bildiri)

33. Spor Lisesi ve Anadolu Lisesi Öğrencilerinde Okula Aidiyet Duygusunun İncelenmesi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi Örneği.

5th International Conference on Science Culture and Sport, Türkistan, Kazakistan, 13 - 15 Nisan 2016, ss.191, (Özet Bildiri)

34. The Anatomy of a Post Graduate Course 22 24 Ekim 2015 Adana Çukurova Üniversitesi EPÖDER

The Third Inernational Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.19-20, (Özet Bildiri)

35. Investigation of Teachers? Qualities and Self-Efficacy Perceptions in Character Education

3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.153-154, (Özet Bildiri)

36. An Investigation of the Views of Students about Information Technology and Software Course s Curriculum in The Context of Digital Citizenship

The Third Inernational Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.415, (Özet Bildiri)

37. Reflections from Women Doctoral Students? Lives Regarding Gender Roles

5th International Conference on Critical Education, Wroclaw, Polonya, 15 - 18 Haziran 2015, ss.218, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

38. Analyzing Teachers Perceptions of Female Teacher and Male Teacher within Traditional Gender Roles

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015

39. Investigating Rejected Students Behaviours Effects on the Classroom Atmosphere and Teachers Approaches to these students

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.224-226, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Gözünden Mesleğe Bakış: Teknisyen mi Uzman mı?

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.195-196, (Özet Bildiri)

41. Teachers Views Regarding the Values Covered in the Social Studies Curriculum

voltar European Conference on Curriculum Studies. Future Directions: Uncertainty and Possibility, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

42. Öğretmen Adaylarının Gözünden Eğitim Fakültelerine Eleştirel Bir Bakış: Çukurova Üniversitesi Örneği

III. Uluslararası Eleştirel Eğitim Konferansı, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

43. Kalsiyum kanal blokeri veya beta bloker ilaçlarla zehirlenen çocukların değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

44. Nörojenik pulmoner ödem tanısı ile takip edilen olgularımız

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

45. Brown-Vialetto-Van Laere ve Fazio Londe Sendromlu Bir Olgu Sunumu.

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

46. Brown-Vialetto-Van Laere ve Fazio Londe Sendromlu Bir Olgu Sunumu.

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

47. Kalsiyum kanal blokeri veya beta bloker ilaçlarla zehirlenen çocukların değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

48. Konjenital kalp cerrahisi sonrası diafram paralizisi gelişen hastada plikasyonun etkinliği

Uluslararası Katılımlı X. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Kongresi VI. Ulusal Çocuk Acil Tıp ve Yoğun Bakım Hemşireliği Kongresi., Antalya, Türkiye, 3 - 07 Nisan 2013, (Tam Metin Bildiri)

50. Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin Demokratik Vatandaşlık Eğitimi Bağlamında Değerlendirilmesi

1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 Ekim - 08 Kasım 2011, ss.593-594, (Özet Bildiri)

51. Öğretmen Adaylarının Demokrasi Algıları: Çukurova Üniversitesi Örneği

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566, (Özet Bildiri)

52. Democracy perception of teacher candidates Çukurova University example (Sözlü bildiri olarak sunulduktan sonra makale olarak yayınlanmıştır)

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2011, cilt.1, ss.564-566, (Özet Bildiri)

54. Çocuk ve demokrasi: İlköğretim öğrencilerinin demokrasi algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.74-75, (Özet Bildiri)

56. Öğretmen Adayları ve Demokrasi: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokrasi Algılarının Metaforlar Yoluyla Değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.296-304, (Tam Metin Bildiri)

57. Öğretmen adayları ve demokrasi Sınıf öğretmeni adaylarının demokrasi algılarının metaforlar yoluyla değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.1, ss.296-303, (Tam Metin Bildiri)

58. Lise Öğrencilerinin Vatandaşlık Algılarına Etki Eden Faktörlerin Analizi

I. Uluslar arası Avrupa Birliği, Demokrasi, Vatandaşlık ve Vatandaşlık Eğitimi Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2009, ss.36-51, (Tam Metin Bildiri)

60. İlköğretim Öğrencilerinde Okul Yaşam Kalitesi ve Benlik Kavramı

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

62. A Qualitative Study on Elementary School Fifth Grade Students? Awareness of Democratic Values

Affective Education in Action 9th International Conference of European Affective Education Network, Adana, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2007, ss.96-111, (Tam Metin Bildiri)

64. The examination of the Turkish youth life satisfaction according to their just world belief level of political participation and orientation

Change and Resistance: A International Conferance on Social Transformations and Education, Gdansk, Polonya, 15 Haziran 2005 - 17 Haziran 2007, (Özet Bildiri)

66. Sosyal Bilgilerve Sınıf Öğretmenlerinin Demokrasi Anlayışlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi

Uluslar Arası Demokrasi Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2004, ss.362-373, (Tam Metin Bildiri)

67. Küresel Eğitime Yönelik Öğretmen Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması

I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, ss.175-183, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

1. Program Geliştirme ve İhtiyaçlar

Eğitimde Program Geliştirme: Kuramdan Uygulama Örneklerine, Hasan Güner Berkant, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.123-172, 2020

2. Kapsayıcı eğitim yaklaşım ve uygulamaları",

Kuramdan uygulamaya kapsayıcı eğitim, "Taneri P. A.", Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-162, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

3. İlköğretim ve Ortaöğretim Programlarında Değerler

KARAKTER VE DEĞERLER EĞİTİMİ, Doç. Dr. Figen Ersoy, Prof. Dr. Perihan Ünüvar, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.215-239, 2019

6. Öğretim Amaçlarının Belirlenmesi, İfade Edilmesi ve Uygun İçeriğin Seçimi

Öğretim İlke ve Yöntemleri, "Doğanay A.", Editör, Pegema Yayınları, Ankara, ss.37-81, 2007

7. Cumhuriyetten Günümüze Program Geliştirme Çalışmaları),

Türkiye?de Eğitim Bilimleri: Bir Bilanço Denemesi, Hesapçıoğlu M., Durmuş A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.327-366, 2006
Metrikler

Yayın

148

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

37

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

89

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

68

Proje

17

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları