Academic Titles
-
2019 - Continues Professor
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2019 Associate Professor
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2006 - 2013 Assistant Professor
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2004 - 2006 Lecturer PhD
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
1999 - 2004 Research Assistant
Cukurova University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Managerial Experience
-
2022 - Continues Dean
Cukurova University, Eğitim Fakültesi
-
2018 - Continues Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Cukurova University, Bağımlılık ve Adli Bilimler Enstitüsü
-
2020 - 2022 Vice Dean
Cukurova University, Eğitim Fakültesi
-
2019 - 2022 Head of Department
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2013 - 2016 Head of Department
Cukurova University, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2015 Vice Dean
Cukurova University, Eğititm Fakültesi
Courses
-
Doctorate Pozitif Psikoloji
-
Postgraduate Çocuk ve Ergenlerde Şiddet ve Zorbalık: Önleme ve Azaltma
-
Undergraduate Bireysel Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri
-
Undergraduate Grupla Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Undergraduate Bireysel Psikolojik Danışma Uygulamaları
-
Undergraduate Uygulama I
-
Undergraduate Uygulama II
-
Undergraduate Grupla Psikolojik Danışma İlke ve Teknikleri
-
Postgraduate Çağdaş Psikolojik Danışma Kuramları I
Advising Theses
-
PERMA Çok Boyutlu İyi Oluş Modeline Dayalı Psiko-Eğitim Programının Yaşamı Sürdürme Nedenleri, İntihar Olasılığı ve İyi Oluş Üzerine Etkisi
Cenkseven Önder F. (Advisor)
A.BÖLÜKBAŞI(Student), Doctorate, 2023 -
Investigation of the role social anxiety and perfectionist self presentation on fear of being disliked on social media of high school students
Cenkseven Önder F. (Advisor)
C.YALÇIN(Student), Postgraduate, 2023 -
Self-change and relationship satisfaction in romantic relationships: Mediator role of self-esteem
Cenkseven Önder F. (Advisor)
B.BALCI(Student), Postgraduate, 2023 -
Duygu Düzenleme ve İyi Oluş Arasındaki İlişkide Akıllı Telefon Bağımlılığının Aracı Rolü
Cenkseven Önder F. (Advisor)
S.ÇINAR(Student), Postgraduate, 2022 -
Yeterlik Algısı ve Öğretmen Güdüsel Desteği İle Akademik Motivasyon Arasındaki İlişkide Gelecek Yöneliminin Aracı Rolü
Cenkseven Önder F. (Advisor)
A.TAPSIZ(Student), Postgraduate, 2022 -
THE RELATION BETWEEN CHARACHTER STRENGTHS AND MORAL JUDGEMENT: THE MEDIATING ROLE OF PROSOCIAL BEHAVIOR
Cenkseven Önder F. (Advisor)
-
İLKOKUL ÇOCUKLARINA VE ANNELERİNE UYGULANAN DUYGU DÜZENLEME PSİKOEĞİTİM PROGRAMLARININ ÇOCUKLARIN DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ
Cenkseven Önder F. (Advisor)
-
ERGENLERDE AFFETMENİN YORDAYICILARI OLARAK RUMİNASYON, ÖFKE VE ÖFKE İFADE TARZLARI
Cenkseven Önder F. (Advisor)
S.Demir(Student), Postgraduate, 2020 -
Romantik İlişkilerde İlişki Doyumu ve Yatırımı: Çatışma Çözme ve Öz-Duyarlığın Rolü
K.KORKMAZ(Student), Postgraduate, 2020 -
Çocuk ve Ergenlerde Duygu Düzenleme Ölçeği'nin Türkçeye Uyarlanması
S.TETİK(Student), Postgraduate, 2019 -
Ergenlerde Bilişsel Esneklik ve Duygusal Özewrklik: Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Aracı Rolü
S.ÖZTÜRK(Student), Postgraduate, 2019 -
Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlığı Yordamada Kişilik Özellikleri, Duygusal ve Davranışsal Sorunların Rolü
S.AK(Student), Postgraduate, 2019 -
Ergenlerin Öznel İyi Oluşlarının Aile ve Kardeş İlişkileri Açısından İncelenmesi
İ.Sezin(Student), Postgraduate, 2019 -
Okul Temelli Cinsel İstismardan Koruma Psiko-Eğitim Programının Öğrenciler, Öğretmenler ve Ebeveynlerin Bilgi Düzeyine Etkisi
Y.YILMAZ(Student), Doctorate, 2019 -
Ergenlerde iyi oluşun duygusal özerklik açısından incelenmesi
Cenkseven Önder F. (Advisor)
G.POYRAZ(Student), Postgraduate, 2019 -
Ergenlerde Problemli İnternet Kullanımını Önlemeye Yönelik Bilişsel-Davranışçı Temelli Psikoeğitim Çalışmasının Etkisi
Ö.CANOĞULLARI(Student), Doctorate, 2019 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKILLI TELEFON BAĞIMLILIĞININ DUYGUSAL ZEKA İLE İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
S.Demir(Student), Postgraduate, 2018 -
ERGENLERDE DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE YAŞAM DOYUMUNUN ANNE BABA TUTUMLARINA GÖRE İNCELENMESİ
D.Ünal(Student), Postgraduate, 2018 -
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE AKRAN ZORBALIĞINA MARUZ KALMA: TEMEL PSİKOLOJİK İHTİYAÇLAR VE ANNE-BABAYA DUYGUSAL ERİŞİLEBİLİRLİK
F.Gök(Student), Postgraduate, 2017 -
Ergenlerde Reaktif-Proaktif Saldırganlık ile Ebeveyn Duygusal Erişilebilirliği: Duygu Düzenleme Güçlüğünün Aracı Rolü
A.Çağlar(Student), Postgraduate, 2017 -
Kaygı bozukluğu tanısı alan ve almayan yetişkinlerin benlik saygısı ve sosyal becerilerinin incelenmesi
E.Alıcı(Student), Postgraduate, 2016 -
Lise öğrencilerinin yaşam doyumlarının yordayıcıları olarak anne-baba tutumları ve duygusal zeka
S.Yalnızca(Student), Postgraduate, 2015 -
Üniversite Öğrencilerinin Algıladıkları Stres ile Psikolojik İyi olma arasındaki ilişkide sosyal problem çözmenin aracı ve düzenleyici rolünün incelenmesi
E.Eşigül(Student), Postgraduate, 2013 -
Ortaöğretim Öğrencilerinde Görülen Kuraldışı Davranışların Yordayıcılarının İncelenmesi
Y.Yılmaz(Student), Postgraduate, 2011 -
Okullarda Yürütülen Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulamalarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
H.Hatipoğlu(Student), Postgraduate, 2010 -
Ergenlerde Davranış Problemlerinin Anne-Babadan ve Öğretmenlerden Algılanan Duygusal İstismar Açısından İncelenmesi
S.Şimşek(Student), Postgraduate, 2010 -
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Zorbaca Davranışlarını Yordamada Sosyal Beceri ve Yaşam Doyumunun Rolü
S.Hilooğlu(Student), Postgraduate, 2009